To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-17
Dostawa komputerów i monitorów do KW PSP w Olsztynie (WT.2370.5.2020)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 602939-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 895 229 529
faks: 895 229 505
e-mail: kwkwat@kwpsp.olsztyn.pl
www: www.kwpsp.olsztyn.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa komputerów i monitorów do KW PSP w Olsztynie (WT.2370.5.2020)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WT.2370.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów do KW PSP w Olsztynie. Zamawiający przewiduje prawo opcji dla części I i III zamówienia, z terminem realizacji do 31.12.2020r. Zamówienie podstawowe zostaje podzielone na części: Część I – dostawa komputerów poleasingowych (35 szt.) – prawo opcji 10 szt.; Część II – dostawa komputerów nowych (20 szt. modelu nr 1 + 1 szt. model nr 2); Część III – dostawa monitorów komputerowych (61 szt.) – prawo opcji 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. "Opis przedmiotu zamówienia".
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.21.33.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa komputerów poleasingowych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 18.11.2020r. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty dla wszystkich trzech części niniejszego postępowania. Na część II i III zamówienia zawarto umowy i udzielono zamówienia. Natomiast wybrany dla części I zamówienia wykonawca (MPC Paweł Oleksiewicz), który złożył najkorzystniejszą ofertę, odmówił podpisania umowy na część I zamówienia poprzez złożenie pisemnego oświadczenia. Maksymalny termin dostawy zgodnie
z wymogami ofert oraz SIWZ upływał 07.12.2020r. Upłynął także 30-dniowy termin związania z ofertą. Co za tym idzie niemożliwym było zawarcie ważnej i możliwej do realizacji umowy z kolejnym wykonawcą biorącym udział w niniejszym postępowaniu. Dlatego w dniu 07.12.2020r. podjęto decyzję o unieważnieniu tej części postępowania.
NAZWA: Dostawa komputerów nowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62885.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: NTT Technology Sp. z o. o.
Email wykonawcy: sekretariat@ntt-technology.pl
Adres pocztowy: ul. Trakt Brzeski 89, Zakręt
Kod pocztowy: 05-077
Miejscowość: Warszawa-Wesoła
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 68787.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 100105.00
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa monitorów komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 38064.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Handlowe ALPLAST Sp. z o. o. Sp. k.
Email wykonawcy: info@alplast.com.pl
Adres pocztowy: ul. Śliwkowa 1
Kod pocztowy: 78-100
Miejscowość: Niekanin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 46818.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 65651.25
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Urzędu Pracy w Radomiu
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia audiowizualnego wraz z montażem/instalacją i konfiguracją na potrzeby BCU w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
- Zakup i dostawa: serwerów, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego dla Polskiej Akademii Umiejętności
- Dostawa komputerów stacjonarnych
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





