eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów"Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 201077K ul. Równoległej w Tarnowie w km od 0+000,00 do km 0+546,82 (sięgacz 1 w km od 0+000 do km 0+069; sięgacz 2 w km od 0+000 do 0+090, skrzyżowanie z drogą gminną nr 200742 ul. Daleka w km 0+535,32), Miasto Tarnów" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ulic: Równoległej i Pasterskiej wraz z kolektorem odwadniającym w ulicy Czarna Droga, Równoległa i Pasterska"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-15

Ogłoszenie nr 510543932-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.
Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie:

"Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 201077K ul. Równoległej w Tarnowie w km od 0+000,00 do km 0+546,82 (sięgacz 1 w km od 0+000 do km 0+069; sięgacz 2 w km od 0+000 do 0+090, skrzyżowanie z drogą gminną nr 200742 ul. Daleka w km 0+535,32), Miasto Tarnów" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ulic: Równoległej i Pasterskiej wraz z kolektorem odwadniającym w ulicy Czarna Droga, Równoległa i Pasterska"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 610333-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 12268012100000, Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 14 6883100
faks: 14 6883115
e-mail: zdik@zdik.tarnow.pl
www: http://zdik.tarnow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę)
Gmina Miasta Tarnowa – Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, tel./fax: 14 6883100, 6883101, faks: 14 6883115 przeprowadza postępowanie wspólnie z TAURON Nowe Technologie S.A., Plac Powstańców Śląskich 20, 53-314 Wrocław. Za przeprowadzenie postępowania w całości (dokonanie wszelkich czynności w postępowaniu) odpowiada Gmina Miasta Tarnowa - Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie; zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz TAURON Nowe Technologie S.A.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 201077K ul. Równoległej w Tarnowie w km od 0+000,00 do km 0+546,82 (sięgacz 1 w km od 0+000 do km 0+069; sięgacz 2 w km od 0+000 do 0+090, skrzyżowanie z drogą gminną nr 200742 ul. Daleka w km 0+535,32), Miasto Tarnów" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ulic: Równoległej i Pasterskiej wraz z kolektorem odwadniającym w ulicy Czarna Droga, Równoległa i Pasterska"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZDiK.DZ.271.19.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 201077K ul. Równoległej w Tarnowie w km od 0+000,00 do km 0+546,82 (sięgacz 1 w km od 0+000 do km 0+069; sięgacz 2 w km od 0+000 do 0+090, skrzyżowanie z drogą gminną nr 200742 ul. Daleka w km 0+535,32), Miasto Tarnów” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ulic: Równoległej i Pasterskiej wraz z kolektorem odwadniającym w ulicy Czarna Droga, Równoległa i Pasterska”. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: a) przedmiotową umowę, b) dokumentację projektową, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, d) przedmiary robót opracowane dla inwestycji drogowej, pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 201077 ul. Równoległa w Tarnowie w km od 0+000,00 do 0+546,82 wraz z budową oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej i przebudową niezbędnej infrastruktury oraz wykonaniem wylotu kanalizacji do rowu o nazwie potok Bródka” w ramach zadania „Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ul. Równoległej” przez VIA PROJEKT Marcin Bera, ul. Boya- Żeleńskiego 4, 33-100 Tarnów, które określają zakres i sposób wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem oferty złożonej przez Wykonawcę. 3. Zamawiający posiada decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Nr 2/D/2020 znak WAB-III.6740.75.2020.TK z dnia 8.09.2020 r. wydaną przez Prezydenta Miasta Tarnowa. 4. Na przedmiot zamówienia określony w ust. 1 składa się rozbudowa drogi gminnej nr 201077 ul. Równoległej w km od 0+000,00 do 0+546,82 obejmująca m.in.: 1) rozbudowę ulicy Równoległej o przekroju ulicznym jednojezdniowym, dwukierunkowym wraz z budową ciągu pieszego o szerokości 2 m, przebudową zjazdów i rozbudową skrzyżowań, 2) rozbudowę dróg poprzecznych D1 i D2 o przekroju ulicznym jednojezdniowym, dwukierunkowym, 3) budowę/wykonanie placu do zawracania, 4) budowę sieci kanalizacji deszczowej, 5) przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej, 6) przebudowę sieci wodociągowej, 7) przebudowę sieci gazowej, 8) przebudowę sieci elektroenergetycznej, 9) przebudowę sieci teletechnicznej/telekomunikacyjnej, 10) budowę kanału technologicznego, 11) rozbiórkę budynku gospodarczego, ogrodzeń i innych obiektów, 12) wycinkę kolidujących z drogą drzew i krzewów, 13) opracowanie projektu oraz wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu oraz jej aktualizacja w trakcie realizacji budowy w zależności od bieżących potrzeb. Nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia drogi dla ruchu pojazdów i pieszych. 14) wprowadzenie stałej organizacji ruchu drogowego, 15) zabezpieczenie drzew i krzewów w sposób gwarantujący ich skuteczną ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi. 16) rozbiórkę, przebudowę i budowę oświetlenia ulicznego. 5. Pozostałe prace, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać, opracować i uzgodnić z Zamawiającym: 1) uporządkowanie placu budowy, 2) Program Zapewnienia Jakości i plan BIOZ, 3) w przypadku prowadzenia robót na działkach poza liniami rozgraniczającymi pasa drogowego - dokumentacja fotograficzna stanu nieruchomości przed rozpoczęciem ww. robót i po ich zakończeniu. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest spisać protokół z właścicielem nieruchomości/użytkownikiem wieczystym potwierdzający przywrócenie nieruchomości do stanu poprzedniego po wykonaniu ww. prac. Powyższe dokumenty, tj. dokumentację fotograficzną, protokół wraz z fragmentem dokumentacji powykonawczej w zakresie ww. robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu, 4) geodezyjna dokumentacja powykonawcza oraz dokumenty potrzebne do zmiany w ewidencji gruntów użytku (dr) oraz zmiany w ewidencji gruntów i budynków w zakresie wyburzeń; W ramach prac inwentaryzacyjnych należy dodatkowo wykonać operat aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie zmiany obecnych użytków na użytek (dr) i wyburzeń budynków i budowli. Należy dokonać zmian użytku w Grodzkim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (GODGiK). Częścią operatu musi być: - mapa uzupełniająca do aktualizacji danych ewidencji gruntów budynków z naniesionymi zmianami użytków oraz zaznaczonymi wyburzeniami, - wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczących zmiany użytków działek (stan dotychczasowy, stan nowy), - mapa z projektem połączenia działek w pasie drogowym, - zgłoszenie zmian danych ewidencji gruntów i budynków podpisane przez przedstawiciela właściciela gruntu. 5) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem dokumentów, w tym decyzji administracyjnych, koniecznych przy tego typu robotach budowlanych, 6) zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy zgodnie z ustawą Prawo budowlane (ew. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zgodnie z ustawą Prawo budowlane jeżeli zajdzie taka potrzeba). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarach robót (będących materiałem pomocniczym do wyceny zadania), stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Funduszu Dróg Samorządowych dla Województwa Małopolskiego. 9. Gmina Miasta Tarnowa – Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie przeprowadza postępowanie wspólnie z TAURON Nowe Technologie S.A. zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy Pzp, w imieniu i na rzecz których działa na podstawie udzielonego upoważnienia. 10. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: a) 3 lat gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia, b) minimum 5 lat rękojmi na wykonane roboty budowlane z zastrzeżeniem zapisu w ust. 14 pkt 4 SIWZ, z wyłączeniem: - oznakowania poziomego grubowarstwowego – dla którego okres rękojmi wynosi 3 lata, - oznakowania poziomego cienkowarstwowego – dla którego okres rękojmi wynosi 1 rok, 11. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się: a) w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych; b) dla wymienionych materiałów i urządzeń z dniem ich wymiany. 12. Wykonawca przekazuje zamawiającemu uzyskane gwarancje producenta na wbudowane materiały i urządzenia. W przypadku, gdy okres gwarancji producenta jest krótszy niż okres gwarancji wskazany powyżej, wykonawca udziela gwarancji uzupełniającej do tego okresu. Udzielenie gwarancji uzupełniającej nie wymaga wydania dokumentu gwarancyjnego. 13. W ramach gwarancji wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad przedmiotu umowy w terminie wyznaczonym w trybie określonym w umowie. 14. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4557258.21 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Eurovia Polska S.A.
Email wykonawcy: rzeszów@eurovia.pl, marcin.rachwal@eurovia.pl
Adres pocztowy: ul. Irysowa 1, Bielany Wrocławskie
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3843779.68

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3843779.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4844763.41
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 87%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.