To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-08
Gdynia: Przetarg nieograniczony poniżej 207.000 euro w
dwóch częściach na opracowanie graficzne identyfikacji wizualnej festiwalu oraz przeprowadzenie kampanii
informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2015 wraz z produkcją materiałów
informacyjno-promocyjnych
Numer ogłoszenia: 107620 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51574 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. +48 58 698 21 50, faks +48 58 698 21 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony poniżej 207.000 euro w dwóch częściach na opracowanie graficzne identyfikacji wizualnej festiwalu oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2015 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa: 1.1.opracowania graficznego identyfikacji wizualnej festiwalu (w ramach części I zamówienia),1.2. przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2015 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych (w ramach części II zamówienia). 2.Wykonawca w ramach części I zamówienia zobowiązany jest do opracowania graficznego identyfikacji wizualnej festiwalu na podstawie istniejącej księgi znaku i identyfikacji wizualnej oraz przygotowanie projektów graficznych, w tym plików produkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części I zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w szczególności w załączniku nr 8 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. 3.Wykonawca w ramach części II zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej festiwalu Gdynia Design Days realizowanego w Gdyni w dniach 3-12 lipca 2015r., na którą składa się m.in.: zakup i produkcja kampanii w mediach, produkcja zewnętrznych nośników informacyjnych, zakup i produkcja zewnętrznych nośników reklamowych, kampania w Internecie, obsługa kanałów w mediach społecznościowych, produkcja materiałów informacyjno- promocyjnych oraz wsparcie obsługi PR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części II zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w szczególności w załączniku nr 8 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. 4.Główne założenia, które należy uwzględnić w ofercie dla części I zamówienia oraz części II zamówienia: 4.1.spójność wszystkich elementów oraz nowatorskie podejście; 4.2.pozycjonowanie festiwalu Gdynia Design Days 2015 jako wydarzenie z bogatą ofertą merytoryczną w zakresie szeroko rozumianego designu; 4.3.marka Gdynia Design Days ma być kojarzona i promowana jako festiwal krajów nadbałtyckich oraz najważniejszy letni festiwal designu w Polsce i jedyny prezentujący projekty,prototypy stworzone specjalnie na potrzeby festiwalu. 4.4.opis festiwalu GDD 2015, jego przeznaczenie, opis tegorocznego hasła, szczegółowe założenia i cele kampanii informacyjno - promocyjnej, które Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w ofercie znajdują się w załączniku nr 9 do SIWZ Opis GDD 2015, szczegółowe założenia i cele kampanii informacyjno-promocyjnej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.41.60.00 - Usługi public relations 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Opracowanie graficzne identyfikacji wizualnej festiwalu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANG BANG DESIGN KATARZYNA ZWIERZYŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
BANG BANG DESIGN KATARZYNA ZWIERZYŃSKA
- Bang Bang Design Katarzyna Zwierzyńska, ul. Taneczna 3a/10, 80-176 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14000,00
Oferta z najniższą ceną: 7380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2015 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mr Bloom sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 22/5, 81-758 Sopot, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 173430,00
Oferta z najniższą ceną: 173430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 173430,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wyżywienie dla uczestników Konferencji TransNav
- Wykonanie usługi czyszczenia i konserwacji separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gdyni w latach 2025-2026
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy - powtórne
- DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH DO KAMERY AKUSTYCZNEJ ARIS3000 (zestaw adoptujący kamerę akustyczną do wykorzystania przez nurka, zestaw umożliwiający obserwację obrazu sonarowego)
- Rozbiórka budynku auli oraz remont pomieszczeń w IX LO w Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu lokali mieszkalnych (pustostany) i wymiany instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej - KPO-38/TP/2025
- Wykonanie kompleksowej usługi polegającej na opracowaniu zawartości, składzie, łamaniu, druku i dostawie Magazynu "Pokolenia" Warszawski Miesięcznik Seniorów
- Świadczenie usług graficznych dla projektu SPIN - Małopolskie Centra Transferu Wiedzy
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych UE dla projektów realizowanych przez CKPŚ
- DZP.261.21.2025 - świadczenie kompleksowych usług informacyjnych i promocyjnych w mediach społecznościowych dla FRSE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.