eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawy wyposażenia i sprzętu specjalistycznego do instytucji całodobowej opieki oraz dostawy wyposażenia i sprzętu specjalistycznego na potrzeby Instytucji wspierających osoby niesamodzielne - COVID-19

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-16

Ogłoszenie nr 510546366-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu:

Dostawy wyposażenia i sprzętu specjalistycznego do instytucji całodobowej opieki oraz dostawy wyposażenia i sprzętu specjalistycznego na potrzeby Instytucji wspierających osoby niesamodzielne - COVID-19

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Cz. 1-10: projektu „Kooperacje 3D - model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna; cz, 12 i 14 projekt pn. „Nie-Sami-Dzielni – rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 599638-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny 53158437500000, Głogowska 25c, 45-315 Opole, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 077 44 152 50
faks: 077 44 152 59
e-mail: a.gabruk@rops-opole.pl
www: http://bip.rops-opole.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy wyposażenia i sprzętu specjalistycznego do instytucji całodobowej opieki oraz dostawy wyposażenia i sprzętu specjalistycznego na potrzeby Instytucji wspierających osoby niesamodzielne - COVID-19

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): UZP.4011.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3. Opis części zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części bez ograniczeń. 2) Przedmiot zamówienia podzielony został na 11 części tj.: Numeracja części została zachowana z postępowania UZP.4011.13.2020 (...)

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.19.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część nr 1. Dostawa łóżek specjalistycznych elektrycznych z materacem oraz materacy przeciwodleżynowych do pomieszczeń przeznaczonych na izolatkę (pomieszczenia pobytu osoby izolowanej) na czas pandemii COVID-19 i po pandemii) w instytucjach całodobowej opieki w woj. opolskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 128775.56 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Ronomed Sp. z o.o. Sp.K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przyjaźni 52/1U
Kod pocztowy: 53-030
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 115228.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 106142.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 160963.20
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część nr 2. Dostawa metalowych szafek przyłóżkowych oraz krzeseł metalowych do pomieszczeń przeznaczonych na izolatkę (pomieszczenia pobytu osoby izolowanej) na czas pandemii COVID-19 (i po pandemii) w instytucjach całodobowej opieki w woj. opolskim

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
część nr 2 pn.: Dostawa metalowych szafek przyłóżkowych oraz krzeseł metalowych do pomieszczeń przeznaczonych na izolatkę (pomieszczenia pobytu osoby izolowanej) na czas pandemii COVID-19 (i po pandemii) w instytucjach całodobowej opieki w woj. opolskim, realizowanych w ramach projektu „Kooperacje 3D - model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 2 cena najkorzystniejszej oferty 53 658,50 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: 45 600,00 zł a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa stojaków do kroplówek oraz stolików zabiegowych do pomieszczeń przeznaczonych na izolatkę (pomieszczenia pobytu osoby izolowanej) na czas pandemii COVID-19 (i po pandemii) w instytucjach całodobowej opieki w woj. opolskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36902.44 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Techniki Medycznej TECH-MED Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ernsta Petersona 6A
Kod pocztowy: 85-862
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 57348

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 57348
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 75757.68
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Część nr 4. Dostawa pościeli jednorazowej i podkładów higienicznych do pomieszczeń przeznaczonych na izolatkę (pomieszczenia pobytu osoby izolowanej) na czas pandemii COVID-19 (i po pandemii) w instytucjach całodobowej opieki w woj. opolskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11589.27 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PB tenders Jakub Pawulski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kotomierska 1
Kod pocztowy: 85-568
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 26568

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26568
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 59321.92
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Część nr 5. Dostawa kompletów naczyń i sztućców jednorazowych (kubek, talerz płytki, talerz głęboki, łyżka, łyżeczka, widelec, nóż) na posiłki do pomieszczeń przeznaczonych na izolatkę (pomieszczenia pobytu osoby izolowanej) na czas pandemii COVID-19 (i po pandemii) w instytucjach całodobowej opieki w woj. opolskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 52682.93 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PB tenders Jakub Pawulski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kotomierska 1
Kod pocztowy: 85-568
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 19926

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19926
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 66991.21
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Część nr 6. Dostawa koncentratorów tlenu oraz ssaków elektrycznych do pomieszczeń przeznaczonych na izolatkę (pomieszczenia pobytu osoby izolowanej) na czas pandemii COVID-19 i po pandemii) w instytucjach całodobowej opieki w woj. opolskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 143468.21 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.H.U.P. HOLPONA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Amarantowa 20
Kod pocztowy: 45-401
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 173404.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 173404.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 239967.36
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Część nr 7. Dostawa koszy z klapą na odzież, pojemników metalowych na ręczniki, pojemników na odpady, tac metalowych na posiłki, termometrów bezdotykowych na podczerwień do czoła do pomieszczeń przeznaczonych na izolatkę (pomieszczenia pobytu osoby izolowanej) na czas pandemii COVID-19 (i po pandemii) w instytucjach całodobowej opieki w woj. opolskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 35861.97 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Merida Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Karkonoska 46B
Kod pocztowy: 53-015
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 50701.32

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 50701.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 99199.68
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Część nr 8. Dostawa lamp bakteriobójczych UV-C, lamp przyłóżkowych i wieszaków do pomieszczeń przeznaczonych na izolatkę (pomieszczenia pobytu osoby izolowanej) na czas pandemii COVID-19 (i po pandemii) w instytucjach całodobowej opieki w woj. opolskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 65039.34 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.H.U.P. HOLPONA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Amarantowa 20
Kod pocztowy: 45-401
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 74611.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 55800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 249398.24
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Część nr 9. Dostawa dozowników bezdotykowych do pomieszczeń przeznaczonych na izolatkę (pomieszczenia pobytu osoby izolowanej) na czas pandemii COVID-19 (i po pandemii) w instytucjach całodobowej opieki w woj. opolskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7034.83 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 0

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.H.U.P. HOLPONA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Amarantowa 20
Kod pocztowy: 45-401
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 17712

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7970.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17712
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Część nr 12. Dostawy urządzeń do dezynfekcji dokumentów i przedmiotów promieniami UV-C na czas pandemii COVID-19 na potrzeby Instytucji wspierających osoby niesamodzielne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15193.50 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: INITEL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łowicka 1
Kod pocztowy: 45-324
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 24796.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24796.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35654.26
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: Część nr 14. Dostawa lamp bakteriobójczych UV-C na czas pandemii COVID-19 na potrzeby Instytucji wspierających osoby niesamodzielne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18094.31 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.H.U.P. HOLPONA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Amarantowa 20
Kod pocztowy: 45-401
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 22226.10

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15860
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27558.83
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.