Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-25
Brzeg: OCZYSZCZANIE MECHANICZNE DRÓG(ULIC)POWIATOWYCH Z PODZIAŁEM NA I,II,III
ZADANIA
Numer ogłoszenia: 52420 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbrzeg.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCZYSZCZANIE MECHANICZNE DRÓG(ULIC)POWIATOWYCH Z PODZIAŁEM NA I,II,III ZADANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Oczyszczanie mechaniczne dróg (ulic) powiatowych z podziałem na I,II,III zadania: I zadanie - dotyczy miasta Brzeg, II zadanie - dotyczy miasta Lewin Brzeski, III zadanie - dotyczy miasta Grodków. przy użyciu zamiatarki mechanicznej z wszelkich zanieczyszczeń na całej szerokości nawierzchni jezdni ,usuwanie padliny i opróżnianie koszy (dot. miasta Brzeg i Grodków).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) OFERTA - wg załączonego wzoru do wypełnienia - zał. nr 1, 2) FORMULARZ CENOWY - wg załączonego wzoru wypełnienia- zał. nr 2,3,4(do wyboru), 3) zaakceptowany WZÓR UMOWY - zał. nr 5,6,7,(do wyboru) 4) druk dotyczący podwykonawstwa ( załącznik nr 11) 5) pełnomocnictwo do podpisywania oferty reprezentacji o ile prawo do podpisywania, reprezentacji nie wynika z innych dokumentów,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul.Wyszynskiego 23, 49-300 Brzeg, pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul.Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I - MIASTO BRZEG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oczyszczanie mechaniczne - powierzchnia oraz lokalizacja ulic powiatowych przewidzianych do zamiatania mechanicznego i opróżniania koszy została wykazana w załączniku nr 12 stanowiącego integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamiatanie mechaniczne winno odbywać się przy użyciu zamiatarki mechanicznej (szczotki mechanicznej) i dotyczy całej powierzchni nawierzchni ulic. Usługa powinna odbywać się w okresie : 1)mechaniczne zamiatanie - rozpoczęcie : do 3 dni od dnia podpisania umowy - zakończenie: 30.11.2010r., 2) opróżnianie koszy - rozpoczęcie : do 3 dni od dnia podpisania umowy - zakończenie: 28.02.2011r. tzn. 4-krotnie w ciągu miesiąca kalendarzowego, raz w tygodniu. Łączna krotność wynosi 36 razy. Zamawiający w miarę potrzeb będzie zlecał wykonawcy wykonanie usługi pisemnie lub telefonicznie co najmniej na dwa dni przed zamiarem wykonania usługi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0, 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II - MIASTO LEWIN BRZESKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oczyszczanie mechaniczne - powierzchnia oraz lokalizacja ulic powiatowych przewidzianych do zamiatania mechanicznego została wykazana w załączniku nr 13 stanowiącego integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamiatanie mechaniczne winno odbywać się przy użyciu zamiatarki mechanicznej (szczotki mechanicznej) i dotyczy całej powierzchni nawierzchni ulic. Usługa powinna odbywać się w okresie : 1)rozpoczęcie : do 3 dni od dnia podpisania umowy, 2)zakończenie:30.11.2010r. tzn. 2-krotnie w ciągu miesiąca kalendarzowego, raz na dwa tygodnie. Łączna krotność wynosi 18 razy. Zamawiający w miarę potrzeb będzie zlecał wykonawcy wykonanie usługi pisemnie lub telefonicznie co najmniej na dwa dni przed zamiarem wykonania usługi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0, 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III - MIASTO GRODKÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oczyszczanie mechaniczne - powierzchnia oraz lokalizacja ulic powiatowych przewidzianych do zamiatania mechanicznego została wykazana w załączniku nr 14 stanowiącego integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamiatanie mechaniczne winno odbywać się przy użyciu zamiatarki mechanicznej (szczotki mechanicznej) i dotyczy całej powierzchni nawierzchni ulic. Usługa powinna odbywać się w okresie: 1)mechaniczne zamiatanie - rozpoczęcie : do 3 dni od dnia podpisania umowy - zakończenie: 30.11.2010r. 2) opróżnianie koszy - rozpoczęcie : do 3 dni od dnia podpisania umowy - zakończenie: 28.02.2011r. tzn. 2-krotnie w ciągu miesiąca kalendarzowego, raz na dwa tygodnie. Łączna krotność wynosi 17 razy. W m-cu marcu - 1 raz. Zamawiający w miarę potrzeb będzie zlecał wykonawcy wykonanie usługi pisemnie lub telefonicznie co najmniej na dwa dni przed zamiarem wykonania usługi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0, 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Dostawa dwóch lekkich samochodów operacyjnych (SLop) dla Komendy Powiatowej PSP w Brzegu.
- Termomodernizacja budynku przy Placu Moniuszki 1, pełniącego siedzibę Domu Trzeciego Sektora, zarządzanego przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu
- Dostawa pieczywa, tłuszczy i nabiału do Zakładu Karnego w Brzegu
- Prace nad systemem Ppoż w Zespole Szkół Medycznych w Brzegu polegające na zabezpieczeniu stropów do REI60 z montażem czujek i malowaniem
- Budowa magazynu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej dla Powiatu Brzeskiego i Gminy Brzeg
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2025/2026 na terenie Powiatu Ryckiego z podziałem na cztery zadania
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY ZELÓW W SEZONIE ZIMOWYM 2025/2026
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Markuszów w 2026 roku
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Podanin
- Utrzymanie porządku na terenie zewnętrznym obiektu szpitala przy ul. Fieldorfa 2 we Wrocławiu
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.