Ogłoszenie z dnia 2005-10-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rzeszów: świadczenie przez wykonawcę usług pomocy technicznej dla PIU w ramach projektu - Program Poprawy Wody Pitnej dla Aglomeracji Rzeszowskiej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., do kontaktów: Pan Janusz Buszta, ul. Naruszewicza 18, 35-055 Rzeszów, tel. 017 8536728, fax 017 8509658, 8535483, e-mail: sekretariat@mpwik.rzeszow.pl, www.mpwik.rzeszow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie przez wykonawcę usług pomocy technicznej dla PIU w ramach projektu - Program Poprawy Wody Pitnej dla Aglomeracji Rzeszowskiej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Celem niniejszego zamówienia jest wsparcie techniczne dla Jednostki Realizującej Projekt (PIU) w zakresie efektywnego koordynowania i monitorowania umów na roboty i usługi realizowane zgodnie z zasadami Fundusz Spójności, a także dla właściwego finansowego zarządzania projektem. Zapewnienie właściwego funkcjonowania PIU zostanie osiągnięte poprzez: 1) Pomoc PIU podczas realizacji i monitorowania projektu. 2) Weryfikacja, w trakcie realizacji umowy, istniejących procedur celem zagwarantowania, że PIU jest zdolne do spełnienia swoich zadań. 3) Przeprowadzenie wymaganej liczby audytów zewnętrznych. 4) Szkolenie personelu PIU. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Rzeszów, woj. podkarpackie, Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 74.23.18.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia: 1) Przygotowanie szczegółowych działań P1U związanych z monitorowaniem i sprawozdawczością pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym do stosowania przez PIU. 2) Bieżące wparcie PIU w zakresie zarządzania projektem. 3) Audyt projektu. 4) Szkolenia personelu PIU. 5) Inne działania niewymienione, a które Wykonawca uzna za konieczne do zrealizowania zadania. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 27.02.2009;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10000,00 PLN, gwarancja należytego wykonania umowy: 10% ceny podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Finansowane przy udziale środków z Funduszu Spójności oraz środków własnych Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zaleca się zawiązanie konsorcjum w drodze umowy cywilnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Spełnią wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) 3) Posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w ilości 5 pracowników. 4) Posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w ilości 3 osób. 5) Musi zapewnić personel: - Specjalista główny - ma posiadać następujące kwalifikacje: wyższe wykształcenie o kierunkach inżynieryjnych, ekonomicznych lub zarządzenia, przynajmniej 5 letnie doświadczenie w zarządzeniu projektami (w tym w zarządzaniu projektami gospodarki wodno-ściekowej) realizowanymi ze środków UE ( w tym, co najmniej 1 projekt zakończony), biegła znajomość j. polskiego lub posiadanie tłumacza. - Specjalista finansowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: wyższe wykształcenie z zakresu ekonomii, zarządzania, finansów, przynajmniej 5 letnie doświadczenie jako ekonomista-analityk przy projektach realizowanych ze środków UE ( w tym 2 projekty zakończone), biegła znajomość j. polskiego lub posiadanie tłumacza. 6) Wykonać w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi o wartości każdej z nich co najmniej 300 000,00 PLN, których przedmiotem jest pełnienie usług pomocy technicznej dla kontraktów współfinansowanych ze środków unijnych. 7) Wykonawca osiągnął: w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie za każdy rok przychody ze sprzedaży w wysokości, co najmniej 1000000,00 PLN. 8) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 100000,00 PLN. W przypadku, gdy wartości danych finansowych i danych dotyczących wartości wykonanych usług będą wyrażone w walucie innej niż PLN należy je przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 w/w ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z pkt. 9.1.5 IDW. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2) informacja z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał ekonomiczny i finansowy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Zamawiający uznaje za wystarczające złożenie w ofercie przedmiotowego dokumentu wystawionego dla jednego z nich); W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 27 - 26038 z dnia 04.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2003/PL/16/P/PE/040-VIIc. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.11.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym; w kasie u Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.11.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.11.2005, godzina 12:30, Jak w pkt. 1.1 (świetlica).
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Program poprawy wody pitnej dla aglomeracji rzeszowskiej współfinansowany przez Fundusz Spójności, nr Ref. 2003/PL/16/P/PE/040. 4) Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązuje się w terminie 14 dni od daty podpisania niniejszej umowy przedłożyć Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością. Zakres ubezpieczenia - wszelkie szkody osobowe i rzeczowe powstałe w następstwie działań wynikających z przedmiotu niniejszej umowy, jak również za szkodę wynikłą z niewykonania bądź nienależytego wykonania zobowiązania wynikającego z przedmiotu niniejszej umowy. Suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia - nie może być mniejsza niż wartość niniejszego zamówienia. Koszt ubezpieczenia w całości obciąża Wykonawcę. Polisa musi być zawarta na okres do 27.02.2009r. 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.09.2005.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6".
- Wykonanie ekspertyzy technicznej Miejsc Doraźnego Schronienia (MDS) na terenie Powiatu Gnieźnieńskiego
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- inżynier dla inwestycji w Zakładzie Wodociągu Centralnego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





