eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pomiechówek › "Zakup i dostawa rozściełacza do asfaltu w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-02-27



Ogłoszenie nr 524296-N-2018 z dnia 2018-02-27 r.

Pomiechowskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,,WKRA" Sp. z o.o.: "Zakup i dostawa rozściełacza do asfaltu w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomiechowskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,,WKRA" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 366234875, ul. Kupiecka  10 , 05-180  Pomiechówek, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 575005643, e-mail j.kurpiewska@ppwwkra.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.pomiechowek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Pomiechowskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,,WKRA" Sp. z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.ppwwkra.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
inny sposób: w formie pisemnej, osobiście w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
Adres:
Pomiechowskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,,WKRA" Sp. z o.o., ul. Kupiecka 10, 05-180 Pomiechówek- pok. nr 11 (piętro I)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zakup i dostawa rozściełacza do asfaltu w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu"
Numer referencyjny: ZP.271.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4.2.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawa w ramach leasingu operacyjnego rozściełacza do asfaltu na potrzeby Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "WKRA" Sp. z o.o. ul. Kupiecka 10, 05-180 Pomiechówek o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 6 do SIWZ. 4.3. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia Poniżej wymieniono parametry techniczne, jakie musi przedmiotowy rozściełacz: - rok produkcji: nie starszy niż 2005 r., - przebieg do 7600 mth - kompletna elektroniczna niwelacja, - silnik sześciocylindrowy o mocy co najmniej 150 kw, chłodzony cieczą - stół hydrauliczny ogrzewany elektrycznie, - system zagęszczania podwójnie ubijający + wibracja, - szerokość robocza 2,5 - 5,0 m, - poszerzenia mechaniczne umożliwiające pracę 2x 0,75 m, - maksymalna grubość wbudowania jednorazowo materiału 300 mm, - prędkość robocza 0 - 35 m/min, - prędkość transportowa 0-20 km/h, - wydajność od 550-700 t/h, - napęd gąsienicowy, - dwa transportery masy, - pojemność zbiorników masy powyżej 13 t, - waga maszyny od 14 do 20 t, - hydrauliczna regulacja wysokości ślimaka, - hydrauliczne łamanie stołu, - rozściełacz nie powinien posiadać żadnych napisów związanych z LOGO poprzedniego użytkownika, - maszyna w pełni sprawna, gotowa do pracy. Oferowany rozściełacz nie może posiadać cech gorszych od wyżej wymienionych. 4.4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt, o którym mowa w pkt. 4.2. w terminie 7 dniu od podpisania umowy do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca następnie dokona rozruchu pojazdu oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego na terenie jego siedziby. 4.5. Koszty dostawy sprzętu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4.6. Koszt ubezpieczenia sprzętu w czasie trwania umowy leży w obowiązku Zamawiającego. 4.7.Warunki leasingu operacyjnego: 4.7.1. okres trwania umowy (liczba rat spłat): 36 miesięcy (36 równych rat), 4.7.2. opłata wstępna: 0, 4.7.3. wartość wykupu: 1 %, 4.7.4. oprocentowanie: zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M. Oprocentowanie zmienne obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego według stawki oprocentowania depozytów międzybankowych - WIBOR 1M, ustalonej dla pierwszego okresu według notowań z dwóch dni kalendarzowych poprzedzających dzień wypłaty kredytu (średnia z tych 2 dni) a dla kolejnych okresów z dwóch dni kalendarzowych poprzedzających rozpoczęcie okresu odsetkowego (średnia z tych 2 dni). W przypadku braku notowań stawki WIBOR 1M dla pierwszego lub drugiego dnia, do wyliczenia stopy procentowej stosuje się odpowiednio notowania z dnia poprzedzającego, w którym było prowadzone notowanie stawki WIBOR, zaś w przypadku braku notowań WIBOR 1M dla obydwu dni, stosuje się odpowiednio stawki WIBOR 1M z dwóch dni poprzedzających dni, w których nie było notowań. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M z dnia 26.02.2018 r. w wysokości 1,65%. 4.7.5. waluta: złoty polski (PLN), 4.8. Zabezpieczenie - jeżeli jest wymagane przez Wykonawcę, to Zamawiający dopuszcza jako zabezpieczenie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Jeżeli procedury udzielenia leasingu obowiązujące u Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, przewidują konieczność podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji, to oświadczenie takie zostanie podpisane przez Zamawiającego. 4.9. Umowa leasingu nie może zawierać zapisów obciążających Zamawiającego dodatkowymi kosztami nie ujętymi w cenie ofertowej. 4.10. Umowa leasingu nie może zawierać postanowień ograniczających prowadzenie działalności Zamawiającego. W szczególności, umowa nie może zawierać zapisów, które mówią, że Zamawiający za zgodą Wykonawcy będzie: - zaciągał zobowiązania finansowe, - zbywał, wynajmował lub dysponował w inny sposób swoimi składnikami majątku lub, że w okresie kredytowania Zamawiający osiągnie określone przez Wykonawcę wskaźniki finansowe. 4 4.12. Umowa zostanie zawarta wg wzoru obowiązującego u Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, z tym, że zapisy umowy nie mogą być sprzeczne z zapisami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz muszą w szczególności uwzględniać poniższe zapisy: 4.13. Integralną część umowy stanowić będzie harmonogram spłat rat leasingowych. 4.14. W treści umowy znajdą się poniższe zapisy: a) Umowa została zawarta w rezultacie przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 r. poz. 2164), w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Pzp; b) Strony zastrzegają sobie możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie, o ile nie są istotne. c) Wszelkie zmiany treści wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1 M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. d) Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień umowy Strony uznają w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także wystąpienie przyczyn niezależnych od Wykonawcy, które uniemożliwiają realizację umowy w jej pierwotnej treści, jak również zmiany umowy, które nie wpływają istotnie na zamówienie i sposób jego realizacji; e) Propozycję zmiany umowy może zgłosić pisemnie każda ze Stron; f) Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego dokonać żadnej cesji praw związanych z realizacją niniejszej umowy; g) W umowie powinni zostać określeni z imienia i nazwiska lub firmy oraz adresu podwykonawcy oraz czynności/części zamówienia za których realizację odpowiadają. h) Gwarancja i rękojmia. h.1) Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady (fizyczne i prawne) przedmiotu umowy. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje również wady przedmiotów umowy, o których Zamawiający wiedział w chwili ich odbioru. h.2) Na rozściełacz do asfaltu Wykonawca przekaże wraz ze sprzętem gwarancję producenta lub dealera rozściełacza do asfaltu obejmującą okres wskazany w ofercie cenowej, od dnia wydania sprzętu Zamawiającemu i podpisania przez Strony protokołu odbioru. W okresie gwarancji rozściełacza asfaltu Wykonawca gwarantuje: h.3.1) W przypadku powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o stwierdzeniu usterki lub awarii w pracy pojazdu Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni licząc od dnia zgłoszenia usterki lub awarii do przystąpienia do naprawy na terenie Zamawiającego. Termin ten nie obejmuje dni ustawowo wolnych od pracy oraz wolnych sobót. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi do naprawy pojazdu w ciągu 2 dni od powiadomienia go o usterce lub awarii Zamawiający może na koszt Wykonawcy wykonać naprawę pojazdu i obciążyć Wykonawcę kosztami tej naprawy. i) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części przedmiotu umowy; j) W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 r. poz. 2164), w trybie k) Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy, które nie zostaną rozwiązane polubownie, Strony oddadzą pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego dla siedziby Zamawiającego;

II.5) Główny kod CPV: 34138000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66114000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: doświadczenie w realizacji podobnych usług w ostatnich trzech latach przed dniem złożenia oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w kwocie 300 000,00 zł netto (trzysta tysięcy złotych 00/100). 6.1.2. W celu wykazania posiadanego niezbędnego doświadczenia, o którym mowa w pkt c) powyżej, Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie - wykaz zrealizowanych, podobnych usług w ostatnich trzech latach przed dniem złożenia oferty , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w kwocie 300 000,00 zł netto (trzysta tysięcy złotych 00/100) według wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

6.3.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6.3.2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 6.3.1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.3.3. Do oferty, po wezwaniu Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą ,Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie - wykaz zrealizowanych, podobnych usług w ostatnich trzech latach przed dniem złożenia oferty , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w kwocie 300 000,00 zł netto (trzysta tysięcy złotych 00/100) według wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 6.3.4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.3.5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w ust. 6.3.3. 6.3.6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6.3.7. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6.3.8. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu -wydruku z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3.9. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. 3.7, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 570 ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, e) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
termin płatności20,00
gwarancja20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
wskaźniki finansowe. 4 4.12. Umowa zostanie zawarta wg wzoru obowiązującego u Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, z tym, że zapisy umowy nie mogą być sprzeczne z zapisami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz muszą w szczególności uwzględniać poniższe zapisy: 4.13. Integralną część umowy stanowić będzie harmonogram spłat rat leasingowych. 4.14. W treści umowy znajdą się poniższe zapisy: a) Umowa została zawarta w rezultacie przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 r. poz. 2164), w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Pzp; b) Strony zastrzegają sobie możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie, o ile nie są istotne. c) Wszelkie zmiany treści wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1 M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. d) Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień umowy Strony uznają w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także wystąpienie przyczyn niezależnych od Wykonawcy, które uniemożliwiają realizację umowy w jej pierwotnej treści, jak również zmiany umowy, które nie wpływają istotnie na zamówienie i sposób jego realizacji; e) Propozycję zmiany umowy może zgłosić pisemnie każda ze Stron; f) Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego dokonać żadnej cesji praw związanych z realizacją niniejszej umowy; g) W umowie powinni zostać określeni z imienia i nazwiska lub firmy oraz adresu podwykonawcy oraz czynności/części zamówienia za których realizację odpowiadają. h) Gwarancja i rękojmia. h.1) Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady (fizyczne i prawne) przedmiotu umowy. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje również wady przedmiotów umowy, o których Zamawiający wiedział w chwili ich odbioru. h.2) Na rozściełacz do asfaltu Wykonawca przekaże wraz ze sprzętem gwarancję producenta lub dealera rozściełacza do asfaltu obejmującą okres wskazany w ofercie cenowej, od dnia wydania sprzętu Zamawiającemu i podpisania przez Strony protokołu odbioru. W okresie gwarancji rozściełacza asfaltu Wykonawca gwarantuje: h.3.1) W przypadku powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o stwierdzeniu usterki lub awarii w pracy pojazdu Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni licząc od dnia zgłoszenia usterki lub awarii do przystąpienia do naprawy na terenie Zamawiającego. Termin ten nie obejmuje dni ustawowo wolnych od pracy oraz wolnych sobót. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi do naprawy pojazdu w ciągu 2 dni od powiadomienia go o usterce lub awarii Zamawiający może na koszt Wykonawcy wykonać naprawę pojazdu i obciążyć Wykonawcę kosztami tej naprawy. i) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części przedmiotu umowy; j) W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 r. poz. 2164), w trybie k) Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy, które nie zostaną rozwiązane polubownie, Strony oddadzą pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego dla siedziby Zamawiającego; 16.1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z Wykonawcą z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie uwzględniając poniższe zastrzeżenia: a) Zamawiający ma prawo w dowolnym okresie trwania umowy leasingowej wystąpić z wnioskiem do Wykonawcy o zmianę wysokości rat leasingowych, przy czym Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat za zmiany harmonogramu płatności leasingowych, sporządzanie aneksów do umowy a także innych czynności, b) ustala się wysokość rat leasingowych opartych na zmiennej stopie procentowej - okres odsetkowy o zmiennej stopie oprocentowania stanowi 36 miesięcy, c) cena obejmuje wszystkie koszty dostawy, w tym transport, podatek, rozruch pojazdu oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego, d) przedmiot umowy objęty jest gwarancją na podzespoły silnika, pomp hydraulicznych, niwelację liczona od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, 16.2. Określenie warunków dokonania zmiany umowy: 16.2.1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej Umowy w przypadku: a) działania siły wyższej uniemożliwiającego wykonanie zadania w określonym pierwotnie terminie - termin zostanie przedłużony o czas działania siły wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania, b) zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 7 dni od przekazania umowy przez wykonawcę. c) Zmiany ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem Umowy, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia zakresu zadania, którego w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. d) Innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą. e) Konieczność dokonania innych zmian postanowień umownych w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 144 ustawy Pzp i na zasadach w nim opisanych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.