eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowiceusuwanie, przemieszczanie i holowanie pojazdów na zlecenie Komendy Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich



Ogłoszenie z dnia 2005-10-05

POZYCJA 52352

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: usuwanie, przemieszczanie i holowanie pojazdów na zlecenie Komendy Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Komenda Miejska Policji, nadkom. mgr Roman Rabsztyn, ul. Kalwaryjska 62, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3936291, fax 032 3936244, e-mail: piekary@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl/rejon/piekary. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Komenda Miejska Policji, mgr Małgorzata Wylężek-Gajdas, mgr Renata Komisarczyk, ul. Kalwaryjska 62, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3936225, 032 3936226, fax 032 3936244, e-mail: piekary@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl/rejon/piekary/. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Komenda Miejska Policji, mgr Małgorzata Wylężek-Gajdas, mgr Renata Komisarczyk, ul. Kalwaryjska 62, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3936225, 032 3936226, fax 032 3936244, e-mail: piekary@policja,katowice.pl, www.policja.katowice.pl/rejon/piekary/.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usuwanie, przemieszczanie i holowanie pojazdów na zlecenie Komendy Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Holowanie, dojazd do klienta i przyjazd do bazy, załadunek, rozładunek, inne prace związane z usuwaniem, przemieszczaniem i holowaniem jednośladów, samochodów osobowych, pojazdów o dmc do 3,5 tony, pojazdów o dmc od 3,5 tony do 12 ton, pojazdów o dmc od 12 ton do 16 ton, pojazdów o dmc powyżej 16 ton oraz autobusów dla Komendy Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Usługa będzie wykonywana na terenie Piekar Śląskich. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.81.10 - Usługi holownicze Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.81.10 - Usługi holownicze 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia w skali roku budżetowego dla garnizonu śląskiego wynosi: 118.798,58 euro. W tym dla Komendy miejskiej Policji Piekarach Śląskich wynosi: 1.336,82 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 100,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 ustawy pzp musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeśli jeden z nich nie spełnia choćby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie. b) posiadają w pełni sprawny sprzęt umożliwiający holowanie, dojazd do klienta i przyjazd do bazy, załadunek i rozładunek, inne prace związane z usuwaniem, przemieszczaniem i holowaniem jednośladów, samochodów osobowych, pojazdów o dmc do 3,5 tony, pojazdów o dmc od 3,5 tony do 12 ton, pojazdów o dmc od 12 ton do 16 ton, pojazdów o dmc powyżej 16t oraz autobusów. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, występuje sumowanie potencjałów. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, minimum na kwotę 50.000,00. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, występuje sumowanie potencjałów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 26 ustawy. 1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej - dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP tj.: dla podmiotu zbiorowego w myśl przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. nr 197 z 27.11.2002r. poz. 1661), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy PZP złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakie posiada wykonawca. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określone w punkcie 1, 2, 3, 4, 5, i/lub 6, 7 SIWZ zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.11.2005 godzina 11:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.11.2005, godzina 12:00, Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich, ul. Kalwaryjska 62, sala konferencyjna piętro I.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.