eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówRegionalny Program Rozwoju Gmin i Powiatu Pruszkowskiego zlewni Utraty - Program Utrata - wykonanie koncepcji zagospodarowania doliny Utraty na terenie Powiatu Pruszkowskiego dla potrzeb rekreacji i turystyki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Pruszków: Regionalny Program Rozwoju Gmin i Powiatu Pruszkowskiego zlewni Utraty - Program Utrata - wykonanie koncepcji zagospodarowania doliny Utraty na terenie Powiatu Pruszkowskiego dla potrzeb rekreacji i turystyki.
Numer ogłoszenia: 52476 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Pruszkowskiego , ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7381400, faks 022 7381407.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regionalny Program Rozwoju Gmin i Powiatu Pruszkowskiego zlewni Utraty - Program Utrata - wykonanie koncepcji zagospodarowania doliny Utraty na terenie Powiatu Pruszkowskiego dla potrzeb rekreacji i turystyki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Regionalny Program Rozwoju Gmin i Powiatu Pruszkowskiego zlewni Utrata - Program Utrata - wykonanie koncepcji zagospodarowania doliny Utraty na terenie Powiatu Pruszkowskiego dla potrzeb rekreacji i turystyki: 1. charakterystykę terenu opracowania, tj: a) analizę istniejących form ochrony przyrody, dziedzictwa kulturowego, walorów kulturowych i krajobrazowych, b) zestawienie zapisów planów zagospodarowania przestrzennego, z wykorzystaniem badań przeprowadzonych dla Programu Utrata, c) analizę stanu własności i władania gruntami, przy wykorzystaniu materiałów Starostwa Powiatowego, d) zbadanie powiązań przyrodniczych oraz powiązań funkcjonalnych z otoczeniem, e) inwentaryzację fotograficzną, f) ocenę dostępności komunikacyjnej. 2. waloryzację i ocenę terenów z uwypukleniem wymienionych wyżej zagadnień (w tym załącznik graficzny w skali 1:25 000) 3. opisową koncepcję zagospodarowania, w tym: a) przebieg ciągów pieszych rowerowych, turystycznych wzdłuż rzeki Utraty i przez wybrane tereny w jej sąsiedztwie, wraz ze schematem, b) wstępną koncepcję programowo-przestrzenną dla wybranych terenów, tj.: - Zbiornika Krakowiany - Stawów Walendowskich - Zalewu w Komorowie - Stawów rybnych w Pruszkowie i Toru Kolarskiego - Parku Potulickich - Domu Pomocy Społecznej w Czubinie 4. rysunek zagospodarowania turystycznego doliny Utraty w skali 1: 25 000 z uszczegółowieniem dla wymienionych wyżej terenów w skali 1: 2 000, a także niezbędne schematy, wykazy i zestawienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - zrealizowali jako Wykonawcy w okresie 2006-2008 minimum jedną prace o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tzn. z zakresu zagospodarowania turystycznego terenu, - posiadają uprawnienia w zakresie architektury krajobrazu lub podobne. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie, o spełnieniu wymagań określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty); wykaz wszystkich prac (min. 1) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie trzech lat (2006-2008) o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia oraz o porównywalnej wartości popartych referencjami uprzednio zamawiających; uprawnienia w zakresie architektury krajobrazu (lub podobne)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.pruszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-800 Pruszków, ul. Staszica 1, piętro IV, pok. nr 7b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 08:30, miejsce: 05-800 Pruszków, ul. Staszica 1, piętro VI, pok. nr 6 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.