Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-03-18
Og³oszenie nr 524839-N-2020 z dnia 2020-03-18 r.
Gmina ¦wierklaniec: Termomodernizacja budynku Szko³y podstawowej im. Kai Mireckiej w Nakle ¦l±skim przy ul. Dworcowej 2 - ETAP II
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina ¦wierklaniec, krajowy numer identyfikacyjny
54000900000000, ul.
M³yñska
3
,
42-622
¦wierklaniec, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
322 844 853, , e-mail
lukasz.nolewajka@ugswierklaniec.pl, , faks
322 844 852.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swierklaniec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.swierklaniec.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.swierklaniec.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej osobi¶cie, za pomoc± operatora pocztowego lub kurierem
Adres:
Gmina ¦wierklaniec z siedzib± w Urzêdzie Gminy ¦wierklaniec 42-622 ¦wierklaniec, ul. M³yñska 3 I piêtro (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Termomodernizacja budynku Szko³y podstawowej im. Kai Mireckiej w Nakle ¦l±skim przy ul. Dworcowej 2 - ETAP II
Numer referencyjny:
IZ.271.2.8.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Szko³y podstawowej im. Kai Mireckiej w Nakle ¦l±skim przy ul. Dworcowej 2 wraz z przebudow± kot³owni (przebudowa istniej±cej kot³owni gazowej wraz z monta¿em kot³ów oraz likwidacja istniej±cej kot³owni wêglowej znajduj±cej siê w budynku szko³y). Zamawiaj±cy informuje, ¿e jest w trakcie uzyskiwania stosownej decyzji administracyjnej zezwalaj±cej na realizacjê robót budowlanych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, która stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ UWAGA 1. Przedmiar robót oraz dokumentacja techniczna stanowi podstawê do wyceny. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zosta³y wykazane pozycje, których nie zawiera przedmiar robót, to do obowi±zku Wykonawcy nale¿y ich uwzglêdnienie w kalkulowaniu ceny. UWAGA 2 Tryb prowadzenia robót budowlanych objêtych niniejsz± umow± musi byæ dostosowany do organizacji i funkcjonowania placówki o¶wiatowej. Roboty budowlane bêd± prowadzone na czynnym obiekcie. UWAGA 3. Zamawiaj±cy zastrzega ze zgodnie z art. 36a ust. 2 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych, ca³o¶æ prac zwi±zanych z termomodernizacj± budynku (TOM II Dokumentacji Budowlano-Wykonawczej) Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ osobi¶cie bez udzia³u podwykonawców.
II.5) G³ówny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45400000-1 |
45331100-7 |
45321000-3 |
45443000-4 |
45231221-0 |
45312310-3 |
45453000-7 |
45311200-2 |
44621220-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-11-30
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Ca³y przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ w terminie od dnia podpisania umowy do 30.11.2020 r. z zachowanie poni¿szych terminów po¶rednich: 1.1 Wykonanie kot³owni i oddanie do u¿ytkowania do dnia 31.08.2020 r. 1.2 Prace wewn±trz budynku szko³y nale¿y wykonaæ w czasie przerwy wakacyjnej tj. miesi±cu lipcu i sierpniu 2020 r. lub innym terminie w przypadku zmiany terminu wakacji.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawa warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
W tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca dysponowa³ ¶rodkami finansowymi lub zdolno¶ci± kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 800 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
W przypadku z³o¿enia przez Wykonawcê dokumentów zawieraj±cych dane finansowe w innych walutach ni¿ PLN, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs tej waluty og³oszony przez NBP, obowi±zuj±cy w dniu wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zdolno¶æ zawodowa - Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, prawid³owo i zgodnie z przepisami prawa budowlanego, wykona³:
1 minimum 2 porównywalne do przedmiotu zamówienia roboty budowlane polegaj±ce na termomodernizacji budynku na kwotê, którego powierzchnia zabudowy wynosi³a min. 800m2
Uwaga:
Zgodnie z art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w sytuacji sk³adania oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca bêdzie polega³ na zasobach innego podmiotu, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, warunek o którym wy¿ej mowa musi zostaæ spe³niony w ca³o¶ci przez Wykonawcê (jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cego ofertê) lub podmiot, na którego zdolno¶ci w tym zakresie powo³uje siê Wykonawca - brak mo¿liwo¶ci tzw. sumowania do¶wiadczenia.
2 minimum 2 roboty polegaj±c± na budowie, rozbudowie lub remoncie kot³owni gazowej wraz z monta¿em kot³a lub wymianie kot³owni wêglowej na gazow± wraz z monta¿em kot³a, której moc wynosi³a minimum 150kW ka¿da.
Uwaga:
Zgodnie z art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w sytuacji sk³adania oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca bêdzie polega³ na zasobach innego podmiotu, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, warunek o którym wy¿ej mowa musi zostaæ spe³niony w ca³o¶ci przez Wykonawcê (jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cego ofertê) lub podmiot, na którego zdolno¶ci w tym zakresie powo³uje siê Wykonawca - brak mo¿liwo¶ci tzw. sumowania do¶wiadczenia.
(zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone,
W przypadku robót budowlanych dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
Zdolno¶æ techniczna - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) osob± zdoln± do wykonania zamówienia (zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ)
1. posiada prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno - budowlanym.
2. posiada prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sanitarnym tj. w zakresie sieci i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych - kierownik budowy.
3. posiada prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych.
lub
odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz zrzeszonymi we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz.U.2019.0.1117 t.j.)
lub
spe³niaj±cymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.0.1186 t.j.) tj. osob±/osobami, której/których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c± wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa ("¶wiadczenie us³ug transgranicznych").
Zamawiaj±cy dopuszcza inne uprawnienia, o których mowa w pkt. 2.2 SIWZ wzglêdem osób, które posiadaj± uprawnienia uzyskane przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, pod warunkiem, ¿e uprawnienia te potwierdzaj±, ¿e osoba w nich wskazana posiada przygotowanie zawodowe do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie dla wymaganej specjalno¶ci oraz zachowa³a uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Do¶wiadczenie personelu stanowi kryterium oceny ofert dlatego wymagane jest podanie imienia i nazwiska kierownika robót sanitarnych
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do z³o¿enia (aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zostanie wezwany do przed³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów (aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów):
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone - zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Za³±cznik nr 6 do SIWZ;
c) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy,
w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca sk³ada, stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 30 000,00 z³
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Szczegó³y dotycz±ce wadium zawarto w Rozdziale XIX SIWZ
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Do¶wiadczenie personelu - kierownik robót sanitarnyhch | 30,00 |
Gwarancja i rêkojmia | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-04-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu: 1. Wykaz osób zatrudnionych na umowê o pracê, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SIWZ 2. Kopie polisy lub innego dokumentu, który potwierdza, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej za szkody, które mog± wynikn±æ w zwi±zku z wykonywaniem przedmiotu umowy, oraz które mog± zaistnieæ w zwi±zku z mo¿liwymi do zaistnienia zdarzeniami losowymi na ³±czn± sumê gwarancyjn± minimum 500 000,00 z³ 3. Uproszczony kosztorys robót. 4. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót. RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwanego dalej w skrócie "RODO", informujê ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy ¦wierklaniec jest Wójt Gminy ¦wierklaniec reprezentuj±cy Gminê ¦wierklaniec z siedzib± w ¦wierklañcu, przy ul. M³yñskiej 3, 42-622 ¦wierklaniec, adres e-mail: kancelaria@ugswierklaniec.pl; tel. (32) 284 74 00; 2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych w nastêpuj±cy sposób: * na adres e-mail: iod@ugswierklaniec.pl; * pisemnie na adres: 42-622 ¦wierklaniec, ul. M³yñska 3; 3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Termomodernizacja budynku Szko³y podstawowej im. Kai Mireckiej w Nakle ¦l±skim przy ul. Dworcowej 2 - ETAP II"; 4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - realizacja obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze danych oraz na podstawie ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorz±dzie gminnym, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych wraz z jej aktami wykonawczymi; 5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w pkt 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ: * osoby lub podmioty, którym mo¿e zostaæ udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, * organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, * podmioty przetwarzaj±ce, które przetwarzaj± dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych; 6. Podane przez Pani±/Pana dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej chyba ¿e przepisy prawa stanowi± inaczej; 7. Podane przez Pani±/Pana dane bêd± przechowywane w okresie czasu niezbêdnym do spe³nienia celu, dla którego zosta³y zebrane. Po spe³nieniu celu mog± byæ przetwarzane przez okres niezbêdny do dochodzenia praw lub roszczeñ oraz w celach archiwalnych, przez okres czasu wyznaczony w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych art. 97 ust. 1, który mówi, ¿e Zamawiaj±cy przechowuje protokó³ wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiaj±cy przechowuje umowê przez ca³y czas trwania umowy. Okres przetwarzania mo¿e ulec zmianie ze wzglêdu na szczegó³owe przepisy prawa; 8. Przys³uguje Pani/Panu prawo: * dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, * sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, * ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, ? w przypadku, gdy wykonanie prawa dostêpu do danych osobowych wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, ? wyst±pienie z prawem do ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 9. Nie przys³uguje Pani/Panu: * w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; * prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; * na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22/860 70 86), gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, a konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty/wziêcia udzia³u w postêpowaniu przetargowym; w zakresie numeru telefonu i adresu e-mail podanie danych jest dobrowolne w celu u³atwienia kontaktu; 12. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO. 1) Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. 2) Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI ¦WIERKLANIEC
- Zakup i wdro¿enie urz±dzenia ta¶mowego do wykonywania kopii danych wraz z zestawem ta¶m i us³ug± wsparcia technicznego
- Us³uga ubezpieczenia Gminy ¦wierklaniec oraz jednostek organizacyjnych
- Modernizacja instalacji elektrycznej w zabytkowym Parku w ¦wierklañcu
wiêcej: przetargi ¦WIERKLANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kot³owni gazowej w budynku II Liceum Ogólnokszta³c±cego im. C.K. Norwida w Krasnymstawie
- Termomodernizacja budynku pomocniczego znajduj±cego siê na terenie Zespo³u Szkó³ Ogólnokszta³c±cych Nr 1 , przy ul. Bukowskiej 16 w Poznaniu.
- Remont sanitariatów w budynkach G³ównego Inspektoratu Ochrony ¦rodowiska oraz Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony ¦rodowiska w Poznaniu zlokalizowanych w Kaliszu i Pile
- Budowa budynku wielofunkcyjnego - etap I (sala widowiskowa)
- Wymiana pokrycia dachowego hali parku maszyn oraz obiektów biurowo-socjalnych wraz z pracami towarzysz±cymi zlokalizowanych na terenie Zak³adu Robót Drogowych przy ulicy Energetycznej 4 w Poznaniu.
- Budowa przy³±czy wodoci±gowych do budynków komunalnych przy ul. Kordiana 36, ul. S. Fiszera 24 oraz Szyszaków 23 w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.