eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa biletów lotniczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-23

Ogłoszenie nr 500063650-N-2018 z dnia 23-03-2018 r.

Orkiestra Kameralna Polskiego Radia Amadeus: Dostawa biletów lotniczych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526841-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Orkiestra Kameralna Polskiego Radia Amadeus, Krajowy numer identyfikacyjny 30274275900000, ul. ul. Marcinkowskiego 3, 61745 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0048 68 851 66 86, e-mail piotr.luzny@amadeus.pl, faks 0048 68 851 66 86.
Adres strony internetowej (url): www.amadeus.pl/zamowienia-publiczne/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa biletów lotniczych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów na przewozu lotnicze na poniższej trasie: 1) część I - Japonia i. Wylot: Termin 29.04.2018 - (Przylot 30.04.2018 r.), Niemcy - Berlin (Lotniska: Schoenefeld, Tegel) albo Polska - Warszawa ; Miejsce docelowe: Japonia, Tokio (Lotniska: Haneda, Narita, Omitama) ii. Powrót: Termin: 6.05.2018 r., Japonia, Tokio, (Lotniska: Haneda, Narita, Omitama), miejsce docelowe: Niemcy - Berlin (Lotniska: Schoenefeld,Tegel) albo Polska - Warszawa iii. Czas lotu w każdą ze stron (łącznie z przesiadkami): nie więcej niż 24h iv. Ilość przesiadek: maksymalnie 1 2) Część II - Meksyk i. Wylot - Termin: 16.05.2018 (Przylot 17.05.2018 r.), Niemcy - Berlin (Lotniska: Schoenefeld, Tegel) albo Polska - Warszawa, Miejsce docelowe: Meksyk, Miasto Meksyk ii. Powrót - Termin: 23.05.2018 r., Meksyk, Miasto Meksyk, miejsce docelowe: Niemcy - Berlin (Lotniska: Schoenefeld, Tegel) albo Polska - Warszawa iii. Czas lotu w każdą ze stron (łącznie z przesiadkami): nie więcej niż 20h iv. Ilość przesiadek: maksymalnie 1 3) Dla Części I i II i. Klasa ekonomiczna ii. Ilość osób: 24 osoby iii. Bagaż: bagaż rejestrowy zgodnie z warunkami linii lotniczej - 24 sztuki iv. Bagaż - Instrumenty muzyczne (na pokładzie: jako podręczny lub jako dodatkowy bilety wg odpowiedniej liczby miejsc,- zgodnie z warunkami linii lotniczej) - wykaz instrumentów muzycznych stanowi Załącznik do SIWZ. Wykonawca musi ustalić z linią lotniczą warunki przewiezienia wskazanych instrumentów muzycznych: ile dodatkowych biletów, jakie dopłaty do bagażu podręcznego. 2. Przedmiot świadczenia zostanie przedstawiony przez Wykonawcę DO OFERTY w formie potwierdzenia z sytemu rezerwacji linii lotniczych, które będzie stanowiło ofertę Wykonawcy. Potwierdzenie z sytemu rezerwacji linii lotniczych stanowi ofertę Wykonawcy i musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz przedkładane jest także w celu wykazania kryteriów oceny ofert, dokument nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust 3 Ustawy. Dopuszcza się wyłącznie jego wyjaśnianie lub poprawianie omyłek w trybie art. 87 Ustawy. W przypadku niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia lub w przypadku braku dokumentu, oferta Wykonawcy będzie odrzucona. Potwierdzenie z systemu rezerwacji powinno zawierać przynajmniej poniższe informacje: - oznaczenie linii lotniczych - miejsce wylotu i przylotu - terminy godziny lotów (data, godzina) - liczbę biletów dla osób podróżujących - liczbę biletów dla instrumentów muzycznych (jeżeli dotyczy) - warunki dotyczące bagażu podręcznego / instrumenty muzyczne wnoszone na pokład (jeżeli dotyczy) 3. W ramach przedmiotu Zamówienia wykonawca jest zobowiązany do: i. rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych ii. Wystawienia i dostarczenia biletów w możliwie najpóźniejszym terminie, zgonie z regulaminem linii lotniczej, jednak nie później niż 14 dni przed terminem odlotu. iii. informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach godzin i innych warunków wylotów i przylotów dotyczących zamówionych biletów; iv. zmiany/przepisania na bilecie nazwiska pracownika Zamawiającego oraz ewentualnej rezygnacji z zaplanowanego przelotu przez określoną liczbę osób zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie linii lotniczej. v. zorganizowania i zapewnienia kompleksowej realizacji przedmiotu Zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami krajów docelowych (dot. wszelkiego rodzaju opłat - np. lotniskowych, podatków, opłaty za bagaż itp.) vi. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług będących przedmiotem umowy spełniających standardy IATA Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego (Warunkiem zawarcia umowy jest przedstawienie przez Wykonawcę aktualnego certyfikatu przynależności do Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego (IATA), lub ważnej autoryzacji IATA. Dokument trzeba przedstawić najpóźniej w dniu zawarcia umowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa biletów lotniczych - Japonia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa biletów lotniczych - Meksyk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 128100.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Delta Tour sp. z o.o.
Email wykonawcy: aleksander@delta-tour.pl
Adres pocztowy: Czerska 18
Kod pocztowy: 00-732
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 128100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.