eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekŚwiadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach kierunku Informatyka i Administracja - semestr letni roku akademickiego 2011-2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-02

Włocławek: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach kierunku Informatyka i Administracja - semestr letni roku akademickiego 2011-2012
Numer ogłoszenia: 510 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku , ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2316080, faks 054 2314352.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach kierunku Informatyka i Administracja - semestr letni roku akademickiego 2011-2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach kierunku Informatyka i Administracja - semestr letni roku akademickiego 2011-2012. Postępowanie jest częścią zamówienia: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku. CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 1. Część 1 zamówienia Bezpieczeństwo, higiena pracy i ergonomia. Przeprowadzenie 30 godzin zajęć zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie wykładu dla I roku kierunku Informatyka - studia stacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie z zakresu objętego zamówieniem lub nauk pokrewnych; 2) być czynnym zawodowo w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub nauk pokrewnych. 2. Część 2 zamówienia Prowadzenie projektów informatycznych. Przeprowadzenie 30 godzin zajęć zakończonych zaliczeniem na ocenę dla trzech grup (łącznie 90 godzin) w formie laboratorium dla II roku kierunku Informatyka - studia stacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać stopień naukowy co najmniej doktora z zakresu objętego zamówieniem lub nauk o zarządzaniu; 2) posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelniach wyższych; 3) posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych w zakresie przedmiotu zamówienia lub zarządzania projektami. 3. Część 3 zamówienia Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej. Przeprowadzenie 30 godzin zajęć, w tym 15 godzin w e-learningu zakończonych egzaminem na ocenę w formie wykładu dla I roku kierunku Administracja - studia stacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać tytuł naukowy profesora, stopień naukowy doktora habilitowanego lub doktora w zakresie nauk ekonomicznych, specjalność naukowa - ekonomia lub nauki o zarządzaniu; 2) posiadać minimum 2 letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej; 3) posiadać udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć w e-learningu na uczelni wyższej. 4. Część 4 zamówienia Statystyka z demografią. Przeprowadzenie 15 godzin zajęć zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie ćwiczeń dla II roku kierunku Administracja - studia stacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać stopień naukowy doktora w zakresie nauk ekonomicznych, specjalność naukowa - ekonomia lub nauki o zarządzaniu lub tytuł zawodowy magistra w w/w zakresie; 2) posiadać minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć w zakresie przedmiotu zamówienia lub nauk pokrewnych; 3) posiadać minimum 5 publikacji z zakresu przedmiotu zamówienia lub nauk pokrewnych. 5. Część 5 zamówienia Polityka i zarządzanie regionalne. Przeprowadzenie 25 godzin zajęć zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie wykładu dla III roku kierunku Administracja - studia stacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać tytuł naukowy profesora, stopień naukowy doktora habilitowanego lub doktora w zakresie nauk ekonomicznych, specjalność naukowa - ekonomia lub nauki o zarządzaniu; 2) posiadać minimum 2 letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej; 3) posiadać minimum 3 publikacje z zakresu problematyki polityki i zarządzania regionalnego. 6. Część 6 zamówienia Polityka i zarządzanie regionalne. Przeprowadzenie 20 godzin zajęć zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie ćwiczeń dla III roku kierunku Administracja - studia stacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać stopień naukowy doktora w zakresie nauk ekonomicznych, specjalność naukowa - ekonomia lub nauki o zarządzaniu lub tytuł zawodowy magistra w w/w zakresie; 2) posiadać minimum 2 - letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej; 3) posiadać minimum 3 publikacje z zakresu problematyki polityki i zarządzania regionalnego. 7. Część 7 zamówienia Organizacja i zarządzanie w administracji biurowej. Przeprowadzenie 30 godzin zajęć, w tym 15 godzin w e-learningu zakończonych egzaminem na ocenę w formie wykładu dla I roku kierunku Administracja - studia niestacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać tytuł naukowy profesora, stopień naukowy doktora habilitowanego lub doktora w zakresie nauk ekonomicznych, specjalność naukowa - ekonomia lub nauko o zarządzaniu; 2) posiadać minimum 2 letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej; 3) posiadać udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć w e-learningu na uczelni wyższej. 8. Część 8 zamówienia Statystyka z demografią. Przeprowadzenie 10 godzin zajęć zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie ćwiczeń dla II roku kierunku Administracja - studia niestacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać stopień naukowy doktora w zakresie nauk ekonomicznych, specjalność naukowa - ekonomia lub nauki o zarządzaniu lub tytuł zawodowy magistra w w/w zakresie; 2) posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć w zakresie przedmiotu oferty lub nauk pokrewnych; 3) posiadać minimum 5 publikacji z zakresu przedmiotu zamówienia lub nauk pokrewnych. 9. Część 9 zamówienia Polityka i zarządzanie regionalne. Przeprowadzenie 15 godzin zajęć zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie wykładu dla III roku kierunku Administracja - studia niestacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać tytuł naukowy profesora, stopień naukowy doktora habilitowanego lub doktora w zakresie nauk ekonomicznych, specjalność naukowa - ekonomia lub nauko o zarządzaniu; 2) posiadać minimum 2 letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej; 3) posiadać minimum 3 publikacje z zakresu problematyki polityki i zarządzania regionalnego. 10. Część 10 zamówienia Polityka i zarządzanie regionalne. Przeprowadzenie 15 godzin zajęć zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie ćwiczeń dla III roku kierunku Administracja - studia niestacjonarne. Wykonawca winien: 1) posiadać stopień naukowy doktora w zakresie nauk ekonomicznych, specjalność naukowa - ekonomia lub nauki o zarządzaniu lub tytuł zawodowy magistra w w/w zakresie; 2) posiadać minimum 2 letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej. 3) posiadać minimum 3 publikacje z zakresu problematyki polityki i zarządzania regionalnego. Ponadto: 1. Wykonawca składający ofertę na przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na kierunku Informatyka nie może wykonać w trakcie trwania 1 semestru więcej niż 125 godzin zajęć. 2. Zajęcia na studiach stacjonarnych trwają od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-19:50, z tym, że plan zajęć ustala Zamawiający kierując się dobrem studentów i możliwościami lokalowymi, Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 3. Zajęcia na studiach niestacjonarnych trwają w soboty i niedziele w godzinach 8:00-19:50, z tym, że termin zjazdów ustala Kierownik zakładu, plan zajęć ustala Zamawiający kierując się dobrem studentów i możliwościami lokalowymi, Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 4. Wykonawca usługi w cenie usługi musi także przeprowadzić zaliczenia i egzaminy zgodnie z harmonogramem sesji. 5. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z zasadami ustalonymi przez Zamawiającego oraz ją udostępniać na żądanie Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy skontaktować się z Sekretariatem Instytutu. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia hospitacji zajęć prowadzonych przez Wykonawcę oraz przeprowadzania ankiet studenckich. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć w wymiarze wynikającym z umowy, natomiast zajęcia niezrealizowane z powodu nieobecności (planowanych i nieplanowanych - wynikających np. z ogłoszenia godzin rektorskich, zwolnień lekarskich, wyjazdów na konferencje itp.) muszą być wykonane w innym terminie uzgodnionym z Działem Nauczania Zamawiającego w trakcie trwania umowy. TERMIN WYKONANIA: Rok akademicki 2011-2012 - semestr letni.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do 50 % wartości realizowanego zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 lub 6 Ustawy dotyczące zwiększenia ilości godzin dydaktycznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Zmiany dotyczyć mogą: 1) zmniejszenia do 50% wartości realizowanego zamówienia w przypadku zmniejszenia ilości godzin dydaktycznych. 2) harmonogramu realizacji zajęć, 3) przedłużenia terminu umowy wynikającego z organizacji procesu dydaktycznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego; 87-800 Włocławek, ul. 3 Maja 17, pok 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2012 godzina 10:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego; 87-800 Włocławek, ul. 3 Maja 17, Kancelaria Uczelni, I piętro, pok. nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.