eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór GdańskiWykonanie inwestycji pn. "Przebudowa Dróg Powiatowych Nr 2324G w miejscowości Jantar w KM od 0+000 do 0+130, oraz Nr 2325G w miejscowości Stegna w KM od 0+000 do 0+090 - Rozwój Publicznej Infrastruktury Turystycznej Otoczenia Historycznych Przystani Rybackich w Jantarze i Stegnie".

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-03-26



Ogłoszenie nr 536226-N-2018 z dnia 2018-03-26 r.

Powiat Nowodworski: Wykonanie inwestycji pn. "Przebudowa Dróg Powiatowych Nr 2324G w miejscowości Jantar w KM od 0+000 do 0+130, oraz Nr 2325G w miejscowości Stegna w KM od 0+000 do 0+090 - Rozwój Publicznej Infrastruktury Turystycznej Otoczenia Historycznych Przystani Rybackich w Jantarze i Stegnie".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
2. Zamierzenie jest realizowane jako projekt unijny pn. "Rozwój publicznej infrastruktury turystycznej otoczenia historycznych przystani rybackich w Jantarze i Stegnie", (umowa nr 00019-6523.2-SW1110052/17) w zakresie działania "Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanego przez społeczność" w ramach Priorytetu 4 "Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej" objętego Programem Operacyjnym "Rybactwo i Morze" w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność objętej Programem Operacyjnym Rybactwo i Morze 2014-2020 Stowarzyszenia Lokalna Grupa Rybacka - Rybacka Brać Mierzei, o poziomie dofinansowania - 71,32%.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski, krajowy numer identyfikacyjny 19264480800000, ul. ul. gen.Władysława Sikorskiego  23 , 82100   Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 473 668, e-mail przetargi@nowydworgdanski.pl, faks 552 473 670.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.nowydworgdanski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.bip.nowydworgdanski.pl/318,zamowienia-publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pisemne, dostarczone: pocztą; kurierem lub osobiście.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwestycji pn. "Przebudowa Dróg Powiatowych Nr 2324G w miejscowości Jantar w KM od 0+000 do 0+130, oraz Nr 2325G w miejscowości Stegna w KM od 0+000 do 0+090 - Rozwój Publicznej Infrastruktury Turystycznej Otoczenia Historycznych Przystani Rybackich w Jantarze i Stegnie".
Numer referencyjny: Sprawa nr ZIP.272.03.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. "Przebudowa Dróg Powiatowych Nr 2324G w miejscowości Jantar w KM od 0+000 do 0+130, oraz Nr 2325G w miejscowości Stegna w KM od 0+000 do 0+090 - Rozwój Publicznej Infrastruktury Turystycznej Otoczenia Historycznych Przystani Rybackich w Jantarze i Stegnie". 2. Zamierzenie jest realizowane jako projekt unijny pn. "Rozwój publicznej infrastruktury turystycznej otoczenia historycznych przystani rybackich w Jantarze i Stegnie", (umowa nr 00019-6523.2-SW1110052/17) w zakresie działania "Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanego przez społeczność" w ramach Priorytetu 4 "Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej" objętego Programem Operacyjnym "Rybactwo i Morze" w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność objętej Programem Operacyjnym Rybactwo i Morze 2014-2020 Stowarzyszenia Lokalna Grupa Rybacka - Rybacka Brać Mierzei, o poziomie dofinansowania - 71,32%. 3. Przedmiotowa inwestycja polega na wykonaniu publicznej infrastruktury turystycznej drogi publicznej związanej z poprawą komunikacyjności otoczenia terenów przylegających do przystani rybackiej w m. Jantar i Stegna. W ramach inwestycji w obrębie zawrotki drogi powiatowej w miejscowości Jantar, wykonane zostaną: chodniki, zatoki parkingowe dla osób niepełnosprawnych, zatoki dla pojazdów wolnobieżnych oraz miejsca wypoczynku [ławki parkowe], które służyły będą obsłudze ruchu turystycznego terenów otoczenia przystani rybackiej. Zatoki parkingowe wykorzystywane będą przez samochody osobowe dla osób niepełnosprawnych, jak również służyć będą pojazdom obsługującym ruch turystyczny: pojazdy wolnobieżne o napędzie elektrycznym. Przyczyni się to do zmniejszenia ilości spalin a więc wpłynie pozytywnie na środowisko. Tereny przeznaczone pod budowę usytuowane są w całości w pasie drogowym drogi powiatowej. Istniejące zatoki usytuowane na rondzie nie spełniają oczekiwań i wymagają korekty ich parametrów. Tereny bezpośrednio przylegają i stanowią drogę komunikacyjną zarówno drogową jak i pieszą z portem rybackim. Zamierzenie budowlane obejmuje budowę chodników, zatok parkingowych, miejsc wypoczynku. Utworzone zatoki postojowe służyć będą obsłudze komunikacyjnej terenów otoczenia przystani rybackiej oraz terenów przyplażowych. Głównym celem inwestycji jest przedstawienie rozwiązań technicznych i sytuacyjnych dla wyznaczenia miejsc parkingowych oraz zwiększenie dostępności komunikacyjnej tych terenów o dużym znaczeniu turystycznym oraz poprawa jakości obsługi turystycznej oraz dostępności komunikacyjnej oraz uporządkowanie sposobu postoju pojazdów w pasie drogowym drogi powiatowej. Dzięki inwestycji poprawi się również wizerunek drogi oraz otoczenia przystani rybackiej w m. Jantar i Stegna.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-05-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie, dotyczy to także wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie, dotyczy to także wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawcy Warunek spełnia wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum 1 zamówienie, na jedną część (budowa, przebudowa, rozbudowa, modernizacja drogi o zakresie zbliżonym branżowo do przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z wykładnią art. 3, pkt 2, ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1332 z późn. zmianami),dalej jako Prawo budowlane, oraz wartości nie mniejszej niż: brutto 100.000,00 zł. W wypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne wskazane warunki musi spełniać przynajmniej jeden z nich, roboty nie podlegają zsumowaniu. b) Osób Warunek spełnia: ? złożenie przez wykonawcę wstępnego oświadczenia, że podczas realizacji zamówienia publicznego dysponował będzie osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. ? złożenie wykazu osób przez wykonawcę którego oferta została oceniona najwyżej. wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej wskaże dysponowanie osobami, które spełniają następujące wymagania: ? Kierownik budowy: * Odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wraz z przynależnością do odpowiedniej Izby Zawodowej (zgodnie z art. 12 ust. 7 Prawa budowlanego), * minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku Kierownika budowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający uzna, że Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielonego zamówienia to taki który wykaże, i na potwierdzenie złoży: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 2. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie budową i robotami wraz z: a) informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, b) informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego, informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), bez odrębnego wezwania, przekaże zamawiającemu Oświadczenie o przynależności, bądź braku przynależności do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samem grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem właściwego Oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia zasad konkurencji w danym postępowaniu.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. W przedmiotowym postępowaniu, zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1) Dla części nr 1 (Jantar), w wysokości: 5.000,00 zł. 2) Dla części nr 2 (Stegna), w wysokości: 4.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający będzie uważał za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, wniesione na rachunek bankowy Zamawiającego, w Żuławskim Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Gdańskim nr: 43-8306-0003-0000-4734-2000-0120, z dopiskiem "Wadium przetargowe na przebudowę drogi - Część nr ...". 2) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 110). 4. Potwierdzenie dokonania przelewu (dot. wadium wniesionego w pieniądzu), należy dołączyć do oferty w postaci oryginału obejmujące okres związania wykonawcy ofertą. 5. Wadium w innej postaci niż w pieniądzu, wymienionej w ust. 1 lit. b do e w postaci oryginału, obejmujące okres związania wykonawcy ofertą (30 dni) należy dołączyć do oferty. 6. Zamawiający wyklucza wadium w innej postaci niż określone wyżej. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na osobnym rachunku bankowym. 8. Oferty nie zabezpieczone wadium przetargowym będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone. 9. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w terminach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie i określa warunki dokonywania tych zmian. 2. W szczególności zmiany zapisów umowy mogą nastąpić w określonych sytuacjach. 3. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią: 1) niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych w sposób zgodny z obowiązującą technologią w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów (np. ulewne deszcze o: ponadprzeciętnej intensywności i skali, wielkości opadów oraz nieprzerwanej długości ich trwania przekraczającej trzy kolejne dni); 2) klęski żywiołowe; 3) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp, w szczególności: odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych inne przeszkody; 4) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; 5) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji dodatkowych decyzji, zezwoleń, itp. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich, w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; 6) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 4. Zmiany osobowe w zakresie: 1) zmiana osób, realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, Prawo geologiczne i górnicze lub w innych ustawach; 2) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ. 5. Zmiany organizacji spełniania świadczenia w zakresie: 1) zmiana harmonogramu rzeczowo - finansowego, wykonywania przedmiotu umowy; 2) zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych robót budowlanych. 6. Płatności w zakresie: 1) zmiana terminu płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, 2) zmiana terminu płatności na umotywowany wniosek strony umowy. 7. Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy; 2) zmiana obowiązującej stawki VAT (będzie dotyczyła wynagrodzenia brutto); 3) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 4) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; 5) konieczność wykonania robót dodatkowych od wykonania których zależy wykonanie głównego przedmiotu zamówienia, nie objętych przedmiotem zamówienia i nie wskazanych w SIWZ. Zamawiający ma prawo zlecić Wykonawcy wykonanie robót dodatkowych, tj. wykraczających poza zakres zobowiązania umownego Wykonawcy, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli ich wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, np.: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub, wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 6) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji; 7) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 ust 1, Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 Kodeksu spółek handlowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-11, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część nr 1: wykonanie inwestycji pn. "Przebudowa Drogi Powiatowej Nr 2324G w miejscowości Jantar w KM od 0+000 do 0+130 - Rozwój Publicznej Infrastruktury Turystycznej Otoczenia Historycznych Przystani Rybackich w Jantarze i Stegnie".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Część nr 1 - Przebudowa drogi w Jantarze, ogólna charakterystyka robót: a) Korekta geometrii istniejącej zatoki parkingowej z wyspą dzielącą, poprzez jej poszerzenie do 5,00 m. odsunięcia wyspy dzielącej wraz z wymianą nawierzchni drogowej i krawężników. Zatoka ma być przeznaczona dla pojazdów wolnobieżnych obsługujących turystów w okresie letnim. Na wyspie dzielącej należy wbudować barierki łańcuchowe długości 22,00 m. b) Korekta geometrii istniejącej zatoki, poprzez jej poszerzenie do 3,60m., wymianę nawierzchni drogowej i krawężników. Zatoka w ilości 4 miejsc przeznaczona dla pojazdów dla osób niepełnosprawnych. c) Remont istniejących chodników, oraz zjazdu, poprzez wymianę nawierzchni wraz z krawężnikami i obrzeżami. d) Wykonanie parkingu oraz wbudowanie stojaków dla rowerów 10 stanowisk oraz zagospodarowanie elementami małej architektury tj. ławkami parkowymi w ilości 8 szt. wraz z koszami w ilości 6 szt. Konstrukcje nawierzchni: e) Zatoka parkingowa z wyspą dzielącą warstwa ścieralna z kostki betonowej 8 cm. Podsypka cementowo piaskowa 3 cm. Podbudowa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm. Istniejące podłoże G-1. Razem 31 cm. Nawierzchnia wykonana z kostki betonowej koloru grafitowego. Nawierzchnia wyspy z kostki w kolorze szarym obramowana jednym rzędem kostki w kolorze czerwonym - konstrukcja jak dla chodników. Geometria zatoki oraz wymiary w części graficznej projektu. f) Zatoka parkingowa dla niepełnosprawnych: Warstwa ścieralna z kostki betonowej 8 cm. Podsypka cementowo piaskowa 3 cm. Podbudowa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20. Istniejące podłoże G-1. Razem 31 cm. Nawierzchnia parkingowa dla niepełnosprawnych wykonana z kostki koloru niebieskiego, linie segregacyjne z kostki w kolorze czarnym, pozostała część nawierzchni w kolorze grafitowym. Geometria zatoki oraz wymiary w części graficznej projektu . g) Chodniki oraz miejsca dla rowerów: Warstwa ścieralna z kostki betonowej 6 cm. Podsypka cementowo piaskowa 3 cm. Podbudowa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 10. Istniejące podłoże G-1. Razem 19 cm. Nawierzchnia chodnika wykonana z kostki koloru szarego, obramowana od strony jezdni od strony krawężnika 15x30x100 oraz obrzeża 8x30x100 należy wbudować po jednym rzędzie kostki w kolorze kontrastującym np: czerwonym. Geometria chodników oraz wymiary w części graficznej projektu. h) Zjazd: Warstwa ścieralna z kostki betonowej 8 cm. Podsypka cementowo piaskowa 3 cm. Podbudowa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 15 cm. Istniejące podłoże G-1. Razem 24 cm. Nawierzchnia zjazdu wykonana z kostki koloru grafitowego. Geometria zjazdu oraz wymiary w części graficznej projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Część nr 2: wykonanie inwestycji pn. "Przebudowa Drogi Powiatowej Nr 2325G w miejscowości Stegna w KM od 0+000 do 0+090 - Rozwój Publicznej Infrastruktury Turystycznej Otoczenia Historycznych Przystani Rybackich w Jantarze i Stegnie".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2) Część nr 2 - przebudowa drogi w Stegnie, ogólna charakterystyka robót: a) Zatoki parkingowe dla niepełnosprawnych w ilości 2 szt. b) Korekta geometrii łuku krawędziowego drogi oraz istniejącej zatoki autobusowej poprzez jej wydłużenie i umożliwienia zatrzymania 2 autobusów oraz przylegających do zatoki chodników. c) Korekta geometrii wewnętrznego parkingu sąsiadującego z zatoką autobusową i utworzenie w tym miejscu zatok parkingowych wraz z drogą wewnętrzną dla pojazdów wolnobieżnych obsługujących ruch turystyczny wraz z wydzieleniem miejsca, w którym turyści będą mogli skorzystać z usług tych pojazdów. d) Zagospodarowanie elementami małej architektury tj. ławkami parkowymi w ilości 4 szt. wraz z koszami w ilości 2 szt. oraz wbudowaniu stojaków na rowery dla 10 rowerów. Konstrukcje nawierzchni: e) Zatoka parkingowa dla niepełnosprawnych: Warstwa ścieralna z kostki betonowej 8 cm. Podsypka cementowo piaskowa 3 cm. Podbudowa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 15 cm. Istniejące podłoże G-1. Razem 26 cm. Nawierzchnia wykonana z kostki betonowej koloru niebieskiego, linie segregacyjne z kostki koloru czarnego lub grafitowego. Geometria zatoki oraz wymiary w części graficznej projektu. f) Zatoka parkingowa dla autobusów: Warstwa ścieralna z kostki betonowej 8 cm. Podsypka cementowo piaskowa 3 cm. Podbudowa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm. Istniejące podłoże G-1. Razem 31 cm. Powiększenie nawierzchni zatoki dla autobusów wykonać z kostki betonowej w kolorze nawiązującym do istniejącej nawierzchni na zatoce, po rozbiórce części nawierzchni bitumicznych. Geometria zatoki oraz wymiary w części graficznej projektu. g) Zatoka parkingowa dla pojazdów wolnobieżnych: Warstwa ścieralna z kostki betonowej 8 cm. Podsypka cementowo piaskowa 3 cm. Podbudowa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 15 cm. Istniejące podłoże G-1. Razem 26 cm. Nawierzchnia zatoki wykonana z kostki koloru grafitowego. Geometria zatoki oraz wymiary w części graficznej projektu. h) Zatoka parkingowa i droga wewnętrzna dla pojazdów wolno-bieżnych: Warstwa ścieralna z kostki betonowej 8 cm. Podsypka cementowo piaskowa 3 cm. Podbudowa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 15 cm. Istniejące podłoże G-1. Razem 26 cm. i) Nawierzchnię drogi wewnętrznej oraz zatoki parkingowej dla pojazdów wolnobieżnych oczekujących: Kostka betonowa koloru szarego. Geometria zatoki oraz wymiary w części graficznej projektu. j) Chodniki: Warstwa ścieralna z kostki betonowej 6 cm. Podsypka cementowo piaskowa 3 cm. Podbudowa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 10 cm. Istniejące podłoże G-1. Razem 19 cm. Nawierzchnia wykonana z kostki koloru szarego. k) Geometria zatoki oraz wymiary w części graficznej projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.