Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Ustroń: zimowe utrzymanie dróg i chodników miejskich i powiatowych w Ustroniu w latach 2006-2007 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Ustroń, do kontaktów: Ireneusz Staniek fax. 33 8579330, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579320, e-mail: kerix@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ustron.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg i chodników miejskich i powiatowych w Ustroniu w latach 2006-2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Miasto Ustroń. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie polega na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości poprzez stosowanie materiałów uszarstniających dla dróg i chodników w Ustroniu, transport materiałów stosowanych w zimowym odśnieżaniu dróg oraz ustawianie przed rozpoczęciem akcji zimowej i rozbieranie po zakończeniu akcji zimowej płotków przeciwśniegowych o długości około 2,5 km wzdłuż dróg miejskich i powiatowych w miejscach wskazanych przez zamawiającego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Doświadczenie oferenta, - aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat (lata 2003 - 2005), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch usług stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. zimowe utrzymani dróg i chodników w miejscowości o wielkości, co najmniej 15000 osób lub długości dróg i chodników, co najmniej 200 km, Aby spełnić ww. warunek, usługa, na którą powołuje się wykonawca musi mieć wartość równą lub większą od kwoty 400 000 zł za pojedynczy sezon zimowego utrzymania dróg i chodników. 3. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie usługi o wartości, co najmniej 400 000 zł wymienione w załączniku wykaz usług. 4. Termin płatności faktury do 14 dni. 5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 50.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień. 6. Potencjał sprzętowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji następujące w pełni sprawne jednostki sprzętu: Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 160 kM samochód ciężarowy z pługiem i piaskarką - 1 sztuka Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM samochód ciężarowy z pługiem i piaskarką - 9 sztuk Pojazd wirnikowy typ UNIMOG lub inny równoważny o podobnych parametrach (wyrzut śniegu z wirnika na odległość, co najmniej 20 metrów - 1 sztuka Pojazd o wadze do 700 kg z pługiem i posyparką - 1 sztuka Pojazd o wadze do 700 kg z przystawką wirnikową i posyparką - 1 sztuka Pojazd koparko ładowarka - 2 sztuki Pojazd transportowy do wywozu śniegu o ładowności, co najmniej 10 ton - 1 sztuka 7. Baza sprzętu wraz z miejscem na składowanie materiałów uszarstniających musi się znajdować w promieniu nie większym niż 10 km od centrum Miasta Ustroń. 8. Dyżury pełnione będą całodobowo w czasie od 15 listopada 2006 do 30 kwietnia 2007. Koszty dyżurów należy uwzględnić przy kalkulowaniu cen jednostkowych pracy sprzętu. W bazie wykonawca musi mieć telefon stacjonarny oraz łączność pomiędzy bazą wykonawcy a poszczególnymi jednostkami. 9. Sprzęt przeznaczony do realizacji zamówienia musi być przystosowany do założenia nadajników GPS oraz posiadać aktualne badanie techniczne na okres trwania umowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie polega na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości poprzez stosowanie materiałów uszarstniających dla dróg i chodników w Ustroniu, transport materiałów stosowanych w zimowym odśnieżaniu dróg oraz ustawianie przed rozpoczęciem akcji zimowej i rozbieranie po zakończeniu akcji zimowej płotków przeciwśniegowych o długości około 2,5 km wzdłuż dróg miejskich i powiatowych w miejscach wskazanych przez zamawiającego.Miasto Ustroń ilość mieszkańców około 16000 ilość dróch i chodników około 200 km, teren górski. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.11.2006; lub data zakończenia: 30.04.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 0 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Doświadczenie oferenta, - aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat (lata 2003 - 2005), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch usług stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. zimowe utrzymani dróg i chodników w miejscowości o wielkości, co najmniej 15000 osób lub długości dróg i chodników, co najmniej 200 km, Aby spełnić ww. warunek, usługa, na którą powołuje się wykonawca musi mieć wartość równą lub większą od kwoty 400 000 zł za pojedynczy sezon zimowego utrzymania dróg i chodników. 3. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie usługi o wartości, co najmniej 400 000 zł wymienione w załączniku wykaz usług. 4. Termin płatności faktury do 14 dni. 5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 50.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień. 6. Potencjał sprzętowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji następujące w pełni sprawne jednostki sprzętu: Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 160 kM samochód ciężarowy z pługiem i piaskarką - 1 sztuka Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM samochód ciężarowy z pługiem i piaskarką - 9 sztuk Pojazd wirnikowy typ UNIMOG lub inny równoważny o podobnych parametrach (wyrzut śniegu z wirnika na odległość, co najmniej 20 metrów - 1 sztuka Pojazd o wadze do 700 kg z pługiem i posyparką - 1 sztuka Pojazd o wadze do 700 kg z przystawką wirnikową i posyparką - 1 sztuka Pojazd koparko ładowarka - 2 sztuki Pojazd transportowy do wywozu śniegu o ładowności, co najmniej 10 ton - 1 sztuka 7. Baza sprzętu wraz z miejscem na składowanie materiałów uszarstniających musi się znajdować w promieniu nie większym niż 10 km od centrum Miasta Ustroń. 8. Dyżury pełnione będą całodobowo w czasie od 15 listopada 2006 do 30 kwietnia 2007. Koszty dyżurów należy uwzględnić przy kalkulowaniu cen jednostkowych pracy sprzętu. W bazie wykonawca musi mieć telefon stacjonarny oraz łączność pomiędzy bazą wykonawcy a poszczególnymi jednostkami. 9. Sprzęt przeznaczony do realizacji zamówienia musi być przystosowany do założenia nadajników GPS oraz posiadać aktualne badanie techniczne na okres trwania umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie usługi o wartości, co najmniej 400 000 zł wymienione w załączniku wykaz usług.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustron.bip.info.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.10.2006, godzina 11:00, Urząd Miasta Ustroń lok 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.10.2006.
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Usługa tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o., t. j. Transport sanitarny - zamówienie nr 4
- Modernizacja odcinka ok. 0,4 km drogi powiatowej nr 2605 S ul. Wiejska
- Wykonanie naprawy bezwykopowej sieci kanalizacyjnej przy ul. Szerokiej w Ustroniu w ramach zadania pn.: "Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w mieście"
- Wykonanie prac budowlanych w ramach zadania pn.: "Modernizacja obiektu mostowego na drodze bocznej ul. Cieszyńskiej"
- Dostawa urządzeń medycznych dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o., tj. aparatu USG - zamówienie nr 2
- Utworzenie zielonej przestrzeni przy boisku w Ustroniu Hermanicach
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni ulic w tym dróg utwardzonych, gruntowych oraz skrzyżowań na terenie Otwocka od 01.11.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- "Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, Plac Zagłębia"
- "Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lesku z/s w Baligrodzie w sezonie 2025/2026"
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2025/2026 część 1, 2, 3"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.