eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń"Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych do Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu i do Zespołu Szkół im. Lecha Wałęsy w Kowalewie Pomorskim"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-01-31



Ogłoszenie nr 512448-N-2018 z dnia 2018-01-31 r.

Powiat Golubsko-Dobrzyński: "Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych do Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu i do Zespołu Szkół im. Lecha Wałęsy w Kowalewie Pomorskim"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Kształcenie zawodowe w Powiecie Golubsko - Dobrzyńskim", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Golubsko-Dobrzyński, krajowy numer identyfikacyjny 871118550, ul. Plac 1000-lecia  25 , 87-400   Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 683 53 80/81, e-mail starosta.cgd@powiatypolskie.pl, faks 56 475 61 11.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych do Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu i do Zespołu Szkół im. Lecha Wałęsy w Kowalewie Pomorskim"
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nie powystawowego sprzętu - wolnego od obciążeń prawami osób trzecich: 1.1 do siedziby Zespołu Szkół nr 2, ul. Kilińskiego 31, 87-400 Golub-Dobrzyń: a) wyposażenia pracowni dla zawodu technik informatyk, technik organizacji reklamy: - Drukarki laserowej kolorowej - 1 szt. - Przełącznika sieciowego zarządzalnego - 4 szt. - Komputerów stacjonarnych z monitorami - 19 szt. - Serwera - 1 szt. - Routera z obsługą firewall - 1 szt. b) wyposażenia sali do kwalifikacji E.12, E.13, E.14 dla zawodu technik informatyk: - zestawów komputerowych klasy PC przeznaczonych do konfigurowania, testowania, demontażu, montażu z monitorami i wyposażeniem - 6 szt. - zestawów komputerowych o parametrach pozwalających na pracę z serwerowymi systemami operacyjnymi - 6 szt. - stół monterski z matą i opaską antystatyczną - 6 szt. - zestaw narzędzi monterskich - 6 szt. - odkurzacz serwisowy antystatyczny - 6 szt. - tester okablowania sieciowego z analizatorem sieci - 6 szt. - miernik uniwersalny - 6 szt. - urządzenie do detekcji, analizy stanów logicznych - 6 szt. - szafa dystrybucyjna z wyposażeniem (określone w OPZ) - 1 szt. d) wyposażenia sali dla zawodów: fryzjer, cukiernik, sprzedawca, stolarz, monter sieci, instalator urządzeń sanitarnych, ślusarz, el. poj. sam., elektryk, mech. poj. sam. , operator obr. skraw.: - drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 - 4 szt. - telewizory - 3szt. - projektory krótkoogniskowe do tablic - 3szt. 1.2 do siedziby Zespołu Szkół im. Lecha Wałęsy, ul. Św. Mikołaja 6 , 87-410 Kowalewo Pomorskie: a) wyposażenia pracowni dla zawodów Technik Mechatronik, Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych, Mechanik Pojazdów Samochodowych: - zestaw: laptop+rzutnik multimedialny+ekran przenośny+drukarka - 3 szt. 1.3 do siedziby Zespołu Szkół im. Lecha Wałęsy, ul. Św. Mikołaja 6 , 87-410 Kowalewo Pomorskie: wyposażenia pracowni dla zawodu Mechanik Pojazdów Samochodowych: - samochodowy komputer diagnostyczny z oprogramowaniem - 1 szt.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
30232110-8
30237410-6
30237460-1
31720000-9
33124100-6
43800000-1
42652000-1
44512000-2
31711500-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Brak określenia warunku w powyższym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - zał. Nr 3.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Brak określenia warunku w powyższym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - zał. Nr 3.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Brak określenia warunku w powyższym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - zał. Nr 3.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium: dla I części - 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla II części zamówienia. 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert - wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie złotych pięć tysięcy 00/100) dla części I zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z 2007 r. Dz. U. Nr 42, poz. 275 ze zm. 3. Zamawiający przedstawia główne postanowienia, jakie powinny zawierać poręczenia lub gwarancje: "Przedmiotem niniejszej gwarancji jest kwota wadium w wysokości ............ zł (słownie: ............... złotych), do wniesienia, którego zobowiązany jest .......... (nazwa Wykonawcy, w przypadku oferty wspólnej - Wykonawców składających ofertę wspólną), stający do postępowania o zamówienie publiczne pn. "...................................." prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ... poz. ..... z dnia.......... przez Powiat Golubsko-Dobrzyński, Plac 1000-Lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń.. Niniejszym ................(nazwa Wykonawcy) gwarantuję, zapłatę na rzecz Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego, Plac 1000-Lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, kwoty wadium, o której mowa wyżej, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego (jeśli dotyczy), 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) nie złoży w odpowiedzi na wezwanie dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, "Gwarancja obowiązuje od dnia ...... (termin składania ofert) do dnia ................ (minimalnie termin upływu związania ofertą). Gwarant zobowiązuje się do wypłacenia Powiatowi Golubsko-Dobrzyńskiemu, Plac 1000-Lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń kwoty do wysokości określonej powyżej na pierwsze pisemne żądanie, bez konieczności uzasadnienia żądania przez Zamawiającego, o ile Zamawiający stwierdzi w swoim żądaniu, że kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem choćby jednego z wymienionych wyżej warunków i wyszczególni zaistniały warunek lub warunki." 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Piotrkowie Kujawskim O/Zbójno, nr konta: 67 9551 0002 0105 2126 2000 0015 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu prosi się o podanie numeru rachunku bankowego, na który Zamawiający ma dokonać zwrotu wadium. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna, co do zasady winno być złożone w formie oryginału. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem jedynie w przypadku, jeśli przepisy prawa lub treść dokumentu wadialnego nie uzależniają skutecznego, nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania gwaranta do zapłaty gwarantowanej sumy na pierwsze żądanie Zamawiającego, od konieczności posiadania przez Zamawiającego dokumentu gwarancyjnego w formie oryginału. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający zaleca złożenie oryginału umowy gwarancyjnej w oddzielnej kopercie. Do oferty powinna być włączona potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia tej umowy. 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 9. Zasady zwrotu lub zatrzymania wadium określone zostały w art. 46 ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Skrócenie terminu wykonania 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, c) zawieszenia wykonywania dostawy przez Zamawiającego, d) zmiany miejsca dostawy, rozmieszczenia, instalacji, e) zmiany w sposobie dokonywania płatności, rozliczenia, f) zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp. g) uwarunkowań społecznych (protestów, listów, petycji, itp.), h) rezygnacji przez Zamawiającego z części dostawy, i) zmiany stanu prawnego, j) braku możliwości kontynuacji dostawy z winy Zamawiającego, k) działania sił natury, l) konieczności zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy, m) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminów i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia, n) gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów sprzętu, Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SWIZ, o) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, p) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, r) Zamawiający dopuszcza zmianę Wykonawcy, któremu udzielił zamówienia. Wykonawcę dotychczasowego może zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. Do umów w zakresie podwykonawstwa stosuje się zapisy ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-08, godzina: 10:05,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Wyposażenie pracowni zawodowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyposażenie dla Zespołu Szkół nr 2, ul. Kilińskiego 31, 87-400 Golub-Dobrzyń: a)wyposażenie pracowni dla zawodu technik informatyk, technik organizacji reklamy: - Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt. - Przełącznik sieciowy zarządzalny - 4 szt. - Komputery stacjonarne z monitorami - 19 szt. - Serwer - 1 szt. - Router z obsługą firewall - 1 szt. b) wyposażenie sali do kwalifikacji E.12, E.13, E.14 dla zawodu technik informatyk: - zestawy komputerowe klasy PC przeznaczone do konfigurowania, testowania, demontażu, montażu z monitorami i wyposażeniem - 6 szt. - zestawy komputerowe o parametrach pozwalających na pracę z serwerowymi systemami operacyjnymi - 6 szt. - stół monterski z matą i opaską antystatyczną - 6 szt. - zestaw narzędzi monterskich - 6 szt. - odkurzacz serwisowy antystatyczny - 6 szt. - tester okablowania sieciowego z analizatorem sieci - 6 szt. - miernik uniwersalny - 6 szt. - urządzenie do detekcji, analizy stanów logicznych - 6 szt. - szafa dystrybucyjna z wyposażeniem (określone w OPZ) - 1 szt. c) wyposażenie sali dla zawodów: fryzjer, cukiernik, sprzedawca, stolarz, monter sieci, instalator urządzeń sanitarnych, ślusarz, el. poj. sam., elektryk, mech. poj. sam. , operator obr. skraw.: - drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 - 4 szt. - telewizory - 3szt. - projektory krótkoogniskowe do tablic - 3szt. Wyposażenie dla Zespołu Szkół im. Lecha Wałęsy, ul. Św. Mikołaja 6 , 87-410 Kowalewo Pomorskie: a) wyposażenie pracowni dla zawodów Technik Mechatronik, Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych, Mechanik Pojazdów Samochodowych: - zestawy: laptop, rzutnik multimedialny, ekran przenośny, drukarka - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 30232110-8, 30237410-6, 30237460-1, 31720000-9, 33124100-6, 43800000-1, 42652000-1, 44512000-2, 31711500-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Skrócenie terminu wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Samochodowy komputer diagnostyczny z oprogramowaniem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyposażenie pracowni dla zawodu Mechanik Pojazdów Samochodowych dla Zespołu Szkół im. Lecha Wałęsy, ul. Św. Mikołaja 6 , 87-410 Kowalewo Pomorskie: Samochodowy komputer diagnostyczny z oprogramowaniem - Zestaw, parametry i cechy wybranego elementu wyposażenia stanowiska zgodnie z KOWEZiU, opis szczegółowy w OPZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33124100-6, 31720000-9, 43800000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Skrócenie terminu wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.