Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-03-05
Ogłoszenie nr 526841-N-2018 z dnia 2018-03-05 r.
Orkiestra Kameralna Polskiego Radia Amadeus: Dostawa biletów lotniczych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Orkiestra Kameralna Polskiego Radia Amadeus, krajowy numer identyfikacyjny
30274275900000, ul.
ul. Marcinkowskiego
3
,
61745
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
0048 68 851 66 86, e-mail
piotr.luzny@amadeus.pl, faks
0048 68 851 66 86.
Adres strony internetowej (URL): www.amadeus.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://www.amadeus.pl/zamowienia-publiczne/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.amadeus.pl/zamowienia-publiczne/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
al. Marcinkowskiego 3, 61- 745 Poznań (w formie pisemnej)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa biletów lotniczych
Numer referencyjny:
2/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów na przewozy lotnicze na poniższej trasie: 1) Część I - Japonia i. Wylot: Termin: 29.04.2018 - (Przylot 30.04.2018 r.), Niemcy - Berlin (Lotniska: Schoenefeld, Tegel) albo Polska - Warszawa ; Miejsce docelowe: Japonia, Tokio (Lotniska: Haneda, Narita, Omitama) ii. Powrót: Termin: 6.05.2018 r., Japonia, Tokio, (Lotniska: Haneda, Narita, Omitama), miejsce docelowe: Niemcy - Berlin (Lotniska: Schoenefeld, Tegel) albo Polska - Warszawa iii. Czas lotu w każdą ze stron (łącznie z przesiadkami): nie więcej niż 24h iv. Ilość przesiadek: maksymalnie 1 2) Część II - Meksyk i. Wylot - Termin: 16.05.2018 (Przylot 17.05.2018 r.), Niemcy - Berlin (Lotniska: Schoenefeld, Tegel) albo Polska - Warszawa, Miejsce docelowe: Meksyk, Miasto Meksyk ii. Powrót - Termin: 23.05.2018 r., Meksyk, Miasto Meksyk, miejsce docelowe: Niemcy - Berlin (Lotniska: Schoenefeld, Tegel) albo Polska - Warszawa iii. Czas lotu w każdą ze stron (łącznie z przesiadkami): nie więcej niż 20h iv. Ilość przesiadek: maksymalnie 1 3) Dla Części I i II i. Klasa ekonomiczna ii. Ilość osób: 24 osoby iii. Bagaż: bagaż rejestrowy zgodnie z warunkami linii lotniczej - 24 sztuki iv. Bagaż - Instrumenty muzyczne (na pokładzie: jako podręczny lub jako dodatkowy bilety wg odpowiedniej liczby miejsc,- zgodnie z warunkami linii lotniczej) - wykaz instrumentów muzycznych stanowi Załącznik do SIWZ. Wykonawca musi ustalić z linią lotniczą warunki przewiezienia wskazanych instrumentów muzycznych: ile dodatkowych biletów, jakie dopłaty do bagażu podręcznego. 2. Przedmiot świadczenia zostanie przedstawiony przez Wykonawcę DO OFERTY w formie potwierdzenia z sytemu rezerwacji linii lotniczych, które będzie stanowiło ofertę Wykonawcy. Potwierdzenie z sytemu rezerwacji linii lotniczych stanowi ofertę Wykonawcy i musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz przedkładane jest także w celu wykazania kryteriów oceny ofert, dokument nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust 3 Ustawy. Dopuszcza się wyłącznie jego wyjaśnianie lub poprawianie omyłek w trybie art. 87 Ustawy. W przypadku niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia lub w przypadku braku dokumentu, oferta Wykonawcy będzie odrzucona. Potwierdzenie z systemu rezerwacji powinno zawierać przynajmniej poniższe informacje: - oznaczenie linii lotniczych - miejsce wylotu i przylotu - terminy godziny lotów (data, godzina) - liczbę biletów dla osób podróżujących - liczbę biletów dla instrumentów muzycznych (jeżeli dotyczy) - warunki dotyczące bagażu podręcznego / instrumenty muzyczne wnoszone na pokład (jeżeli dotyczy) 3. W ramach przedmiotu Zamówienia wykonawca jest zobowiązany do: i. rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych ii. Wystawienia i dostarczenia biletów w możliwie najpóźniejszym terminie, zgonie z regulaminem linii lotniczej, jednak nie później niż 14 dni przed terminem odlotu. iii. informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach godzin i innych warunków wylotów i przylotów dotyczących zamówionych biletów; iv. zmiany/przepisania na bilecie nazwiska pracownika Zamawiającego oraz ewentualnej rezygnacji z zaplanowanego przelotu przez określoną liczbę osób zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie linii lotniczej. v. zorganizowania i zapewnienia kompleksowej realizacji przedmiotu Zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami krajów docelowych (dot. wszelkiego rodzaju opłat - np. lotniskowych, podatków, opłaty za bagaż itp.) vi. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług będących przedmiotem umowy spełniających standardy IATA Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego (Warunkiem zawarcia umowy jest przedstawienie przez Wykonawcę aktualnego certyfikatu przynależności do Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego (IATA), lub ważnej autoryzacji IATA. Dokument trzeba przedstawić najpóźniej w dniu zawarcia umowy).
II.5) Główny kod CPV: 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-05-24
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Przedmiot świadczenia zostanie przedstawiony przez Wykonawcę DO OFERTY w formie potwierdzenia z sytemu rezerwacji linii lotniczych, które będzie stanowiło ofertę Wykonawcy. Potwierdzenie z sytemu rezerwacji linii lotniczych stanowi ofertę Wykonawcy i musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz przedkładane jest także w celu wykazania kryteriów oceny ofert, dokument nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust 3 Ustawy. Dopuszcza się wyłącznie jego wyjaśnianie lub poprawianie omyłek w trybie art. 87 Ustawy. W przypadku niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia lub w przypadku braku dokumentu, oferta Wykonawcy będzie odrzucona. Potwierdzenie z systemu rezerwacji powinno zawierać przynajmniej poniższe informacje: - oznaczenie linii lotniczych - miejsce wylotu i przylotu - terminy godziny lotów (data, godzina) - liczbę biletów dla osób podróżujących - liczbę biletów dla instrumentów muzycznych (jeżeli dotyczy) - warunki dotyczące bagażu podręcznego / instrumenty muzyczne wnoszone na pokład (jeżeli dotyczy) Warunkiem zawarcia umowy jest przedstawienie przez Wykonawcę aktualnego certyfikatu przynależności do Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego (IATA), lub ważnej autoryzacji IATA. Dokument trzeba przedstawić najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Uwierzytelniona przez Wykonawcę kopia dokumentu stanowi załącznik do zawartej Umowy. Brak dokumentu lub jego nieprzedstawienie w terminie wyznaczonym na zwarcie umowy uznane będzie za uchylanie się od zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin płatności | 16,00 |
Czas lotu | 12,00 |
Lot bezpośredni | 12,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-13, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa bieltów lotniczych - Japonia |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-05-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin płatności | 16,00 |
czas lotu | 12,00 |
Lot bezpośredni | 12,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa biletów lotniczych - Meksyk |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 16,00 |
Czas lotu | 12,00 |
Lot bezpośredni | 12,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu, Rejon w Gnieźnie.
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków oraz warzyw obranych pakowanych vacum
- AN/ZP/98/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji.
- AN/ZP/97/25 Zakup i montaż książkomatu z oprogramowaniem do obsługi i integracji systemowej urządzenia, przeznaczonego do użytku w Bibliotece PP znajdującej się przy ul. Piotrowo 2, 61-138 Poznań
- przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego za rok obrachunkowy 2025, 2026 i 2027 dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- ZP3/5340/25 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 5 części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja 10 - dniowego wyjazdu dydaktyczno-rekreacyjnego dla dzieci i osób pełnoletnich przebywających w pieczy zastępczej w wieku od 7 do 25 roku życia do miejscowości nadmorskiej w Polsce
- Kompleksowa organizacja krajowego wyjazdu studyjnego na potrzeby realizacji operacji pn. "Inwestycje w OZE i płynące z niej korzyści" w ramach planu operacyjnego na rok 2025 w ramach planu KSOW+
- Usługa kompleksowej organizacji dziesięciodniowej (10 dni) kolonii nad morzem w rejon nadmorskiej miejscowość położonej na Wybrzeżu Środkowym Polski.
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi World Summit AI w Amsterdamie
- Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych dla studentów oraz pracowników Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni
- Usługa kompleksowej organizacji i realizacji 2-dniowego, tematycznego wyjazdu studyjnego do woj. małopolskiego
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.