Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie kompletnej dokum. projektowej wraz z wykonan. robót budowl. dla zad. pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach Pow. Polkow. - Zespół Szkół w Polkowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 7461500
1.5.8.) Numer faksu: 76 7461501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Starostwo Powiatowe w Polkowicach
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 3906800449
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: św. Sebastiana 1
1.11.4.) Miejscowość: Polkowice
1.11.5.) Kod pocztowy: 59-100
1.11.6.) Województwo: dolnośląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.11.9.) Numer telefonu: 76 7461500
1.11.10.) Numer faksu: 76 7461501
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-polkowicki
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie kompletnej dokum. projektowej wraz z wykonan. robót budowl. dla zad. pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach Pow. Polkow. - Zespół Szkół w Polkowicach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94985aa4-cdaf-48aa-91bb-268ddf0a0750
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00520933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045083/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie kompletnej dokum. projektowej wraz z wykonan. robót budowl. dla zad. pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach Pow. Polkow. - Zespół Szkół w Polkowicach”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt nr : FEDS.02.04-IP.01-0020/24 w ramach Priorytetu nr 02 „Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku” Działania nr 02.04 „Innowacje w OZE” Naboru nr FEDS.02.04-IP.01-108/24 Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021–2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94985aa4-cdaf-48aa-91bb-268ddf0a07503.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w przedmiotowym postępowaniu obowiązany jest do posiadania konta podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Dokumenty elektroniczne (oferta, oświadczenia oraz wszelkie dokumenty przekazywane Zamawiającemu), o których mowa w § 2
ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.30.12.2020 w spr.spos.sporządz. i przekaz.informacji oraz wym.technicz.dla
dokum.elektron.oraz środków kom. elektr.w postęp.o udzi.zam.publ.lub konkursie, sporządza się w postaci elektr. w form.danych
określ.w przepisach Rozp.Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 w spr.Kraj.Ram Interop., min.wymag.dla rejestrów publ.i wymiany
infor.w postaci elektr.oraz mini.wymagań dla syst.teleinf . Również sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych, będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (odwzorowanie cyfrowe), również musi być zgodny z wymaganiami ww. Rozporz. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych […], sporządza się w postaci elektronicznej i przekazuje się jako załącznik, lub jako tekst wpisany bezp. do wiadomości przekaz. przy użyciu środków kom. elektr. (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Z kolei poz.część komun. - z wył.składania ofert - odbywa się drogą
elekt. za pośr.formularzy do kom. dostęp.w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie, wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do
zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych w postępowaniu za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W celu skrócenia m.in. czasu udzielenia odpowiedzi na pytania, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert):- na adres e-mail
Zamawiającego: agnieszka.mietlinska@powiatpolkowicki.pl
i/lub iwona.rosinska@powiatpolkowicki.pl , oraz - na adresy e-mail Wykonawców, podane jako wiążące do komunikacji w toku postępowania (e-mail zwrotny lub e-mail do kontaktu określony w ofercie). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 20 MB. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pomocą poczty
elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Za datę przekazania Oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie e-Zamówienia, a w przypadku komunikacji za pomocą poczty e-mail, datę wpływu na serwer poczty Zamawiającego.
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp.Parl.Europ.iRady(UE)2016/679 z dn.27.10.2016r.w sprawie ochr.osób fiz.w związku z przetw.danych osob.i w spr.swob.przepł.takich danych oraz uchyl.dyrekt.95/46/WE (ogólne rozp.o danych osob.)(Dz. U. UE L119z dn.4.5.2016r.str. 1; zwanym dalej „RODO”)inform.że:
Odręb.Admin.danych osob.osób, których dane dotyczą jest DIP ul. E.Kwiatkowskiego 4, 52-407 Wrocław,kontakt z IODO możliwy jest: iod@dip.dolnyslask.pl lub pocztą trad. na ww. adres.
Odr.Adm.Danych.Osob., których dane dot. jest Min.Funduszy i Polit.Regio. ul. Wspólna 2/4, 00-926 W-wa, kontakt z IODO: ul. Wspólna 2/4, 00-926 W-wa lub IOD@mfipr.gov.pl.
Odr.admin.Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Polkowicki z siedzibą ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, admi.wyzn.IDO, z którym można się kontaktować e-mail: iod@powiatpolkowicki.pl bądź pod adresem jwe.
Pani/Pana dane os.przet.będą na pods.art.6ust.1lit.c RODO w celu zw. z przedm. post. o udz.zam.publ. prowadz. w tryb.podst.z możli.neg. art.6 ust.1litbRODO do podjęcia działań przed zawar.umowy, a nast.w celu zaw. i wykon.umowy;
odbior.Pani/Pana dan.osob.będą osoby lub podm., którym udost.zostanie dokumen. postęp.w oparciu o art.18.i74 ustawyPZP. Panią/Pana dane udost.będą podm.świadcz. Admin.usługi, które dla realiz.celów są niezbędne, w tym w szcz.podm.świad.usługi inform.,wsparcia techn.i organiz.
Pani/Pana dan.os. będą przech.zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zak.postęp.o udz.zam., a jeżeli czas trw.umowy przekr.4 lata,okres przechow. obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobo.jest wymogiem ustaw.określ.w przepis.y PZP, związ.z udz.w postęp.o udz.zamów.publ.
w odnies.do Pani/Pana danych os.decyzje nie będą podej.w sposób zautomat.stosow.do art.22RODO
Posiada Pani/Pan:
na pods.art.15RODO prawo dost.do danych os.Pani/Pana dot.w przyp., gdy skorzyst.z tego prawa wymagał.po stronie admin.niewspół.dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobow.do wskaz.dodatk infor.mających na celu sprecyz.żądania, w szczegól.podania nazwy lub daty post.udzi.zamów.pub.albo sprecyz.nazwy lub daty.zak.post.o udz.zam.
na pod.art.16RODO prawo do sprost.Pani/Pana danych os.(skorzyst.z prawa do sprost. nie może skutk.zmianą wyn.postęp. udziel.zam.publ.ani zmianą postan.umowy w zakr. niezg.zPZP oraz nie może naruszać integr.prot.oraz jego zał.
na pods.art.18RODO prawo żąd.od admin.ogran.przet.danych os.z zastrz.okr.trwania post.udziel.zam.publi.oraz przyp.o których mowa w art.18 ust.2RODO (prawo do ogran.przet.nie ma zast.w odnies.do przech. w celu zapewn.korzyst.ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fiz.lub prawnej lub z uwagi na ważne względy inter.publ.UElub państwa członk.
prawo do wnies.skargi do Prezesa UODOh, gdy uzna Pani/Pan, że przetw.dan.os. Pani/Pana dot.narusza przepisy RODO,
Nie przysługuje Pani/Panu:
w zw.z art. 17 ust.3lit.b,dlube RODO prawo do us.dan.os.
prawo do przenosz.dan.os. o którym mowa w art.20 RODO
na pod.art.21 RODO prawo sprzec.wobec przetw.dan.osob.gdyż podst.pr.przetw.Pani/Pana dan.os.jest art.6 ust.1 lit c lub b RODO.
Przysł Pani/Panu prawo wnies skargi do organu nadzor na niezgodne z RODO przetw Pani/Pana dan.os. przez admin. Organem właśc.dla przedm.skargi jest Urząd ODO ul. S. Moniuszki 1a,00-014 Warszawa;
Pow.Polkow.Starosta Polkow., Min.Fund.i Polityki Region. oraz DIP przetw. dane os.pozys. bezpośrednio od osób, których dane dot., z sys.telein. lub z rej. publ.o których mowa w art92 ust2 us.wdroż
Admin.danych jak ww są admin w rozu art.4 pkt7 Rozp ParlEurop.iRady(UE)2016/679 z dnia 27.04.2016 w sprochrosób fiz w zw.z prz.d.o. i w spr.swob.przep.takich danych oraz uch.dyr.95/46/WEi wypeł.zw.z tym ob.
Zak.prz.d.os. spos.i cele prz.okreś.ust.wdrożeniowa.
Przet.d.os.w zw.z real. Projektu i Umowy o dof.przez Powiat Polkowicki – St.Polkowic.oraz DIP jest dopusz.na pod.art.6 ust.1 lit. b lub c lub e RODO, a w przyp.danych szcz.kateg.na pod.art. 9 ust. 2 lit. g.
RODO szczegółowo opisane w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp.Parl.Europ.iRady(UE)2016/679 z dn.27.10.2016r.w sprawie ochr.osób fiz.w związku z przetw.danych osob.i w spr.swob.przepł.takich danych oraz uchyl.dyrekt.95/46/WE (ogólne rozp.o danych osob.)(Dz. U. UE L119z dn.4.5.2016r.str. 1; zwanym dalej „RODO”)inform.że:
Odręb.Admin.danych osob.osób, których dane dotyczą jest DIP ul. E.Kwiatkowskiego 4, 52-407 Wrocław,kontakt z IODO możliwy jest: iod@dip.dolnyslask.pl lub pocztą trad. na ww. adres.
Odr.Adm.Danych.Osob., których dane dot. jest Min.Funduszy i Polit.Regio. ul. Wspólna 2/4, 00-926 W-wa, kontakt z IODO: ul. Wspólna 2/4, 00-926 W-wa lub IOD@mfipr.gov.pl.
Odr.admin.Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Polkowicki z siedzibą ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, admi.wyzn.IDO, z którym można się kontaktować e-mail: iod@powiatpolkowicki.pl bądź pod adresem jwe.
Pani/Pana dane os.przet.będą na pods.art.6ust.1lit.c RODO w celu zw. z przedm. post. o udz.zam.publ. prowadz. w tryb.podst.z możli.neg. art.6 ust.1litbRODO do podjęcia działań przed zawar.umowy, a nast.w celu zaw. i wykon.umowy;
odbior.Pani/Pana dan.osob.będą osoby lub podm., którym udost.zostanie dokumen. postęp.w oparciu o art.18.i74 ustawyPZP. Panią/Pana dane udost.będą podm.świadcz. Admin.usługi, które dla realiz.celów są niezbędne, w tym w szcz.podm.świad.usługi inform.,wsparcia techn.i organiz.
Pani/Pana dan.os. będą przech.zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zak.postęp.o udz.zam., a jeżeli czas trw.umowy przekr.4 lata,okres przechow. obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobo.jest wymogiem ustaw.określ.w przepis.y PZP, związ.z udz.w postęp.o udz.zamów.publ.
w odnies.do Pani/Pana danych os.decyzje nie będą podej.w sposób zautomat.stosow.do art.22RODO
Posiada Pani/Pan:
na pods.art.15RODO prawo dost.do danych os.Pani/Pana dot.w przyp., gdy skorzyst.z tego prawa wymagał.po stronie admin.niewspół.dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobow.do wskaz.dodatk infor.mających na celu sprecyz.żądania, w szczegól.podania nazwy lub daty post.udzi.zamów.pub.albo sprecyz.nazwy lub daty.zak.post.o udz.zam.
na pod.art.16RODO prawo do sprost.Pani/Pana danych os.(skorzyst.z prawa do sprost. nie może skutk.zmianą wyn.postęp. udziel.zam.publ.ani zmianą postan.umowy w zakr. niezg.zPZP oraz nie może naruszać integr.prot.oraz jego zał.
na pods.art.18RODO prawo żąd.od admin.ogran.przet.danych os.z zastrz.okr.trwania post.udziel.zam.publi.oraz przyp.o których mowa w art.18 ust.2RODO (prawo do ogran.przet.nie ma zast.w odnies.do przech. w celu zapewn.korzyst.ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fiz.lub prawnej lub z uwagi na ważne względy inter.publ.UElub państwa członk.
prawo do wnies.skargi do Prezesa UODOh, gdy uzna Pani/Pan, że przetw.dan.os. Pani/Pana dot.narusza przepisy RODO,
Nie przysługuje Pani/Panu:
w zw.z art. 17 ust.3lit.b,dlube RODO prawo do us.dan.os.
prawo do przenosz.dan.os. o którym mowa w art.20 RODO
na pod.art.21 RODO prawo sprzec.wobec przetw.dan.osob.gdyż podst.pr.przetw.Pani/Pana dan.os.jest art.6 ust.1 lit c lub b RODO.
Przysł Pani/Panu prawo wnies skargi do organu nadzor na niezgodne z RODO przetw Pani/Pana dan.os. przez admin. Organem właśc.dla przedm.skargi jest Urząd ODO ul. S. Moniuszki 1a,00-014 Warszawa;
Pow.Polkow.Starosta Polkow., Min.Fund.i Polityki Region. oraz DIP przetw. dane os.pozys. bezpośrednio od osób, których dane dot., z sys.telein. lub z rej. publ.o których mowa w art92 ust2 us.wdroż
Admin.danych jak ww są admin w rozu art.4 pkt7 Rozp ParlEurop.iRady(UE)2016/679 z dnia 27.04.2016 w sprochrosób fiz w zw.z prz.d.o. i w spr.swob.przep.takich danych oraz uch.dyr.95/46/WEi wypeł.zw.z tym ob.
Zak.prz.d.os. spos.i cele prz.okreś.ust.wdrożeniowa.
Przet.d.os.w zw.z real. Projektu i Umowy o dof.przez Powiat Polkowicki – St.Polkowic.oraz DIP jest dopusz.na pod.art.6 ust.1 lit. b lub c lub e RODO, a w przyp.danych szcz.kateg.na pod.art. 9 ust. 2 lit. g.
RODO szczegółowo opisane w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DR.272.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach Powiatu Polkowickiego - Zespół Szkół w Polkowicach”.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w podziale na etapy:
1) etap 1 – obejmujący wykonanie dokumentacji projektowej,
2) etap 2 – obejmujący wykonanie robót budowlanych wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, których zakres stanowić będzie nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego . Powyższe zamówienie udzielane będzie mogło być w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia w przypadku konieczności wykonania powtórzenia podobnych do udzielonych usług, robót budowlanych. Warunki, na jakich zostaną udzielone te roboty budowlane zostały określone w umowie podstawowej w szczególności: w zakresie okresów gwarancji, wysokości kar umownych i obowiązków stron pod warunkiem, że wystąpi potrzeba ich realizacji, a Zamawiający będzie dysponował odpowiednimi środkami finansowymi na ich wykonanie. Cena za wykonanie usług, robót podobnych zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie kosztorysu przedstawionego przez Wykonawcę.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 punktów
2) Okres gwarancji i rękojmi (G) – waga kryterium 10 punktów
3) Doświadczenie projektanta branży elektrycznej (Dp) – waga 15 punktów
4) Doświadczenie kierownika robót branży elektrycznej (Dk) – waga 15 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży elektrycznej (Dp)
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika robót branży elektrycznej (Dk)
4.3.6.) Waga: 15,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia w zakresie wykonania robót budowlanych w zakresie budowy instalacji fotowoltaicznych min. 50 KWp wraz z magazynami energii.
4.2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia w zakresie zaprojektowania robót budowlanych w zakresie budowy instalacji fotowoltaicznych min. 50 KWp wraz z magazynami energii.
4.3) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania bez ograniczeń i min. 3 lata doświadczenia w realizacji projektów w ww. branży (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa i nadające uprawnienia w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia),
b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do projektowania bez ograniczeń i min. 10 lat doświadczenia w realizacji projektów w ww. branży (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa i nadające uprawnienia w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia),
c) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia jako kierownik robót branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej,
d) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia jako kierownik robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz posiadającą co najmniej 10-letnie doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika robót branży elektrycznej,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: aktualne na dzień składania ofert ośw.o speł warunków udziału w post oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp uwzględniające przesł.wykl.z post.na pods.ustawy z 13.04.2022 r. o szczeg.rozwi.w zakr.przeciw.wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służ.ochronie bezp.nar. – Zał.nr2 do SWZ. Infor.zaw.w ośw.stanowią wstępne potwi, że Wykonawca nie podlega wykl. oraz spełnia war.udz.w post.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymóg dotyczy każdego z Wykonawców. Powyższy wymóg dotyczy także podmiotów udostepniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
Jeżeli Wyk.ma siedzib.lub miej.zamiesz.poza gran.RP, zamiast odp.albo inf.z KRS lub CEIDG– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku wskazania dostępności powyższych dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Wykonawca przedstawia tłumaczenie tych dokumentów na język polski.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Jeżeli w imieniu wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z wymaganych dokumentów, zamawiający może żądać odpowiednio od każdego ze wskazanych podmiotów pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania.
pełnomocnictwo lub inny dok.potw.umocowanie do repr.Wykonawcy, jeżeli w jego im.działa osoba, której umoc.do repr.Wykonawcy nie wynika z dok., o których mowa w pkt. 2.
W sytuacji Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty Wykonawcy zobowiązani są dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podpisane odpowiednio przez osoby umocowane do reprezentowania tych Wykonawców.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia do oferty, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – Załącznik nr 5 do SWZ.
Wykonawca, w przyp powierz wykonania cz.zamów.podwykonawcy niebędącym podm. udost. zasoby celem wykaz.spełn.warunk.udz. w post. o ile jest on znany na tym etapie, przedstawia do oferty ośw.tego podmiotu potw.brak podst.wykl. uwzględniające przesł.wykl.z post.na podst.ustawy z 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdz.wspier.agresji na Ukrainę oraz służ.ochr.bezp.nar. Zał nr 6 do SWZ.
Oświad Wykonawcy/podmiotu udostep. o aktual.inform zawartych w ośw., o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z post.wskaz.przez Zamaw o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., w tym również oświad.Wykonawcy, w zakr.art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przyn.do tej samej gr.kapit. w rozum.ustawy z dnia 16.02.2007 o ochr. konk.i konsum. z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynal..samej gr.kapit.wraz z dokum.lub inf.potw.przygot.oferty, iezależ.od innego wykon.należ.do tej samej grupy kap. Zał nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp uwzględniające przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie ustawy z 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także spółki cywilne), w oparciu o art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 3 do SWZ.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – Załącznik nr 4 do SWZ.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia do oferty, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – Załącznik nr 5 do SWZ.
Załącznik nr 7 do SWZ;
Wykaz usług i wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (usługi) 5 lat (roboty budowlane) od dnia w którym upłynął termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z usługami i robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia (warunek: należyte wykonanie co najmniej 2 zamówień w zakresie zaprojektowania i 2 zamówień w zakresie wykonania robót budowlanych w zakresie budowy instalacji fotowoltaicznych min. 50 KWp wraz z magazynami energii), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi i roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi i roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi i roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 8 do SWZ;
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, (obejmujący w szczególności projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej, projektanta branży instalacyjnej elektrycznej, kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót branży elektrycznej) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 9 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty wykonawca zobowiązany jest złożyć Załącznik 1a – uzupełnienie formularza ofertowego.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także spółki cywilne), w oparciu o art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 3 do SWZ.
Wykonawca, wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada w swojej dyspozycji, jeżeli Wykonawca wskaże te środki dowodowe oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność - Załącznik nr 10 do SWZ.
W sytuacji dobrowolnego złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów nie wymaganych na tym etapie od Wykonawcy i jednoczesnym braku oświadczenia o aktualności dokumentów, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawca zostanie wezwany do złożenia tych dokumentów na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp. Natomiast w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności dokumentów i jednoczesnym złożeniu do oferty dokumentów niekompletnych lub zawierających błędy, Wykonawca zostanie wezwany do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy Pzp.
W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych i 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. nr rachunku 25 1240 3464 1111 0010 4690 9469 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania DR.272.12.2025”.
UWAGA: Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na w/w rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w przypadku składania wadium w formie poręczenia lub gwarancji z treści dokumentu musi wynikać możliwość skutecznego zaspokojenia roszczenia zamawiającego, w razie spełnienia przesłanek zatrzymania wadium, które wystąpią w terminie związania ofertą;
6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
7) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Polkowicki;
8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty, usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. B pkt. 2 ppkt. 1) niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają z zastrzeżeniem art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, tj. „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane” – co winno mieć odzwierciedlenie w oświadczeniu składanym zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
7. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczy również wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych na gruncie przepisów dotyczących zamówień publicznych przedsiębiorców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy bowiem traktować jak wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 11 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na Platformie e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-21
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Strony ustalają następujące terminy wykonania przedmiotu umowy:a. rozpoczęcie przedmiotu umowy: w dniu podpisania umowy,
b. zakończenie etapu 1 – wykonanie dokumentacji projektowej: do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy,
c. zakończenie etapu 2 - wykonania robót budowlanych: do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie później niż do dnia 31.05.2026 r.
Szczegółowe kody CPC opisane w załączniku do SWZ - Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
Zmiany umowy opisane w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ.
Wraz z ofertą wykonawcy zobowiązani są złożyć uzupełnienie formularza ofertowego - załącznik 1a do SWZ.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- "Usługa całodobowej ochrony i dozoru mienia w obiekcie i na terenach zewnętrznych Aquapark Polkowice S.A. w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- "Zakup ciągnika na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo - Sprzętowej Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- Wykonanie kompletnej dokum. projektowej wraz z wykonan. robót budowl. dla zad. pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach Pow. Polkow. - Zespół Szkół w Polkowicach"
- "Budowa sieci wodociągowej PE fi 160 mm wraz z przyłączami od dz.nr 575/30, 575/10 przy bud. nr 102 do dz. nr 554, 545/1 przy bud. nr 115 A w Jędrzychowie."
- "Zakup koparki kołowej na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo - Sprzętowej Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





