eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodowice › Bankowa obsługa budżetu Gminy Włodowice i jednostek organizacyjnych Gminy Włodowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-20

Włodowice: Bankowa obsługa budżetu Gminy Włodowice i jednostek organizacyjnych Gminy Włodowice
Numer ogłoszenia: 522760 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 434788 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włodowice z siedzibą Urząd Gminy Włodowice, ul. Krakowska 26, 42-421 Włodowice, woj. śląskie, tel. 034 3153001, faks 034 3153031.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Włodowice i jednostek organizacyjnych Gminy Włodowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Włodowice oraz jednostek organizacyjnych w latach 2013-2015: 1. Gmina Włodowice z siedzibą Urząd Gminy Włodowice, 2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej we Włodowicach, 3.Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli we Włodowicach, 4. Szkoła Podstawowa we Włodowicach, 5. Szkoła Podstawowa w Rudnikach, 6. Gimnazjum we Włodowicach, 7 Przedszkole we Włodowicach, 8. Komunalny Zakład Budżetowy we Włodowicach oraz każdorazowo nowoutworzona jednostka organizacyjna gminy. Załącznik Nr 1 do SIWZ przedstawia Dane za 2011 r. dotyczące obsługi bankowej budżetu Gminy Włodowice i jednostek organizacyjnych. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności (Wykonawca zwany Bankiem zobowiązuje się do zapewnienia): 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych w złotych budżetu Gminy Włodowice oraz jednostek organizacyjnych (ewentualnie zamknięcie rachunków): 1) Bank zobowiązany jest otworzyć i prowadzić na rzecz Zamawiającego rachunki w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej, 2) Bank zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu możliwość automatycznej identyfikacji źródeł dochodów, poprzez określenie nazwy kontrahenta, tytułu płatności, daty dokonania wpłaty, kwoty wpłaty, przez kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłat, 3) Bank będzie realizował wypłaty zgodnie ze złożonymi dyspozycjami osób uprawnionych do danego rachunku, 4) każdorazowo po dokonaniu płatności (każdego dnia roboczego) system musi zapewnić dostęp do danych o wypłacie środków (wszystkie informacje, jakie będą umieszczone na przelewie), niezbędnych do przeprowadzenia księgowań zrealizowanych wypłat, zgodnie z zasadami ewidencji księgowej obowiązującej JST, 5) Przechowywanie środków pieniężnych, które będą oprocentowane według stopy procentowej WIBID 1M (z ostatniego dnia poprzedniego miesiąca kalendarzowego) pomnożony przez stały współczynnik banku (stały w okresie obowiązywania umowy). 6)Odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach bieżących i pomocniczych będą dopisywane do sald rachunków w okresach miesięcznych, 7) Potwierdzenie stanu salda na każde żądanie, najpóźniej w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu do Banku i na koniec roku kalendarzowego. 2. Realizowanie wpłat na rachunki Zamawiającego i jednostki organizacyjne oraz wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego i jednostek organizacyjnych: 1) Wpłaty i wypłaty dokonywane przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne oraz płatności na rzecz Zamawiającego i jednostki organizacyjne będą zwolnione z opłat i prowizji bankowych. W tym: realizacja wypłat gotówkowych, w oparciu o dyspozycje składane przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne. 2) Prowadzenie punktu obsługi kasowej na terenie miejscowości Włodowice (woj śląskie) zapewniającego kompleksową obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych w okresie trwania umowy, w godzinach pracy Urzędu Gminy. 3. Realizowanie i obsługę przelewów bankowych (papierowych i elektronicznych): 1)Realizacja przelewów bankowych wewnętrznych oraz zewnętrznych (polecenia przelewów między rachunkami w tym samym banku oraz przelewy do innych banków), 2)Prowadzenie rozliczeń bezgotówkowych w systemie rozliczeń elektronicznych (przelewy wewnętrzne i zewnętrzne). 4.Generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych, jako zestawienia operacji przeprowadzonych na poszczególnych rachunkach bankowych: 1) Generowanie i przekazywanie Zamawiającemu wyciągów bankowych w formie dokumentów w następnym dniu roboczym do godz. 12.00, 2) sporządzanie wyciągów bankowych oraz wtórników do wyciągów bankowych w formie papierowej oraz na żądanie w formie pliku elektronicznego (możliwość dołączenia do wyciągów bankowych dokumentów źródłowych bądź innych dokumentów potwierdzających operacje przeprowadzone na rachunkach bankowych),3) wyciągi bankowe będą zawierały wszystkie informacje o płatnościach, jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności, 4) przekazane przez Bank wyciągi bankowe muszą zawierać informacje tożsame z danymi umieszczonymi w systemie, 5) wyciąg bankowy musi zawierać numer wyciągu, pełną nazwę rachunku, walutę rachunku, nazwę posiadacza rachunku, informację o przeprowadzonych wpłatach, wypłatach, nr rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego nazwę, tytuł płatności, datę realizacji transakcji.6) na żądanie Zamawiającego Bank zobowiązany będzie przekazać w możliwie najkrótszym terminie informację o godzinie dokonania wpłaty przez kontrahenta na rachunek Zamawiającego. 5. Zapewnienie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych Zamawiającego i jednostek organizacyjnych oraz jego serwisowania: 1) Dostarczenie Gminie Włodowice i jednostkom organizacyjnym bankowości elektronicznej (do dnia 31.12.2012r.). 2) System elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać minimalne wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego. 3) Bezpłatne wdrożenie i udostępnianie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (systemu bankowości elektronicznej) jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek (na dowolnej ilości stanowisk). 4) Bank ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z nienależytego zabezpieczenia systemu bankowości elektronicznej przed działaniami osób nieupoważnionych. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: a) uzyskanie wiadomości o wszelkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, b) dokonywanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, c) uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, d) tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, e) jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie (wymóg systemu wielostanowiskowego), f) sporządzenie wyciągów bankowych w formie elektronicznej, g) generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu, h) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji, i) zapewnienie wsparcia informatycznego w razie awarii programu, j) przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenia serwisu oprogramowania, k) informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank), l) przeszkolenie pracowników korzystających z systemu elektronicznego, co umożliwi bezpieczne wdrożenie systemu bankowego. 6. Możliwość deponowania środków na oprocentowanych lokatach terminowych. 1. Bank zapewnia możliwość zakładania lokat bez określenia dolnego limitu kwoty. 2. Oprocentowanie lokat będzie negocjowane każdorazowo przy założeniu lokaty. 7. Udostępnienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy (dotyczy tylko umowy bankowej, której stroną jest Gmina Włodowice): 1)Bank zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy, 2) kredyt krótkoterminowy będzie miał charakter odnawialny w każdym roku i wartość jego będzie wynikała z uchwały Rady Gminy (uchwały budżetowej). Na rok 2012 jest to kwota 1.800.000 złotych, 3) kredyt krótkoterminowy uruchomiony zostanie bez prowizji i opłat (jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu, Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji od salda niewykorzystanej części kredytu odnawialnego), 4) przeznaczeniem kredytu krótkoterminowego będzie pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy, 5) oprocentowanie kredytu krótkoterminowego będzie opierało się o stopę WIBOR 1M, plus stała marża: Odsetki będą naliczane tylko od kwoty wykorzystanego kredytu. Wysokość oprocentowania kredytu stanowić będzie sumę stawki WIBOR 1 M (z ostatniego dnia poprzedniego miesiąca kalendarzowego) i stałej marży podanej przez Wykonawcę w ofercie. 6) odsetki od wykorzystanego kredytu krótkoterminowego będą płatne każdego ostatniego dnia kalendarzowego danego miesiąca, a w przypadku gdy jest to dzień wolny od pracy - w następnym dniu roboczym. 7) zabezpieczenie spłaty kredytu będzie stanowił weksel in blanco. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych opłat i prowizji bankowych od: 1) otwarcia, zamknięcia oraz prowadzenia rachunku bieżącego Gminy, rachunków bieżących i pomocniczych dla wszystkich podległych jednostek organizacyjnych, 2) realizacji wszystkich poleceń przelewów, 3) prowadzenia operacji gotówkowych przez i na rzecz Zamawiającego i jednostek organizacyjnych oraz jego kontrahentów, 4) prowadzenia punktu obsługi kasowej oraz tzw. zastępczej obsługi kasowej na rzecz klientów Gminy i jednostek organizacyjnych (w tym: na podstawie list wypłat), 5) wpłaty gotówki przez Zamawiającego, w tym jednostki organizacyjne, petentów oraz inkasentów podatków i opłat na rachunki bieżące i rachunki pomocnicze, 6) wypłaty gotówki przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne z rachunków bieżących i rachunków pomocniczych, 7) zapewnienia szkolenia pracowników w zakresie systemu bankowości elektronicznej, 8) wydawanie blankietów czeków i realizacja czeków, 9) sporządzanie wyciągów bankowych oraz wtórników do wyciągów bankowych w formie papierowej oraz na żądanie w formie pliku elektronicznego (możliwość dołączenia do wyciągów bankowych dokumentów źródłowych bądź innych dokumentów potwierdzających operacje przeprowadzone na rachunkach bankowych), 10) zapewnienia bezpieczeństwa bankowego systemu informatycznego, 11) zapewnienia usługi systemu bankowości elektronicznej (instalacja, korzystanie), 12) wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych, 13) zmiany karty wzorów podpisów, 14) wydania listy haseł jednorazowych, 15) zmiany w karcie uprawnień dostępu do systemu elektronicznego. Koszty obsługi: 1)Bank z tytułu prowadzenia bankowej obsługi Zamawiającego będzie pobierał miesięczną opłatę ryczałtową od jednostki ze wskazanych w umowach rachunków, 2) Oferowana miesięczna opłata ryczałtowa brutto za obsługę bankową poszczególnych jednostek musi uwzględniać całość zamówienia oraz wszystkie koszty, związane z przedmiotem zamówienia. Miesięczna cena ryczałtowa będzie pokrywała koszty wszelkiego typu rozliczeń pieniężnych krajowych przelewów, prowadzenia rachunków, przekazywania informacji, zestawień na rzecz Zamawiającego, koszty wyciągów, dodatkowych potwierdzeń, instalacji systemu elektronicznego oraz pozostałych usług przedmiotu zamówienia. Za wszelkie rozliczenia oraz świadczenie innych usług objętych obsługą bankową, Bank nie będzie pobierał żadnych opłat ani prowizji poza miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym od każdej jednostki. 3) miesięczna opłata ryczałtowa będzie pobierana ostatniego dnia kalendarzowego każdego miesiąca, którego dotyczy. Jeżeli dzień ten wypada w dzień wolny od pracy, to w następnym dniu roboczym. 4) Zamawiający będzie płacił na rzecz Banku odsetki od kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy (w przypadku uruchomienia tego kredytu). 5) jedynymi dodatkowymi kosztami, którymi może być obciążony Zamawiający, są koszty banku zagranicznego przy rozliczeniach realizacji przelewów zagranicznych, jeżeli nie zostanie wskazane, że koszty obciążają beneficjenta. Informacje dodatkowe:1. Bank zapewnia otwarcie rachunków bankowych w dniu 31.12.2012r. (ze względów technicznych). 2. Bank ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy w skutek nieterminowej lub nie prawidłowej realizacji zlecenia płatniczego. 3. Zamawiający zastrzega możliwość: - wystąpienia o kredyt do innego banku, - dowolnego wyboru podmiotów do lokowania wolnych środków. 4. Bank zapewnia zawarcie umów na obsługę bankową z każdą jednostką oddzielnie. 5. W przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powołania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zdeklarowanych w ofercie. 6. Zwiększenie lub zmniejszenie liczby prowadzonych rachunków bankowych w danej jednostce nie wpłynie na wysokość miesięcznej opłaty ryczałtowej. 7. Zwiększenie lub zmniejszenie liczby operacji, w tym przelewów na prowadzonych rachunkach bankowych, nie wpłynie na wysokość miesięcznej opłaty ryczałtowej od jednostki. 8. Oferowana miesięczna opłata (cena) ryczałtowa brutto od jednostki obejmuje kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Włodowice. 9. Cena ta jest ostateczna i Bank nie może żądać jej podwyższenia w okresie obowiązywania umowy, w przypadku zmian ilości rachunków, zmian w ilości realizacji transakcji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Szczekocinach, ul. Żeromskiego 8, 42-445 Szczekociny, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 86400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.