eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa pakietów oprogramowania campusowego oraz wykonanie usługi szkolenia dla ASP w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Gdańsk: dostawa pakietów oprogramowania campusowego oraz wykonanie usługi szkolenia dla ASP w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 18668 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych , ul. Targ Węglowy 6, 80-836 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3012801, 3201278, faks 058 3201278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pakietów oprogramowania campusowego oraz wykonanie usługi szkolenia dla ASP w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietów oprogramowania oraz wykonanie usługi szkolenia dla ASP w Gdańsku z podziałem na 2 zadania. ZADANIE NR 1 - Dostawa pakietu oprogramowania campusowego (Pakiet Autodesk Education Suite for Architecture and Engineering, Pakiet Autodesk Education Suite for Industrial Design 2010 Education New NLM 25 Pack. ) wersje 25 stanowiskowe. min: Dostawa pakietu oprogramowania ( wersja 25 stanowiskowa, dostawa nośników oraz kluczy licencyjnych wraz z subskrypcją na okres jednego roku. Instalacja oprogramowania , Wszystkie czynności związane z obsługą 12 miesięcznej gwarancji producenta, w tym asysta techniczna (przez asystę techniczną należy rozumieć otrzymywanie asysty elektronicznej i telefonicznej w zakresie problemów zgłaszanych w dni powszednie w godz. 9-16, dostępu elektronicznego do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych, list dyskusyjnych, baz danych problemów technicznych.) ZADANIE NR 2 - Wykonanie usługi szkolenia. Wykonanie usługi szkolenia dotyczy dwóch grup studentów (AutoCAD Architecture 2010 - 23 osoby, Autodesk Inventor Professional 2010 - 22 osoby) Firma wykonująca szkolenie w ramach ceny musi zapewnić materiały szkoleniowe i dydaktyczne. Kurs (dla początkujących , a następnie kurs zaawansowany) do każdego pakietu oprogramowania w sumie nie może przekroczyć 30 godz. nauki). Szkolenie będzie wykonywane zgodnie z ustalonym harmonogramem rzeczowym w podziale na dwie grupy ( początkującej, a następnie zaawansowanej), zakończony egzaminem, a następnie wydanym certyfikatem dla każdego uczestnika osobno. Szczegółowy harmonogram zajęć ustalony zostanie po podpisaniu umowy. Szkolenie ma być przeprowadzone w Gdańsku w ośrodkach (salach) szkoleniowych Wykonawcy ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.10.00 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) 48.42.20.00 - Zestawy pakietów oprogramowania 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może uczestniczyć wykonawca , który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy : posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA I SPEŁNIENIA WYMAGANYCH WARUNKÓW Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie jest wykluczony na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności pozwalającej na realizację zamówieni: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może być dokonane przez Urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub osoby reprezentującej Wykonawcę upoważnionej do składania oświadczeń o charakterze majątkowym w imieniu firmy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych 80-836 Gdańsk, ul.Targ Węglowy 6 pok.nr 20 lub na stronie internetowej www.asp. gda.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych 80-836 Gdańsk, ul.Targ Węglowy 6 pok.nr 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pakietu oprogramowania campusowego (Pakiet Autodesk Education Suite for Architecture and Engineering, Pakiet Autodesk Education Suite for Industrial Design 2010 Education New NLM 25 Pack. ) wersje 25 stanowiskowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 zawiera Dostawa pakietu oprogramowania ( wersja 25 stanowiskowa, dostawa nośników oraz kluczy licencyjnych wraz z subskrypcją na okres jednego roku. Instalacja oprogramowania , Wszystkie czynności związane z obsługą 12 miesięcznej gwarancji producenta, w tym asysta techniczna (przez asystę techniczną należy rozumieć otrzymywanie asysty elektronicznej i telefonicznej w zakresie problemów zgłaszanych w dni powszednie w godz. 9-16, dostępu elektronicznego do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych, list dyskusyjnych, baz danych problemów technicznych.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.10.00-4, 48.42.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi szkolenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 zawiera Wykonanie usługi szkolenia dotyczy dwóch grup studentów (AutoCAD Architecture 2010 - 23 osoby, Autodesk Inventor Professional 2010 - 22 osoby) Firma wykonująca szkolenie w ramach ceny musi zapewnić materiały szkoleniowe i dydaktyczne. Kurs (dla początkujących , a następnie kurs zaawansowany) do każdego pakietu oprogramowania w sumie nie może przekroczyć 30 godz. nauki). Szkolenie będzie wykonywane zgodnie z ustalonym harmonogramem rzeczowym w podziale na dwie grupy ( początkującej, a następnie zaawansowanej), zakończony egzaminem, a następnie wydanym certyfikatem dla każdego uczestnika osobno. Szczegółowy harmonogram zajęć ustalony zostanie po podpisaniu umowy. Szkolenie ma być przeprowadzone w Gdańsku w ośrodkach (salach) szkoleniowych Wykonawcy ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.