eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin¦wiadczenie us³ugi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania SIMPLE.ERP, SIMPLE.HCM, XPRIMER.BI, WSO2 ESB, DOCUSAFE wraz z bazami danych eksploatowanych w Politechnice Morskiej w Szczecinie



Og³oszenie z dnia 2025-06-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania SIMPLE.ERP, SIMPLE.HCM, XPRIMER.BI, WSO2 ESB, DOCUSAFE wraz z bazami danych eksploatowanych w Politechnice Morskiej w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Politechnika Morska w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145129

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wa³y Chrobrego 1-2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@pm.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pm.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania SIMPLE.ERP, SIMPLE.HCM, XPRIMER.BI, WSO2 ESB, DOCUSAFE wraz z bazami danych eksploatowanych w Politechnice Morskiej w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7e38077f-2e95-4780-a99c-02174f5e3d7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00290646

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00273231

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ.262.1.2025.BI

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania SIMPLE.ERP, SIMPLE.HCM, XPRIMER.BI, WSO2 ESB, DOCUSAFE wraz z bazami danych eksploatowanych w Politechnice Morskiej w Szczecinie.
2) Dok³adny opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 1a do SWZ.
3) Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) Nomenklatura wg CPV:
72611000-6 – Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego
72267000-4 – Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72266000-7 – Us³ugi doradcze w zakresie oprogramowania
72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania
5) Podane przez Zamawiaj±cego ewentualne nazwy (znaki towarowe), maj± charakter przyk³adowy, a ich wskazanie ma na celu okre¶lenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych w zakresie sporz±dzonego opisu przedmiotu zamówienia.
6) Przedmiot zamówienia okre¶lono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych
i jako¶ciowych oraz standardów, dla których okre¶lenia dopuszcza siê wskazanie przyk³adowych znaków towarowych.
7) W przypadku, gdy Zamawiaj±cy odnosi siê w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
8) Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych.
9) Prawo opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia zamówienia na zasadach prawa opcji w zakresie ilo¶ci godzin Helpdesk oraz godzin Opieki Powdro¿eniowej. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo do skorzystania z prawa opcji w przypadku wykorzystania limitu godzin Helpdesk ¶wiadczenia us³ug serwisowych objêtych Abonamentem. Maksymalnie w ramach prawa opcji Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ liczbê godzin Helpdesk do 30% z 40 godzin oraz 30% z 160 godzin Opieki Powdro¿eniowej zamówionych w Abonamencie. Prawo opcji nie stanowi jednak dla Zamawiaj±cego obowi±zku, z którego Wykonawcy przys³ugiwa³oby roszczenie wobec Zamawiaj±cego. Wykorzystanie prawa opcji zale¿y od potrzeb Zamawiaj±cego. Uruchomienie prawa opcji nast±pi w trakcie realizacji umowy dla zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy ma prawo, sk³adaæ wielokrotnie zamówienia na dodatkowe godziny Helpdesk oraz godziny Opieki Powdro¿eniowej w ramach Prawa opcji do wykorzystania przewidzianej dodatkowej puli liczby godzin Helpdesk lub Opieki Powdro¿eniowej. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z czê¶ci godzin Helpdesk lub Opieki Powdro¿eniowej przewidzianych prawem opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji lub skorzystania jedynie z czê¶ci Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie z tego tytu³u. Wykonawca winien w ofercie wskazaæ wysoko¶æ stawek wed³ug których rozliczane bêd± wykonane us³ugi w przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji. Warto¶æ prawa opcji nie nale¿y doliczaæ do ceny oferowanego Abonamentu. Warto¶ci prawa opcji nie nale¿y doliczaæ do ceny oferowanego Abonamentu.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72267000-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

72266000-7 - Us³ugi doradcze w zakresie oprogramowania

72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, który stanowi — cyt: „Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli: nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty”.
W przedmiotowym postêpowaniu w terminie wyznaczonym na sk³adanie ofert nie z³o¿ono ¿adnej oferty.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.