eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Obsługa serwisowa elektronicznych systemów zabezpieczających tj. systemu sygnalizacji włamania i napadu - SSWiN, sytemu telewizji dozorowej - CCTV wraz z rejestracją zdarzeń, systemu kontroli dostępu - ACC, polegającej na konserwacji wraz z zapewnieniem całodobowej gotowości do usuwania awarii, zainstalowanych w siedzibie Oddziału Okręgowego NBP w Krakowie, ul. Basztowa 20 na okres 3 lat.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-19

Kraków: Obsługa serwisowa elektronicznych systemów zabezpieczających tj. systemu sygnalizacji włamania i napadu - SSWiN, sytemu telewizji dozorowej - CCTV wraz z rejestracją zdarzeń, systemu kontroli dostępu - ACC, polegającej na konserwacji wraz z zapewnieniem całodobowej gotowości do usuwania awarii, zainstalowanych w siedzibie Oddziału Okręgowego NBP w Krakowie, ul. Basztowa 20 na okres 3 lat.
Numer ogłoszenia: 528106 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Krakowie , ul. Basztowa 20, 30-960 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4223291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa serwisowa elektronicznych systemów zabezpieczających tj. systemu sygnalizacji włamania i napadu - SSWiN, sytemu telewizji dozorowej - CCTV wraz z rejestracją zdarzeń, systemu kontroli dostępu - ACC, polegającej na konserwacji wraz z zapewnieniem całodobowej gotowości do usuwania awarii, zainstalowanych w siedzibie Oddziału Okręgowego NBP w Krakowie, ul. Basztowa 20 na okres 3 lat..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadczenie przez Wykonawcę usług serwisowych elektronicznych systemów zabezpieczających w obiektach O/O NBP w Krakowie. W zakres zamówienia wchodzą: system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN system telewizji dozorowej CCTV system kontroli dostępu ACC Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest uprawniony do wykonywania usług w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. Uprawnienie wykonawcy polega na posiadaniu ważnej koncesji upoważniającej do wykonywania usług w obszarze ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego - zgodnie z Ustawą o Ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. z późn. zmianami ( j.t. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221) Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły: spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonych przez wykonawcę następujących dokumentów: 1. ważnej koncesji upoważniającej do wykonywania usług w obszarze ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego wydanej na podstawie Ustawy o Ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. z późn. zmianami (j.t. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221) 2. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie usługi serwisowe elektronicznych systemów zabezpieczających obejmujące swoim zakresem systemy wchodzące w zakres zamówienia a łączna wartość wszystkich wykonanych usług w zakresie systemów wchodzących w zakres zamówienia nie będzie niższa niż 60 tys. zł. Zamawiający zastrzega, że wartość pojedynczej usługi w zakresie systemów wchodzących w zakres zamówienia nie może być niższa niż 10 tys. zł, co oznacza, że usługi o niższej wartości nie będą uwzględniane . Dopuszcza się usługi serwisowe obejmujące zarówno wszystkie trzy systemy łącznie jak i usługi dotyczące pojedynczych systemów lub dwóch systemów w dowolnych konfiguracjach, jak i usługi obejmujące oprócz systemów wchodzących w zakres zamówienia także inne elektroniczne systemy zabezpieczające - istotne jest aby wykonawca wykazał doświadczenie w serwisowaniu każdego systemu wchodzącego w zakres zamówienia. W przypadku, gdy usługa serwisowa wykazana przez Wykonawcę, oprócz systemów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia (SSWiN, CCTV, ACC), obejmowała także inne elektroniczne systemy zabezpieczające, należy podać wartość usługi dotyczącą, tylko i wyłącznie, systemów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły: spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonych przez wykonawcę następujących dokumentów: 1. wykazu wszystkich usług serwisowych elektronicznych systemów zabezpieczających wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykaz należy sporządzić w układzie tabelarycznym. W pojedynczym wierszu tabeli należy wyszczególnić informacje na temat wykonania usługi w ramach jednej umowy. W poszczególnych kolumnach należy wyszczególnić następujące informacje: Kolumna 1- nazwę i adres podmiotu na rzecz którego była wykonana usługa, Kolumna 2 - przedmiot usługi z podaniem wszystkich systemów objętych usługą serwisową, z wyszczególnieniem systemów wchodzących w zakres przedmiotu niniejszego zamówienia, Kolumna 3 - data rozpoczęcia świadczenia usługi, Kolumna 4 - data zakończenia świadczenia usługi (jeżeli usługa jest wykonywana nadal, należy wpisać: w trakcie), Kolumna 5 - wartość usługi wyrażona jako kwota brutto w złotych, Kolumna 6 - wartość usługi obejmująca tylko i wyłącznie systemy wchodzące w zakres przedmiotu niniejszego zamówienia (SSWiN, CCTV, ACC) wyrażona jako kwota brutto w złotych - wartości w tej kolumnie należy podsumować, Kolumna 7 - informację o sposobie wykonania usługi (należycie, nienależycie, nie wykonano) Do wykazu należy dołączyć dla każdej usługi dowód na to, że usługa została wykonana należycie . Dowodami tymi mogą być: 1. Poświadczenie - wydane przez stronę zamawiającą daną usługę, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. Oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W takim przypadku należy podać przyczyny dla których Wykonawca nie przedkłada poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający prowadzący postępowanie jest podmiotem, na rzecz którego dana usługa była lub jest wykonywana, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania żadnego z wymienionych powyżej dowodów. W niniejszym postępowaniu ma zastosowanie § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań odnośnie spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wszystkie osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia (łącznie co najmniej trzy osoby) posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje tzn.: 1. osoby bezpośrednio wykonujące prace, będą wpisane na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego na podstawie Ustawy o Ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. z późn. zmianami ( j.t. Dz.U. 2013r. poz. 829), i będą się legitymować zgodnie z Ustawą z dnia 13 czerwca 2013r. o zmianach ustaw regulujących wykonywanie niektórych zawodów (Dz.U. 2013r. poz. 829) legitymacją kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego lub ważną na dzień 31 grudnia 2013 r. licencją pracownika zabezpieczenia technicznego. 2. wszystkie osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać ważne poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych o klauzuli, co najmniej zastrzeżone lub pisemne upoważnienia kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone jeżeli nie posiadają one poświadczeń bezpieczeństwa oraz zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, przeprowadzonego zgodnie z art. 19 i nast. ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z dnia 1 października 2010 r. Nr 2010.182.1228). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły: spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonych przez wykonawcę następujących dokumentów: 1.wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z podaniem informacji na temat posiadanych przez te osoby licencji, poświadczeń bezpieczeństwa oraz przeszkoleń - do wykazu należy dołączyć kopie odpowiednich dokumentów. 2.oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań odnośnie spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Do udziału w postępowaniu zaproszeni zostaną wykonawcy, którzy w najwyższym stopni spełnią warunek określony w pkt. III. 3.2) Wiedza i doświadczenie, czyli wykonawcy którzy wykażą się największą łączną wartością należycie wykonanych usług serwisowych elektronicznych systemów zabezpieczających wchodzących w zakres przedmiotu zmówienia, czyli największą łączną wartością sumy kolumny nr 6 wykazu usług serwisowych.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia umownego w przypadku, gdy w okresie realizacji umowy nastąpi zmiana przepisów w zakresie stawek podatku VAT. W takim przypadku strony umowy mogą dokonać zmiany kwoty wynagrodzenia brutto stosownie do zmiany stawek podatku VAT. 2. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu umowy i związana z tym zmiana wynagrodzenia umownego w przypadku, gdy nastąpią zmiany w liczbie urządzeń większe niż +/- 10% łącznej liczby urządzeń wchodzących w skład wszystkich systemów. W takim przypadku dopuszcza się wyłączenie jednego lub kilku systemów z zakresu przedmiotu umowy, i odpowiednio - zgodnie z wartościami podanymi w umowie - zmniejszenie wynagrodzenia umownego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Krakowie, ul. Basztowa 20, 30-960 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Krakowie, ul. Basztowa 20, 30-960 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.