eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › USŁUGA W ZAKRESIE ZABEZPIECZENIA W PRZENOŚNE URZĄDZENIA SANITARNE WRAZ Z ICH OBSŁUGĄ SERWISOWĄ SZKOLENIA POLIGONOWEGO W BEMOWIE PISKIM I GARNIZONOWYCH UROCZYSTOŚCI WOJSKOWYCH W 2014 ROKU W REJONIE DZIAŁANIA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Giżycko: USŁUGA W ZAKRESIE ZABEZPIECZENIA W PRZENOŚNE URZĄDZENIA SANITARNE WRAZ Z ICH OBSŁUGĄ SERWISOWĄ SZKOLENIA POLIGONOWEGO W BEMOWIE PISKIM I GARNIZONOWYCH UROCZYSTOŚCI WOJSKOWYCH W 2014 ROKU W REJONIE DZIAŁANIA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU.
Numer ogłoszenia: 518052 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl., www.bip.mon.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA W ZAKRESIE ZABEZPIECZENIA W PRZENOŚNE URZĄDZENIA SANITARNE WRAZ Z ICH OBSŁUGĄ SERWISOWĄ SZKOLENIA POLIGONOWEGO W BEMOWIE PISKIM I GARNIZONOWYCH UROCZYSTOŚCI WOJSKOWYCH W 2014 ROKU W REJONIE DZIAŁANIA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie stanowi kompleksową usługę w zakresie zabezpieczenia w przenośne urządzenia sanitarne wraz z ich obsługą serwisową szkolenia poligonowego w Bemowie Piskim i uroczystości wojskowych w 2014 roku w garnizonach w rejonie działania Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycku. 2. Zamawiający przewiduje wynajęcie następujące ilości urządzeń sanitarnych: a) 58 kabin WC - garnizony z możliwością zmniejszenia; b) 80 kabin WC- poligon z możliwością zmniejszenia; c) 12 kontenerów sanitarnych wyposażone w prysznice i umywalki - poligon z możliwością zmniejszenia; d) 2 kontenery sanitarne wyposażone w prysznice i umywalki - garnizony z możliwością zmniejszenia. 3. Zamawiający szacunkowo przewidział ilość serwisów urządzeń sanitarnych w okresie trwania umowy: a) dla kabin WC w garnizonach - 400 serwisów z możliwością zmniejszenia; b) dla kabin WC na poligonie Bemowo Piskie - 1500 serwisów z możliwością zmniejszenia; c) dla kontenerów sanitarnych na poligonie Bemowo Piskie - 250 serwisów z możliwością zmniejszenia; d) dla kontenera sanitarnego w garnizonach - 20 serwisów z możliwością zmniejszenia; 4. Wykonawca zobowiązuje się do ustawienia lub przestawienia przenośnych kabin WC i kontenerów sanitarnych w miejsca wskazane przez Zamawiającego lub Kierownika właściwej Sekcji Obsługi Infrastruktury w czasie 24 godzin od telefonicznego powiadomienia. 5. Wykonawca zobowiązuje się realizować serwisy przenośnych kabin WC i kontenerów sanitarnych w miejscowościach zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy wyłącznie na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego lub Kierownika właściwej Sekcji Obsługi Infrastruktury lub osoby przez niego upoważnionej. 6. Wykonawca wyznaczy upoważnioną osobę (osoby) do kontaktów z Zamawiającym oraz poda telefony kontaktowe do celów realizacji umowy . 7. Dla zapewnienia bezpieczeństwa pracowników Wykonawcy, każdorazowy wjazd na poligon, celem przestawienia lub serwisu kontenera sanitarnego, kabiny WC musi być pisemnie uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie. 8. Zamawiający nie zapewnia dźwigu i samochodu do przewozu i ustawienia kontenerów sanitarnych. 9. Zamawiający przyjmuje, że w okresie trwania umowy, obowiązuje jednorazowa opłata za wynajęcie kontenerów sanitarnych i kabin WC. 10.Obsługa serwisowa przenośnych kabin WC obejmuje: całkowite opróżnienie zbiornika z nieczystości płynnych, umycie go i napełnienie preparatem dezynfekującym zapobiegającym odorom i hamującym rozkład fekaliów, a w okresie zimowym również płynem mrozoodpornym; posprzątanie kabiny wewnątrz i na zewnątrz przy każdym serwisie oraz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych kabiny; zmycie i zdezynfekowanie kabiny wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski; usunięcie i utylizację wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonego serwisu; naprawienie niesprawnej kabiny lub jej wyposażenia, aby nie zagrażała zdrowiu osób korzystających z kabiny, wyposażenie i systematyczne uzupełnienie papieru toaletowego. 11.Obsługa serwisowa kontenerów sanitarnych obejmuje: całkowite opróżnienie zbiornika (szamba) z nieczystości płynnych, uzupełnianie na bieżąco zbiornika wody, posprzątanie kontenera wewnątrz i na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych kabiny przy każdym serwisie; zmycie i dezynfekcję kontenera wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski; usunięcie i utylizację wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonego serwisu; podłączenie na koszt Wykonawcy kontenerów sanitarnych do agregatów prądotwórczych dostarczonych przez użytkowników; ustawienie kontenera w sposób stabilny, aby nie zagrażał zdrowiu osób korzystających z kontenera; naprawienie niesprawnego kontenera lub jego wyposażenia. 12.Wyposażenie kontenerów: Oferowane kontenery powinny być wyposażone w: prysznice; umywalki; Kontenery muszą być wyposażone w równą ilość prysznicy i umywalek. przeciwpoślizgową podłogę; nad umywalkami muszą być zawieszone lustra; wieszak na ubranie; bojler elektryczny do podgrzania wody; instalację elektryczną wyposażoną w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo przeciwprądowe; hermetyczne oświetlenie wewnętrzne; zbiornik na czystą wodę i nieczystości płynne; przyłącze do agregatu prądotwórczego 16 KW 32A. 13.Przy dostawie na miejsce przeznaczenia Wykonawca dostarczy właściwemu Kierownikowi Sekcji Obsługi Infrastruktury dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) dotyczące następujących badań kontenerów sanitarnych : pomiar szybkiego samoczynnego wyłączenia zasilania urządzeń elektroenergetycznych; rezystancji izolacji; zabezpieczeń różnicowo-prądowych. 14.Wyposażenie kabin: Oferowane kabiny winny być kabinami tego samego typu i jednakowej kolorystyki, które muszą być wyposażone w: sedes; pisuar; wentylację podwójną (zbiornika na fekalia i kabiny sanitarnej); przeciwpoślizgową podłogę; zamykany pojemnik na papier toaletowy; zamek ze wskaźnikiem - wolny, zajęty; wieszak na ubranie; papier toaletowy; 15.Wykonawca powinien spełniać warunki: - Samochód przeznaczony do realizacji usługi powinien być samochodem o podwyższonych możliwościach pokonywania terenu oraz wyposażony w sprzęt umożliwiający prawidłowe wykonanie serwisu. 16.Wykonawca składając ofertę wykonania przedmiotu zamówienia określi: - Całkowity koszt wykonania usługi za okres obowiązywania umowy wyliczony wstępnie na podstawie danych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia i cen jednostkowych zgodnych ze złożoną przez Wykonawcę ofertą określony kwotą netto, kwotą podatku VAT, oraz kwotą brutto. - Cenę jednostkową wynajmu jednej przenośnej kabiny WC określoną ceną netto, stawką i wielkością podatku VAT, oraz ceną brutto. - Cenę jednostkową wynajmu jednego przenośnego kontenera sanitarnego wyposażonego w umywalki i prysznice, określoną ceną netto, stawką i wielkością podatku VAT, oraz ceną brutto. - Cenę jednostkową jednorazowej obsługi serwisowej jednej przenośnej kabiny WC określoną ceną netto, stawką i wielkością podatku VAT, oraz ceną brutto. - Cenę jednostkową jednorazowej obsługi serwisowej jednego przenośnego kontenera sanitarnego, określoną ceną netto, stawką i wielkością podatku VAT, oraz ceną brutto. - Oferowana cena uwzględnia i zawiera transport na miejsce docelowe rozładunek, serwis początkowy, załadunek i odbiór. - W okresie trwania umowy, obowiązuje jednorazowa opłata za wynajęcie kontenerów sanitarnych i kabin WC - niezależnie od rotacji urządzeń dokonywanych przez Wykonawcę..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. UWAGA: Fakt opłacenia polisy musi wynikać albo z treści polisy (adnotacja ubezpieczyciela o dokonaniu wpłaty) albo z załączonego do polisy dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty należności (jednorazowej opłaty bądź raty).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy-Zestawienie cenowe-Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp -W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne w oryginale zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 9 umowy. - Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2014 r. - Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko kancelaria 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko kancelaria jawna, pok. 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.