Ogłoszenie z dnia 2005-10-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Opole: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 31 689 613 PLN na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą "Poprawa jakości wody w Opolu", realizowanego w latach 2004-2007 w ramach Funduszu Spójności / ISPA Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Opole, do kontaktów: Teresa Kwasik, Rynek-Ratuasz, 45-015 Opole, tel. +48 77 4511921, fax +48 77 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.opole.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Opola WIM - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, procedura przetargowa - Teresa Kwasik; przedmiot zamówienia - Izabela Baryłowicz, Paweł Krawczyk, Jan Bieniuszewicz; w zakresie prowadzonej inwestycji - Stanisław Tyka, Agnieszka Maślak, pl. Wolności 7/8, pok. 118a, 45-018 Opole, tel. +48 77 4511921 - p. Kwasik, +48 774511-913, 4511-947 - p. Baryłowicz, p. Krawczyk, p. Bieniuszewicz, +48 77 5411431 - p. Tyka, 5411410 p. Maślak, fax +48 77 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.opole.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Opola WIM - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Teresa Kwasik, pl. Wolności 7/8, pok. 115, 45-018 Opole, tel. +48 77 4511921, fax +48 77 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.opole.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Opola WIM - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Teresa Kwasik, pl. Wolności 7/8, pok. 117b, 45-018 Opole, tel. +48 77 4511921, fax +48 77 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.opole.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny/lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 66130000-0. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 31 689 613 PLN na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą "Poprawa jakości wody w Opolu", realizowanego w latach 2004-2007 w ramach Funduszu Spójności / ISPA. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 31 689 613 PLN na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą "Poprawa jakości wody w Opolu", realizowanego w latach 2004-2007 w ramach Funduszu Spójności / ISPA. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Opole. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 130 000 euro. Zakres zamówienia zgodny z pkt II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 120.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 125 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru, wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub inny dokument potwierdzający status prawny. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a kwota kredytu w wysokości 31 689 613 PLN nie powoduje przekroczenia koncentracji zaangażowania wobec jednego podmiotu zgodnie z prawem bankowym. Dokumenty: bilans i rachunek zysków i strat za rok obrotowy 2004 r., podmioty zobowiązane do sporządzenia takich dokumentów w ciągu roku, oprócz wymienionych powyżej dokumentów finansowych za rok obrotowy 2004 winny dołączyć analogiczne dokumenty za okres późniejszy, np. bilans i rachunek zysków i strat za II kwartał 2005 r. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz zawierajacy min. 3 udzielone kredyty inwestycyjnej o wartości (wysokości kredytu) co najmniej 2 000 000,00 zł każdy oraz dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością wskazanych w wykazie usług. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 182 - 180055 z dnia 21.09.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: IM.PZP II 3411-50/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.11.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: po uprzednim dokonaniu wpłaty w kasie Urzędu Miasta Opola, pl. Wolności 7-8, pok. 110 - I p. w godz. 8.00 - 14:30 lub po otrzymaniu faktury w sytuacji uzyskania dokumentacji za pośrednictwem poczty. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.11.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.11.2005, godzina 11:00, Urząd Miasta Opola - Wydział Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, pl. Wolności 7-8, sala narad - III piętro - II klatka schodowa.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.09.2005.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu księgowości dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- TP.D.DI.33.25 Zakup wraz z dostawą dwóch serwerów dla potrzeb budowy środowiska bazodanowego systemów dziedzinowych wraz z instalacją, gwarancją i opieką serwisową
- Wymiana posadzki na zasceniu i korytarzach Dużej Sceny i korytarzach prowadzących od wejścia/bramy nr 4 do windy towarowej w budynku Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu - I ETAP
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich w granicach obszaru działania prokuratur okręgu opolskiego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.