Og³oszenie z dnia 2025-05-16
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug graficznych dla projektu SPIN – Ma³opolskie Centra Transferu Wiedzy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WOJEWÓDZTWO MA£OPOLSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.malopolska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug graficznych dla projektu SPIN – Ma³opolskie Centra Transferu Wiedzy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9718b9f1-4a9c-4e0b-84d6-8c25ddb3c746
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00234818
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00045614/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.84 Us³uga obejmuje opracowanie koncepcji artystycznych i grafik dla elementów wizualnych wykorzystywanych w zwi±zku z realizacj± projektu SPIN RR
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Ma³opolski 2021-2027 w ramach projektu SPIN – Ma³opolskie Centra Transferu Wiedzy
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9718b9f1-4a9c-4e0b-84d6-8c25ddb3c7463.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w
szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do
korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje dot. ¶rodków komunikacji elektronicznej zosta³y zawarte w pkt
9) Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i 14 RODO ujête s± w za³±cznikach nr 1A i nr 1B do swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RR-V.272.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie autorskich materia³ów graficznych na podstawie opisu projektu i za³o¿eñ koncepcyjnych dostarczonych przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z realizacj± projektu SPIN umo¿liwiaj±cych dotarcie do przedsiêbiorców oraz zwrócenie ich uwagi na us³ugi w projekcie oraz zachêcenie do skorzystania z us³ug w projekcie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79822500-7 - Us³ugi projektów graficznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Portfolio
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:1) warunek udzia³u w postêpowaniu zostanie uznany za spe³niony, gdy wykonawca wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ (lub wykonuje – w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych) w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie us³ugi odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± us³udze, stanowi±cej przedmiot zamówienia.
Za us³ugê odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± us³udze, stanowi±cej przedmiot zamówienia uwa¿a siê us³ugê polegaj±c± na wykonaniu minimum trzech projektów graficznych, o warto¶ci us³ugi co najmniej 20 000 z³ brutto.
Przez jedn± us³ugê Zamawiaj±cy rozumie jedn± umowê/zamówienie/zlecenie.
Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, o których mowa powy¿ej, liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert w postêpowaniu.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, warto¶ci, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Wykaz us³ug wykonanych stanowi za³±cznik nr 4 do swz.
• Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, o których mowa powy¿ej, liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert w postêpowaniu.
• Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz us³ug wykonanych, o którym mowa powy¿ej dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowego ¶rodka dowodowego tj. Portfolio, sk³adaj±cego siê z ni¿ej wymienionych materia³ów:1) Projektu plakatu;
2) Projektu ulotki DL 2 stronicowej;
3) Projektu prezentacji – zawieraj±cej minimum 4 /slajdy (strona/slajd tytu³owa i slajdy wewnêtrzne oraz slajd koñcowy);
4) Projektu ulotki a5 4 stronicowej;
5) Projektu banneru internetowego.
2. Portfolio powinno byæ przekazane w wersji elektronicznej i przekazane w pliku lub plikach z rozszerzeniem np. .pdf, .jpg, .png, umo¿liwiaj±cych otwarcie przez ogólnodostêpne, bezp³atne programy graficzne, co pozwoli Zamawiaj±cemu na w³a¶ciwe otwarcie plików oraz ich ocenê w ramach kryterium Portfolio. Pliki powinny byæ w rozdzielczo¶ciach, rozmiarach i jako¶ci zapewniaj±cych czytelno¶æ i umo¿liwiaj±cych Zamawiaj±cemu ocenê oferty w kryterium „Portfolio”.
3. Maksymalny rozmiar przesy³anych plików, w tym oferty i za³±czników do oferty, nie mo¿e przekraczaæ 250 MB.
4. Portfolio winno byæ sporz±dzone w jêzyku polskim. W sytuacji sporz±dzenia Portfolio w innym jêzyku, Wykonawca winien jest do³±czyæ jego t³umaczenie na jêzyk polski.
5. Na podstawie z³o¿onego portfolio bêdzie dokonana ocena ofert w kryterium oceny „Portfolio”.
6. Nie do³±czenie do oferty portfolio i/lub do³±czenie niepodpisanego „Portfolio”, z³o¿enie wiêkszej liczby materia³ów ni¿ wymagana liczba sztuk (5 materia³ów), do³±czenie projektu prezentacji zawieraj±cej mniej ni¿ wymagane 4 slajdy, brak mo¿liwo¶ci dokonania oceny oferty ze wzglêdu na brak spe³nienia wymagañ opisanych w pkt 6 ust. 2 swz lub uzyskanie mniejszej liczby ni¿ 20 punktów w kryterium oceny ofert „Portfolio”, bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty. Oferta, w tym „Portfolio” (ka¿dy dokument sk³adaj±cy siê na ofertê) winna byæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione lub upowa¿nione do reprezentowania wykonawcy.
7. Prace z³o¿one w ramach portfolio zostan± wykorzystane przez Zamawiaj±cego jedynie na potrzeby oceny ofert w niniejszym postêpowaniu. Prawa autorskie zachowuje ich autor.
8. Zamawiaj±cy wymaga, aby Portfolio opatrzone by³o kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych z³o¿onego Portfolio, natomiast w przypadku nie z³o¿enia Portfolio nie bêdzie ono podlega³o procedurze uzupe³nienia lub z³o¿enia na wezwanie Zamawiaj±cego.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca do³±cza do oferty sk³adanej w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do swz.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8 ust. 4 swz.
5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3A do swz.
6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiaj±cy zaleca z³o¿enie zobowi±zania wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2B do swz.
7. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy wymaga od wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
8. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 7, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
9. Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 7, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
10. Zapis ust. 9 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Zapis ust. 7 – 9 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy.
12. Wszelkie pe³nomocnictwa winny byæ za³±czone do oferty w formie orygina³u lub urzêdowo po¶wiadczonego odpisu pe³nomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2024 poz. 1001/) z zastrze¿eniem innych zasad opisanych w niniejszej swz lub wynikaj±cych z przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy – wzór umowy zawarte s± w za³±czniku nr 1C do swz.2. Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ zmian umowy bez przeprowadzania nowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przes³anek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto dopuszcza zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 1C do swz.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Otwarcie ofert nastêpuje przez Platformê e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-26 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-24
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
dotyczy pkt 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Zamówienie nale¿y wykonaæ w terminie do 25 tygodni od zawarcia umowy lub do wcze¶niejszego wykorzystania maksymalnej nominalnej warto¶ci zobowi±zania Zamawiaj±cego wynikaj±cego z umowy.INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Ko³³±taja w Krakowie
- Us³uga polegaj±ca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badañ odpadów kierowanych do termicznego przekszta³cenia w Zak³adzie Termicznego Przekszta³cania Odpadów w Krakowie
- Wy³onienie Wykonawcy w zakresie us³ugi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagielloñskiego - postêpowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z ramp± dla osób z niepe³nosprawno¶ci± ruchow±
- Dostawa materia³ów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ¶cian fundamentowych toalet obs³ugowych przy ul. Pr±dnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug graficznych dla projektu SPIN - Ma³opolskie Centra Transferu Wiedzy
- "Promocja projektu" w zwi±zku z realizacj± projektu pn. "Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych UE dla projektów realizowanych przez CKP¦
- Druk folderu serowarskiego
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materia³ów promocyjnych do siedziby Zamawiaj±cego".
- Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2026 rok w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
wiêcej: Us³ugi projektów graficznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.