eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiSukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-04-16



Ogłoszenie nr 531505-N-2020 z dnia 2020-04-16 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 58444840000000, ul. ul. Warszawska  42404 , 21-560  Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. , e-mail spzozmc@interia.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim
Numer referencyjny: 8/2020/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: KOD CPV -33.69.65.00-0 (odczynniki laboratoryjne) 38.00.00.00-5(drobny sprzęt laboratoryjny) Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących załącznik do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38000000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Aktualne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1 i pkt 4 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik do SIWZ (w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy; Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Dokumentu określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (podpisania umowy), jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych do oferty.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa brutto60,00
Termin sukcesywnej dostawy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w SIWZ z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zgodnie z art. 94. ust. 1 pkt 2) ustawy, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 pkt 1) lit. a) oraz art. 94 ust. 2 pkt 3) ustawy oraz zgodnie z postanowieniami Działu IV ustawy. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności zmiany. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Formularza asortymentowo-cenowy nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Odczynniki monoklonalny anty A I -seria - op= 10 ml op. 24 2 Odczynniki monoklonalny anty B I -seria - op=10 ml op. 24 3 Odczynniki monoklonalny anty D I -seria - op=10 ml op. 24 4 Standard antyD MIKRO - 2 ml, stężenie <= 0,05 IU/ml (0,01 mg/ml) ważny po otwarciu co najmniej 12 miesięcy od daty produkcji Ampułki 20 5 Zestaw kontrolny (krew pełna), do walidacji odczynników monoklonalnych oraz krwinek wzorcowych, (2x5ml) probówka, do codziennej kontroli. Zestaw 12 6 Dolichotest - 2 ml Ampułki 2 7 Surowica AB Koloid 5ml. Ampułki 4 8 PBS ph 6,85 - 7,2 butelka - 500ml butelka 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ofertowa brutto60,00
Termin sukcesywnej dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Formularza asortymentowo-cenowy nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Krew utajona w kale (met. bez diety, czułość 10 ng/ml, kasetki, (1 op = 20 szt.) op 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ofertowa brutto60,00
Termin sukcesywnej dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Formularza asortymentowo-cenowy nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Woda peptonowa z tryptofanem, butelka 100ml Butelka 40 2 Microgen GN - IDA - 60 testów/op op. 8 3 Microgen GN - IDB - 24 testy/op op. 4 4 Zestaw odczynników do Microgen GN-IDA + GN - IDB zest 1 5 Odczynnik Kovacs`a, butelka 100ml Butelka 6 6 Podłoże na ruch dla pałeczek Enterobacteriaceae, probówka 3ml, (50szt/op) op. 2 7 Podłoże na ruch dla enterokoków, probówka 3 ml (50szt/op) op. 2 8 Microgen STAPH-ID - 20 pasków/op op. 1 9 MID 61K Odczynnik PYR op. 1 10 Microgen STREP-ID - 20 pasków/op op. 1 11 MID 61 I NINHYDRYNA op. 1 12 6152 Sole żółci (2ml/fiolka) op. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ofertowa brutto60,00
Termin sukcesywnej dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Formularza asortymentowo-cenowy nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Columbia agar z 5% krwi baraniej (płytka O90mm) 10sz/op op 600 2 Enterococcosel Agar (płytka O 90mm) 10sz/op op 20 3 Mac Conkey Agar (płytka O 90mm) 10sz/op op 200 4 Mueller - Hinton II Agar Eucast (płytka O 90mm) 10sz/op op 400 5 Mueller Minton II Agar z 5% krwi końskiej + 20mg/l NAD (MH-F), płytka O90mm, 10sz/op op 120 6 Coagulase Plasma 5ml (6 fiolek/op) op. 10 7 Mannitol Salt Agar - (płytka O90mm) 10szt/op op 100 8 Butelki do jednoczesnego tlenowego i beztlenowego posiewu krwi ze wskaźnikami wzrostu (op = 20 szt) op 30 9 Sabouraud Glucose Agar - (płytka O90mm) 10szt/op op 100 10 Salmonella Shigella Agar (SS) - (płytka O90mm) 10szt/op op 60 11 Haemophilus Chocolate Agar (płytka O 90mm) 10szt/op op 10 12 THIOGLYCOLATE BROTH 9 ml - 50szt/op op. 6 13 Tryptic Soy Bulion (TSB) 9 ml (50sz/op) op. 25 14 Bacitracin 0,04 j, 50 kr/fiolka fiolka. 10 15 EDTA 0,5M, 2ml/fiolka fiolka. 4 16 Ilościowe testy do oznaczania minimalnego stężenia hamującego MIC zgodnie z aktualnymi zaleceniami EUCAST,10 szt/op op 80 17 Krążki czyste (bez antybiotyku) fiolka. 4 18 Krążki do oznaczania lekowrażliwości zgodnie z aktualnymi zaleceniami EUCAST 50 kr/fiolka. fiolka. 800 19 Krążki BV - czynnik z bacytracyną (Haemophilus), 50 kr/fiolka. fiolka. 4 20 Krążki BX - czynnik z bacytracyną (Haemophilus), 50 kr/fiolka. fiolka. 4 21 Krążki BXV - czynnik z bacytracyną (Haemophilus), 50 kr/fiolka. fiolka. 8 22 Zestaw krążków do wykrywania mechanizmów oporności KPC, MBL, OXA-48 zestaw 6 23 Kwas boronowy, 2ml/fiolka fiolka. 4 24 Nitrocefin 20 Mg, 50 kr/fiolka fiolka. 4 25 Novobiocin 5, 50 kr/fiolka. fiolka. 10 26 Optochin 5 Mg, 50 kr/fiolka fiolka. 8 27 Streptolatex - odczynnik gr A op/50ozn. op 6 28 Streptolatex - odczynnik gr B op/50ozn. op 6 29 Streptolatex - odczynnik gr C op/50ozn. op 1 30 Streptolatex - odczynnik gr D op/50ozn. op 1 31 Streptolatex - odczynnik gr F op/50ozn. op 1 32 Streptolatex - odczynnik gr G op/50ozn. op 1 33 Streptolatex -enzym do ekstrakcji (2x12ml) op 6 34 Surowica HM - Salmonella do aglutynacji szkiełkowej, 5ml/but butelka 3 35 Szczep kontrolny Pseudomonas aeruginosa ATCC 27853 szt 1 36 Szczep kontrolny Enterococcus faecalis ATCC 29212 szt 1 37 Szczep kontrolny Escherichia coli ATCC 25922 szt 1 38 Szczep kontrolny Staphylococcus aureus ATCC 29213 szt 1 39 Zestaw do hodowli beztlenowców: saszetki z generatorem+ woreczek 10 szt/op. op 10 40 ASO-Latex test (jakościowy i półilościowy z kontrolami) 100 testów/op op 10 41 Gram-Kolor - zestaw do barwienia met. Grama + olejek immersyjny op = 1 zestaw op 3 42 HbsAg - test kasetkowy (25 ozn./op) op 40 43 HCV - test kasetkowy (25 ozn./op) op 40 44 HIV 1/2 - test kasetkowy (25 ozn./op) op 40 45 IM - test kasetkowy (monomukleoza zakaźna) 20 szt./op op 4 46 RF-Latex test (jakościowy i półilościowy z kontrolami) 100 testów/op op 12 47 Rota Adeno Combo test (20 testów/op) op 20 48 RPR test (100 testów/op) op 12 49 Waaler Rose -test (jakościowy i półilościowy z kontrolami) 100 testów/op op 6 50 Norovirus 1+2, Test kasetowy do wykrywania antygenów norowirusów 10 ozn./op op 4 51 Wzorzec gęstości zawiesiny bakteryjnej 0,5o Mc Farlanda, fiolka szt 1 52 Clostridium difficile GDH + Tox A + Tox B (20 ozn/op) op 10 53 Test Carba NP / CarbAcineto (5 ozn/op) op 20 54 Chromogenic UTI Medium (płytka O 90mm), 10 szt/op op 400 55 Chromogenic Candida Selective Agar (płytka O 90mm), 10 szt/op op 20 56 Brilance CRE Medium (płytka O 90mm) 10szt/op op 40 57 Paski na oksydazę (50 pasków/op) op 8 58 VIABANK - zestaw do przechowywania mikroorganizmów w stanie zamrożenia (80 fiolek/op) op 2 59 Schaedler Anaerobe Agar 10szt/op op 10 60 CIN (Yersinia) Agar 10szt/op op 20 61 Camphylobacter Agar 10szt/op) op 10 62 Test lateksowy do diagnostyki Streptococcus pneumoniae op 2 63 Test kasetkowy do wykrywania 4 Karbapenemaz z kolonii bakteryjnych: OXA-48, KPC, NDM, VIM op 2 64 Odczynnik mukolityczny do plwociny op 10 65 Test immunoeliromatograficzny do wykrywania antygenu wirusa grypy op 4 66 Zaciskacz do zamykania torebek z generatorami na beztlenowce (5 szt/op) op 2 67 Olejek immersyjny do mikroskopu typ N szt 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ofertowa brutto60,00
Termin sukcesywnej dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Formularza asortymentowo-cenowy nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Końcówki do pipet poj. do 1000ul, typu Eppendorf, niebieskie op.500szt op 15 2 Końcówki do pipet o poj. do 200ul, typu Gilson, żółte, op.1000szt op 50 3 Prob.typu CHROM do koagulometrow optycz. Op.500szt op 50 4 Nalepki na probówki wym. Ok.55x22mm bez nadruku samoprzylepne.op.500szt op 10 5 Pisaki wodoodporne typu Sharpie, do pisania na szkle i innych materiałach, standardowe (kolor czarny) szt. 60 6 Płyty serologiczne j./użytku na 30 testów, przeźroczyste op.100szt szt. 5 7 Pojemnik z PP o poj. użytkowej 25ml i całkowitej 30ml z PP,z białą zakrętką i łopatką,podziałką i polem do opisu, op.100szt op 12 8 Probówki do hematologii z EDTA-K2 na 1ml krwi z nalepką, op.500szt op 2 9 Probówki o poj. 4ml (12x75mm) z PP; z czerwonym korkiem i granulatem do szybkiego wykrzepiania krwi, op. 500szt op 5 10 Probówki do hematologii na 100ul krwi z EDTA-2K i kapilarą szt. 1 000 11 Probówki o poj. 4ml (12*75) z PS bez znaczników, op.500szt op 20 12 Pipetki Pasteura 1ml, dł. 15cm, podz. 1/0,25ml; z PE, op.500szt op 15 13 Probówka 7ml (16x65mm) stożkowa z PP z kołnierzem, op.200szt op 100 14 Szkiełka nakrywkowe 22x22mm i gr.: 0,15 mm - IVD, op.1000szt op 2 15 Statyw na 20 prob. 16 mm 2-rzęd. wys. 70mm z drutu szt. 8 16 Wymazówki z tworzywa dł.15cm, wacik śr. 5mm, w probówce, sterylne, op.100szt op 20 17 Ezy z oczkiem 1ul, z PS, żółte, pakowane po 10szt w torebce foliowej z zamknięciem strunowym wielkorotnego użytku,- sterylne, w pudełku kartonowym z dozownikiem op.1000szt op 9 18 Ezy z oczkiem 10ul, z PS, niebnieskie pakowane po 10szt w torebce foliowej z zamknięciem strunowym - sterylne, pudełku kartonowym z dozownikiem op.1000szt op 5 19 Szkiełka Podstawowe 76x26x1mm, cięte, bez pola-IVD, op.50szt szt. 70 20 Wymazówki z tworzywa o dł.15cm, wacik śr. 5mm, pakowane indywidualnie, sterylne, op.100szt op 35 21 Wymazówki transportowe z tworzywa z podłożem AMIES, sterylne, op.100szt op 30 22 Probówki Eppendorf poj. 1,5ml z dnem stożkowym, podziałką i polem do opisu, przezroczyste, z PP, op.500szt op 15 23 Statyw na 10 probówek o śr. 18mm z PP, wys. 74mm, 1-rzędowy szt. 10 24 Probówki o poj. 4ml z PS z korkiem, okrągłodenne, sterylne, pakowane zbiorczo po 100szt op 20 25 Probówki o poj. 11ml z PS z korkiem, okrągłodenne, sterylne, pakowane zbiorczo po 100szt op 30 26 Koncówki do pipet o poj. 0.5-10ul typu Eppendrof Crystal, bezbarwne. Op.1000szt op 2 27 Szkiełka Podstawowe 76x26x1mm, szlifow. bez pola-IVD. Op.50szt op 2 28 Probówki typu FALCONE poj. 50ml, (śr.30x115mm), z PP, z niebieską zakrętką, z dnem stożkowym i nadrukowaną podziałką co 2,5ml w zakresie 5-45ml, wodoszczelne, op.50szt szt. 4 29 Probówki typu FALCONE poj. 50ml (śr.30x115mm) z PP, z czerwoną zakrętką, pakowane indyw-indywidualnie, sterylne, op.50szt op 4 30 Pojemnik o poj.60ml z PP,z białą zakrętką z PE, z podziałką i polem do opisu, op.100szt op 100 31 Kamery typu Pentasquare-płytki z siatką do analizy moczu z PMMA na 10 badań, op.100szt op 30 32 Statyw szeregowy 4 miejscowy z plexi do pipet jednokanałowych-zielony op 2 33 Pojemniki poj. użytkowej do 50ml i całkowitej do 60ml, z PP z zakrętką z PE w kolorze czerwonym, podziałką i polem do opisu, sterylne, pakowane indywidualnie, op.100szt op 15 34 Probówki na 120ul krwi (12x55mm) do zliczania retikulocytów, op.50szt op 1 35 Nakłuwacz typu Uni-Safe do pobierania krwi z drenów i probówek, z PP, (46mmx22mm), z igłą o dł.35mm i śr.zew.1mm, op.250szt op 1 36 Pipeta laboratoryjna automatyczna z wyrzutnikiem końcówek i wydmuchem oraz autoklawowalnym trzonem, jednokanałowa, stałopojemnościowa, o pojemnościach do wyboru: 5ul,10ul,20ul,25ul,50ul,100ul,200ul,250ul,500ul,1000ul,2000ul,5000ul wraz z wydanym certyikatem kalibracji szt. 2 37 Pipeta laboratoryjna automatyczna z wyrzutnikiem końcówek i wydmuchem oraz autoklawowalnym trzonem, jednokanałowa, zmiennopojemnościowa, o pojemnościach do wyboru: 0,5-10ul, 2-20ul, 5-50ul, 10-100ul, 20-200ul, 100-1000ul, 1000-5000ul wraz z wydanym certyfikatem kalibracji szt. 2 38 Kalibracja pipet laboratoryjnych używanych przez użytkownika wraz z wydaniem certyfikatu kalibracji szt. 2 39 Probówki o poj.10ml (16x105mm),z PS, stożkowe, ze znacznikami: 1;2,5;5;10ml - kształt stożka umożliwia stosowanie probówki do badania 1ml osadu moczu. Op.200szt op 8 40 Probówki podciśnieniowe do pozyskiwania surowicy krwi do badań z przyspieszaczem wykrzepiania i żelem separującym na 3ml krwi (13x75mm), kolor korka żółty, sterylne op.100szt op 2 41 Wkłucia motylkowe nr 8 z igłą 0,8mm (21G)x19mm (3/4"), z krótkim wężykiem i adapterem systemowym, z zabezpieczeniem przeciwzakłuciowym, pakowane indywidualnie, sterylne, zielone op.100szt op 1 42 Wkłucia motylkowe nr 7 z igłą 0,7mm (22G)x19mm (3/4"), z krótkim wężykiem i adapterem systemowym, z zabezpieczeniem przeciwzakłuciowym, pakowane indywidualnie, sterylne, czarne op.100szt op 1 43 Penseta sterylna pakowna pojedynczo szt. 5 44 Szpatułki drewniane jałowe op.100szt szt. 1 45 Butelka z PP o pojemności 1000ml z zakrętką; o wymiarach: średnica butelki 95mm, wysokość 206mm (liczona od podstawy butelki do końca zakrętki) średnica otworu 55 mm; szt. 200 46 Woreczki do przesyłania próbek testów na obecność wirusów, wymiary 170x250mm z PE z kieszenią na dokumenty, klejone zamknięcie; (opakowanie zbiorcze 100szt) op 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ofertowa brutto60,00
Termin sukcesywnej dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Formularza asortymentowo-cenowy nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Control Abnormal H, 1ml szt 50 2 Control Abnormal L, 1ml szt 10 3 Control Normal N, 1ml szt 50 4 Odczynnik APTTs (odczynnik 9ml + chlorek wapnia 9ml) Op 24 5 Kalibrator, op = 1 szt Op 5 6 Tromboplastyna z chlorkiem wapnia, 5 x 8ml Op 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ofertowa brutto60,00
Termin sukcesywnej dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.