eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierzwykonanie zadań prelegenta konferencji stacjonarnej pn. Od solisty do dyrygenta. Przemiana przywództwa edukacyjnego jako warunek rozwoju edukacji całożyciowej.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
wykonanie zadań prelegenta konferencji stacjonarnej pn. Od solisty do dyrygenta. Przemiana przywództwa edukacyjnego jako warunek rozwoju edukacji całożyciowej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ROZWOJU EDUKACJI WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO W ZGIERZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101788323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 46

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: raf@binar.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://policealna.lodzkie.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e854803-e757-4834-8802-bb44a8dc505e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

wykonanie zadań prelegenta konferencji stacjonarnej pn. Od solisty do dyrygenta. Przemiana przywództwa edukacyjnego jako warunek rozwoju edukacji całożyciowej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e854803-e757-4834-8802-bb44a8dc505e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024542/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 usługa prowadzenia szkoleń, warsztatów i prelekcji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych” współfinansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiot może być zrealizowany wyłącznie przez wykonawcę z przyczyn z powodu unikalnych kompetencji merytorycznych. Prelegenci są autorami treści prelekcji, jak również koncepcji merytorycznej konferencji i planowanego materiału pokonferencyjnego.

W związku z tym wyłącznie ona jest uprawniona do korzystania i rozpowszechniania tych utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Co więcej, posiada odpowiednie doświadczenie zawodowe i eksperckie w obszarze zarządzania i przywództwa w edukacji, które gwarantuje wysoki poziom merytoryczny wydarzenia.

Zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, jest zatem w pełni uzasadnione ze względu na brak konkurencji z przyczyn technicznych i związanych z ochroną praw wyłącznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Do zadań prelegenta należeć będzie:
• przygotowanie prelekcji: „Menadżerowie robią rzeczy w sposób właściwy. Przywódcy robią właściwe rzeczy”. Co potrzebne jest polskiej szkole w XXI w. - przywództwo czy zarządzanie?;
• wygłoszenie wykładu z wykorzystaniem prezentacji celem wizualizacji przedstawianych zagadnień, w czasie wynikającym z agendy konferencji;
• pełnienie opieki merytorycznej nad konferencją;
• zredagowanie materiału pokonferencyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2600 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Do zadań prelegenta należeć będzie:
• Jak budować wewnętrzne public relations w szkole? Komunikacja interpersonalna i komunikacja w zespole jako podstawowa kompetencja dyrektora szkoły;
• wygłoszenie wykładu z wykorzystaniem prezentacji celem wizualizacji przedstawianych zagadnień, w czasie wynikającym z agendy konferencji;
• zredagowanie materiału pokonferencyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2300,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Do zadań prelegenta należeć będzie:
• przedstawienie prelekcji: Naucz siebie i innych podejmować decyzje! Proces decyzyjny i jego pułapki;
• wygłoszenie wykładu z wykorzystaniem prezentacji celem wizualizacji przedstawianych zagadnień, w czasie wynikającym z agendy konferencji;
• zredagowanie materiału pokonferencyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Do zadań prelegenta należeć będzie:
1) przedstawienie wykładu na temat Wellbeing pracowników oświaty - jak dbać o dobre samopoczucie pracujących w szkole? Źródła stresu nauczyciela w szkole i środki zaradcze, w tym motywowanie i wspomaganie rozwoju kariery pracowników z wykorzystaniem prezentacji celem wizualizacji przedstawianych zagadnień, w czasie wynikającym z agendy wydarzenia,
2) uczestniczenie w dyskusji moderowanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Cewińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 74122502285

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-24

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Tauber

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010880

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-24

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzta Kołodziejczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511487628

7.3.4) Miejscowość: Brzeziny

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-24

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Cielecki Mówca&Trener&Coach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 727-273-60-78

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.