eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StepnicaBudowa budynku magazynowego w tym zakup i dostawa pawilonu oraz wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z jego posadowieniem



Og³oszenie z dnia 2025-11-19

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku magazynowego w tym zakup i dostawa pawilonu oraz wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z jego posadowieniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Stepnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684338

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Ko¶ciuszki 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stepnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-112

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@stepnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.stepnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku magazynowego w tym zakup i dostawa pawilonu oraz wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z jego posadowieniem

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4c035014-cd03-45a9-82ff-5e4f72827573

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00541078

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00039019/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Budowa pawilony dla MGOPS

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Postêpowanie prowadzone jest w zwi±zku z realizacj± projektu pt.: " FEPZ.06.19-IP.01-0001/24 pn. „Nie -sami-dzielni”-rozwój us³ug spo³ecznych " finansowanego z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, Dzia³anie: FEPZ.06.19, Nr naboru: FEPZ.06.19-IP.01-001/23

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://stepnica.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stepnica.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa
siê przy u¿yciu platformy komercyjnej Marketplanet https://stepnica.ezamawiajacy.pl,
2. Wykonawca w celu z³o¿enia oferty w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadaæ konto na https://stepnica.ezamawiajacy.pl.
3. Z³o¿enie oferty, pod rygorem niewa¿no¶ci nastêpuje w formie elektronicznej wy³±cznie za
po¶rednictwem dedykowanego formularza pn. „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” dostêpnego na https://stepnica.ezamawiajacy.pl,
4. Celem skrócenia czasu udzielania odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://stepnica.ezamawiajacy.pl i
formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkowania sytemu https://stepnica.ezamawiajacy.pl.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. Z 2020r., poz. 2452);
Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ
zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. Z 2020r., poz. 2415).
8. Osobami upowa¿nionymi ze strony Zamawiaj±cego do porozumiewania siê z Wykonawcami s± w
kwestiach formalnych: Pani Marlena Smolarek, w godzinach pracy Urzêdu. Jednocze¶nie
Zamawiaj±cy informuje, ¿e przepisy ustawy PZP nie pozwalaj± na jakikolwiek inny kontakt – zarówno z
Zamawiaj±cym jak i osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami – ni¿ wskazany w
niniejszym rozdziale SWZ. Oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy nie bêdzie reagowa³ na inne formy
kontaktowania siê z nim, w szczególno¶ci na kontakt telefoniczny lub/i osobistyw swojej siedzibie.
9. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia:
1) akceptuje warunki korzystania z platformy https://stepnica.ezamawiajacy.pl okre¶lone w
Regulaminie platformy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnych na platformie.
10. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj±
korzystania z platformy https://stepnica.ezamawiajacy.pl.
11. Zalecenia
1) formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z
„OBWIESZCZENIAPREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017r. w sprawie og³oszenia
jednolitego tekstu
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ
dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla
systemów teleinformatycznych.”,
2) zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym
wskazaniem na .pdf,
3) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów
.zip lub .7Z,
4) w¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. Pozosta³e warunki z uwagi na brak miejsca w systemie umieszczono w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta i Gminy w Stepnicy, 72-112
Stepnica, ul. T. Ko¶ciuszki 4, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy w Stepnicy,
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych – iod@stepnica.pl, tel. 504707087.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z zapytaniem ofertowym dotycz±cym przedmiotowego postêpowania.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia
2019r. Prawo zamówieñ publicznych (zw. dalej ustaw± PZP).
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4
lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy PZP.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach stosowania
przepisów RODO o których mowa w art.19 ust 2 i 3 ustawy Pzp, a mianowicie:
a) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia, o którym mowa w art.16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp;
b) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art.18 ust.1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AO¦.271.31.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa budynku magazynowego na dzia³ce nr 157 obrêb Stepnica 1
Budynek wolnostoj±cy na p³ycie fundamentowej ¿elbetowej.
Fundamenty ¿elbetowe w postaci p³yty fundamentowej o grubo¶ci 20 cm z pogrubieniem po obwodzie do 40 cm z betonu C 20/25 W8 zbrojone stal± AIII.
Izolacje przeciwwilgociowe pod p³yta fundamentow± jako izolacje lekkie w postaci 2 warstw folii PE gr. 0,3 mm. Izolacja pionowa przeciwwodn± z zaprawy szlamowej MB 2K naniesionej pac± na zewnêtrzn± p³aszczyznê p³yty fundamentowej.
Izolacja termiczna ¶cian fundamentowych polistyrenem ekstrudowanym XPS gr 2 cm. Os³ona ¶ciany fundamentowej z folii kube³kowej do poziomu utwardzenia terenu lub opaski ¿wirowej.
¦ciany zewnêtrzne. G³ówne elementy no¶ne konstrukcji stanowi± ramy z profili stalowych dwuga³êziowych wykonanych z ceowników zimnogiêtych ocynkowanych. Rama o sztywnych naro¿ach, przegubowo mocowana do fundamentów. Stateczno¶æ przestrzenn± obiektu zapewniaj± stê¿enia ¶cienne i po³aciowe typu „X”.
Elementy z³±czne (typowe ¶ruby do monta¿u konstrukcji stalowej). Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej – konstrukcja stalowa ocynkowana.
Poszycie ¶cian z p³yt warstwowych z rdzeniem z poliuretanu PiR i ok³adzin± obustronn± z blachy ocynkowanej i powlekanej poliestrem: gr. 5 cm.
Dach
G³ówne elementy no¶ne konstrukcji stanowi± ramy z profili stalowych dwuga³êziowych wykonanych z ceowników zimnogiêtych ocynkowanych. P³atwie dachowe z profili zimnogiêtych ocynkowanych typu „Z”. Elementy z³±czne (typowe ¶ruby do monta¿u konstrukcji stalowej).
Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej – konstrukcja stalowa ocynkowana.
Poszycie ¶cian z p³yt warstwowych z rdzeniem z poliuretanu PiR i ok³adzin± obustronn± z blachy ocynkowanej i powlekanej poliestrem: gr. 4 cm.
Obróbki blacharskie wykonaæ z elementów dedykowanych systemowych z blachy powlekanej w kolorze ¶cian. Orynnowanie z blachy powlekanej w kolorze ¶cian.
Stolarka okienna i drzwiowa
Brama segmentowa z p³aszczem z paneli bramowych (ocynkowanych i powlekanych w kolorze) o grubo¶ci 40mm wype³nione piank± poliuretanow± z napêdem rêcznym.
Okna i drzwi pcv w kolorze ¶cian. wyposa¿one w nawiewniki w ramach, obróbki systemowe dedykowane z blachy stalowej powlekanej w kolorze ¶cian.
Drzwi stalowe p³aszczowe rozwierane, przylgowe.
Instalacja elektryczna: przy³±cze do budynku, instalacja gniazd wtykowych, o¶wietlenie, klimatyzacja, wentylacja mechaniczna, odgromowa, instalacja alarmowa.
Pozosta³a tre¶æ wg SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44211100-3 - Budynki modu³owe i przeno¶ne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert z³o¿onych w postêpowaniu na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny:
1) cena oferty brutto - 60%; oferta bêdzie oceniana wg nastêpuj±cego wzoru:

C min
Kc = ------------------- x 60
C bad
gdzie:
K c – kryterium cenowe
C min – cena najtañszej oferty
C bad – cena badanej oferty
Dla porównania ofert pod wzglêdem kryterium cenowego Zamawiaj±cy przyjmuje cenê ofertow± brutto;
2) okres gwarancji „G” – 30%, maksymalnie 30 punktów do zdobycia, minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy. Punkty w kryterium gwarancja bêd± obliczane w nastêpuj±cy sposób: 60 miesiêcy – 0 pkt,
od 61 miesiêcy do 66 miesiêcy w³±cznie - 20 pkt,
od 67 miesiêcy do 72 miesiêcy w³±cznie i powy¿ej - 30 pkt,
Punkty w ramach tego kryterium zostan± przyznane na podstawie wype³nionego przez Wykonawcê o¶wiadczenia w formularzu ofertowym (okres gwarancji nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach) stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
W przypadku braku w formularzu zdeklarowanego okresu gwarancji, Zamawiaj±cy przyjmie okres gwarancji 60 m-cy i Wykonawca uzyska 0 pkt.
3) Klauzula spo³eczna - Wykonawca do realizacji zamówienia zatrudni na umowê o pracê lub spó³dzielcz± umowê o pracê lub umowê cywilno-prawn± osobê/osoby nale¿±ce do nastêpuj±cych grup zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym (z uwagi na organiczn± ilo¶æ miejsca w formularzu pozosta³a tre¶æ w SWZ)
4) Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów w skali 100 punktowej obliczonych wg nastêpuj±cego wzoru:
X= Kc+G+Ks
gdzie:
X - ilo¶æ punktów badanej oferty;
Kc - ilo¶æ punktów badanej oferty w kryterium cena;
G - ilo¶æ punktów badanej oferty w kryterium okres gwarancji;
Ks - ilo¶æ punktów badanej oferty w kryterium spo³ecznym;

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji „G” – 30%,

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula spo³eczna - Wykonawca do realizacji zamówienia zatrudni na umowê o pracê lub spó³dzielcz± umowê o pracê lub umowê cywilno-prawn± osobê/osoby nale¿±ce do nastêpuj±cych grup zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na postawie art. 109 ust.1 pkt 4 Wykonawcê w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wykluczy tak¿e Wykonawcê/ów na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2023, poz. 1497) – weryfikacja na podstawie o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik 5 i 7 do SWZ.
XX. INFORMACJE O WARUNKACH UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
1. O udzielnie zamówienia w niniejszym postêpowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 PZP mog± ubiegaæ siê wy³±cznie Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu w nastêpuj±cym zakresie:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych szczegó³owych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ
2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych szczegó³owych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiaj±cy nie precyzuje zakresie sytuacji ekonomicznej ¿adnych szczegó³owych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ.
Zamawiaj±cy nie precyzuje zakresie sytuacji finansowej ¿adnych szczegó³owych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykaza
4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy szczegó³owe warunki udzia³u w postêpowaniu, tj.:
a) Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazaæ, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie,
- co najmniej jedn± robotê budowlan±, stanowi±c± minimalny warunek umo¿liwiaj±cy realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, polegaj±c± na budowie budynku mieszkalnego lub gospodarczego lub magazynowego lub rekreacji indywidualnej, wskazany w wykazie budynek wykonany w konstrukcji drewnianej z elementami z p³yt warstwowych lub w konstrukcji stalowej z elementami z p³yt warstwowych wraz fundamentem lub p³yt± fundamentow± o powierzchni zabudowy minimum 50 m².
Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza) przez Zamawiaj±cego, w oparciu o informacje zawarte:
- w o¶wiadczeniu o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
- w wykazie wykonanych robót budowlanych oraz w dowodach okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
Uwaga:
- Przez zamówienie wykonane nale¿y rozumieæ: zamówienia rozpoczête i zakoñczone w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie).
- Zamówienia zakoñczone w ww. okresie to zamówienia, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w ww. okresie.
- Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sumowania robót budowlanych o mniejszej warto¶ci celem uzyskania wymaganej warto¶ci referencyjnej.
b) Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazaæ, i¿ dysponuje lub bêdzie dysponowaæ nastêpuj±cymi osobami:
- Jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im, je¶li zosta³y wydane na podstawie uprzednich przepisów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. 2023 poz. 682 z pó¼n. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie w/w ustawy, b±d¼ odpowiadaj±ce w/w uprawnieniom, wa¿ne uprawnienie budowlane, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo uprawnieniami zagranicznymi równowa¿nymi, uznanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z art. 12 a Prawa budowlanego, tj. ustaw± o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia 22.12.2015 r.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wstêpne
wykonawcy d) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, e) O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji
zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw do wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art.
109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do f) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5
ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ.
e¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o
których mowa w pkt 4 ppkt 1 – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce
zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z
wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
2. Dokument, o którym o których mowa w pkt 16 ppkt 1 lit. a, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich
z³o¿eniem.
3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 4,
lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one
pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod
przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie wstêpne wykonawcy
a)wykaz wykonanych robót zgodnie z za³±cznikiem 6 do SWZ wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane
zosta³y
wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia stanowi za³±cznik nr 12 do SWZ), o¶wiadczenie wstêpne wykonawcy. Zgodnie z SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga od wykonawców przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

o¶wiadczenie wstêpne wykonawcy, pe³nomocnictwo (je¶li jest wymagane)zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
informacja o podwykonawcach, o¶wiadczenie dot. przes³anki wykluczenia zawarte w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych
ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2022, poz. 835) o¶wiadczam/my, ¿e nie podlegam wykluczeniu z
postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2022, poz.835)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

12. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenia, z którego wynika, które
us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy. S± oni zobowi±zani do powo³ania reprezentuj±cego ich pe³nomocnika.
13. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Szczegó³y okre¶lono w SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

z uwagi na brak wystarczaj±cego miejsca w formularzu warunki zmiany umowy okre¶lono wg. SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Formularza dostêpnego na platformie komercyjnej https://stepnica.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-03

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wykluczy tak¿e Wykonawcê/ów na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2023, poz. 1497) – weryfikacja na podstawie o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik 5 i 7 do SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.