eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz realizacja społecznej kampanii poświęconej problemowi wytwarzania i publikowania w Internecie intymnych materiałów przez osoby małoletnie intencjonalnie angażujące się w erotyczną lub seksualną aktywność"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-11

Ogłoszenie nr 510540778-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy:

"Przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz realizacja społecznej kampanii poświęconej problemowi wytwarzania i publikowania w Internecie intymnych materiałów przez osoby małoletnie intencjonalnie angażujące się w erotyczną lub seksualną aktywność"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: 6. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach programu Komisji Europejskiej „Łącząc Europę” (ang. „Connecting Europe Facility”).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 575785-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540220417-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny 10464542000000, Kolska 12, 01-045 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 223 808 200
faks: 22 3808201,3808391
e-mail: zamowienia.publiczne@nask.pl
www: https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne, https://nask.eb2b.com.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz realizacja społecznej kampanii poświęconej problemowi wytwarzania i publikowania w Internecie intymnych materiałów przez osoby małoletnie intencjonalnie angażujące się w erotyczną lub seksualną aktywność"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZPiZ.2111.3.2020.264.PKO[PSIC2018]

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii społecznej oraz produkcja materiałów niezbędnych do przeprowadzenia kampanii, w ramach czego Wykonawca będzie odpowiedzialny za:
a) prace copywriterskie w celu opracowania hasła przewodniego kampanii (key message), podhasła, a także, we współpracy z Zamawiającym, krótkich tekstów na grafiki kampanijne (np.: infografiki, ewentualnie inne),
b) prace graficzne/ilustratorskie w celu opracowania grafik niezbędnych do przeprowadzenia kampanii t.j.: bannerów internetowych, infografik, ewentualnie innych (zgodnie z Tabelą nr 2 „Materiały graficzne”) o wspólnej identyfikacji wizualnej kampanii (motyw przewodni/key visual).
2. Obsługa emisji kampanii reklamowych na portalach społecznościowych, prowadzonych przez NASK t.j.:
1) Facebook – oferowana liczba kliknięć, którą Wykonawca zobligowany jest zrealizować na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, zostanie określona przez Wykonawcę w pkt 6 Formularza Oferta, stanowiącego Załącznik nr 1 do Tom I SIWZ-IDW.
2) Twitter - oferowana liczba kliknięć, którą Wykonawca zobligowany jest zrealizować na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, zostanie określona przez Wykonawcę w pkt 7 Formularza Oferta, stanowiącego Załącznik nr 1 do Tom I SIWZ-IDW.
3) LinkedIn – oferowana liczba kliknięć, którą Wykonawca zobligowany jest zrealizować na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, zostanie określona przez Wykonawcę w pkt 8 Formularza Oferta stanowiącego Załącznik nr 1 do Tom I SIWZ-IDW.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Tom II SIWZ tj. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zwany w dalszej części „SOPZ”.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.34.14.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34175.20 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 12

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Althermedia Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleja Niepodległości 210/25
Kod pocztowy: 00-608
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 49200.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 45510.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 81363.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak
IV.8) Informacje dodatkowe: ClickAd S.A., ul. Wiertnicza 89, 02-952 Warszawa
1. Obsługa emisji kampanii i zakup emisji kampanii na Facebook
2. Obsługa emisji kampanii i zakup emisji kampanii na Twitter
3. Obsługa emisji kampanii i zakup emisji kampanii na Linkedln
4. Raportowanie skuteczności i efektywności realizowanych kampanii (t.j.: raport po zakończeniu każdej z kampanii, t.j.: na Facebook Twitter i Linkedln oraz Raport specjalny)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.