eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica"¦wiadczenie us³ugi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa budynku Teatru Miejskiego w ¦widnicy"



Og³oszenie z dnia 2025-05-20

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
"¦wiadczenie us³ugi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.:
„Przebudowa budynku Teatru Miejskiego w ¦widnicy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"¦wiadczenie us³ugi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.:
„Przebudowa budynku Teatru Miejskiego w ¦widnicy”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3cb73a78-466a-43a9-a76b-4f65ca42575f

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00237884

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00038637/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Przebudowa budynku Teatru Miejskiego w ¦widnicy - nadzór inwestorski

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Program Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021-2027 Dzia³anie FEDS.06.01 Rozwój lokalny - strategie ZIT”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1112925

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1112925

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, za po¶rednictwem elektronicznej Platformy zakupowej OpenNexus (dalej „Platforma”) pod adresem platformazakupowa.pl, która spe³nia wymagania opisane w art. 64 ustawy Pzp.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w zakresie:
 przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych,
 przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy Pzp,
 przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy,
 przesy³ania odwo³ania/inne
odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”.

4. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
7. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
8. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
c.d. "Informacje dodatkowe"

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta ¦widnicy,
ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica tel. 74 856-28-00 fax 74 856-87-21.
• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miasto ¦widnica kontakt jest
pan Mateusz Szenbek. Kontakt: iod@um.swidnica.pl, 74 856-28-23.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ¶wiadczenie us³ugi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku Teatru Miejskiego w ¦widnicy”.
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 t.j.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P-74/V/25 (WPI.271.28.2025)

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 559737,83 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.
„Przebudowa budynku Teatru Miejskiego w ¦widnicy”.
2. Zakres zlecanych do nadzorowania robót budowalnych objêty jest nastêpuj±c± dokumentacj±:
1) Projekt Architektoniczno-Budowlany TOM I. Przebudowa budynku Teatru Miejskiego w ¦widnicy autorstwa mgr in¿. arch. Anny Mal±g z dat± opracowania 08.03.2022 r., firmowany przez pracowniê projektow± MAAG Anna Mal±g, ul. D³uga 44/50 bud. D, lok. 702, 00-241 Warszawa. Przedmiotowa dokumentacja obejmuje: Projekt Architektoniczno-Budowlany TOM I, bez remontu dachów nad wentylatorni± i sal± lustrzan±,
2) Projekt budowlany na roboty zamienne - PROJEKT ZAMIENNY-ZMIANA SCENY autorstwa mgr in¿. arch. Anny Mal±g z dat± opracowania grudzieñ 2024 r., firmowany przez pracowniê projektow± MAAG Anna Mal±g wraz z PROJEKTEM WNÊTRZ.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e ustalenia projektowe i przedmiary do³±czone do projektu zamiennego s± ustaleniami obowi±zuj±cymi i s± ponad ustaleniami projektu podstawowego z dnia 08.03.2022r.
3) Projekty techniczne i wykonawcze: wod.-kan., c.o., wentylacji mech., klimatyzacji, elektryki, elektroakustyki, o¶wietlenia sceny, mechaniki sceny, sygnalizacji p.po¿.
4) Projekt aran¿acji wnêtrz autorstwa mgr in¿. arch. Anny Mal±g z dat± opracowania 08.03.2022 r., firmowany przez pracowniê projektow± MAAG Anna Mal±g.
Równocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, ¿e zakres prac zwi±zanych z aran¿acj± wnêtrza w obrêbie proscenium nale¿y wykonaæ zgodnie z PROJEKTEM WNÊTRZ do³±czonym do PROJEKTU ZAMIENNEGO - ZMIANA SCENY.
5) dokumentacjê przetargow±, tj. dokumentacjê sporz±dzon± i udostêpnion± Wykonawcom przez Zamawiaj±cego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postêpowania, obejmuj±c± w szczególno¶ci SWZ wraz z za³±cznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynik³ymi w trakcie procedury przetargowej, stanowi±cymi integraln± czê¶æ SWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przes³anych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiaj±cego pismach. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ nadzór nad robotami budowlanymi wynikaj±cymi z odpowiedzi na pytania Wykonawców udzielonych w ramach przetargu pn.: „Przebudowa budynku teatru miejskiego w ¦widnicy”.
6) Opis sposobu wykonania klimatyzacji w pomieszczeniu galerii sztuki z wpiêciem do dodatkowej jednostki klimatyzacyjnej umieszczonej na dachu teatru.
7) Opis remontu trzech pomieszczeñ s±siaduj±cych bezpo¶rednio z klatk± schodow± K3.
8) SUPLEMENT DO PROJEKTU PTZ TECHNOLOGIA (TECHNOLOGII SCENY: ELEKTROAKUSTYKA, OSWIETLENIE TECHNOLOGICZNE (SCENICZNE)), MECHANIKA SCENY) ORAZ PRZEDMIARY.

3. Zakres robót budowlanych zosta³ uzgodniony z Dolno¶l±skim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków we Wroc³awiu, Delegatur± w Wa³brzychu na etapie projektowym. Zamawiaj±cy posiada czynne (ostateczne i prawomocne) pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku- Decyzjê Nr 722/2022 z dnia 17 czerwca 2022 r., znak W/N.5142.206.2022.JK (UWAGA! Us³uga nadzoru inwestorskiego nie dotyczy remontu elewacji frontowych budynków Rynek 37, 43, 44, remontu elewacji tylnych budynków Rynek 37, 43 i 44 oraz remontu elewacji budynku Wewnêtrzna 2).
4. Zamawiaj±cy posiada czynne (prawomocne i ostateczne) pozwolenie na budowê na objêty przedmiotowym zamówieniem zakres robót budowlanych- Decyzjê Nr 607/2022 z dnia 20 czerwca 2022 r., znak WB.6740.203.2022.4.DN.
5. Budynek Teatru Miejskiego w ¦widnicy wpisany jest do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków - rodzaj obiektu: publiczny, rejestr A/4838/154, data wpisu do rejestru: 21.03.1950r..
6. Wykonawca ma obowi±zek zapoznania siê z dokumentacj± postêpowania o zamówienie publiczne p.n.: „Przebudowa budynku teatru miejskiego w ¦widnicy” dostêpn± na platformazakupowa.pl/transakcja/1083566.
7. Dokumentacja w wersji papierowej przewidziana do wgl±du znajduje siê w siedzibie Zamawiaj±cego – Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydzia³ Przetargów i Inwestycji Miejskich – pok. 108.

8. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ zespó³ osób posiadaj±cych odpowiednie uprawnienia budowlane, w tym:
a) Inspektor Nadzoru – Koordynator.
Osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeñ, do kierowania robotami budowlanymi.
b) Inspektor Nadzoru – Bran¿a Sanitarna.
Osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeñ, do kierowania robotami budowlanymi.
c) Inspektor Nadzoru – Bran¿a Elektryczna.
Osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeñ, do kierowania robotami budowlanymi.
d) Specjalista ds. Akustyki.
Osoba posiadaj±ca wy¿sze wykszta³cenie w specjalno¶ci in¿ynieria d¼wiêku lub akustyka lub elektroakustyka.
Inspektor Nadzoru – Koordynator kieruje prac± zespo³u Inspektorów Nadzoru i Specjalisty ds. Akustyki.
Szczegó³owe wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce zdolno¶ci zawodowej Inspektorów Nadzoru okre¶lone zosta³y w rozdziale VII pkt.1 ppkt. 1.2.4 SWZ.
9. Do obowi±zków Inspektora Nadzoru nale¿y pe³ny zakres czynno¶ci okre¶lonych w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowlane (Dz.U.2024.725 t.j.) oraz:
1) kontrola budowy w trakcie trwania robót budowlanych nie rzadziej ni¿ 2 razy w tygodniu oraz na ka¿de dodatkowe wezwanie Zamawiaj±cego lub kierownika budowy. Narada na dodatkowe wezwanie winna siê odbyæ nie pó¼niej ni¿ w dniu nastêpnym od wezwania. Kontrola budowy winna byæ potwierdzona wpisem do dziennika wizyt na budowie.
2) Ostateczna ilo¶æ wizyt na budowie w trakcie jej trwania bêdzie zgodna z ilo¶ci± zadeklarowan± w ofercie.
3) weryfikacja harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysów ofertowych przed³o¿onych przez Wykonawcê robót budowlanych w terminie 14 dni od przed³o¿enia przez Wykonawcê robót w/w dokumentów,
4) udzia³ w naradach koordynacyjnych i odbiorach,
5) udzia³ w odbiorze koñcowym,
6) przeprowadzanie rad budowy w czêstotliwo¶ci wg potrzeb procesu inwestycyjnego w toku, ale minimum raz w tygodniu,
7) sporz±dzanie protoko³ów z rad budowy (narad koordynacyjnych) i bie¿±cego przekazywania ich Zamawiaj±cemu,
8) kontrola rzeczowo-finansowa wykonywanych robót budowlanych oraz czuwanie nad terminow± i finansow± realizacj± robót, w tym kontrola postêpu robót w stosunku do harmonogramu realizacji robót budowlanych,
9) informowanie Zamawiaj±cego o przebiegu robót oraz o wszelkich zagro¿eniach wynik³ych w trakcie realizacji robót budowlanych,
10) informowanie Zamawiaj±cego o pojawiaj±cych siê na budowie podwykonawcach,
11) opiniowanie na pi¶mie zasadno¶ci ewentualnego wykonania podobnych robót budowlanych wnioskowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê w terminie 3 dni od daty otrzymania wniosku,
12) czynny udzia³ przy uzgadnianiu z projektantem ewentualnego wykonania podobnych robót budowlanych, sprawdzenie zasadno¶ci oraz weryfikacja podobnych robót budowlanych,
13) powiadomienie Zamawiaj±cego o konieczno¶ci wykonania robót w sposób odmienny od zatwierdzonej dokumentacji projektowej,
14) wykonanie inwentaryzacji robót w toku, w przypadku przerwania robót w trakcie ich realizacji, w sytuacji upad³o¶ci Wykonawcy robót budowlanych lub odst±pienia od umowy,
15) sprawdzenie pe³niej dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcê robót budowlanych w terminie 10 dni od dnia otrzymania dokumentacji, jednak nie pó¼niej ni¿ na dzieñ przed odbiorem koñcowym robót,
16) rekomendowanie Zamawiaj±cemu niezbêdnych dzia³añ maj±cych na celu zniwelowanie ewentualnych opó¼nieñ w robotach budowlanych,
17) wspó³praca z Wykonawc± robót budowlanych w celu unikniêcia lub zredukowania skutków ewentualnych wydarzeñ i okoliczno¶ci, które mog± mieæ wp³yw na jako¶æ robót, wzrost wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych lub planowan± datê zakoñczenia robót budowlanych,
18) udzia³ w przegl±dach i odbiorach gwarancyjnych w okresie obowi±zywania gwarancji udzielanej przez Wykonawcê robót budowlanych. Przegl±dy gwarancyjne bêd± wykonywane nie rzadziej ni¿ raz w roku. Inspektor Nadzoru jest tak¿e zobowi±zany do stawiennictwa siê w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiaj±cego lub u¿ytkownika, na ka¿de zawiadomienie otrzymane od Zamawiaj±cego lub u¿ytkownika w okresie gwarancyjnym.
10. Zamawiaj±cy informuje, ¿e obecnie trwaj± prace budowlane w obrêbie elewacji budynku teatru. Termin zakoñczenia powy¿szych robót wyznaczono na 2 wrze¶nia 2025 roku, bior±c pod uwagê stan zaawansowania robót istnieje prawdopodobieñstwo, ¿e zostan± one ukoñczone przed up³ywem ww. terminu.
11. Nazwy i kody zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika CPV
- 71520000-9 Us³ugi nadzoru budowlanego


VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
1. Rozpoczêcie realizacji: w dniu podpisania umowy.
2. Zakoñczenie realizacji: w terminie do 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy.
Jednak¿e, nie d³u¿ej ni¿ do 30.05.2026 r., z uwagi na warunki dotycz±ce rozliczenia dofinansowania, termin odbioru robót budowlanych nie mo¿e przekroczyæ wskazanego terminu.
3. Za termin zakoñczenia realizacji umowy uwa¿a siê datê podpisania protoko³u odbioru koñcowego robót budowlanych przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê robót budowlanych potwierdzony ze strony Inspektora Nadzoru.


5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e przedmiotowe postêpowanie mo¿e zostaæ uniewa¿nione na podstawie art.255 pkt 5 Pzp, w sytuacji gdy Zamawiaj±cy nie podpisze umowy o roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku teatru miejskiego w ¦widnicy”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena ofertowa brutto – C
b) Liczba dodatkowych wizyt na budowie w tygodniu Inspektora nadzoru – Koordynatora – I

2. Zadanie bêdzie oceniane zgodnie z kryteriami wymienionymi powy¿ej. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach.
3. Powy¿szym kryteriom Zamawiaj±cy przypisa³ nastêpuj±ce znaczenie:


Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru
Cena ofertowa brutto - C 60% 60 Cena najtañszej oferty
spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
C = ----------------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty
Liczba dodatkowych wizyt na budowie w tygodniu Inspektora nadzoru – Koordynatora - I 40% 40
Minimalna liczba wizyt na budowie w tygodniu - 2 wizyty.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê mniejszej liczby wizyt na budowie w tygodniu, oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu.

Maksymalna liczba dodatkowych wizyt na budowie w tygodniu, punktowana przez Zamawiaj±cego (ponad 2 wymagane) - 3 wizyty
Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ w nastêpuj±cy sposób kryterium dotycz±ce ilo¶ci dodatkowych wizyt na budowie:

ilo¶æ dodatkowych wizyt: 1 = 10 pkt.,
ilo¶æ dodatkowych wizyt: 2 = 25 pkt.,
ilo¶æ dodatkowych wizyt: ≥ 3 = 40 pkt.
W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje wy¿sz± liczbê dodatkowych wizyt na budowie w tygodniu ni¿ maksymalna – do obliczeñ zostanie przyjêta liczba 3 wizyt.

RAZEM 100% 100


4. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
L = C + I
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,
I – punkty uzyskane w kryterium „Liczba dodatkowych wizyt na budowie w tygodniu Inspektora Nadzoru – Koordynatora”
5. Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcê w ofercie i przeliczona wed³ug wzoru opisanego w tabeli powy¿ej.
6. Kryterium „Liczba dodatkowych wizyt na budowie Inspektora Nadzoru – Koordynatora” bêdzie rozpatrywane na podstawie ilo¶ci zaoferowanych dodatkowych wizyt na budowie.
7. Ocena punktowa w kryterium „Liczba dodatkowych wizyt na budowie Inspektora Nadzoru – Koordynatora” dokonana bêdzie na podstawie zaoferowanych dodatkowych wizyt na budowie, a punkty zostan± przyznane zgodnie z punktacj± powy¿ej.
8. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
9. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
11. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
12. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
13. W przypadku braku zgody Wykonawcy na przyjêcie zamówienia, o którym mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia.
14. Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba dodatkowych wizyt na budowie w tygodniu Inspektora nadzoru – Koordynatora

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1.1. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,
1.2. Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
1.2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
1.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
1.2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia jn.:
a) Inspektor Nadzoru – Koordynator
 uprawnienia budowlane (*) w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, do kierowania robotami budowlanymi,
 co najmniej 18-miesiêczna praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury,
 wykona³ co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru / kierownika budowy przy robotach budowlanych polegaj±cych na budowie lub przebudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o charakterze widowiskowym, t.j. np.: auli, audytorium, opery, teatru, sali koncertowej, o kubaturze nie mniejszej ni¿ 7 000 m3, wraz z wymian± instalacji elektrycznej (w tym teletechnicznej i nag³o¶nieniowej), instalacji wodno-kanalizacyjnej, grzewczej, wentylacyjnej i klimatyzacyjnej.
 wykona³ co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru/kierownika budowy przy robotach budowlanych, dla prowadzenia których wymagane by³o uzyskanie pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku – decyzja organu ochrony zabytków.

b) Inspektor Nadzoru – Bran¿a Sanitarna
 uprawnienia budowlane(*) w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, do kierowania robotami budowlanymi
 wykona³ co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru / kierownika budowy przy robotach budowlanych obejmuj±cych budowê lub przebudowê instalacji wodno-kanalizacyjnych, grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
c) Inspektor Nadzoru – Bran¿a Elektryczna
 uprawnienia budowlane (*) w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ, do kierowania robotami budowlanymi,
 wykona³ co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru / kierownika budowy przy robotach budowlanych obejmuj±cych budowê lub przebudowê budynku u¿yteczno¶ci publicznej wraz z budow± / przebudow± instalacji elektrycznych, w tym teletechnicznej.
 wykona³ co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru / kierownika budowy przy robotach budowlanych obejmuj±cych budowê / przebudowê instalacji elektrycznych na kwotê nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto.
d) Specjalista ds. Akustyki
 wy¿sze wykszta³cenie w specjalno¶ci in¿ynieria d¼wiêku lub akustyka lub elektroakustyka,
 koordynowa³ / nadzorowa³ wykonanie co najmniej dwóch dostaw z monta¿em systemu nag³o¶nienia w sali widowiskowej / koncertowej o kubaturze nie mniejszej ni¿ 2500 m3 ka¿da, w tym co najmniej jedna dostawa z monta¿em dotyczy³a systemu immersyjnego.
UWAGA!
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia funkcji inspektorów nadzoru w ramach bran¿.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e osoba wskazana jako Specjalista ds. Akustyki nie mo¿e byæ jednocze¶nie cz³onkiem zespo³u Wykonawcy robót budowlanych i cz³onkiem zespo³u Inspektorów Nadzoru.

(*) Przez uprawnienia nale¿y rozumieæ: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2024.725 t.j.) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831 t.j.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 220, ze zm.) do pe³nienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
(**) Przez do¶wiadczenie zawodowe Zamawiaj±cy rozumie do¶wiadczenie uzyskane przy nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami - w Za³±czniku nr 5 do SWZ „Wykaz osób” nale¿y wskazaæ nadzorowane roboty budowlane/kierowanie robotami budowlanymi oraz termin wykonywania wskazanych czynno¶ci – dzieñ, miesi±c, rok. Wymagane do¶wiadczenie zawodowe nie jest to¿same z dat± uzyskania uprawnieñ budowlanych.


Zamawiaj±cy wyja¶nia, ¿e pojêcia „budowa” i „przebudowa”, o których mowa powy¿ej s± rozumiane zgodnie z definicja zawart± w art. 3 pkt 6), 7a) ustawy prawo budowlane (Dz.U.2024.725 t.j.). Pod pojêciem „roboty budowlane” Zamawiaj±cy rozumie zamówienie (umowê), ale tak¿e roboty budowlane wykonane w ramach jednego zamówienia (umowy), obejmuj±cego szerszy zakres prac.

Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 2, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi Za³±cznik nr 5.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

17. Ponadto Wykonawca musi do oferty do³±czyæ:
1) przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o ile dotyczy,
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdz. X ust. 3 SWZ (Za³±cznik nr 4c do SWZ), o ile dotyczy,
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdz. XI ust. 6 SWZ, o ile dotyczy,
4) orygina³ gwarancji lub porêczenia wniesienia wadium (je¶li wadium jest wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dzu), o ile dotyczy,
5) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
6) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 15 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w rozdz. VII, pkt. 1, ppkt. 1.2.4. SWZ podlega sumowaniu – oznacza to, ¿e Wykonawca i uczestnicy konsorcjum sk³adaj±cy ofertê wyka¿±, ¿e dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika jakie funkcje pe³ni± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy dopuszczalna bêdzie w granicach wyznaczonych w art. 455 ustawy Pzp oraz w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej okoliczno¶ci § 10 projektu umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-30 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1112925

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-30 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-28

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

10. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
12. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
13. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
14. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
15. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
16. W¶ród formatów powszechnych, a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
17. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
18. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
19. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
20. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
21. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
22. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
23. Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
24. Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków.
25. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
26. Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.