eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń"Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych do Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu i do Zespołu Szkół im. Lecha Wałęsy w Kowalewie Pomorskim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-22

Ogłoszenie nr 500039442-N-2018 z dnia 22-02-2018 r.

Powiat Golubsko-Dobrzyński: "Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych do Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu i do Zespołu Szkół im. Lecha Wałęsy w Kowalewie Pomorskim"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Kształcenie zawodowe w Powiecie Golubsko - Dobrzyńskim", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512448-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Golubsko-Dobrzyński, Krajowy numer identyfikacyjny 871118550, ul. Plac 1000-lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 683 53 80/81, e-mail starosta.cgd@powiatypolskie.pl, faks 56 475 61 11.
Adres strony internetowej (url): www.bip.golub-dobrzyn.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych do Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu i do Zespołu Szkół im. Lecha Wałęsy w Kowalewie Pomorskim"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nie powystawowego sprzętu - wolnego od obciążeń prawami osób trzecich: 1.1 do siedziby Zespołu Szkół nr 2, ul. Kilińskiego 31, 87-400 Golub-Dobrzyń: a) wyposażenia pracowni dla zawodu technik informatyk, technik organizacji reklamy: - Drukarki laserowej kolorowej - 1 szt. - Przełącznika sieciowego zarządzalnego - 4 szt. - Komputerów stacjonarnych z monitorami - 19 szt. - Serwera - 1 szt. - Routera z obsługą firewall - 1 szt. b) wyposażenia sali do kwalifikacji E.12, E.13, E.14 dla zawodu technik informatyk: - zestawów komputerowych klasy PC przeznaczonych do konfigurowania, testowania, demontażu, montażu z monitorami i wyposażeniem - 6 szt. - zestawów komputerowych o parametrach pozwalających na pracę z serwerowymi systemami operacyjnymi - 6 szt. - stół monterski z matą i opaską antystatyczną - 6 szt. - zestaw narzędzi monterskich - 6 szt. - odkurzacz serwisowy antystatyczny - 6 szt. - tester okablowania sieciowego z analizatorem sieci - 6 szt. - miernik uniwersalny - 6 szt. - urządzenie do detekcji, analizy stanów logicznych - 6 szt. - szafa dystrybucyjna z wyposażeniem (określone w OPZ) - 1 szt. d) wyposażenia sali dla zawodów: fryzjer, cukiernik, sprzedawca, stolarz, monter sieci, instalator urządzeń sanitarnych, ślusarz, el. poj. sam., elektryk, mech. poj. sam. , operator obr. skraw.: - drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 - 4 szt. - telewizory - 3szt. - projektory krótkoogniskowe do tablic - 3szt. 1.2 do siedziby Zespołu Szkół im. Lecha Wałęsy, ul. Św. Mikołaja 6 , 87-410 Kowalewo Pomorskie: a) wyposażenia pracowni dla zawodów Technik Mechatronik, Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych, Mechanik Pojazdów Samochodowych: - zestaw: laptop+rzutnik multimedialny+ekran przenośny+drukarka - 3 szt. 1.3 do siedziby Zespołu Szkół im. Lecha Wałęsy, ul. Św. Mikołaja 6 , 87-410 Kowalewo Pomorskie: wyposażenia pracowni dla zawodu Mechanik Pojazdów Samochodowych: - samochodowy komputer diagnostyczny z oprogramowaniem - 1 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30232110-8, 30237410-6, 30237460-1, 31720000-9, 33124100-6, 43800000-1, 42652000-1, 44512000-2, 31711500-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wyposażenie pracowni zawodowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203230.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOMBIT PLUS Sp. z o.o. Sp.k., 61-612 Poznań
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Migdałowa 60
Kod pocztowy: 61-612
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 193920.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193920.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 233650.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Samochodowy komputer diagnostyczny z oprogramowaniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22764.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: S&K SERVICE S.Marzec M.Marzec sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Połczyńska 21A
Kod pocztowy: 01-377
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23985.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23985.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23985.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.