To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-23
Ogłoszenie nr 500063650-N-2018 z dnia 23-03-2018 r.
Orkiestra Kameralna Polskiego Radia Amadeus: Dostawa biletów lotniczych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526841-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Orkiestra Kameralna Polskiego Radia Amadeus, Krajowy numer identyfikacyjny 30274275900000,
ul. ul. Marcinkowskiego
3,
61745
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
0048 68 851 66 86, e-mail
piotr.luzny@amadeus.pl, faks
0048 68 851 66 86.
Adres strony internetowej (url): www.amadeus.pl/zamowienia-publiczne/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa biletów lotniczych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów na przewozu lotnicze na poniższej trasie: 1) część I - Japonia i. Wylot: Termin 29.04.2018 - (Przylot 30.04.2018 r.), Niemcy - Berlin (Lotniska: Schoenefeld, Tegel) albo Polska - Warszawa ; Miejsce docelowe: Japonia, Tokio (Lotniska: Haneda, Narita, Omitama) ii. Powrót: Termin: 6.05.2018 r., Japonia, Tokio, (Lotniska: Haneda, Narita, Omitama), miejsce docelowe: Niemcy - Berlin (Lotniska: Schoenefeld,Tegel) albo Polska - Warszawa iii. Czas lotu w każdą ze stron (łącznie z przesiadkami): nie więcej niż 24h iv. Ilość przesiadek: maksymalnie 1 2) Część II - Meksyk i. Wylot - Termin: 16.05.2018 (Przylot 17.05.2018 r.), Niemcy - Berlin (Lotniska: Schoenefeld, Tegel) albo Polska - Warszawa, Miejsce docelowe: Meksyk, Miasto Meksyk ii. Powrót - Termin: 23.05.2018 r., Meksyk, Miasto Meksyk, miejsce docelowe: Niemcy - Berlin (Lotniska: Schoenefeld, Tegel) albo Polska - Warszawa iii. Czas lotu w każdą ze stron (łącznie z przesiadkami): nie więcej niż 20h iv. Ilość przesiadek: maksymalnie 1 3) Dla Części I i II i. Klasa ekonomiczna ii. Ilość osób: 24 osoby iii. Bagaż: bagaż rejestrowy zgodnie z warunkami linii lotniczej - 24 sztuki iv. Bagaż - Instrumenty muzyczne (na pokładzie: jako podręczny lub jako dodatkowy bilety wg odpowiedniej liczby miejsc,- zgodnie z warunkami linii lotniczej) - wykaz instrumentów muzycznych stanowi Załącznik do SIWZ. Wykonawca musi ustalić z linią lotniczą warunki przewiezienia wskazanych instrumentów muzycznych: ile dodatkowych biletów, jakie dopłaty do bagażu podręcznego. 2. Przedmiot świadczenia zostanie przedstawiony przez Wykonawcę DO OFERTY w formie potwierdzenia z sytemu rezerwacji linii lotniczych, które będzie stanowiło ofertę Wykonawcy. Potwierdzenie z sytemu rezerwacji linii lotniczych stanowi ofertę Wykonawcy i musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz przedkładane jest także w celu wykazania kryteriów oceny ofert, dokument nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust 3 Ustawy. Dopuszcza się wyłącznie jego wyjaśnianie lub poprawianie omyłek w trybie art. 87 Ustawy. W przypadku niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia lub w przypadku braku dokumentu, oferta Wykonawcy będzie odrzucona. Potwierdzenie z systemu rezerwacji powinno zawierać przynajmniej poniższe informacje: - oznaczenie linii lotniczych - miejsce wylotu i przylotu - terminy godziny lotów (data, godzina) - liczbę biletów dla osób podróżujących - liczbę biletów dla instrumentów muzycznych (jeżeli dotyczy) - warunki dotyczące bagażu podręcznego / instrumenty muzyczne wnoszone na pokład (jeżeli dotyczy) 3. W ramach przedmiotu Zamówienia wykonawca jest zobowiązany do: i. rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych ii. Wystawienia i dostarczenia biletów w możliwie najpóźniejszym terminie, zgonie z regulaminem linii lotniczej, jednak nie później niż 14 dni przed terminem odlotu. iii. informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach godzin i innych warunków wylotów i przylotów dotyczących zamówionych biletów; iv. zmiany/przepisania na bilecie nazwiska pracownika Zamawiającego oraz ewentualnej rezygnacji z zaplanowanego przelotu przez określoną liczbę osób zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie linii lotniczej. v. zorganizowania i zapewnienia kompleksowej realizacji przedmiotu Zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami krajów docelowych (dot. wszelkiego rodzaju opłat - np. lotniskowych, podatków, opłaty za bagaż itp.) vi. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług będących przedmiotem umowy spełniających standardy IATA Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego (Warunkiem zawarcia umowy jest przedstawienie przez Wykonawcę aktualnego certyfikatu przynależności do Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego (IATA), lub ważnej autoryzacji IATA. Dokument trzeba przedstawić najpóźniej w dniu zawarcia umowy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa biletów lotniczych - Japonia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa biletów lotniczych - Meksyk |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
128100.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Delta Tour sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
128100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu, Rejon w Gnieźnie.
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków oraz warzyw obranych pakowanych vacum
- AN/ZP/98/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji.
- AN/ZP/97/25 Zakup i montaż książkomatu z oprogramowaniem do obsługi i integracji systemowej urządzenia, przeznaczonego do użytku w Bibliotece PP znajdującej się przy ul. Piotrowo 2, 61-138 Poznań
- przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego za rok obrachunkowy 2025, 2026 i 2027 dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- ZP3/5340/25 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 5 części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja 10 - dniowego wyjazdu dydaktyczno-rekreacyjnego dla dzieci i osób pełnoletnich przebywających w pieczy zastępczej w wieku od 7 do 25 roku życia do miejscowości nadmorskiej w Polsce
- Kompleksowa organizacja krajowego wyjazdu studyjnego na potrzeby realizacji operacji pn. "Inwestycje w OZE i płynące z niej korzyści" w ramach planu operacyjnego na rok 2025 w ramach planu KSOW+
- Usługa kompleksowej organizacji dziesięciodniowej (10 dni) kolonii nad morzem w rejon nadmorskiej miejscowość położonej na Wybrzeżu Środkowym Polski.
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi World Summit AI w Amsterdamie
- Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych dla studentów oraz pracowników Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni
- Usługa kompleksowej organizacji i realizacji 2-dniowego, tematycznego wyjazdu studyjnego do woj. małopolskiego
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.