eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów"Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żyrardowie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510564494-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Starostwo Powiatowe:

"Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żyrardowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767565-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540548669-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny 75015125000000, ul. Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 046 8553717, 8553599, 8554569
faks: 468 552 021
e-mail: starostwo@powiat-zyrardowski.pl
www: http://bip.powiat-zyrardowski.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żyrardowie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.3.14.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych w Starostwie Powiatowym w Żyrardowie ul. Limanowskiego 45, 96 – 300 Żyrardów wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 11 grudnia 2017 roku (t.j. Dz. U.2017.2355 z późn. zm) 1) Tablice zwyczajne ( stałe): a) Samochodowe/zmniejszone/dwurzędowe – 32 000 sztuk b) Samochodowe do pojazdów elektrycznych i napędzanych wodorem – 50 sztuk c) Motocyklowe ciągnikowe – 750 sztuk d) Motocyklowe do pojazdu elektrycznego – 30 sztuk e) Motorowerowe – 450 sztuk f) Motorowerowe do pojazdu elektrycznego – 30 sztuk g) Tymczasowe – 150 sztuk h) Do pojazdów zabytkowych – 100 sztuk 2) Tablice indywidualne: a) Samochodowe – 200 sztuk b) Motocyklowe – 15 sztuk 3) Wtórniki tablic/ bagażnik – 2000 sztuk . Do obowiązków Wykonawcy (zwanego dalej również Dostawcą) należy będzie również odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych na jego koszt jeden raz w miesiącu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Dostawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za usługę odbierania i złomowania starych tablic rejestracyjnych. Podane ilości tablic rejestracyjnych są ilościami szacunkowymi i Zamawiającymi nie ponosi odpowiedzialności z tytułu zmniejszenia ilości ze względu na mniejsze zapotrzebowanie, z zastrzeżeniem, iż łączna wartość Umowy nie ulegnie zmniejszeniu o kwotę większą niż 15% pierwotnej wartości zamówienia. Ilości zamawianych tablic w poszczególnych typach mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego przy czym wartość łączna wszystkich zamawianych tablic nie może przekroczyć wartościowo łącznej kwoty brutto podanej w ofercie. Ceny jednostkowe typów tablic określone w ofercie są wiążące dla stron w okresie trwania niniejszej umowy. Dostawy tablic rejestracyjnych dokonywane będą na podstawie pisemnych zamówień Zamawiającego określających zapotrzebowanie na rodzaj, numerację oraz miejsce i termin dostawy. Zamówienia składane będą u dostawcy droga elektroniczną będą u Dostawcy droga elektroniczną co najmniej na 1 tydzień przed terminem dostawy za wyjątkiem: wykonania i dostarczenia na wniosek Zamawiającego jednostkowych ilości tablic (wtórniki) w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia drogą elektroniczną. Dostawa zobowiązuje się na swój koszt do odbierania (protokolarnie) jeden raz w miesiącu w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, a następnie złomowania na swój koszt starych tablic rejestracyjnych. Złomowanie powinno być wykonane w sposób gwarantujący zniszczenie tablic w stopniu uniemożliwiającym odczytanie całego numeru i ich ponowne użycie. Realizacja przez Dostawcę w/w obowiązków powinna być zgodna z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach. Przekazanie starych tablic nastąpi na podstawie karty przekazani odpadu. Miejscem dostarczenia tablic będzie: Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych w Starostwie Powiatowym w Żyrardowie przy ul. Limanowskiego 45 96 – 300 Żyrardowie. Okres gwarancji na dostarczoną partię tablic wynosi 3 lata od daty dostawy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Wymagany okres rękojmi i gwarancji wynosi 3 lata od daty dostarczenia tablic (od daty odbioru partii zamówienia). Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 28.52.74.10

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 359548.78 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: INWEN” Paweł Ćwierzyński, Marek Kowalski, Marian Słowik Spółka jawna, Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „EM” Spółka jawna Ewa Rumińska, Dariusz Rumiński, Maria Wójcik, Krzysztof Wójci
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Krakowska 28
Kod pocztowy: 05-820
Miejscowość: Piastów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 452707.65

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 452707.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 452707.65
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.