eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówTermomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 4 przy ulicy Hubala 4 w Pruszkowie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-02-09



Og³oszenie nr 516366-N-2018 z dnia 2018-02-09 r.

Gmina Miasto Pruszków: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 4 przy ulicy Hubala 4 w Pruszkowie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kraszewskiego  , 05800   Pruszków, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 227 587 244, e-mail bzp@miasto.pruszkow.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.pruszkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.pruszkow.pl
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.pruszkow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pruszkow.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Miasta Pruszkowa, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, pokój nr 25 - sekretariat.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 4 przy ulicy Hubala 4 w Pruszkowie
Numer referencyjny: BZP.271.6.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: ZAKRES PRAC 1. docieplenie ¶cian zewnêtrznych, wykonanie tynku mineralnego, malowanie farb± silikonow±, 2. wykonanie tynków mozaikowych w niszach okiennych, 3. u³o¿enie p³ytek klinkierowych do wys. ok.150 cm oraz pomalowanie farb± antygraffiti, 4. ocieplenie ¶cian w poziomie coko³u, 5. ocieplenie ¶cian fundamentowych oraz wymiana izolacji fundamentu, 6. wykonanie opaski z p³yt betonowych szer. 50 cm z obrze¿em trawnikowym, 7. ocieplenie stropodachu, pokrycie dachu pap± termozgrzewaln±, 8. remont wywiewek, 9. remont kominów, 10. remont balustrad, 11. wymiana drzwi zewnêtrznych, 12. wymiana okien pcv, które nale¿y wyposa¿yæ w zamki i klucze, 13. wymiana wewnêtrznych parapetów okiennych, 14. likwidacja luxferów, 15. wymiana zewnêtrznych krat okiennych , 16. remont schodów zewnêtrznych (elewacje E-1, E-3), 17. remont daszków nad wej¶ciami do budynku (Elewacje E-1, E-2, E-3), 18. wymiana obróbek blacharskich, 19. wymiana rynien i rur spustowych na nowe z blachy stalowej ocynkowanej , 20. wymiana o¶wietlenia zewnêtrznego budynku, 21. remont pionu wentylacyjnego oraz wyniesienie na docieplenie otworów wentylacyjnych i zabezpieczenie kratkami stalowymi, 22. demonta¿ kamer, tablic i innych drobnych elementów znajduj±cych siê na elewacji oraz ponowny monta¿ po zakoñczeniu prac dociepleniowych, 23. wymiana zwodów pionowych o ¶rednicy 8 mm, 24. monta¿ uchwytów na flagi, 25. wymiana instalacji c.o., naprawa tynków wraz malowaniem wnêk pod grzejnikami (demonta¿ i monta¿ obudów grzejników), 26. Podczas prowadzonych prac nale¿y zabezpieczyæ wszystkie wej¶cia do budynku (np. daszkiem ochronnym systemowym) oraz zastosowaæ pe³ne pokrycie rusztowañ siatk± ochronn± w celu zminimalizowania uci±¿liwo¶ci zwi±zanych z pracami remontowymi.

II.5) G³ówny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111300-1
45421000-4
45410000-4
45442100-8
45450000-6
45443000-4
45431000-7
45320000-6
45261000-4
45421147-6
45331100-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1/ Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, które stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego i bêd± polega³y na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i s± zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 2/ Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zakres w/w prac mo¿e dotyczyæ: - bran¿y budowlanej, - bran¿y elektrycznej, 3/ W/w roboty zostan± udzielone w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel, na podstawie odrêbnej umowy na podstawie opracowanego przez Wykonawcê i przyjêtego przez Zamawiaj±cego kosztorysu ofertowego sporz±dzonego w oparciu o ceny jednostkowe przyjête w kosztorysie ofertowym zamówienia podstawowego, a je¿eli roboty nie wystêpowa³y w kosztorysie ofertowym, podstaw± kalkulacji bêdzie opracowanie oparte na podstawie powszechnie stosowanych Katalogów Nak³adów Rzeczowych oraz parametrów cenotwórczych podanych w ofercie (robocizna, koszty po¶rednie, koszty zakupu, zysk), ceny materia³ów i sprzêtu przyjête zostan± na podstawie ¶rednich notowañ publikacji SECOCENBUD dla kwarta³u poprzedzaj±cego wyst±pienie konieczno¶ci wykonania tych robót.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-08-28

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ z zakresu tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: - posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 800 000,00z³. - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 1 300 000,00z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e: 1) wykona³ w okresie ostatnich 5 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane, oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, w tym co najmniej: - 1 zamówienie na roboty budowlane odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia tj.: polegaj±ce na dociepleniu budynku o kubaturze min. 3000 m3 wraz z wymian± stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymian± instalacji c.o. 2) skieruje do realizacji zamówienia osoby, w szczególno¶ci odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±ce kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania zamówienia publicznego, w tym minimum: - 1 osob± (kierownik budowy) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, - 1 osob± (kierownik robót) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, - 1 osob± (kierownik robót) posiadaj±c± uprawniania do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

I. 1) Odpis z w³a¶ciwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 3) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4) Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert , lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; II/ Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. I/: 1) ppkt 1 - sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy ( dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert); 2) ppkt 2-4 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, ( dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert); b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci (dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert). III/ Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. II/, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. IV/ Wykonawca maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. I/ ppkt 1, sk³ada dokument, o którym mowa w pkt II/ ppkt 1, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Je¿eli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie tej osoby z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na miejsce zamieszkania tej osoby.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; 2) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego. 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podanie ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane; 4) Dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie oraz wskazuj±ce, czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone; 5) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz ofertowy (wed³ug za³±czonego druku), 2) Dowód wp³acenia (wniesienia) wadium, 3) O¶wiadczenie okre¶lone w pkt. 9.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 - 23 oraz art. 24, ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówieñ publicznych oraz spe³nienia warunków udzia³u, 4) W przypadku podpisania oferty oraz po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestracyjnym ( ewidencyjnym) Wykonawcy, nale¿y do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie, 5) Zobowi±zanie podmiotu na którego zasoby powo³uje siê Wykonawca (je¶li dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem wa¿no¶ci oferty jest wniesienie przez Wykonawcê wadium o warto¶ci: 30 000,00z³.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki zmiany umowy. 1) Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ci± zmiany niniejszej umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 144 ust.1 pkt.1-6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z pó¼niejszymi zmianami), (zgodnie z warunkami okre¶lonymi w postanowieniach przepisu art. 144 tej ustawy) - przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ umowy tak¿e w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci: - konieczno¶ci wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych dokonanych na wniosek Zamawiaj±cego (lub Wykonawcy), - z powodu istotnych braków lub b³êdów w dokumentacji projektowej, równie¿ tych polegaj±cych na niezgodno¶ci dokumentacji z przepisami prawa, - z powodu niemo¿liwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, hydrologicznych, kolizji z sieciami infrastruktury, utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych terminowe wykonanie przedmiotu umowy - fakt ten musi mieæ odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi byæ potwierdzony przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, - z powodu wyst±pienia si³y wy¿szej powoduj±cej powstanie zdarzenia losowego, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ , a które zagra¿a bezpieczeñstwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek którego powsta³a szkoda w znacznych rozmiarach. - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego, - z powodu wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego nale¿ytej staranno¶ci, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, - z powodu wyst±pienia dodatkowych, a niemo¿liwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez do¶wiadczonego Wykonawcê robót, - przed³u¿enia siê uzgodnieñ zewnêtrznych przez podmioty do tego upowa¿nione, - wyst±pienia okoliczno¶ci nie zawinionych przez strony, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ, - z powodu wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania robót, które nie wynika z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy ( nie dotyczy okoliczno¶ci wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci zawinionych przez Wykonawcê), - odst±pienia od czê¶ci umowy, - wyst±pienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiaj±cego, - Zmiany wynagrodzenia w przypadkach okre¶lonych w § 7 ust. 4 i 5 umowy. - zmiany wynagrodzenia w wyniku: a) robót dodatkowych - roboty te bêd± rozliczne na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcê i zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiaj±cego. Kosztorysy te bêd± opracowane w oparciu o nastêpuj±ce za³o¿enia: - ceny jednostkowe na roboty tego samego rodzaju co w zamówieniu podstawowym zostan± ustalone w oparciu o zapisy przyjête z kosztorysu z³o¿onego przez Wykonawcê w dacie podpisania umowy. - w przypadku robót niezbêdnych do wykonania zamówienia podstawowego, ale nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, ich ceny jednostkowe zostan± okre¶lone na podstawie powszechnie stosowanych Katalogów Nak³adów Rzeczowych oraz parametrów cenotwórczych podanych w ofercie (robocizna, koszty po¶rednie, koszty zakupu, zysk), ceny materia³ów i sprzêtu przyjête zostan± na podstawie ¶rednich notowañ publikacji SEKOCENBUD dla kwarta³u poprzedzaj±cego wyst±pienie konieczno¶ci wykonania tych robót. b) robót zamiennych i/lub zmiany technologii - roboty zamienne i/lub zmiana technologii rozliczane bêd± na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcê i zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru i Zamawiaj±cego. Kosztorysy te bêd± opracowane w oparciu o nastêpuj±ce za³o¿enia: - ceny jednostkowe na roboty tego samego rodzaju co w zamówieniu podstawowym zostan± ustalone w oparciu o zapisy przyjête z kosztorysu z³o¿onego przez Wykonawcê w dacie podpisania umowy. - w przypadku robót niezbêdnych do wykonania zamówienia podstawowego, ale nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, ich ceny jednostkowe zostan± okre¶lone na podstawie powszechnie stosowanych Katalogów Nak³adów Rzeczowych oraz parametrów cenotwórczych podanych w ofercie (robocizna, koszty po¶rednie, koszty zakupu, zysk), ceny materia³ów i sprzêtu przyjête zostan± na podstawie ¶rednich notowañ publikacji SEKOCENBUD dla kwarta³u poprzedzaj±cego wyst±pienie konieczno¶ci wykonania tych robót c) odst±pienia od czê¶ci umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-02-26, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.