To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Politechniki Koszalińskiej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 610336-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (094) 34-78-637, 34-78-635
e-mail: szp@tu.koszalin.pl
www: http://bip.tu.koszalin.pl/ , https://miniportal.uzp.gov.pl/
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Politechniki Koszalińskiej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 53/PNOG/SZP-1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w SIWZ. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22462000-6 - Materiały reklamowe. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt materiałów reklamowych z nadrukiem, wyszczególnionych przez Zamawiającego, w formularzu cenowym. Tryb dostarczenia materiałów reklamowych z nadrukiem: poszczególne zlecenia przekazywane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej; Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu treści do wykonania wizualizacji nadruku na materiale reklamowym i przedłożenia go (w formie elektronicznej) do akceptacji osobie wyznaczonej przez Zamawiającego (poprawki uwzględnione w cenie); teksty i logotypy potrzebne do wykonania wizualizacji nadruków przesyła do firmy realizującej zamówienie Zamawiający; materiały reklamowe zapewnia Wykonawca; zlecenie wykonania wizualizacji należy ująć w zaoferowanej cenie zamówienia; adaptacja projektu ma zostać ujęta w zaoferowanej cenie zamówienia; prawa autorskie do projektów nadruków przechodzą na Zamawiającego; materiały reklamowe powinny być dostarczone do siedziby Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; Zamawiający zastrzega niewykorzystanie w całości zapisanych ilości; Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych partii artykułów promocyjnych w trakcie trwania umowy bez zmiany cen jednostkowych; wartość dostarczanych materiałów reklamowych do końca trwania umowy, może ulec zmniejszeniu do 30% wartości umowy. w przypadku wykonania projektu nadruku we własnym zakresie przez Zamawiającego materiał do druku przekazany będzie w postaci plików PDF, EPS, CDR z czcionkami zamienionymi na krzywe; 2.Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na materiały reklamowe o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 22.46.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 205149.14 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BUTTERFLY AGENCJA REKLAMOWA AGNIESZKA BOROWY
Email wykonawcy: info@promoshop.pl
Adres pocztowy: ul. Myśliwska 8/1
Kod pocztowy: 71-662
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 252284.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 377651.82
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
- Sprzedaż i dostawa nowego fortepianu z ławą koncertową i pokrowcem na potrzeby szkoły
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych (gadżetów ekologicznych) oraz wizualizacyjnych na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na 4 części
- "Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych dla DWMPC".
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Muzeum Historii Polski w Warszawie - 4 pakiety
- Druk i montaż na terenie województwa mazowieckiego 128 banerów oraz druk i dostarczenie do delegatur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego 1139 banerów wraz z opaskami do montażu banerów
- Realizacja zadań edukacyjno-informacyjnych w obszarze profilaktyki chorób układu krążenia (ChUK)
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





