Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-20
Gdynia: Montaż i demontaż elementów identyfikacji graficznej zleconej przez Miasto Gdynię
Numer ogłoszenia: 530382 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdyni , Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż i demontaż elementów identyfikacji graficznej zleconej przez Miasto Gdynię.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Montaż i demontaż we wskazanym przez Zamawiającego terminie i miejscu baneru o powierzchni do 20 m2 wykonanego z materiału PCV - elementy potrzebne do zawieszenia typu sznurek, opaska samozaciskowa (rap) dostarcza Wykonawca. 2. Montaż i demontaż we wskazanym przez Zamawiającego terminie i miejscu pneumatycznego balonu reklamowego, zapewnienie źródła energii oraz poniesienie opłat z tytułu zużycia energii elektrycznej leży po stronie Wykonawcy. 3. Montaż i demontaż we wskazanym przez Zamawiającego terminie i miejscu pneumatycznego namiotu reklamowego, zapewnienie źródła oraz poniesienie opłat zużycia energii elektrycznej leży po stronie Wykonawcy. 4. Montaż i demontaż na słupach oświetleniowych zlokalizowanych na ulicy Świętojańskiej pionowych flag okolicznościowych o powierzchni 85 x 295 cm. 5. Montaż i demontaż ścianki reklamowej. 6. Montaż i demontaż reklamy typu roll-up albo potykacz (koziołek). 7. Montaż i demontaż trójkątnych banerów w kształcie żagli zlokalizowanych na Skwerze Kościuszki. 8. Montaż i demontaż flagi na tyczce tzw. flyer. 9. Montaż i demontaż flag z użyciem podnośnika (koszt zapewnienia i wynajmu podnośnika leży po stronie Wykonawcy): 9.1. zlokalizowanych przy Al. Jana Pawła II (okolice Róży Wiatrów) - 4 maszty 9.2. zlokalizowanych na Placu Grunwaldzkim - 3 maszty 9.3. zlokalizowanych na Skwerze Arki - 10 masztów 9.4. zlokalizowanych przy Al. Jana Pawła II (vis a vis Akwarium Gdyńskiego ) -3 maszty. 10. Montaż i demontaż stojaka reklamowego na materiały promocyjne. 11. Montaż i demontaż 1 powłoki na bramownicy nad drogą z użyciem podnośnika, wyłączeniem prądu trakcji trolejbusowej i kosztami zajęcia pasa ruchu drogowego. Koszt zapewnienia i wynajmu podnośnika leży po stronie Wykonawcy. 12. Montaż i demontaż 6 powłok na bramownice nad drogami z użyciem podnośnika, wyłączeniem prądu trakcji trolejbusowej i kosztami zajęcia pasa ruchu drogowego. Koszt zapewnienia i wynajmu podnośnika leży po stronie Wykonawcy. 13. Montaż i demontaż ściany reklamowej typu airwall o wymiarach 8x6 m wraz z siatką reklamową. Wynajem airwalla oraz zapewnienie źródła energii elektrycznej i poniesienie opłat zużycia energii elektrycznej leży po stronie Wykonawcy. Proszę podać cenę za 1 dzień wynajmu reklamy wraz z montażem i demontażem siatki reklamowej powierzonej przez Zamawiającego. 14. Montaż i demontaż ściany reklamowej typu airwall o wymiarach 6x4 m wraz z siatką reklamową. Wynajem airwalla oraz zapewnienie źródła energii elektrycznej i poniesienie opłat zużycia energii elektrycznej leży po stronie Wykonawcy. Proszę podać cenę za 1 dzień wynajmu reklamy wraz z montażem i demontażem siatki reklamowej powierzonej przez Zamawiającego. 15. Montaż i demontaż monidła o wymiarach maksymalnie 2 x 3 m wraz z jego transportem na miejsce ekspozycji na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 16. Montaż i demontaż systemu wystawienniczego złożonego z 24 modułów, na których montowane są wydruki 150 x 300 cm. Transport systemu, jego złożenie i rozłożenie, zamontowanie i zdemontowanie przekazanych przez Zamawiającego wydruków oraz elementy niezbędne do montażu typu worki z piaskiem do obciążenia systemu, opaski samozaciskowe muszą zostać wliczone w cenę..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na poziomie 50% w zakresie usług montażu i demontażu elementów identyfikacji graficznej Miasta Gdyni podczas imprez z miejskiego kalendarza imprez w 2014r.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 365.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 3 usługi o wartości netto 10 000 zł każda polegające na montażu i demontażu elementów identyfikacji graficznej typu: balony pneumatyczne, namioty pneumatyczne, banery, potykacze,ścianki reklamowe.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje co najmniej dwiema osobami, które posiadają uprawnienia do wykonywania prac na wysokości pow. 3 m, które objęte będą umową np. montaż bramownic, flag z użyciem podnośnika.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gdyni
ul. 10 lutego 24
Gdynia
pokój 507.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2014 godzina 11:00, miejsce: kancelaria Urząd Miasta Gdyni ul. 10 lutego 24 81-364.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa dla Gminy Miasta Gdyni tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- Remont silnika pomocniczego statku Horyzont II
- Dostawa żagli na statek Dar Młodzieży
- Ubezpieczenie osób i mienia Urzędu Morskiego w Gdyni
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej terenu i obiektów Zamawiającego oraz zabezpieczenie imprez sportowych organizowanych przez Zamawiającego
- Usługi sprzątania obiektów Gdyńskiego Centrum Sportu w 2026 roku
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





