Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-03-22
Ogłoszenie nr 535037-N-2018 z dnia 2018-03-22 r.
Gmina Annopol: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Annopol
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Annopol, krajowy numer identyfikacyjny
83040962000000, ul.
Rynek
1
,
23235
Annopol, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
158 613 063, e-mail
wszymczyk@interia.pl, faks
158 613 061.
Adres strony internetowej (URL): www.annopol.info
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://umannopol.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Annopolu, ul. Rynek 1, 23-235 Annopol, pokój nr 2 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Annopol
Numer referencyjny:
ZP.271.1.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zad. 1 Budowa oświetlenia w m. Janiszów (transformator nr 5). Wg projektu pod nazwą: "Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego w miejscowości Janiszów gmina Annopol - oświetlenie drogi powiatowej nr 2710 zasilane ze stacji transformatorowej "Janiszów 5"": o budowa złącza słupowego ZS zgodnie z rys. Nr E-04 dokumentacji projektowej wraz z zasilaniem złącza, o budowa linii kablowej zalicznikowej, zasilającej projektowane oświetlenie drogowe kablem YAKXS 4x35 mm2 od projektowanego złącza ZS na słupie nr 9/V do projektowanego słupa oświetleniowego 9/1/WO długości 31,0/61,0 m, o budowa 1-fazowej linii napowietrznej oświetleniowej nN z przewodem izolowanym typu AsXSn 2x35 mm2, zawieszonym na projektowanych słupach z żerdzi wirowanych typu E, na których zamontowane zostaną na wysięgnikach rurowych oprawy oświetleniowe na źródła światła LED. Długość projektowanej linii napowietrznej wynosi 262/275 m - obwód nr 1 i 307/325 m - obwód nr 2 (razem 569/600 m), na 14 słupach, o uziemienie robocze i odgromowe słupów nr 9/1/WO, 9/7/WO, 9/14/WO, o ochrona przeciwprzepięciowa - ograniczniki przepięć 5 szt. wg projektu. Zad. 2 Budowa oświetlenia w m. Kopiec. Wg projektu pod nazwą: "Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego i podwieszonego w miejscowości Kopiec gmina Annopol - oświetlenie odcinka drogi gminnej na działkach o nr ewidencyjnych 74 - obręb Kopiec i 950 - obręb Świeciechów Poduchowny": o dostosowanie członu oświetleniowego rozdzielnicy stacyjnej nN "Świeciechów 1" do wyprowadzenia obwodu oświetlenia drogowego poprzez wymianę wkładki topikowej przedlicznikowej na wkładkę WT-00/gF 25A oraz dobudowę wyłącznika nadprądowego S301 C16 A do zabezpieczenia zalicznikowego projektowanego obwodu oświetleniowego, o budowa 1-fazowej linii napowietrznej oświetleniowej nN z przewodami izolowanymi typu AsXSn 2x35 mm2, w tym: a) oświetlenie podwieszone na odcinkach: od istniejącej słupowej stacji transformatorowej "Świeciechów 1" do istniejącego słupa nr 2 oraz od istniejącego słupa nr 9 do istniejącego słupa nr 11/1 z montażem opraw oświetlenia drogowego LED na istniejących słupach nr 1, 9, 10, 11, 11/1. Długość projektowanego przewodu podwieszonego AsXSn 2x35 mm2 wynosi 166/183 m, b) oświetlenie wydzielone na odcinku od istniejącego słupa nr 2 do istniejącego słupa nr 9 w tym montaż słupów z żerdzi wirowanych od nr 1/A/WO do nr 6/A/WO (6 szt.), montaż opraw oświetlenia drogowego LED na projektowanych słupach nr 1/A/WO, 3/A/WO, 4/A/WO, 5/A/WO, 6/A/WO. Długość projektowanego przewodu wydzielonego AsXSn 2x35 mm2 wynosi 241/255 m, o ochrona przeciwprzepięciowa - montaż ochronnika przepięć na przewodzie fazowym przewodu oświetleniowego na słupie nr 11/1 z wykorzystaniem istniejącego uziomu. Zad. Nr 3 Budowa oświetlenia w m. Opoka (od P. Siewierskiego do P. Szymuli). Wg projektu pod nazwą: "Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego w miejscowości Opoka Kolonia, obręb: 0016 Opoka, gmina Annopol - oświetlenie drogi gminnej - dz. nr ewidencyjny 1969": o budowa szafki oświetleniowej "SO" z układem pomiarowo - rozliczeniowym zgodnie z rys. Nr E-03 projektu budowlano - wykonawczego, o budowa przyłącza kablowego YAKXS 4x35 mm2 z szafką słupowo - przyłączeniową SSP-3 na słupie nr 11/4, relacji od istniejącego słupa nr 11/4 do projektowanej szafki oświetleniowej SO długości 4,0/13,0 m. Zasilanie szafki SSP-3 od istniejących przewodów gołych linii nN 4xAL 25 mm2 kablem YAKXS 4x70 mm2 ułożonym na słupie, o budowa linii kablowej zalicznikowej, zasilającej projektowane oświetlenie drogowe kablem YAKXS 4x35 mm2 od projektowanej szafki oświetleniowej "SO" do projektowanego słupa nr 1/A/WO długości 16,0/32,0 m, o budowa 1-fazowej linii napowietrznej oświetleniowej nN z przewodami izolowanymi typu AsXSn 2x35 mm2, zawieszonymi na projektowanych słupach z żerdzi wirowanych typu E, na których zamontowane zostaną na wysięgnikach rurowych oprawy oświetleniowe na źródła światła LED (9 szt.). Długość projektowanej linii napowietrznej wynosi 344/361 m na 10 słupach, o uziemienie robocze szafki oświetleniowej SO, o uziemienie robocze i odgromowe słupów nr 11/4/IV, 1/A/WO, 10/A/WO, o ochrona przeciwprzepięciowa poprzez montaż ograniczników przepięć na przewodach linii napowietrznej oświetleniowej wg projektu. Zad. Nr 4 Budowa oświetlenia w m. Opoka (od P. E. Juda do P. H. Juda). Wg projektu pod nazwą: "Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego w miejscowości Opoka Kolonia gmina Annopol - oświetlenie odcinka drogi wojewódzkiej nr 854 Annopol - Kosin - Antoniów - Gorzyce w około od km 2+684 do ok. km 2+847 (działka o numerze ewidencyjnym 630, obręb 0016 Opoka)": o demontaż istniejącej oprawy oświetleniowej OUS-150 z istniejącego słupa nr 32, o budowa 1-fazowej linii napowietrznej oświetleniowej nN z przewodem izolowanym typu AsXSn 2x35 mm2, zawieszonym na projektowanych słupach z żerdzi wirowanych typu E, na których zamontowane zostaną na wysięgnikach rurowych oprawy oświetleniowe na źródła światła LED. Długość projektowanej linii napowietrznej wynosi 171/182 m na 5 projektowanych słupach zasilanej z istniejącego słupa nr 32, o uziemienie robocze i odgromowe słupa o projektowanym nr 5/A/WO, o ochronę przeciwprzepięciową poprzez montaż ograniczników przepięć wg projektu. Zad. Nr 5 Budowa oświetlenia w m. Kosin (droga woj. Nr 755 Zawichost - Kosin). Wg projektu pod nazwą: "Budowa oświetlenia drogowego podwieszonego w miejscowości Kosin gmina Annopol - oświetlenie odcinka drogi wojewódzkiej nr 755 Zawichost - Kosin w km od 3+529 do 3+813 - dz. nr ewidencyjny 1816": o budowa 1-fazowej, podwieszonej linii napowietrznej - oświetleniowej nN przewodem izolowanym typu AsXSn 2x35 mm2. Długość odcinka linii napowietrznej podwieszonej - 237/254 m, o budowę linii kablowej oświetleniowej kablem ziemnym typu YAKXS 4x35 mm2 długości 49/74 m w tym przewiert poziomy długości 10 m, o montaż opraw oświetlenia drogowego wraz z wysięgnikami - 6 szt, o wymiana istniejącego słupa typu P-10/ŻN nr 16/IV na słupa z żerdzi wirowanej typu P3-12/4,3 - 1 szt, o montaż ochronników przepięć na słupach nr 10/IV, 13/IV, 16/IV - 3 szt. Zad. Nr 6 Budowa oświetlenia w m. Borów (Górki). Wg projektu pod nazwą: "Budowa oświetlenia drogowego podwieszonego i wydzielonego w miejscowości Borów gmina Annopol - oświetlenie drogi gminnej- dz. nr ewidencyjny 4116": o budowa szafki oświetleniowej z układem pomiarowo - rozliczeniowym zgodnie z rys. Nr E-03 projektu budowlano - wykonawczego, o budowa przyłącza kablowego YAKXS 4x35 mm2 z szafką słupowo - przyłączeniową SSP-3 na słupie, od istniejącego słupa nr 6/II do projektowanej szafki oświetleniowej SO długości 6,0/17,0 m. Zasilanie szafki SSP-3 od istniejących przewodów AsXSn 4x70 mm2 kablem YAKXS 4x70 mm2 ułożonym na słupie, o budowa linii kablowej zalicznikowej, zasilającej projektowane oświetlenie drogowe kablem YAKXS 4x35 mm2 od projektowanej szafki oświetleniowej "SO" do istniejącego słupa nr 6/II długości 6,0/22,0 m, o budowa 1-fazowej, podwieszonej linii napowietrznej oświetleniowej nN z przewodami izolowanymi typu AsXSn 2x35 mm2, zawieszonymi na istniejących słupach - odcinek od istniejącego słupa nr 6/II do istniejącego słupa nr 12/II. Długość odcinka linii napowietrznej podwieszonej wynosi 268/280 m, o budowa 1-fazowej linii napowietrznej oświetleniowej nN z przewodami izolowanymi typu AsXSn 2x35 mm2 - oświetlenie wydzielone - od istniejącego słupa nr 12/II do projektowanego słupa nr 12/1/II/WO. Długość odcinka linii napowietrznej oświetlenia wydzielonego wynosi 55/59 m, o montaż opraw oświetlenia drogowego wraz z podłączeniem do przewodów oświetleniowych na słupach od nr 6/II do 12/1/II/WO - 8 szt. Oprawy sodowe ze źródłami światła - lampy sodowe o mocy 150W, o uziemienie robocze szafki oświetleniowej SO, o uziemienie robocze i odgromowe słupa nr 12/1/II/WO, o ochrona przeciwprzepięciową poprzez montaż ograniczników przepięć wg projektu. Zakres robót zgodny z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót (załączone przedmiary robót należy traktować jako element dodatkowy, pomocny w obliczeniu ceny oferty) - załącznik nr 1 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45311100-1
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45316110-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-07-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie nie wcześniej niż ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną budowę oświetlenia drogowego, o wartości brutto nie mniejszej niż 30 tys. zł, oraz potwierdzi dowodami że roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności poda informację że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. W przypadku oferty składanej wspólnie (art. 23 ustawy pzp - konsorcjum) warunek udziału w postępowaniu wystarczy, że spełni jeden z wykonawców składających ofertę wspólną.
W przypadku wykazania przez Wykonawców, wartości niezbędnych do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia, przyjmuje się średni kurs publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Sposób wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku w niniejszym postępowaniu będzie składał się z dwóch części. Na podstawie art. 25a ust 1 ustawy pzp każdy wykonawca składa do oferty oświadczenie , w którym zostaje złożona deklaracja o spełnieniu warunków udziału. W przypadku oferty wspólnej (art. 23 ustawy pzp - konsorcjum) oświadczenie składa co najmniej jeden z jej uczestników (ten wykonawca, który warunek udziału spełnia). W trakcie badania i oceny ofert, zamawiający dokona punktacji ofert nie podlegających odrzuceniu i których wykonawcy nie podlegali wykluczeniu. Następnie na podstawie art. 26 ust 2 ustawy pzp zostanie wezwany tylko jeden wykonawca (którego oferta uzyskała największą ilość punktów) do złożenia dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu Dokumenty składane przez tego wykonawcę mają potwierdzać na termin ich złożenia, brak podstaw do wykluczenia i zostać złożone w terminie do 5 dni od otrzymania przez wykonawcę wezwania. Dokumenty te wszyscy wykonawcy nie muszą składać do oferty, gdyż ta czynność nie ma większego wpływu na sposób prowadzenia procedury badania i oceny ofert wskazane powyżej. W przypadku oferty wspólnej dokument potwierdzający muszą złożyć wykonawcy, którzy spełniają w/w warunki
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) dokumenty/oświadczenia składa odrębnie każdy z uczestników konsorcjum.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Przykładowy wykaz stanowi załącznik nr 7 do siwz. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy. Przykłada treść oświadczenia określona została w załączniku nr 8 do siwz. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Przykładowy wykaz stanowi załącznik nr 8 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) dokument/oświadczenie składa co najmniej jeden z jej uczestników, który ten warunek spełnia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na podstawie art. 24 ust 11 każdy wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej : www.umannopol.bip.lubelskie.pl informacji "z otwarcia ofert" (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp ), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 zgodnie z przykładową treścią załącznika nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art.25a ust.1 ustawy pzp, zgodnie z przykładową treścią załącznika nr 3 do siwz. W przypadku konsorcjum - oferta wspólna oświadczenia składają odrębnie wszyscy wykonawcy lub podpisują je wspólnie. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust.1 ustawy pzp, zgodnie z przykładową treścią załącznika nr 4 do siwz. W przypadku konsorcjum - oferta wspólna oświadczenie składa co najmniej ten wykonawca, który spełnia warunki udziału. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów (art. 22a), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z postępowania składa oświadczenie zgodnie z przykładową treścią załącznika nr 3 do siwz. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów (art. 22a), składa oświadczenie/deklarację podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy składającemu ofertę - o udostępnieniu zasobów (należy w oświadczeniu wskazać jakie to są zasoby) w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie składa do oferty i podpisuje podmiot udostępniający swoje zasoby.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Okres gwarancji (okres rękojmi) | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony, a mianowicie: 2. Zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach: 1) spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, c) odkrycia w trakcie robót niewypałów i niewybuchów, d) odkrycia w trakcie robót obiektów wymagających wcześniejszej rozbiórki lub usunięcia, e) odkrycia przedmiotu względem, którego powstanie przypuszczenie, że jest on zabytkiem, co oznaczać będzie konieczność wstrzymania robót lub takiego ich wykonania, aby zabytek nie został zniszczony, ale zabezpieczony jako przedmiot archeologiczny i miejsce jego znaleziska, f) stwierdzenia innego usytuowania obiektów podziemnych lub podziemnych sieci uzbrojenia terenu niż wynikające z ewidencji geodezyjnej, co będzie wymagało odpowiednich zmian w opracowaniach projektowych lub sposobie wykonania robót, g) zmiany terminu początkowego rozpoczęcia świadczenia (np. w przypadku przedłużenia procedur przetargowych) z zachowaniem jej terminu końcowego. 2) będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) nieterminowe przekazanie przez Zamawiającego terenu, na którym będą prowadzone roboty, b) wstrzymanie robót przez Zamawiającego z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, c) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, 3) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, 4) opóźnienia w działaniu instytucji opiniujących, uzgadniających oraz wydających decyzje administracyjne ponad czas (termin) wynikający z przepisów prawa, 5) wejście w życie nowych przepisów, Polskich Norm po upływie terminu składania ofert, w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia, gdy ich wprowadzenie będzie powodować wzrost pracochłonności wykonania danych opracowań lub projektów o więcej niż 5%. 6) konieczności wykonania robót nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, , 7) konieczności wykonania robót zamiennych, rozumianych w sposób jak niżej: 1) roboty zamienne polegają na tym, że Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia podstawowego w sposób odmienny od określonego w umowie, 2) roboty zamienne nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, 3) konieczność wykonania robót zamiennych zachodzi między innymi w sytuacji, gdy: a) materiały, osprzęt lub urządzenia przewidziane do wykonania zamówienia, wskazane w dokumentacji projektowej, nie mogą być użyte przy realizacji przedmiotu zamówienia z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi lub lepszymi, b) w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia nastąpiła zmiana przepisów Prawa, c) w czasie realizacji robót zmienią się warunki techniczne wykonania przedmiotu zamówienia (np. Polska Norma), d) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zastosowano lepsze materiały, e) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wystąpiła konieczność zmiany technologii ich wykonania robót budowlanych albo innych prac. Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób należyty, nie dłużej jednak, niż o czas trwania okoliczności wymienionych w pkt. 1 powyżej. Zmiany wskazywane w pkt. 1 pkt. 6) - 7) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu zamówienia do użytkowania Zamawiającemu zgodnie z jego wymaganiami. 3. Zmiany osobowe: 1) Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz doświadczeniem zawodowym opisanym w SIWZ. 2) Zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym niż podwykonawca wskazany w zawartej umowie. 3) Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy. 4. Pozostałe zmiany: 1) Zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku obniżenia stawki podatku VAT spowodowanego zmianą ustawy o podatku od towarów i usług, o kwotę wynikającą z tej zmiany; 2) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia, jeżeli: a) zrealizowanie przedmiotu umowy w całości nie będzie możliwe w terminach określonych w § 2 ust. 2 umowy, b) zrealizowanie przedmiotu umowy w całości nie będzie możliwe z przyczyn finansowych, technicznych, albo na skutek zmiany przepisów prawnych np. p. poż., bhp, norm technicznych, decyzji organów państwa lub samorządu, podwyższenia składek na ubezpieczenie społeczne, podwyższenia minimalnego wynagrodzenia albo minimalnego wynagrodzenia godzinowego; c) nastąpiła zmiana technologii, sposobu wykonania robót, liczby lub asortymentu dostarczonych urządzeń. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie proporcjonalnie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione należycie świadczenia oraz udokumentowane, uzasadnione i celowe koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 5. Zmiana postanowień zawartej umowy jest także dopuszczalna w przypadkach wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt. 2 - 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Warunki wprowadzenia zmiany do umowy: 1) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1-3 powyżej. 2) Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 3) Złożony wniosek przez stronę inicjującą zmianę musi zawierać: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy. 4) Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 7. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia w zakresie, w jakim konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w SIWZ Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. Wybrany Wykonawca , zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej z okresem odpowiedzialności rozpoczynającym się od dnia przekazania placu budowy do końca trwania prac kontraktowych, w zakresie ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy i montażu, którego przedmiotem ubezpieczenia będą roboty kontraktowe, na które składa się wartość wykonywanych prac budowlanych na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty brutto oraz wszelkie wykorzystywane materiały, sprzęt budowlany wraz z zapleczem budowy. Ubezpieczenie będzie obejmować co najmniej okres realizacji niniejszej umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Budowa oświetlenia w m. Janiszów (transformator nr 5). |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45311100-1, 45316110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Okres gwarancji (rękojmi) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Budowa oświetlenia w m. Kopiec |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45311100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Okres gwarancji (rękojmi) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Budowa oświetlenia w m. Opoka (od P. Siewierskiego do P. Szymuli). |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45311100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Okres gwarancji (rękojmi) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Budowa oświetlenia w m. Opoka (od P. E. Juda do P. H. Juda). |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45311100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Okres gwarancji (rękojmi) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 5 | Nazwa: | Budowa oświetlenia w m. Kosin (droga woj. Nr 755 Zawichost - Kosin) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45311100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Okres gwarancji (rękojmi) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 6 | Nazwa: | Budowa oświetlenia w m. Borów (Górki) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Okres gwarancji (rękojmi) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI ANNOPOL
- Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego
- Dostawa 2 szt. agregatów prądotwórczych posadowionych na przyczepie
więcej: przetargi ANNOPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Modernizacja boiska przy Zespole Szkół im. Armii Krajowej w Brańsku - Etap I
- "Budowa punktów oświetlenia ulicznego w Gminie Dąbrowa Górnicza w 2025 roku"
- Dostawa agregatów prądotwórczych dla gminy Jaświły
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





