eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa pakietów oprogramowania campusowego oraz wykonanie usługi szkolenia dla ASP w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-24

Gdańsk: dostawa pakietów oprogramowania campusowego oraz wykonanie usługi szkolenia dla ASP w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 52172 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18668 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych, ul. Targ Węglowy 6, 80-836 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3012801, 3201278, faks 058 3201278.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pakietów oprogramowania campusowego oraz wykonanie usługi szkolenia dla ASP w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania oraz wykonanie usługi szkolenia dla ASP w Gdańsku z podziałem na 2 zadania. ZADANIE NR 1 - Dostawa pakietu oprogramowania campusowego (Pakiet Autodesk Education Suite for Architecture and Engineering, Pakiet Autodesk Education Suite for Industrial Design 2010 Education New SLM 25 Pack. ) wersje 25 stanowiskowe. ZADANIE NR 2 - Wykonanie usługi szkolenia. Wykonanie usługi szkolenia dotyczy dwóch grup studentów (AutoCAD Architecture 2010 - 23 osoby, Autodesk Inventor Professional 2010 - 22 osoby) Firma wykonująca szkolenie w ramach ceny musi zapewnić materiały szkoleniowe i dydaktyczne. Kurs (dla początkujących , a następnie kurs zaawansowany) do każdego pakietu oprogramowania w sumie nie może przekroczyć 30 godz. nauki). Szkolenie będzie wykonywane zgodnie z ustalonym harmonogramem rzeczowym w podziale na dwie grupy ( początkującej, a następnie zaawansowanej), zakończony egzaminem, a następnie wydanym certyfikatem dla każdego uczestnika osobno. Szczegółowy harmonogram zajęć ustalony zostanie po podpisaniu umowy. Szkolenie ma być przeprowadzone w Gdańsku w ośrodkach (salach) szkoleniowych Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.10.00 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) 48.42.20.00 - Zestawy pakietów oprogramowania 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa pakietu oprogramowania campusowego (Pakiet Autodesk Education Suite for Architecture and Engineering, Pakiet Autodesk Education Suite for Industrial Design 2010 Education New SLM 25 Pack. ) wersje 25 stanowiskowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDIKOM Komputerowe Wspomaganie Projektowania, ul.Czechosłowacka 16, 61-461 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13011,30

  • Oferta z najniższą ceną: 13011,30 / Oferta z najwyższą ceną: 24400

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie usługi szkolenia dotyczy dwóch grup studentów (AutoCAD Architecture 2010 - 23 osoby, Autodesk Inventor Professional 2010 - 22 osoby)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROCAD SA, ul.Kartuska 215, 80-122 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28800

  • Oferta z najniższą ceną: 28800 / Oferta z najwyższą ceną: 36000

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.