eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockBezgotówkowe (na podstawie kart paliwowych) tankowanie paliw płynnycholeju napędowego i benzyny bezołowiowej, na potrzeby floty samochodowej NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-14

Otwock: Bezgotówkowe (na podstawie kart paliwowych) tankowanie paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, na potrzeby floty samochodowej NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM.
Numer ogłoszenia: 53516 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM , ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 7180700 lub 01, faks 22 7180350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowe (na podstawie kart paliwowych) tankowanie paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, na potrzeby floty samochodowej NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż Zamawiającemu paliw płynnych, w sieci podmiotów działających w systemie bezgotówkowym obejmującej cały kraj: oleju napędowego: 150 000 litrów benzyny bezołowiowej 3 000 litrów na podstawie kart paliwowych oznaczonych symbolem sprzedaży bezgotówkowej Wykonawcy, wydanych Zamawiającemu przez Wykonawcę. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sukcesywne, bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą, w ww. ilościach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wyżej wymienionej, szacunkowo określonej ilości zamawianego paliwa, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści. Parametry sprzedawanego paliwa muszą być zgodne z obowiązującymi normami: PN - EN 590: Paliwa do pojazdów samochodowych - Oleje napędowe - Wymagania i metody badań, PN-EN 228: Paliwa do pojazdów samochodowych - Benzyna bezołowiowa - Wymagania i metody badań, oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. z późn. zm., w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. 2. Dostarczenie kart paliwowych oznaczonych symbolem sprzedaży bezgotówkowej Wykonawcy, w ilości 14 sztuk sztuk (wg stanu na dzień, w którym upływa termin do składania ofert w niniejszym postępowaniu), ważnych przez okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający wymaga dostarczenia kart powiązanych z numerami rejestracyjnymi samochodów, co oznacza, że transakcje dokonywane daną karta będą mogły być realizowane pod warunkiem, że dotyczyć będą samochodu o numerze rejestracyjnym uwidocznionym na karcie. Wykaz samochodów wraz z numerami rejestracyjnymi, dla których będą wystawione karty paliwowe, Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Karty paliwowe dostarczone przez Wykonawcę będą służyć ponadto do bezgotówkowego regulowania należności za przejazdy płatnymi autostradami oraz bezgotówkowych zakupów drobnych akcesoriów samochodowych w placówkach działających w sieci Wykonawcy. Asortyment akcesoriów samochodowych dostępnych w systemie bezgotówkowych zakupów na kartę paliwową, Zamawiający uzgodni z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy. Wymagania stawiane Wykonawcom: 1)Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi w niniejszej SIWZ. 2)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego z upoważnionym przedstawicielem Wykonawcy. 4)Wymagane jest określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6)Wymagania organizacyjne: 1)Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnej sprzedaży Zamawiającemu przedmiotu zamówienia przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, na podstawie posiadanych przez niego kart paliwowych, wydanych przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, oznaczonych symbolem sprzedaży bezgotówkowej, w sieci podmiotów działających w systemie sprzedaży bezgotówkowej 2)Zamawiający wymaga, aby bezgotówkowe transakcje zakupu dokonywane przez Zamawiającego były oparte na zasadzie kredytu kupieckiego, polegającego na odroczeniu płatności za nabywany przedmiot zamówienia do momentu wskazanego na wystawionym Zbiorczym Dokumencie Zakupu (faktura VAT zawierająca specyfikację dokonanych transakcji wraz z wartościami tych transakcji). 3) Zamawiający wymaga, aby Zbiorcze Dokumenty Zakupu wystawiane były dwa razy w miesiącu. Będą one wystawiane w oparciu o załączone sumaryczne zestawienia dokonanych transakcji w podziale na poszczególne karty. 4) Zamawiający wymaga, aby termin płatności był nie krótszy, niż 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu płatności przypadnie na dzień inny niż dzień roboczy, wówczas za termin płatności uznaje się pierwszy dzień roboczy następujący bezpośrednio po tym dniu. 5) Zamawiający wymaga przyznania limitu kredytu kupieckiego na zakup przedmiotu zamówienia w kwocie: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przy czym zastrzega, że jest to limit maksymalny. 6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedmiotu zamówienia udzielił mu stałego, zadeklarowanego w formularzu cenowym (Załącznik Nr 5 do SIWZ) rabatu, który będzie wyodrębniony i uwzględniony w wartości netto na każdej wystawionej fakturze VAT. 7) Zamawiający wymaga, aby karty paliwowe zostały dostarczone do siedziby Zamawiającego nie później, niż w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy z Wybranym Wykonawcą..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniwsienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień: Koncesji na obrót paliwami ciekłymi, wystawionej przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Wykonawca przedmiotu zamówienia załączy do oferty dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności - koncesję na obrót paliwami ciekłymi wystawioną przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polatom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM ul. Andrzeja Sołtana 7 05-400 Otwock Budynek Nr 24 pok. 114.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 11:00, miejsce: NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM ul. Andrzeja Sołtana 7 05-400 Otwock Budynek Nr 24 pok. 128A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.