eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaPrzetarg nieograniczony poniżej 207.000 euro w dwóch częściach na opracowanie graficzne identyfikacji wizualnej festiwalu oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2015 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-09

Gdynia: Przetarg nieograniczony poniżej 207.000 euro w dwóch częściach na opracowanie graficzne identyfikacji wizualnej festiwalu oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2015 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych
Numer ogłoszenia: 51574 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia , Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. +48 58 698 21 50, faks +48 58 698 21 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony poniżej 207.000 euro w dwóch częściach na opracowanie graficzne identyfikacji wizualnej festiwalu oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2015 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa: 1.1.opracowania graficznego identyfikacji wizualnej festiwalu (w ramach części I zamówienia),1.2. przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2015 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych (w ramach części II zamówienia). 2.Wykonawca w ramach części I zamówienia zobowiązany jest do opracowania graficznego identyfikacji wizualnej festiwalu na podstawie istniejącej księgi znaku i identyfikacji wizualnej oraz przygotowanie projektów graficznych, w tym plików produkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części I zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w szczególności w załączniku nr 8 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. 3.Wykonawca w ramach części II zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej festiwalu Gdynia Design Days realizowanego w Gdyni w dniach 3-12 lipca 2015r., na którą składa się m.in.: zakup i produkcja kampanii w mediach, produkcja zewnętrznych nośników informacyjnych, zakup i produkcja zewnętrznych nośników reklamowych, kampania w Internecie, obsługa kanałów w mediach społecznościowych, produkcja materiałów informacyjno- promocyjnych oraz wsparcie obsługi PR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części II zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w szczególności w załączniku nr 8 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. 4.Główne założenia, które należy uwzględnić w ofercie dla części I zamówienia oraz części II zamówienia: 4.1.spójność wszystkich elementów oraz nowatorskie podejście; 4.2.pozycjonowanie festiwalu Gdynia Design Days 2015 jako wydarzenie z bogatą ofertą merytoryczną w zakresie szeroko rozumianego designu; 4.3.marka Gdynia Design Days ma być kojarzona i promowana jako festiwal krajów nadbałtyckich oraz najważniejszy letni festiwal designu w Polsce i jedyny prezentujący projekty,prototypy stworzone specjalnie na potrzeby festiwalu. 4.4.opis festiwalu GDD 2015, jego przeznaczenie, opis tegorocznego hasła, szczegółowe założenia i cele kampanii informacyjno - promocyjnej, które Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w ofercie znajdują się w załączniku nr 9 do SIWZ Opis GDD 2015, szczegółowe założenia i cele kampanii informacyjno-promocyjnej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00-7, 79.34.00.00-9, 79.41.60.00-3, 79.82.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części I i II zamówienia: W przedmiotowym postępowaniu przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części I zamówienia: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu. Dotyczy części II zamówienia: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie kampanie, w zakresie których były prowadzone działania informacyjne i/lub promocyjne o zasięgu minimum ogólnokrajowym w mediach społecznościowych, prasie i radiu, w tym jednej kampanii w zakresie której były prowadzone działania informacyjne i/lub promocyjne dla wydarzenia kulturalnego obejmującego swoim zasięgiem działania w przestrzeni publicznej, przy czym wartość każdej kampanii nie może być niższa niż 100 000 zł netto. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części I i II zamówienia: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części I zamówienia: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. wskaże do wykonywania niniejszego zamówienia osobę, która posiada odpowiednie doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w następującym zakresie: -grafik: posiadający doświadczenie w zakresie zaprojektowania identyfikacji wizualnej, która została zrealizowana dla co najmniej jednego wydarzenia kulturalnego. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu. Dotyczy części II zamówienia: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wskaże do wykonywania niniejszego zamówienia osoby, które posiadają odpowiednie doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w następującym zakresie: -kierownik zespołu: posiadający minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w zakresie przynajmniej w jednej z dziedzin: public relations, reklamy, promocji lub marketingu, który kierował przynajmniej jedną kampanią dla wydarzenia kulturalnego w zakresie której były prowadzone działania informacyjne i/lub promocyjne; -specjalista ds. promocji: posiadający, doświadczenie w zakresie organizacji i/lub koordynacji co najmniej jednej kampanii dla wydarzenia kulturalnego w zakresie której były prowadzone działania informacyjne i/lub promocyjne; -specjalista ds. mediów społecznościowych: posiadający doświadczenie w realizacji kampanii w mediach społecznościowych i Internecie dla co najmniej jednego wydarzenia kulturalnego; -copywriter posiadający doświadczenie w zakresie przygotowywania i redakcji publikacji oraz treści promocyjnych dla co najmniej jednego wydarzenia kulturalnego. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części I i II zamówienia: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dotyczy części I i II zamówienia: a)Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach tych podmiotów. b) Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku, gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 2. Dotyczy części I zamówienia: wstępne projekty graficzne festiwalu Gdynia Design Days oparte o istniejącą, identyfikację wizualną, zawierające: a) layout plakatu (jeden projekt graficzny w wersji papierowej, wydruk do oceny mieszczący się na formacie A4), b)projekt zaproszenia na festiwal (projektowany dla formatu docelowego wydruku: 12,5 x 21 cm) - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty jeden projekt graficzny w wersji papierowej mieszczący się na formacie A4, c) projekt billboardu (jeden projekt graficzny w wersji papierowej, wydruk do oceny mieszczący się na formacie A4), stanowiące podstawę do dokonania oceny oferty pod względem wskazanych w siwz kryteriów jakościowych oceny ofert. 3. Dotyczy części II zamówienia: a) opis wstępnej strategii komunikacji i kampanii informacyjno - promocyjnej (przygotowany zgodnie z wytycznymi Zamawiającego w załączniku nr 7 do SIWZ) opartej na tegorocznym haśle i założeniach przedstawionych przez Zamawiającego w opisie kampanii informacyjno-promocyjnej (wymagania określono w zał. nr 8 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zał. nr 9 Opis GDD 2015), która stanowi podstawę do dokonania oceny oferty pod względem wskazanych w siwz kryteriów jakościowych oceny ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1.1. przedmiotu umowy, pod warunkiem, że będą one korzystne np. finansowo, dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności; 1.2. odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części umowy i związana z tym zmiana wynagrodzenia, 1.3. zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 1.4. zmiana terminu realizacji umowy w przypadku: 1.4.1.wystąpienia przyczyn obiektywnych, niepozwalających na zrealizowanie zamówienia w terminie; 1.4.2. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 1.5. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 1.6. podwykonawców; 1.7. zmiana sposobu płatności, terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy; 1.8. zmiana osób personelu Wykonawcy, wymienionego w ofercie na uzasadniony wniosek Wykonawcy na osoby o równoważnym doświadczeniu, po akceptacji Zamawiającego. 1.9. zmiana sposobu wykonania zamówienia wynikająca ze zmiany strategii komunikacji i kampanii informacyjno-promocyjnej lub jej elementu (Ppkt. 1.9. dotyczy części II zamówienia, postanowienia w ppkt. 1.1.-1.8. dotyczą części I i II). 2.Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 1 wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego oraz sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppnt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, adres: Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, pokój A507, (budynek IV biurowo-laboratoryjny wejście A, 5 piętro) lub na stronie internetowej www.ppnt.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, adres: Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, pokój A510, Sekretariat (budynek IV biurowo-laboratoryjny wejście A, 5 piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie graficzne identyfikacji wizualnej festiwalu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach części I zamówienia zobowiązany jest do opracowania graficznego identyfikacji wizualnej festiwalu na podstawie istniejącej księgi znaku i identyfikacji wizualnej oraz przygotowanie projektów graficznych, w tym plików produkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części I zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w szczególności w załączniku nr 8 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Zgodność z bieżącymi trendami, atrakcyjność wstępnych projektów graficznych - 15
    • 3. Zgodność z obowiązującą księgą znaku i identyfikacji wizualnej wstępnych projektów graficznych - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2015 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach części II zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej festiwalu Gdynia Design Days realizowanego w Gdyni w dniach 3-12 lipca 2015r., na którą składa się m.in.: zakup i produkcja kampanii w mediach, produkcja zewnętrznych nośników informacyjnych, zakup i produkcja zewnętrznych nośników reklamowych, kampania w Internecie, obsługa kanałów w mediach społecznościowych, produkcja materiałów informacyjno - promocyjnych oraz wsparcie obsługi PR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części II zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w szczególności w załączniku nr 8 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9, 79.41.60.00-3, 79.82.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość opisu wstępnej strategii komunikacji i kampanii informacyjno - promocyjnej - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.