eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiPRZEBUDOWA UL. DMOWSKIEGO NA ODCINKU OD UL. SYGIETYŃSKIEGO DO UL. ENERGETYKÓW WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-24

Piotrków Trybunalski: PRZEBUDOWA UL. DMOWSKIEGO NA ODCINKU OD UL. SYGIETYŃSKIEGO DO UL. ENERGETYKÓW WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
Numer ogłoszenia: 53524 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA UL. DMOWSKIEGO NA ODCINKU OD UL. SYGIETYŃSKIEGO DO UL. ENERGETYKÓW WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa i przebudowa ulicy Dmowskiego na odcinku od ul. Sygietyńskiego do ul. Energetyków wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną Zakres rzeczowy obejmuje : I.Roboty drogowe: - Rozbudowa i przebudowa ulicy Dmowskiego na odc. Od ul. Sygietyńskiego do ul. Energetyków wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (od km 0-14,33 do km 0+564,60): 1.Jezdnia bitumiczna szerokości 7,00 m o nawierzchni z SM 4 653,00 [m2] 2.Krawężniki betonowe 20 x 30 cm 1 187,00 [m] 3.Zjazdy z kostki betonowej grafitowej 518,00 [m2] 4.Opaska z kostki betonowej szarej 143,00 [m2] 5.Chodniki z kostki betonowej szarej 1 492,00 [m2] 6.Ścieżka rowerowa z kostki betonowej bezfazowej czerwonej 1 099,00 [m2] 7.Obrzeża betonowe 30 x 8cm 282,00 [m] 8.Odwodnienie - przepusty z rur betonowych O 40 cm 126,00 [m] 9.Prefabrykowane ścianki czołowe przepustów O 40cm 38,0 szt. 10.Odwodnienie - wydłużenie przepustów z rur żelbetonowych O 60 cm 4,00 [m] 11.Prefabrykowane ścianki czołowe przepustów O 60cm 2,0 szt. 12.Umocnienie dna rowu płytami chodnikowymi 218,0 [m2] 13.Umocnienie skarp płytami ażurowymi gr. 10 cm 441,60 [m2] 14.Oznakowanie poziome 180,42 [m2] 15.Pionowe znaki drogowe - średnie (znaki wykonane z folii odblaskowej min. II generacji) 21 [szt.] 16.Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem 3 [szt.] 17.Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć 0,10 [ha] 18.Demontaż podmurówki ogrodzenia z betonu 14,40 [m3] 19.Mechaniczne rozplantowanie humus 5 681,90 [m2] 20.Plantowanie i humusowanie z obsianiem trawą 1 200,00 [m2] 21.Ogrodzenie z siatki na cokole betonowym i słupkach stalowych 108,00 [m] 22.Brama ogrodzeniowa stalowa dwuskrzydłowa ( na cokole betonowym) szer. 5,0 m 1 szt. II.Roboty instalacyjne -Kanalizacja deszczowa: 1.Kanał deszczowy z rur PVC SN8 lity przekrój rury O500x14,6 SN8 wraz z kształtkami, (podsypka piaskowa 10cm, obsypka piaskowa 30cm nad wierzch rury), 8 [mb] 2.Kanał deszczowy z rur PVC SN8 lity przekrój rury O400x11,7 SN8 wraz z kształtkami, (podsypka piaskowa 10cm, obsypka piaskowa 30cm nad wierzch rury), 107,5 [mb] 3.Kanał deszczowy z rur PVC SN8 lity przekrój rury O315x9,2 SN8 wraz z kształtkami, (podsypka piaskowa 10cm, obsypka piaskowa 30cm nad wierzch rury), 372,5 [mb] 4.Kanał deszczowy z rur PVC SN8 lity przekrój rury O200x5,7 SN8 wraz z kształtkami, (podsypka piaskowa 10cm, obsypka piaskowa 30cm nad wierzch rury), 13 [mb] 5.Przykanaliki do wpustów (w pasie drogowym) z rur PVC SN8 lity przekrój rury O160x4,7 SN8 wraz z kształtkami, (podsypka piaskowa 10cm, obsypka piaskowa 30cm nad wierzch rury), 138 [mb] 6.Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym, kręgi łączone na uszczelkę, właz z wypełnieniem betonowym klasy D400 z trwale osadzona uszczelką, z przejściami szczelnymi wykonanymi przez producenta studni O1000, w tym osadnikowe 12 [kpl] 7.Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym, kręgi łączone na uszczelkę, właz z wypełnieniem betonowym klasy D400 z trwale osadzona uszczelką, z przejściami szczelnymi wykonanymi przez producenta studni O1200, w tym osadnikowe 2 [kpl] 8.Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym, kręgi łączone na uszczelkę, właz z wypełnieniem betonowym klasy D400 z trwale osadzona uszczelką, z przejściami szczelnymi wykonanymi przez producenta studni O1500, w tym osadnikowe 1 [kpl] 9.Osadnik piasku 3 [kpl] 10. Wykonanie studzienek ściekowych betonowych O500 z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym, z osadnikiem, z wpustem klasy D400 36 [kpl] Przebudowa wodociągu 1.Podłączenie wodociągu do istniejącej sieci wodociągowej 2 [kpl.] 2.Rurociąg z rur żeliwnych sferoidalnych o śr. 200mm z wewnętrzną powłoką cementową, zewnętrzna powłoka glinowo - cynkowa zabezpieczona żywicą epoksydową, połączenia kielichowe, (węzły połączenia kołnierzowe ze śrubami ze stali nierdzewnej), bloki oporowe 39 [mb] 3.Ułożenie przewodów wodociągowych z rur polietylenowych PN16, PE100, SDR17 O40 ( przyłącza) 51 [mb] 4. Zasuwy z żeliwa sferoidalnego, kołnierzowe z miękkim uszczelnieniem klina, DN40, PN16 wraz z obudową i skrzynką uliczną, śruby ze stali nierdzewnej 3 [kpl.] 5.Włączenie przyłączy do sieci 3 [kpl.] 6.Rury osłonowe PEHD, stalowe 32,5 [mb] +16,5 [mb] 7.Wyłączenie istniejącego wodociągu z eksploatacji 1 [kpl.] III.Roboty elektryczne - usunięcie kolizji z liniami oświetleniowymi Zakres prac elektroinstalacyjnych: 1.Demontaż słupów stalowych oświetleniowych - 2 szt. 2.Montażi stawianie słupów stalowych oświetleniowych S - 100 na fundamencie - 2 szt. 3.Montaż wysięgników rurowych 1,5 m do słupów S - 100 - 2 szt. 4.Montaż opraw OUS 250 i lamp sodowych NAV 250 oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku2szt. 5.Montaż przewodów do opraw oświetleniowych - 2 kpl 6.Układanie kabli YAKY 4x35 w rowach kablowych, ręcznie - 100m 7.Towarzyszące powyższemu, opisanemu w dokumentacji zakresowi prac demontaże. Uwaga: Przedmiary należy czytać łącznie z dokumentacjami technicznymi i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru. Szczegółowy zakres prac opisują dokumentacje i przedmiary. 1.Wykonawca w ramach swojego wynagrodzenia własnym staraniem i nakładem kosztów uzyskuje obsługę przez PGE Rejon Energetyczny Piotrków Tryb. 2.Zadanie winien wykonywać zespół , którego członkowie muszą posiadać kwalifikacje w zakresie eksploatacji sieci E. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. IV.Roboty towarzyszące (przygotowawcze, ziemne) W wycenie należy uwzględnić również: - Roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu na składowisko, - Wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione, - Pełna wymiana gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, chodniki, ścieżki rowerowe, zjazdy, - Odtworzenie nawierzchni, w tym nawierzchni gruntowych i bitumicznych, po wykonywanych pracach, jak również podczas używania ciężkiego sprzętu, - Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi oraz bieżące ich inwentaryzowanie na trasie budowanych sieci, - Regulacja istniejącej armatury, wymianę istniejących skrzynek żeliwnych, włazów studni kanalizacji sanitarnej (w obrębie realizacji robót drogowych) - Oznakowanie wodociągu, - Oznakowanie ulic na czas budowy jak również wykonanie docelowego oznakowania ulic, zgodnie z zatwierdzonymi projektami, - W wycenie przebudowy sieci wodociągowej uwzględnić koszty związane z wykonaniem niezbędnych badań, prób, dezynfekcji itp., w wycenie budowy kanalizacji deszczowej uwzględnić koszty związane z próbą wodną ułożonych kanałów. - Przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików po ich ułożeniu oraz dodatkowo przed wykonywaniem warstw bitumicznych, dołączenie raportu do dokumentów odbiorowych (Koszt ułożenia kanałów deszczowych wycenić wraz z ceną ich podwójnej inspekcji) Przedmiotem zamówienia jest całość robót przewidzianych w ww. projekcie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także: - zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę, opracowanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w każdej branży, na koszt własny, - uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie opłat u zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego na czas robót, - właściwe oznakowanie dróg na czas budowy, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób trzecich, wykonanie przejść dla pieszych, - dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych, - zapewnienie dojść do posesji, - odtworzenie nawierzchni dróg i wjazdów do stanu pierwotnego, a w przypadku, gdy projekt drogowy przewiduje inne niż dotychczasowe zagospodarowanie terenu - doprowadzenie do stanu projektowanego, - wykonanie koniecznych badań zagęszczenia gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania PN-S-02205 Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77 8931-12, - wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy, - wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. UWAGA : Koszty zabezpieczenia terenu budowy wchodzą w zakres umowny i nie podlegają odrębnej zapłacie. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: - Przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia - Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym przez osoby posiadające: - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowy dróg, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, elektroinstalacyjne w zakresie dozoru D (bez ogr. napięcia; do 20 kV) , UWAGA ! Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu, oraz zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót. Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: - Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. - Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą, Normą Europejską lub Aprobatą Techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. -Oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, że wyroby budowlane zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadały odpowiednie oznakowania B lub CE oraz załączoną informację o wyrobie. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o ww. robotach i czasie ich trwania. - Włączenie wodociągu do sieci miejskiej wykonać w uzgodnieniu z PWiK. - Włączenie kanału deszczowego do sieci miejskiej wykonać w uzgodnieniu z Biurem Inżyniera Miasta. - Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. poz.401). - Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. UWAGA: Wyłoniony w niniejszym przetargu Wykonawca będzie zobowiązany do : I. udzielenia na wykonane roboty gwarancji na okres min. 5 lat, licząc od dnia odbioru robót, II. zabezpieczenia urządzeń melioracyjnych, a w przypadku ich uszkodzenia do ich naprawy na własny koszt, III. abezpieczenia występujących kolizji budowanej infrastruktury z siecią energetyczną (wykonanie przez elektryka z uprawnieniami w zakresie sieci elektro-energetycznych), IV. demontażu banera, znajdującego się u wylotu obwodnicy Miasta, wraz z jego fundamentem i wywiezienia na składowisko odpadów (wymienioną robotę należy wkalkulować w wartość oferty) V.montaż banera informującego o wykonywanych robotach budowlanych oraz jego demontaż po zakończeniu prac - szt. 2 wg załączonego wzoru. VI. załączenia do dokumentacji odbiorowej, najpóźniej w dniu odbioru, powykonawczą mapę inwentaryzacyjną, zawierającą w komplecie załącznik w postaci wykazu pomiarów, potwierdzoną przez uprawnionego geodetę. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie kosztorysowe. Wykonawca jest zobowiązany w momencie składania oferty do przedstawienia Zamawiającemu: - kosztorysów ofertowych wykonanych metodą uproszczoną, na każdą z wymienionych w istotnych postanowieniach umowy branż robót, będących podstawą sporządzenia oferty oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót do akceptacji przed podpisaniem umowy, - w kosztorysie ofertowym branży instalacyjnej, przy wycenie kanalizacji deszczowej należy uwzględnić pozycje przedmiarowe z tabeli elementów scalonych Nr 1,2,3,6 w 100%, oraz z pozycji Nr 7 Elementy wspólne w wysokości 75%. - w kosztorysie ofertowym branży instalacyjnej przy wycenie przebudowy wodociągu należy uwzględnić pozycje przedmiarowe z tabeli elementów scalonych Nr 4,5 w 100%, oraz z pozycji Nr 7 Elementy wspólne w wysokości 25%. - Wartości netto poszczególnych rodzajów robót podać w formie załączonej poniżej tabeli: L.P. RODZAJ ROBÓT WARTOŚĆ NETTO 1.Branża drogowa 2.Kanalizacja deszczowa 3.Przebudowa wodociągu 4.Oświetlenie drogowe RAZEM: - oświadczenia o wykonywaniu robót siłami własnymi lub z udziałem podwykonawców, których odpowiednie dokumenty powinna zawierać oferta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 08.04.2011 r. do godz. 9:00 w wysokości 50.000 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O Piotrków Tryb. Nr: 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację : Wadium - przetarg nieograniczony na: Rozbudowę i przebudowę ulicy Dmowskiego na odcinku od ul. Sygietyńskiego do ul. Energetyków wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykaże co najmniej trzy roboty (wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. 3 zamówienia polegające na budowie lub przebudowie drogi w obszarze miejskim wraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną o wartości każdej nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami posiadającymi uprawnienia tj.: - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowy dróg, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, elektroinstalacyjne w zakresie dozoru D (bez ograniczeń napięcia, do 20 kV) Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1. 2.Kosztorys ofertowy. 3.Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 4.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 5.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego - wg załącznika nr 2. 6.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 3. 7.Wykaz co najmniej trzech robót (wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. 3 zamówienia polegające na budowie lub przebudowie drogi w obszarze miejskim wraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną o wartości każdej nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto. W celu potwierdzenia, iż prace zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego robót lub referencje - wg załącznika nr 4. 8.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami posiadającymi uprawnienia tj.: - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowy dróg, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, elektroinstalacyjne w zakresie dozoru D (bez ograniczeń napięcia, do 20 kV) - wg załącznika nr 5. 9.W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 10.Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich. 11.Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 6.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: 1. Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania. 4. Zostały ujawnione wady opracowania projektowego lub rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym i projektem wykonawczym , o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pasaż karola Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski pok. 317.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Pasaż karola Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski pok. 317.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.