Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-02-12
Ogłoszenie nr 512030-N-2020 z dnia 2020-02-12 r.
Bank Gospodarstwa Krajowego: Rozbudowa funkcjonalności wdrożonego w BGK Systemu Zarządzania Tożsamością opartego na produkcie firmy Micro Focus NetIQ, zakup pakietów suportowych producenta oraz świadczenie usługi wsparcia eksperckiego w zakresie rozwoju oraz utrzymania systemu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Bank Gospodarstwa Krajowego, krajowy numer identyfikacyjny
000017319, ul.
Al. Jerozolimskie
7
,
00-955
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 22 599 80 48, , e-mail
sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl, faks
+48 22 596 59 05.
Adres strony internetowej (URL): www.bgk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://bgk.eb2b.com.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bgk.eb2b.com.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://bgk.eb2b.com.pl
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej (papierowej) na adres siedziby Zamawiającego
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa funkcjonalności wdrożonego w BGK Systemu Zarządzania Tożsamością opartego na produkcie firmy Micro Focus NetIQ, zakup pakietów suportowych producenta oraz świadczenie usługi wsparcia eksperckiego w zakresie rozwoju oraz utrzymania systemu
Numer referencyjny:
DZZK/2/DB/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest rozbudowa wdrożonego w Banku Gospodarstwa Krajowego Systemu Zarządzania Tożsamością opartego na produkcie firmy Micro Focus NetIQ oraz odnowienie pakietów suportowych producenta, w szczególności: 1) rozbudowa Systemu zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.1 OPZ; 2) świadczenie usługi Serwisu w zakresie utrzymania rozbudowanego Systemu zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.2 OPZ; 3) odnowienie pakietów suportowych zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.3.1 OPZ; 4) odnowienie pakietów suportowych zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.3.2 OPZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji (zamówienie opcjonalne), które obejmuje świadczenie usługi wsparcia eksperckiego w zakresie rozwoju oraz utrzymania rozbudowanego Systemu, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.4. OPZ. Sposób i warunki realizacji prawa opcji opisane zostały w IPU i OPZ. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Istotne postanowienia umowy (IPU) - załącznik nr 2 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2021-06-30 |
II.9) Informacje dodatkowe: Umowa zostanie zawarta na czas określony, tj. od dnia jej podpisania do dnia 30.06.2021 r. Szczegółowe terminy wykonania przedmiotu umowy określone zostały w OPZ i IPU.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
1) Kierownik Projektu (co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę u Wykonawcy na co najmniej miesiąc przed terminem składania ofert), który posiada:
a) praktyczne doświadczenie w realizacji usług wsparcia dla systemu NetIQ Identity Manager. Wymagane jest wskazanie co najmniej 2 środowisk NetIQ Identity Manager z których każde obsługuje nie mniej niż 1000 użytkowników, w których wskazana osoba pełniła rolę kierownika projektu wsparcia przez co najmniej 3 miesiące w ciągu 24 miesięcy przed terminem wyznaczonym na składanie ofert wraz z danymi osoby kontaktowej u klienta końcowego, która może potwierdzić okres pracy oraz należyte wykonanie usług,
b) kompetencje w zakresie zarządzania projektami potwierdzone certyfikatem PRINCE 2 lub równoważnym,
c) znajomość zagadnień ITIL i podejścia procesowego opisywanego przez ten kodeks postępowania potwierdzone certyfikatem ITIL co najmniej na poziomie Foundation lub certyfikatem audytora wewnętrznego systemu ISO 20000,
d) kompetencje z zakresu ZSBI (Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa Informacji) potwierdzone odpowiednim certyfikatem audytora ISO 27001 co najmniej na poziomie audytora wiodącego,
e) znajomość oprogramowania NetIQ Identity Manager poświadczoną certyfikatem Certified NetIQ Identity Manager Administrator lub równoważnym wydanym przez producenta tego oprogramowania co najmniej 24 miesiące przed terminem wyznaczonym na składanie ofert,
f) znajomość oprogramowania NetIQ Identity Manager w najnowszej wersji poświadczoną certyfikatem Identity Manager 4.5 Specialization,
g) znajomość oprogramowania NetIQ Identity Manager w najnowszej wersji poświadczoną certyfikatem Identity Manager 4.7 Technical Certification,
2) Architekt bezpieczeństwa (co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę u Wykonawcy na co najmniej miesiąc przed terminem składania ofert), który posiada:
a) praktyczne doświadczenie w realizacji usług wsparcia dla systemu NetIQ Identity Manager. Wymagane jest wskazanie co najmniej 2 środowisk NetIQ Identity Manager z których każde obsługuje nie mniej niż 1000 użytkowników w których wskazana osoba świadczyła usługi wsparcia przez co najmniej 3 miesiące w ciągu 24 miesięcy przed terminem wyznaczonym na składanie ofert wraz z danymi osoby kontaktowej u klienta końcowego, który może potwierdzić należyte wykonanie usług,
b) kompetencje z zakresu bezpieczeństwa systemów informacyjnych potwierdzone certyfikatami CISA oraz CISSP,
c) kompetencje z zakresu ZSBI (Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa Informacji) potwierdzone odpowiednim certyfikatem audytora ISO 27001 na poziomie audytora wiodącego,
d) certyfikat Identity and Security Advanced Technical Specialist wydanego przez producenta oprogramowania,
e) wiedzę z zakresu zarządzania projektem potwierdzoną certyfikatem PRINCE 2 lub PMP lub równoważny.
f) certyfikat Identity and Security Advanced Technical Specialist wydanego przez producenta oprogramowania,
g) znajomość zagadnień ITIL i podejścia procesowego opisywanego przez ten kodeks postepowania potwierdzone certyfikatem ITIL co najmniej na poziomie Foundation lub certyfikatem audytora wewnętrznego systemu ISO 20000,
h) znajomość zagadnień architektury korporacyjnej potwierdzoną certyfikatem TOGAF 9 Certified,
i) ugruntowaną znajomość oprogramowania NetIQ Identity Manager poświadczoną certyfikatem Certified NetIQ Identity Manager Administrator lub równoważnym wydanym przez producenta tego oprogramowania co najmniej 24 miesiące przed terminem wyznaczonym na składanie ofert,
j) znajomość oprogramowania NetIQ Identity Manager w najnowszej wersji poświadczoną certyfikatem Identity Manager 4.5 Specialization wydanym przez producenta tego oprogramowania,
k) znajomość oprogramowania NetIQ Identity Manager w najnowszej wersji poświadczoną certyfikatem Identity Manager 4.7 Technical Certification;
3) Architekt rozwiązania (co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę u Wykonawcy na co najmniej miesiąc przed terminem składania ofert), który posiada:
a) praktyczne doświadczenie w realizacji usług wsparcia dla systemu NetIQ Identity Manager. Wymagane jest wskazanie co najmniej 2 środowisk NetIQ Identity Manager z których każde obsługuje nie mniej niż 1000 użytkowników, w których wskazana osoba świadczyła usługi wsparcia przez co najmniej 3 miesiące w ciągu 24 miesięcy przed terminem wyznaczonym na składanie ofert wraz z danymi osoby kontaktowej u klienta końcowego, który może potwierdzić należyte wykonanie usług,
b) znajomość zagadnień architektury korporacyjnej potwierdzoną certyfikatem TOGAF 9 Certified.
c) certyfikatu Certified NetIQ Identity Manager Administrator wydanego przez producenta tego oprogramowania co najmniej 36 miesięcy przed terminem wyznaczonym na składanie ofert,
d) certyfikat Identity and Security Advanced Technical Specialist wydanego przez producenta oprogramowania,
e) znajomość zagadnień ITIL i podejścia procesowego opisywanego przez ten kodeks postepowania potwierdzone certyfikatem ITIL co najmniej na poziomie Foundation lub certyfikatem audytora wewnętrznego systemu ISO 20000,
f) ugruntowaną znajomość oprogramowania NetIQ Identity Manager poświadczoną certyfikatem Certified NetIQ Identity Manager Administrator lub równoważnym wydanym przez producenta tego oprogramowania co najmniej 24 miesiące przed terminem wyznaczonym na składanie ofert,
g) znajomość oprogramowania NetIQ Identity Manager w najnowszej wersji poświadczoną certyfikatem Identity Manager 4.5 Specialization wydanym przez producenta tego oprogramowania,
h) znajomość oprogramowania NetIQ Identity Manager w najnowszej wersji poświadczoną certyfikatem Identity Manager 4.7 Technical Certification;
4) Specjalista systemów zarządzania tożsamością (co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę u Wykonawcy na co najmniej miesiąc przed terminem składania ofert), który posiada:
a) praktyczne doświadczenie w realizacji usług wsparcia dla systemu NetIQ Identity Manager. Wymagane jest wskazanie co najmniej 2 środowisk NetIQ Identity Manager z których każde obsługuje nie mniej niż 1000 użytkowników w których wskazana osoba świadczyła usługi wsparcia przez co najmniej 3 miesiące w ciągu 24 miesięcy przed terminem wyznaczonym na składanie ofert wraz z danymi osoby kontaktowej u klienta końcowego, który może potwierdzić należyte wykonanie usług,
b) certyfikat Certified NetIQ Identity Manager Administrator wydanego przez producenta tego oprogramowania co najmniej 36 miesięcy przed terminem wyznaczonym na składanie ofert,
c) kompetencje z zakresu ZSBI (Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa Informacji) potwierdzone odpowiednim certyfikatem audytora ISO 27001 co najmniej na poziomie audytora wewnętrznego,
d) ugruntowaną znajomość oprogramowania NetIQ Identity Manager poświadczoną certyfikatem Certified NetIQ Identity Manager Administrator lub równoważnym wydanym przez producenta tego oprogramowania co najmniej 24 miesiące przed terminem wyznaczonym na składanie ofert,
e) znajomość oprogramowania NetIQ Identity Manager w najnowszej wersji poświadczoną certyfikatem Identity Manager 4.7 Technical Certification;
5) Konsultant systemów zarządzania tożsamością (co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę u Wykonawcy na co najmniej miesiąc przed terminem składania ofert), który posiada:
a) praktyczne doświadczenie w realizacji usług wsparcia dla systemu NetIQ Identity Manager. Wymagane jest wskazanie co najmniej 1 środowiska NetIQ Identity Manager obsługującego nie mniej niż 1000 użytkowników w których wskazana osoba świadczyła usługi wsparcia przez co najmniej 3 miesiące w ciągu 24 miesięcy przed terminem wyznaczonym na składanie ofert wraz z danymi osoby kontaktowej u klienta końcowego, który może potwierdzić należyte wykonanie usług,
b) znajomość oprogramowania NetIQ Identity Manager w najnowszej wersji poświadczoną certyfikatem Identity Manager 4.7 Technical Certification.
Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania przez jedną osobę spełniania kwalifikacji określonych w więcej niż w jednym zakresie, opisanym w punktach od 1 do 5, przy czym zespół oddelegowany do realizacji zamówienia musi składać się z nie mniej niż 5 osób.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu osób stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. co najmniej przez 30 dni począwszy od dnia składania ofert.
3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert, w terminie wskazanym w rozdziale XXIII ust. 5 SIWZ.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
b) w gwarancjach bankowych;
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
e) w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619
z dopiskiem: "wadium w postępowaniu DZZK/2/DB/2020"
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena oferty brutto (C) | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidywane zmiany umowy i warunki ich wprowadzenia zostały określone w IPU.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-24, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





