Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-02
Włocławek: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim
w ramach kierunku Informatyka i Administracja - semestr letni roku akademickiego 2011-2012
Numer ogłoszenia: 510 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku , ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2316080, faks 054 2314352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach kierunku Informatyka i Administracja - semestr letni roku akademickiego 2011-2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach kierunku Informatyka i Administracja - semestr letni roku akademickiego 2011-2012. Postępowanie jest częścią zamówienia: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku. CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 1. Część 1 zamówienia Bezpieczeństwo, higiena pracy i ergonomia. Przeprowadzenie 30 godzin zajęć zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie wykładu dla I roku kierunku Informatyka - studia stacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie z zakresu objętego zamówieniem lub nauk pokrewnych; 2) być czynnym zawodowo w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub nauk pokrewnych. 2. Część 2 zamówienia Prowadzenie projektów informatycznych. Przeprowadzenie 30 godzin zajęć zakończonych zaliczeniem na ocenę dla trzech grup (łącznie 90 godzin) w formie laboratorium dla II roku kierunku Informatyka - studia stacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać stopień naukowy co najmniej doktora z zakresu objętego zamówieniem lub nauk o zarządzaniu; 2) posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelniach wyższych; 3) posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych w zakresie przedmiotu zamówienia lub zarządzania projektami. 3. Część 3 zamówienia Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej. Przeprowadzenie 30 godzin zajęć, w tym 15 godzin w e-learningu zakończonych egzaminem na ocenę w formie wykładu dla I roku kierunku Administracja - studia stacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać tytuł naukowy profesora, stopień naukowy doktora habilitowanego lub doktora w zakresie nauk ekonomicznych, specjalność naukowa - ekonomia lub nauki o zarządzaniu; 2) posiadać minimum 2 letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej; 3) posiadać udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć w e-learningu na uczelni wyższej. 4. Część 4 zamówienia Statystyka z demografią. Przeprowadzenie 15 godzin zajęć zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie ćwiczeń dla II roku kierunku Administracja - studia stacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać stopień naukowy doktora w zakresie nauk ekonomicznych, specjalność naukowa - ekonomia lub nauki o zarządzaniu lub tytuł zawodowy magistra w w/w zakresie; 2) posiadać minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć w zakresie przedmiotu zamówienia lub nauk pokrewnych; 3) posiadać minimum 5 publikacji z zakresu przedmiotu zamówienia lub nauk pokrewnych. 5. Część 5 zamówienia Polityka i zarządzanie regionalne. Przeprowadzenie 25 godzin zajęć zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie wykładu dla III roku kierunku Administracja - studia stacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać tytuł naukowy profesora, stopień naukowy doktora habilitowanego lub doktora w zakresie nauk ekonomicznych, specjalność naukowa - ekonomia lub nauki o zarządzaniu; 2) posiadać minimum 2 letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej; 3) posiadać minimum 3 publikacje z zakresu problematyki polityki i zarządzania regionalnego. 6. Część 6 zamówienia Polityka i zarządzanie regionalne. Przeprowadzenie 20 godzin zajęć zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie ćwiczeń dla III roku kierunku Administracja - studia stacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać stopień naukowy doktora w zakresie nauk ekonomicznych, specjalność naukowa - ekonomia lub nauki o zarządzaniu lub tytuł zawodowy magistra w w/w zakresie; 2) posiadać minimum 2 - letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej; 3) posiadać minimum 3 publikacje z zakresu problematyki polityki i zarządzania regionalnego. 7. Część 7 zamówienia Organizacja i zarządzanie w administracji biurowej. Przeprowadzenie 30 godzin zajęć, w tym 15 godzin w e-learningu zakończonych egzaminem na ocenę w formie wykładu dla I roku kierunku Administracja - studia niestacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać tytuł naukowy profesora, stopień naukowy doktora habilitowanego lub doktora w zakresie nauk ekonomicznych, specjalność naukowa - ekonomia lub nauko o zarządzaniu; 2) posiadać minimum 2 letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej; 3) posiadać udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć w e-learningu na uczelni wyższej. 8. Część 8 zamówienia Statystyka z demografią. Przeprowadzenie 10 godzin zajęć zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie ćwiczeń dla II roku kierunku Administracja - studia niestacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać stopień naukowy doktora w zakresie nauk ekonomicznych, specjalność naukowa - ekonomia lub nauki o zarządzaniu lub tytuł zawodowy magistra w w/w zakresie; 2) posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć w zakresie przedmiotu oferty lub nauk pokrewnych; 3) posiadać minimum 5 publikacji z zakresu przedmiotu zamówienia lub nauk pokrewnych. 9. Część 9 zamówienia Polityka i zarządzanie regionalne. Przeprowadzenie 15 godzin zajęć zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie wykładu dla III roku kierunku Administracja - studia niestacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać tytuł naukowy profesora, stopień naukowy doktora habilitowanego lub doktora w zakresie nauk ekonomicznych, specjalność naukowa - ekonomia lub nauko o zarządzaniu; 2) posiadać minimum 2 letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej; 3) posiadać minimum 3 publikacje z zakresu problematyki polityki i zarządzania regionalnego. 10. Część 10 zamówienia Polityka i zarządzanie regionalne. Przeprowadzenie 15 godzin zajęć zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie ćwiczeń dla III roku kierunku Administracja - studia niestacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać stopień naukowy doktora w zakresie nauk ekonomicznych, specjalność naukowa - ekonomia lub nauki o zarządzaniu lub tytuł zawodowy magistra w w/w zakresie; 2) posiadać minimum 2 letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej. 3) posiadać minimum 3 publikacje z zakresu problematyki polityki i zarządzania regionalnego. Ponadto: 1. Wykonawca składający ofertę na przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na kierunku Informatyka nie może wykonać w trakcie trwania 1 semestru więcej niż 125 godzin zajęć. 2. Zajęcia na studiach stacjonarnych trwają od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-19:50, z tym, że plan zajęć ustala Zamawiający kierując się dobrem studentów i możliwościami lokalowymi, Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 3. Zajęcia na studiach niestacjonarnych trwają w soboty i niedziele w godzinach 8:00-19:50, z tym, że termin zjazdów ustala Kierownik zakładu, plan zajęć ustala Zamawiający kierując się dobrem studentów i możliwościami lokalowymi, Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 4. Wykonawca usługi w cenie usługi musi także przeprowadzić zaliczenia i egzaminy zgodnie z harmonogramem sesji. 5. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z zasadami ustalonymi przez Zamawiającego oraz ją udostępniać na żądanie Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy skontaktować się z Sekretariatem Instytutu. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia hospitacji zajęć prowadzonych przez Wykonawcę oraz przeprowadzania ankiet studenckich. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć w wymiarze wynikającym z umowy, natomiast zajęcia niezrealizowane z powodu nieobecności (planowanych i nieplanowanych - wynikających np. z ogłoszenia godzin rektorskich, zwolnień lekarskich, wyjazdów na konferencje itp.) muszą być wykonane w innym terminie uzgodnionym z Działem Nauczania Zamawiającego w trakcie trwania umowy. TERMIN WYKONANIA: Rok akademicki 2011-2012 - semestr letni.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do 50 % wartości realizowanego zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 lub 6 Ustawy dotyczące zwiększenia ilości godzin dydaktycznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Zmiany dotyczyć mogą: 1) zmniejszenia do 50% wartości realizowanego zamówienia w przypadku zmniejszenia ilości godzin dydaktycznych. 2) harmonogramu realizacji zajęć, 3) przedłużenia terminu umowy wynikającego z organizacji procesu dydaktycznego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego; 87-800 Włocławek, ul. 3 Maja 17, pok 32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2012 godzina 10:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego; 87-800 Włocławek, ul. 3 Maja 17, Kancelaria Uczelni, I piętro, pok. nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego na terenie miasta Włocławek - budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Kaliskiej na odcinku od ronda Falbanka do ronda przy ul. Broniewskiego.
- Budowa żłobka w miejscowości Józefowo
- Wykonanie projektu technicznego
- Wykonanie projektu remontu budynku
- Prace remontowe w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku. OG.261.8.2025
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie wykonawców do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych dla słuchaczy studiów podyplomowych "MBA w Ochronie Zdrowia zintegrowane z Badaniami Klinicznymi i Biobankowaniem"
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w zakresie bezpieczeństwa narodowego na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 3 części
- 249.2025 Specjalistyczne szkolenia z zakresu pozyskania, przetwarzania i modelowania 3d chmur punktów pochodzących z naziemnego oraz lotniczego skanowania laserowego dla potrzeb ING UJ
- Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku w roku akademickim 2025/2026
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze bioinformatyki z egzaminem na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 9 części
więcej: Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.