Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-03-21
Og³oszenie nr 528478-N-2019 z dnia 2019-03-21 r.
Komenda Sto³eczna Policji: Zaprojektowania i wybudowania nowej kot³owni gazowej w obiekcie KPP w Otwocku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Sto³eczna Policji, krajowy numer identyfikacyjny
01212648200000, ul.
ul. Nowolipie
2
,
00-150
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
(22) 6038608, e-mail
zamowienia@ksp.policja.gov.pl, faks
(22) 603 76 42.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja rz±dowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.policja.waw.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.policja.waw.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty oraz o¶wiadczenia sporz±dza siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej
Adres:
Komenda Stoleczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Zaprojektowania i wybudowania nowej kot³owni gazowej w obiekcie KPP w Otwocku
Numer referencyjny:
WZP- 1933/19/98/IR
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Etap I - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnieñ, opinii, pozwoleñ, zg³oszeñ, decyzji administracyjnych na budowê kot³owni gazowej wraz z przy³±czeniami w obiekcie KPP w Otwocku zwanej dalej dokumentacj±; 2) Etap II - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej Dokumentacji- zwanych dalej robotami budowlanymi. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w Za³±czniku nr 2 do SIWZ. Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a tak¿e normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zana równowa¿ne opisanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wskazaæ, ¿e oferowany przez niego przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 3. Wykonawca zobowi±zany bêdzie udzieliæ: 1) rêkojmi na roboty budowlane na okres minimum 60 miesiêcy, 2) gwarancji - zgodnie z § 15 Rozdzia³u XVII SIWZ 4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 30.10.2019 r. 5. Miejsce wykonania zamówienia: Otwock, ul. Pu³askiego 7A. 6. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) zwanej dalej "umow± o pracê" przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. przy robotach: 1. ziemnych; 2. ciesielskich; 3. zbrojarskich; 4. betoniarskich; 5. murarskich; 6. tynkarskich; 7. malarskich; 8. monta¿owych;
II.5) G³ówny kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71321200-6 |
44160000-9 |
44621220-7 |
45310000-3 |
45311000-0 |
45316000-5 |
45330000-9 |
45400000-1 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-10-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej i zawodowej. Wykonawca spe³ni warunki je¿eli wyka¿e, ¿e:
1. nale¿ycie wykona³, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
min. dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, rozbudowie lub remoncie wielobran¿owym kot³owni gazowej o warto¶ci min. 200 000,00 PLN brutto ka¿da robota budowlana,
Zamawiaj±cy informuje, ¿e ilekroæ w niniejszej SIWZ u¿yto sformu³owania
- budowa/przebudowa - pojêcia te nale¿y rozumieæ zgodnie z definicj± zawart± w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.);
2. dysponuje nw. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
2.1 co najmniej 8 osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do projektowania wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) oraz rozporz±dzeñ wykonawczych do ww. ustawy lub odpowiadaj±ce im wa¿ne równowa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65), w tym po 2 osoby (projektant i sprawdzaj±cy nie mog± to byæ te same osoby) w ka¿dej z n/w specjalno¶ci:
2.1.1. konstrukcyjno-budowlanej - wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do projektowania,
2.1.2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych - wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do projektowania,
2.1.3. instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych - wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do projektowania,
2.1.4. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych (Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, w przypadku wskazania osoby, która posiadaæ bêdzie uprawnienia budowlane do projektowania w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastruktur± towarzysz±c±)
2.2. co najmniej 4 osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) oraz rozporz±dzeñ wykonawczych do ww. ustawy lub odpowiadaj±ce im wa¿ne równowa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65), w tym co najmniej:
2.2.1 min. 1 osob± - kierownikiem budowy - posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
2.2.2. min. 1 osob± - kierownikiem robót - posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych
i kanalizacyjnych,
2.2.3. min. 1 osob± - kierownikiem robót - posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
2.2.4. min. 1 osob± - kierownikiem robót - posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych. (Zamawiaj±cy równie¿ uzna warunek za spe³niony,
w przypadku wskazania osoby, która posiadaæ bêdzie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastruktur± towarzysz±c±).
2.3 min. jedn± osob± posiadaj±c± ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1kV na stanowisku eksploatacji w zakresie kontrolno-pomiarowym, wydanymi na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 ze zm.).
2.4 min. jedn± osob± posiadaj±c± ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1kV na stanowisku dozoru w zakresie kontrolno-pomiarowym, wydanymi na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 ze zm.).
W celu wykazania, ¿e Wykonawca spe³nia warunek opisany w ppkt 2.3 i 2.4 nale¿y wskazaæ dwie ró¿ne osoby.
W celu wykazania spe³nienia warunku o którym mowa w pkt 2 Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie tych samych osób co w pkt 2.1 i 2.2 o ile posiadaj± uprawnienia budowlane do pe³nienia danej funkcji.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
1.Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu,w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Wzór-Za³±cznik nr 5 do SIWZ).
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy, tj.:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych w ci±gu ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- inne dokumenty
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innymi Wykonawcami nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego o warto¶ci 10 000,00 PLN.
2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert, o którym mowa w Rozdz. XI SIWZ.
3. Zabezpieczenie wadialne mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
1) w pieni±dzu - przelewem na rachunek Zamawiaj±cego w: NBP O/O w Warszawie nr konta 64 1010 1010 0056 5613 9120 0000. W przypadku wniesienia zabezpieczenia wadialnego przelewem w pieni±dzu, decyduje data i godzina uznania kwot± wadium rachunku Zamawiaj±cego;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
4. Porêczenie lub gwarancja stanowi±ce formê zabezpieczenia wadium winno zawieraæ stwierdzenie, ¿e nieodwo³alnie, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty kwoty z tytu³u przepadku wadium w sytuacjach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata (bez jakichkolwiek zastrze¿eñ gwaranta/porêczyciela w tre¶ci dokumentu w stosunku do Zamawiaj±cego) do wysoko¶ci sumy gwarancyjnej. Jako Beneficjenta nale¿y wpisaæ Skarb Pañstwa - Komendant Sto³eczny Policji.
5. Zamawiaj±cy dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Tak
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania przedmiotu umowy w ³±cznej wysoko¶ci do 50% kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1 pkt 1
w przypadku dysponowania stosownymi ¶rodkami finansowymi (wysoko¶æ i ilo¶æ zaliczek okre¶li Zamawiaj±cy).
2. Przed udzieleniem zaliczki, na wezwanie Zamawiaj±cego i w terminie przez niego okre¶lonym, nie d³u¿szym ni¿ 10 dni, przed dokonaniem przelewu ¶rodków finansowych Wykonawca wniesie zabezpieczenie zaliczki w wysoko¶ci zgodnej z kwot± udzielanej zaliczki, w formie:
1) pieni±dza;
2) gwarancji bankowej;
3) gwarancji ubezpieczeniowej.
3. W przypadku gdy Wykonawca wnosi zabezpieczenie zaliczki w pieni±dzu, wp³aca je przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego. W przypadku gdy Wykonawca wnosi zabezpieczenie w formie okre¶lonej w § 9 ust. 2 pkt 2-3 sk³ada Zamawiaj±cemu stosowny dokument, którego tre¶æ gwarantuje bezwarunkow± wyp³atê kwoty zabezpieczenia zaliczki w przypadkach okre¶lonych w ust. 10.
4. Zwrot zabezpieczenia zaliczki nast±pi w terminie 14 dni od dnia sporz±dzenia protoko³u odbioru czê¶ciowego/koñcowego potwierdzaj±cego wykonanie robót o warto¶ci udzielonej zaliczki.
5. W przypadku wniesienia zaliczki w pieni±dzu, dopuszcza siê zwrot zabezpieczenia zaliczki
w kwocie warto¶ci robót okre¶lonej w protokole czê¶ciowego odbioru robót.
6. Udzielenie zaliczki jest uwarunkowane z³o¿eniem przez Wykonawcê zabezpieczenia zaliczki,
o którym mowa w § 9 ust. 2 z uwzglêdnieniem § 9 ust. 1 i § ust. 7.
7. W terminie do 5 dni od uznania zaliczk± rachunku bankowego Wykonawcy, jest on zobowi±zany wystawiæ i dorêczyæ Zamawiaj±cemu fakturê na warto¶æ zgodn± z udzielon± zaliczk±. Udzielenie przez Zamawiaj±cego kolejnej zaliczki jest uzale¿nione od wykazania przez Wykonawcê, ¿e wykona³ prace projektowe/roboty budowlane do warto¶ci poprzednio udzielonych zaliczek.
8. Nie wniesienie zabezpieczenia zaliczek skutkuje odst±pieniem przez Zamawiaj±cego od udzielenia zaliczek.
9. W przypadku nie przedstawienia przez Wykonawcê wszystkich dowodów zap³aty, Zamawiaj±cy wstrzyma udzielenie zaliczek.
10. Wykonawca zobowi±zany jest do zwrotu zaliczki w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego na jego pisemne wezwanie, je¿eli:
1. Wykonawca przekroczy którykolwiek termin wskazany w Harmonogramie o 5 dni, chyba ¿e Zamawiaj±cy na wniosek Wykonawcy wyrazi na to zgodê
2. zakres wykonywanych przez Wykonawcê poszczególnych etapów prac wskazanych
w Harmonogramie bêdzie budzi³ uzasadnione w±tpliwo¶ci, co do mo¿liwo¶ci wykonania przedmiotu umowy w terminach wskazanych w § 2 ust. 3;
3. Wykonawca nie przedstawi³ rozliczenia dotychczas pobranej zaliczki, w tym brak jest rozliczenia z podwykonawc± wymaganego przez Zamawiaj±cego;
4. Zamawiaj±cy nie dokona³ odbioru zakresu prac odpowiadaj±cego warto¶ci± wysoko¶ci pobranej zaliczki.
11. Zamawiaj±cy skorzysta z zabezpieczenia zaliczki, je¿eli Wykonawca nie zwróci zaliczki
w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego w przypadkach opisanych w ust. 10.
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty brutto (C) | 60,00 |
Okres gwarancji na zamontowane urz±dzenia (Gu) | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w szczególno¶ci w nastêpuj±cym zakresie: 1) zmiany terminu wykonania Dokumentacji lub jej czê¶ci w przypadku wyst±pienia sytuacji uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Dokumentacji lub jej czê¶ci, z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy 2) odstêpstw od wytycznych zawartych w Za³±czniku nr 1 do umowy, stwierdzonych podczas opracowywania Dokumentacji i potwierdzonych podczas spotkañ koordynacyjnych i nie wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego lub Wykonawcy; 3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku ustawowej zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 847), c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê i Wykonawca udowodni ten fakt Zamawiaj±cemu 2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z wyj±tkiem zmiany osób wskazanych w umowie, Za³±czniku nr ...... do umowy, wskazanych danych kontaktowych. 3. Ka¿da ze stron zobowi±zuje siê do niezw³ocznego powiadomienia na pi¶mie drugiej strony o zmianach osób lub danych kontaktowych oraz o zmianie adresu do przekazywania korespondencji oraz innej dokumentacji. 4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ (po wcze¶niejszej akceptacji) wyd³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy wskazanego w § 2 ust. 3 pkt. 2 w przypadku: 1. wyst±pienia przerw w realizacji robót, powsta³ych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego; 2. wydania przez organy administracji decyzji lub zaleceñ; 3. zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa; 4. wyst±pienia przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, a wiêc mieszcz±ce siê w zakresie pojêciowym tzw. si³y wy¿szej, klêski ¿ywio³owej); 5. w przypadku wyst±pienia warunków pogodowych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót budowlanych potwierdzonych wpisami do dziennika budowy oraz opini± z Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej uzyskan± przez Wykonawcê. 5. Ka¿dy przypadek wyst±pienia okoliczno¶ci maj±cych wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót powinien zostaæ wpisany do dziennika budowy nie pó¼niej ni¿ do koñca dnia roboczego nastêpuj±cego po dniu wyst±pienia tego rodzaju okoliczno¶ci, a nastêpnie potwierdzony wpisami do dziennika budowy przez osoby ze strony Zamawiaj±cego wskazane § 17 ust. 5. Brak ww. wpisów do dziennika budowy wy³±cza uprawnienie Wykonawcy do wnioskowania do Zamawiaj±cego o zmianê terminów w realizacji przedmiotu umowy. Brak ww. zg³oszenia i potwierdzenia wy³±cza uprawnienie Wykonawcy do wnioskowania do Zamawiaj±cego o zmianê terminu realizacji przedmiotu umowy wskazanego w § 2 ust. 3 pkt. 2. 6. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê technologii wykonania robót budowlanych lub urz±dzeñ lub materia³ów u¿ytych do ich wykonania pod warunkiem ¿e zmiana ta jest korzystna dla Zamawiaj±cego i uzyskana zostanie pisemna zgoda Zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-04-05, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówienia, które Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu pompy na przepompowni Zbiornika Wodnego Przeczyce w Boguchwa³owicach, gm. Mierzêcice, pow. bêdziñski, woj. ¶l±skie - etap I
- Dostawa zestawów do badania ja³owo¶ci, w systemie zamkniêtym próbek ciek³ych w strzykawkach.
- Us³ugi konserwacji i naprawy instalacji sanitarnej: wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz zapewnienie do wykonania tych us³ug niezbêdnych materia³ów i czê¶ci wymiennych
- 430/2025-Remont - naprawa pokrycia papowego i obróbek blacharskich oraz wymiana instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Drozdowej 5A w Warszawie.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 571 w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od km ok. 16+700 do km ok. 17+450" - nr postêpowania 164/25
- Us³uga ¿ywienia uczniów wraz z prowadzeniem sto³ówki w Zespole Szkó³ nr 129
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymianê instalacji elektrycznej, o¶wietleniowej, alarmowej i monitoringu w Przedszkolu w Gardei".
- "¦cie¿ki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Robota budowlana polegaj±ca na remoncie ³azienek na II i III piêtrze Segmentu A
- Wymiana czê¶ci o¶wietlenia miejskiego na energooszczêdne w Polanicy-Zdroju
- Poprawa funkcjonowania gospodarki wodno- ¶ciekowej poza obszarem aglomeracji w Gminie Kock - wykonanie robót budowlanych
- Opracowanie wielobran¿owej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy amfiteatru w Siedlcach
wiêcej: Ruroci±gi, instalacje rurowe, rury, ok³adziny rurowe, rury i podobne elementy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.