Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Grudziądz: usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego dla osób bezrobotnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu, do kontaktów: Oliwia Bar - Wierucka, ul. Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6433000 w. 112, fax 056 6433001, e-mail: przetarg@pup.grudziadz.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pup.grudziadz.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.pup.grudziadz.com.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu, Magdalena Marcinkowska, ul. Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko - pomorskie, tel. 0566433000 w. 134, fax 0566433001, e-mail: przetarg@pup.grudziadz.com.pl, www.pup.grudziadz.com.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu, Beata Moczulska, ul. Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0566433000, fax 056 6433001, www.pup.grudziadz.com.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego dla osób bezrobotnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 24. Główne miejsce świadczenia usług: teren kraju. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego dla osób bezrobotnych na temat: CZĘŚĆ A Fryzjerstwo damsko - męskie; CZĘŚĆ B Ślusarz. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 14.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W związku z tym, że wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy, Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I.O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy. II. W związku z tym, że wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, Zamawiający wymaga aby wykonawcy ubiegający się o zamówienie spełniali następujące, szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) W zakresie warunku wskazanego w pkt I ppkt 1 ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 2)W zakresie warunku wskazanego w pkt I ppkt 2 wymagana jest niezbędna wiedza i doświadczenie, tj.: a)przeprowadzenie co najmniej jednego szkolenia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, dla grupy składającej się co najmniej z 10 osób; b) ocena spełniania pozostałych warunków w w/w zakresie nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3)W zakresie warunku wskazanego w pkt I ppkt 3 ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 4)W zakresie warunku wskazanego w pkt I ppkt 4 ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców potwierdzających ich spełnianie z wykorzystaniem druku ZP - 17, o którym mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie protokołu postępowania o zamówienie ( Dz. U. nr 87, poz. 606). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu właściwego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, 7)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 8)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 9)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 10)Oświadczenie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.grudziadz.com.pl/sop.php. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.10.2006, godzina 10:30, Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu, ul. Parkowa 22, II piętro, p. 308.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Działanie 1.6 SPO RZL, projekt pn. 1..,2..,3.. - Czas na kobiety; Działanie 1.3 SPO RZL, projekt pn. Inwestycja w kapitał ludzki 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Część A - Fryzjerstwo damsko - męskie. 1) Krótki opis: Przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Grudziądzu, w formie kursu stacjonarnego na temat: Fryzjerstwo damsko - męskie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Szkolenie 160 godzinne ( 1 godzina zajęć szkoleniowych = 45 min. ) dla 5 osób, w tym 135 godzin zajęć praktycznych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 14.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Część B - Ślusarz. 1) Krótki opis: Przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Grudziądzu, w formie kursu stacjonarnego na temat: Ślusarz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Szkolenie 160 godzinne ( 1 godzina zajęć szkoleniowych = 45 min. ) dla 10 osób, w tym 115 godzin zajęć praktycznych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 14.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wymiana wciągarki oraz lin nośnych dźwigów typu SJA 1.19F o numerach fabrycznych A-24041 oraz A-24039 - znak sprawy: Z/56/PN/25
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Piaskach
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem - budynek nr 11 w kompleksie wojskowym przy ul. Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie- sprawa nr 55/2025
- Wykonanie diagnostyki oraz naprawy sprzętów specjalistycznych (piece konwekcyjno-parowe i zmywarki przemysłowe) - sprawa numer 52/2025
- Dostawa elektronarzędzi - sprawa 54/2025
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowej, dwudniowej Konferencji dla dyrektorów jednostek oświatowych Miasta Katowice oraz przedstawicieli organu prowadzącego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 3 części - V Tura.
- Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.
- Usługa przeprowadzenia kursu "Obsługa dronów- szkolenie z pilotażu STS-01" podnoszącego kompetencje z zakresu zielonej transformacji studentów i studentek UPP w Poznaniu-postępowanie powtórzone
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności dla uczestników projektu pn. "Lepszy start z OHP"
- Przeprowadzenie kursów i egzaminów na prawo jazdy kat. B
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.