Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00447358/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
- 2025/BZP 00461461/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy litewskich i polskich służb ratowniczych w zakresie likwidacji awarii chemicznych i ekologicznych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173545
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 3
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-062
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwpsp.wl@straz.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-bialystok
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a53a7d00-c986-4009-bab6-33e0d44ea0ca1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy litewskich i polskich służb ratowniczych w zakresie likwidacji awarii chemicznych i ekologicznych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a53a7d00-c986-4009-bab6-33e0d44ea0ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546634
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055715/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Szkolenia w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy litewskich i polskich służb ratowniczych w zakresie likwidacji awarii chemicznych i ekologicznych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
8. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn. „Wzmocnienie współpracy litewskich i polskich służb ratowniczych w zakresie likwidacji awarii chemicznych i ekologicznych” realizowanym w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG VI-A Litwa-Polska 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00447358
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WL.2371.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są szkolenia w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy litewskich i polskich służb ratowniczych w zakresie likwidacji awarii chemicznych i ekologicznych”
Wykonawca ma dokonać organizacji trzech szkoleń:
a) Dekontaminacja podczas zdarzeń CBRN,
b) Urządzenia pomiarowe i analityczne do wykrywania i oznaczenia skażenia chemicznego i radiacyjnego,
c) Działania podczas zdarzeń chemicznych w zakładach podwyższonego i wysokiego ryzyka zgodnie z dyrektywą SEVESO.
- Programy szkolenia stanowią załączniki do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia
- Szkolenia podzielone na część teoretyczną i praktyczną
- Uczestnikami będą funkcjonariusze/pracownicy Państwowej Straży Pożarnej oraz funkcjonariusze/pracownicy litewskiej straży pożarnej, osoby te zostaną zrekrutowane przez Zamawiającego.
W każdym szkoleniu weźmie udział 30 osób.
Liczba osób objętych szkoleniami
Szkolenie:
I. 30 osób
II. 30 osób
III. 30 osób
- Miejsce przeprowadzenia szkoleń: dowolne województwo na terenie Polski, w miejscu zapewniającym salę do zajęć teoretycznych i miejsce do zajęć praktycznych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarto w załączniku nr 2 do SWZ, zawierający:
- Program szkolenia CBRN 2025
- Program szkolenia przyrządy pomiarowe 2025
- Program szkolenia SEVESO 2025
- .Opis Przedmiotu Zamówienia
2. Po zakończeniu przedmiotu zamówienia, Wykonawca wydrukuje dla wszystkich uczestników zaświadczenia imienne o ukończeniu kursu, z wyszczególnieniem min. liczby godzin, zakresu poruszanych zagadnień oraz doskonalonych umiejętności. Wzór zaświadczenia powinien zostać zaakceptowany przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt, urządzenia i materiały do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia – szczegółowe uregulowania w OPZ.
4. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia z załącznikami (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80600000-0 - Usługi szkolenia w zakresie obrony i materiałów bezpieczeństwa
80610000-3 - Szkolenie i symulacja w zakresie sprzętu bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302238 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302238 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302238 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Pożarnicza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000173410
7.3.3) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 52/54
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-629
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302238 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- "Dostawa aparatury i sprzętu rehabilitacyjnego oraz sprzętu medycznego"
- Dostawa urządzeń do systemu łączności radiowej
- Przeglądy i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych w OR KRUS w Białymstoku i podległych placówkach terenowych KRUS.
- Sukcesywna dostawa paliwa do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Białymstoku
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Przedszkola Samorządowego Nr 78 w Białymstoku.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników ZUS Oddział w Białymstoku oraz członków ich rodzin.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu, materiałów oraz przeprowadzenia szkolenia z zakresu OLiOC w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- PODNIESIENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W GMINIE ŚWIERCZÓW POPRZEZ INWESTYCJE SPRZĘTOWE ORAZ SZKOLENIA PRACOWNIKÓW
- Realizacja zadań edukacyjnych, szkoleniowych i promocyjnych dla ludności powiatu grodziskiego z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla pracowników jednostek organizacyjnych powiatu grójeckiego
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu OLiOC oraz kampanii edukacyjnej w zakresie Kwalifikowanych Kursów Pierwszej Pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz ćwiczeń praktycznych z zakresu OC i OL dla przedstawicieli administracji samorządowej, jednostek organizacyjnych powiatu oraz szkół z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





