eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojna › Zakup i dostawa nowego samochodu asenizacyjnego wraz z osprzętem dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-03-27



Ogłoszenie nr 530456-N-2019 z dnia 2019-03-27 r.

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o.: Zakup i dostawa nowego samochodu asenizacyjnego wraz z osprzętem dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 81241652200000, ul. Słowiańska  1 , 74-500  Chojna, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914141644, , e-mail zam.publiczne@pukchojna.pl , , faks 914 141 881.
Adres strony internetowej (URL): www.pukchojna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.pukchojna.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.pukchojna.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy dostarczyć osobiście lub przesyłką ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru
Adres:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o., 74-500 Chojna, ul. Słowiańska 1, sekretariat pok. 100


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa nowego samochodu asenizacyjnego wraz z osprzętem dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o.
Numer referencyjny: ZP/DW/01/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, niezarejestrowanego samochodu asenizacyjnego wraz z osprzętem wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2019 r., o następujących minimalnych parametrach technicznych: 1)Dane techniczne podwozia: a)Podwozie: *Podwozie fabrycznie nowe (rok produkcji 2019), nie rejestrowane, *Podwozie dwuosiowe 4 x 2 DMC 18000 kg, *Dopuszczalna masa całkowita podwozia 18 ton, *Blokada mostu, *Opony o rozmiarze 315/80, z bieżnikiem konstrukcyjnym, dostosowanym do poruszania się po szosie w każdych warunkach atmosferycznych, jak również w warunkach terenowych, pełnowymiarowe koło zapasowe do stałego przewożenia na pojeździe, b)Silnik: *Silnik wysokoprężny o mocy min - 280 KM, *Pojemność silnika min. 6000 cm3, max. 7000 cm3, *Silnik spełniający normy emisji min. euro 6 w technologii SCR, c)Skrzynia biegów: *Skrzynia biegów manualna, min. 8 biegów synchronizowanych + 1 wsteczny, *Przystawka odbioru mocy spełniająca wymogi zabudowy, *Sygnalizacja zewnętrzna (wizualna i akustyczna) biegu wstecznego, d)Układ dolotowo-wydechowy: *Układ dolotowy z suchym filtrem powietrza, *Wydech wyprowadzony do góry za kabiną (nie na przewody elektryczne) zabezpieczony przed opadami atmosferycznymi, e)Oś przednia (zawieszenie przednie): *Przednie zawieszenie resory paraboliczne min. 80000 kg, koła pojedyncze, *Stabilizator osi przedniej, f)Oś tylna (zawieszenie tylne): *Tylne zawieszenie pneumatyczne min 13000 kg, koła podwójne + oś o nośności 13t, *Stabilizator osi tylnej, *Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, ASR, g)Układ kierowniczy: *Kierownica po lewej stronie, regulowana w dwóch płaszczyznach, *Układ kierowniczy ze wspomaganiem, h)Układ Hamulcowy: *Układ hamulcowy z systemem zapobiegającym blokowaniu się kół podczas hamowania ABS, ASR, oś przednia i tylna - hamulce tarczowe, *Hamulec silnikowy, i)Zbiornik paliwa: *Zbiornik paliwa pojemności min. 200 litrów, zamykany na kluczyk (osobny kluczyk) z korkiem wlewu paliwa zamykanym na kluczyk, podgrzewany filtr paliwa oraz podgrzewany zbiornik AdBlue 20-25 l, j)Kabina: *Kabina dzienna 2-osobowa, podnoszona, z zawieszeniem pneumatycznym, wyposażona w wywietrznik dachowy, *Dywaniki gumowe - 2 szt., *Kabina w kolorze białym, *Lusterka ogrzewane elektrycznie, lusterko główne i boczne szerokokątne i sterowane, lusterko martwego pola przednie i boczne prawe, *Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, regulowane, fotele wyposażone w bezwładnościowe 3-punktowe pasy bezpieczeństwa, siedzenie pokryte materiałem łatwo zmywalnym, odpornym na rozdarcie, i ścieranie, *Oznakowanie sygnalizacja pomarańczowa ledowa belka świetlna ostrzegawcza dł. min. 1 m oraz lampa sygnalizacyjna z tyłu samochodu w lampie sygnalizacyjnej podłużnej z logo Zamawiającego, *Tachograf cyfrowy, *Radio z głośnikami, *Klimatyzacja sterowana ręcznie, k)Oświetlenie: *Oświetlenie zgodne z obowiązującym przepisami o ruchu drogowym, dodatkowo światła przeciwmgielne, *Światła do jazdy dziennej w technologii LED, reflektory przednie wykonane z tworzywa odpornego na uderzenia (osłony reflektorów), *Światła mijania włączane automatycznie, l)Wskaźniki: *Prędkościomierz, obrotomierz, wskaźniki poziomu paliwa, temperatury cieczy chłodzącej, ciśnienia + szereg standardowych dla tego typu pojazdów sygnalizatorów i lampek kontrolnych, m)Wyposażenie pozostałe: *Akumulator 12V - 2 szt., o mocy zgodnie z zaleceniami producenta (min. 180Ah), *Kamera cofania z kolorowym wyświetlaczem LCD o wym. min. 7?, *Koło zapasowe pełnowymiarowe do stałego przewożenia na pojeździe, *Elektryczny wyłącznik akumulatorów, *Komputer pokładowy z języku polskim, *Ogranicznik prędkości do 90 km/h, *2 kliny pod koła, *Kamizelki ostrzegawcze - 2 szt., *Alternator min. 100A, *Błotniki z chlapaczami, zgodnie z dyrektywą 91/226/EEC, przód i tył, *Gaśnica, apteczka oraz trójkąt ostrzegawczy, *Podnośnik hydrauliczny o udźwigu do 20 ton, *Certyfikat na znak bezpieczeństwa CE, *Karta obsługi pojazdu, *Książka serwisowa, *Instrukcja obsługi w języku polskim. 2)Dane techniczne zabudowy asenizacyjnej: a)Zbiornik: *Zabudowa - beczka asenizacyjna cylindryczna, fabrycznie nowa, rok produkcji 2019 - wykonana z blachy min. 6 mm grubości, zewnątrz i wewnątrz zabezpieczona antykorozyjnie, nachylona ku tyłowi, zamontowana elastycznie na dodatkowej ramie pośredniej na podwoziu, *Wręgi wewnętrzne wzmacniające płaszcz zbiornika, *Zbiornik wyposażony w dwie przegrody "falochrony", *Kolor zbiornika na nieczystości płynne - RAL 5015 wraz naklejką z nazwą Zamawiającego, *Tylna dennica z blachy grub. 6 mm otwierana i regulowana mechanicznie, celem czyszczenia wnętrza, *Pojemność min. 8 m3, *Zbiornik wyposażony w urządzenie do pomiaru pobranej ilości ścieków, w przedniej części lub z boku zbiornika wyskalowany z poliwęglanu, *Manowakuometr wskazujący aktualne ciśnienie w zbiorniku, *W dennicy tylnej wspawane trzy wzierniki, *Podwójne zabezpieczenie kompresora przed zalaniem, zawór dwukulowy oraz syfon, *Dodatkowe zabezpieczenie przed przelaniem nieczystości podczas jazdy, *Tylna dennica zbiornika wyposażona w króciec DN 110 z przyłączem strażackim oraz zaworem ssąco - spustowym, *Zawór spustowy otwierany i zamykany ręcznie, *Kompresor (pompa ssąco - tłoczna) o wydajności min. 610 m3/h do pracy ciągłej, *Napęd kompresora hydrauliczny, *Zakres pracy kompresora od -0,085 do 0,05 MPa, *Załączenie pracy kompresora umiejscowione w tylnej części zabudowy, *Po obu stronach zbiornika koryta na węże wykonane ze stali nierdzewnej lub aluminiowej - grub. 3 mm, *Czas napełnienia zbiornika nie więcej niż 10 minut, *Głębokość ssania min. 6m od poziomu jezdni, *Zainstalowany wychwytywacz oleju smarującego oraz tłumik hałasu, *Węże ssawne DN 110 - 2 szt. po 6m, *Skrzynka na narzędzia, *Lampa oświetlająca miejsce pracy, *Lampa sygnalizacyjna żółta, *Zbiornik na wodę o poj. 5-10 l z kranem do utrzymania higieny rąk. 2.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt. Miejsce dostawy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o., ul. Słowiańska 1, 74 - 500 Chojna, w godzinach pracy Spółki. 3.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia praktycznego w siedzibie Zamawiającego dla grupy pracowników w zakresie BHP, budowy, obsługi, eksploatacji i konserwacji, naprawy, przeglądów oraz czynności regulacyjnych pojazdu, zakończonych wydaniem odpowiedniego zaświadczenia - w ciągu dwóch tygodni od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 4.Wykonawca dniu dostawy pojazdu do Zamawiającego zobowiązany jest dostarczyć: 1)Instrukcję obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji urządzeń przez Zamawiającego. 2)Książkę gwarancyjno - serwisową. 3)Wszystkie niezbędne dokumenty z celu zarejestrowania pojazdu w Polsce, w tym dokument potwierdzający, że pojazd posiada homologację (świadectwo homologacji) wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 ze zm.). 4)Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z pojazdem dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych uprawnionych do napraw gwarancyjnych oddalonych od siedziby Zamawiającego do 100 km. W przypadku braku punktu serwisowego w wymaganej odległości, Wykonawca może świadczyć usługi serwisowe serwisem mobilnym. W przypadku przeglądów gwarancyjnych serwis winien odbywać się w ciągu 24 godz. od daty zgłoszenia usterki. W przypadku braku możliwości naprawy przedmiotowego pojazdu w terminie 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia uszkodzenia w okresie trwania gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia nieodpłatnie zastępczego pojazdu o takich samych parametrach lub pokryciu kosztów wynajęcia pojazdu przez Zamawiającego. 5)Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego, określonych w ustawie z dnia 21.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.), spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2005 r., Nr 193, poz. 1617 ze zm.), Rozporządzania Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.03.2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 r., poz. 1475 ze zm.) w zakresie jakim w/w przepisy mają zastosowanie do przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 34100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34144500-3
34144520-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-08-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego wraz z osprzętem o wartości dostawy nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 10 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2)Parametry techniczne oferowanego pojazdu na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - dołącza do oferty zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - zgodne z treścią załącznika Nr 7 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii na formularzu zgodne z treścią załącznika nr 8 do SIWZ. 3.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy ("Zbiorcze zestawienie ofert"). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji podstawowej20,00
Okres gwarancji na zabudowę asenizacyjną20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia w wyniku następujących okoliczności: wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, którego nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie umowy. 2.Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku wystąpienia ustawowej zmiany podatku VAT. W takim przypadku wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana będzie każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT, obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-08, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być napisana w języku polskim, dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuje, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o. 2)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Zakup i dostawa nowego samochodu asenizacyjnego wraz z osprzętem dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o.", ozn. sprawy: ZP/DW/01/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 3)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 6)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 7)posiada Pani/Pan: a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 8)nie przysługuje Pani/Panu: a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.