Ogłoszenie z dnia 2013-12-22
Żagań: Sprawowanie nadzoru nad robotami uzupełniającymi w ramach Kontraktu nr 1 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej Etap I z dnia 13.09.2010r. Zadanie III - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Starym Żaganiu
Numer ogłoszenia: 532320 - 2013; data zamieszczenia: 22.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Żagańskie Wodociągi i Kanalizacje spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chrobrego 44, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 368 18 40, faks 68 377 39 75.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sektorowiec.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru nad robotami uzupełniającymi w ramach Kontraktu nr 1 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej Etap I z dnia 13.09.2010r. Zadanie III - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Starym Żaganiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprawowanie nadzoru nad robotami polegającymi na wykonaniu dodatkowych przyłączy sanitarnych do n/w nieruchomości wraz ze wszystkimi robotami i elementami towarzyszącymi niezbędnymi do całkowitego wykonania pełnego zakresu robót zgodnie z założeniami PT i ST, tj.: Stary Żagań do dz. 67/2, Stary Żagań do dz. 131/3, Stary Żagań do dz. 150/17..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Żagań, Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ECM Group Polska Sp. z o.o., ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 678,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 834,73
Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne dla udzielenia zamówienia uzupełniającego: Zamówienie zostanie udzielone w ramach zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2013 r., poz. 907 ze zmianami). W zamówieniu podstawowym na Kontrakt nr 4 projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Żagań w pkt 5 części I SIWZ - Instrukcja Dla Wykonawców, Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (do 20% wartości zamówienia podstawowego). Uzasadnienie faktyczne dla udzielenia zamówienia uzupełniającego: Podstawowa umowa na pełnienie roli Inżyniera Kontraktu została podpisana w wyniku rozstrzygnięcia postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego (umowa z dnia 23.08.2010 roku). W podstawowym zamówieniu Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z faktem, iż Zamawiający zamierza zlecić dotychczasowemu Wykonawcy Kontraktu nr 1 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej Etap I z dnia 13.09.2010r. dodatkowe zadanie dot. roboty uzupełniającej, zaistniała konieczność zawarcia umowy na świadczenie usługi pełnienia roli Inżyniera Kontraktu. Biorąc pod uwagę powyższe, Zamawiający zamierza skorzystać z prawa udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy. Przedmiot zamówienia uzupełniającego na roboty budowlane w ramach Kontraktu nr 1 został opisany w pkt 1 Protokołu. Nad takim zakresem Inżynier Kontraktu będzie sprawował nadzór. Odnosząc się zatem do zamówienia podstawowego na pełnienie roli Inżyniera Kontraktu oraz do zamówienia uzupełniającego na świadczenie tej usługi należy stwierdzić, ze roboty objęte niniejszym ogłoszeniem są powtórzeniem usług zdefiniowanych w zamówieniu podstawowym, a więc kwalifikują się do zlecenia w ramach robót uzupełniających udzielonych w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp dotychczasowemu wykonawcy usług.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Opracowanie dok. kosztorysowo - projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami, zad pn."Odbudowa drogi powiatowej nr 3906F (ul. Młynarska w Szprotawie)wraz z odbudową obiektu mostoweg..."
- Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1077F w zakresie budowy nowych izbic wraz z odbudową drogi dojazdowej do mostu
- Przebudowa (modernizacja) nawierzchni drogi gminnej nr 007431F (ul. Przemysłowa) w m. Tomaszowo, gmina Żagań
- Przebudowa (modernizacja) nawierzchni drogi gminnej nr 007431F (ul. Przemysłowa) w m. Tomaszowo, gmina Żagań
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NADZÓR INWEST. NAD REALIZACJĄ ROBÓT BUDOWL. W RAMACH ZAD. PN:. "ROZB. OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. DOBRA WRAZ Z BUDOWĄ SYSTEMU GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TER. M. JURKÓW I CHYSZÓWKI W GMINIE DOBRA"
- Świadczenie usługi inspektora nadzoru związanej z modernizacją 6 przepompowni ścieków, rozbudową systemu wodociągów i kanalizacji oraz wymianą wodomierzy na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny.
- "Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa budynku Teatru Miejskiego w Świdnicy"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Budowa infrastruktury rowerowej w ciągu ul. Bogumińskiej."
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestycji pn. Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zad. "Dobiegniew - chcę tu mieszkać, pracować i żyć w ramach zad. Zagospodarowanie pl. przy ul. Kard. Wyszyńskiego z przebudową Arsenału - ETAP I".
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.