eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Kompleksowa realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej w ramach projektu zintegrowanego IP LIFE PL Pilica Basin CTRL (nr LIFE19 IPE/PL/000005)"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Kompleksowa realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej w ramach
projektu zintegrowanego IP LIFE PL Pilica Basin CTRL (nr LIFE19
IPE/PL/000005)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.warszawa@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Kompleksowa realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej w ramach
projektu zintegrowanego IP LIFE PL Pilica Basin CTRL (nr LIFE19
IPE/PL/000005)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f292e61e-d05f-4918-b32b-d7c93db4f9f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00461991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.161 Kompleksowa realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej w ramach projektu zintegrowanego IP LIFE PL Pilica Basin CTRL

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt LIFE Pilica realizowany jest w ramach umowy dotacji z Komisją Europejską LIFE 19 IPE/PL/000005 – IP LIFE PL Pilica Basin CTRL z dnia 17.12.2020 r. oraz z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z dnia 20 listopada 2020 r. nr 1998/2020/Wn50/GW-PO-LF/D

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r23666,Kompleksowa-realizacja-kampanii-edukacyjno-informacyjnej-w-ramach-projektu-zinte.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 3.1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/. Platforma wypełnia definicję trony internetowej postępowania, na której publikowana jest dokumentacja postępowania. Wskazany w zdaniu 1 adres strony internetowej postępowania, to adres pod którym udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie
3.2 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3.3 Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
3.4 Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce
z przedmiotowym postępowaniem.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.7 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
3.6 Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.4 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Tytusa Chałubińskiego 8,
00-613 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
1.5 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania W.ROZ.2710.84.2025/JRP LIFE Pilica prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
a) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
b) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
c) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
e) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
f) nie przysługuje Państwu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: W.ROZ.2710.84.2025/JRP LIFE Pilica

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kreatywnej koncepcji i przeprowadzenie kompleksowej kampanii edukacyjno-informacyjnej, dotyczącej odpowiedniego gospodarowania wodami i ochrony środowiska wodnego wraz ze szczegółowym harmonogramem działań, produkcją materiałów i doborem nośników na terenie dorzecza Wisły z szczególnym uwzględnieniem terenu zlewni rzeki Pilicy.
Szczegółowy opis przedmiotu stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

4.7 Zamawiający na podstawie art. 441 Ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji.
4.7.1. Realizacja prawa opcji polegać będzie na wykonaniu dodatkowych usług (czynności) określonych w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.7.2 Prawo opcji dla ww. okoliczności, realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4.7.3. Cena świadczenia usług zamawianych/świadczonych w ramach opcji zostanie określona w kosztorysie ofertowym (Załączniku Nr 2.1 do SWZ w zależności od części).
4.7.4. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy otrzyma środki finansowe na realizację zamówienia opcjonalnego.
4.7.5. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji jest skuteczne pod następującymi warunkami:
1) oświadczenie wskazuje zakres prawa opcji ustalony z zgodnie z pkt. 8 OPZ.
2) oświadczenie zostało złożone w terminie do 14 dni od dnia, w którym Zamawiający powziął informację o konieczności wykonania cyklu filmów edukacyjno-informacyjnych.
4.7.6. Usługi realizowane w ramach prawa opcji, muszą być świadczone zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku od Nr 1 do SWZ „Opisie przedmiotu zamówienia”. Do świadczenia usługi w ramach prawa opcji zastosowanie mają postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki świadczenia usługi oraz kar umownych.
4.7.7. Zamawiający nie ma obowiązku skorzystania z prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu nieskorzystania z prawa opcji w całości lub też w jej części.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.2. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie określonych kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt. 3.
15.3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert.
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium
1. Cena (C) 40%
2. Próbka strategii kampanii (J) 40%
3. Termin przygotowania projektu strategii (S) 20%

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
15.3.1. W celu wyłonienia oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:
Σ = C + J + S
gdzie:
Σ - suma punktów przyznanych badanej ofercie;
C - wartość punktowa przyznana badanej ofercie w ramach kryterium „Cena”;
J - wartość punktowa przyzna ofercie w ramach kryterium „Próbka strategii kampanii”;
S - wartość punktowa przyznana badanej ofercie w ramach kryterium „Termin przygotowania projektu strategii”;
15.3.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych w pkt. 3.
15.4. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów.
a) w ramach kryterium (C) „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=Cn/Co x 40 pkt
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”;
Cn – najniższa cena brutto spośród ofert ocenianych;
Co – cena brutto ocenianej oferty;
Przez cenę brutto należy rozumieć łączną cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, tj. za wykonanie zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji.
b) w ramach kryterium (J ) „Próbka strategii kampanii” – 40% (max 40 punktów) punkty przyznawane będą w skali punktowej od 0 do 40 punktów, zgodnie z poniższymi zasadami:
stopień dostosowania opisu wstępnej próbki na strategię kampanii do celu realizacji zamówienia – oceniany będzie stopień dostosowania koncepcji kreatywnej kampanii do celu głównego kampanii oraz do grupy docelowej – od 0 do 15 punktów:
15 pkt – koncepcja dostosowana do głównego celu kampanii oraz do każdej z grup docelowych.
12 pkt – koncepcja nie w pełni dostosowana do głównego celu kampanii bądź pominięta/ źle dostosowana próbka do jednej z grup docelowych
9 pkt - koncepcja nie w pełni dostosowana do głównego celu kampanii, pominięta/ źle dostosowana próbka do dwóch z grup docelowych
6 pkt - koncepcja nie w pełni dostosowana do głównego celu kampanii, pominięta/ źle dostosowana próbka do trzech z grup docelowych
3 pkt – zachowanie jedynie celu głównego kampanii
0 pkt – koncepcja nie dostosowana do głównego celu kampanii ani do żadnej z grup docelowych
nowoczesny i kreatywny charakter oraz sposób przekazu kampanii społecznej – oceniane będzie to, czy sposób przekazu wyróżnia się od innych kampanii społecznych, a jego kreacja i scenariusz są nowoczesne i dostosowane do panujących obecnie trendów w tworzeniu kampanii społecznych (np. wykorzystanie AI, rozumiane jako przykład nowoczesności; influencer marketing; formaty mobilne i responsywność, kampania musi być dostosowana do urządzeń mobilnych; storytelling i emocje, spoty video mają wywoływać pozytywne emocje, być łatwe w odbiorze i angażujące; audiodeskrypcja i dostępność (WCAG 2.1), jest to obowiązkowe dla materiałów video; ekologiczne materiały promocyjne, zgodne z trendem zrównoważonego rozwoju; geotargetowanie i personalizacja przekazu)– od 0 do 15 pkt:
15 pkt - kampania zdecydowanie wyróżnia się, jest bardzo nowoczesna, kreatywna i zgodna z najnowszymi trendami.
10 pkt - kampania jest nowoczesna i kreatywna, ale nie w pełni wyróżniająca się na tle innych,
5 pkt - kampania częściowo wyróżnia się, ale brakuje jej nowoczesności lub kreatywności,
0 pkt - kampania powiela schematy, jest nieoryginalna i nie wykorzystuje nowoczesnych rozwiązań,


Pełny opis oceny ofert znajduje się w SWZ- zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Próbka strategii kampanii

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przygotowania projektu strategii

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 2 usługi, polegające na przeprowadzeniu kampanii edukacyjno-informacyjnej* o wartości min. 400.000,00 zł brutto każda.

* Za kampanię edukacyjno-informacyjną Zamawiający uznaje tylko i wyłącznie zespół różnych działań skierowanych do określonej grupy docelowej, której celem było doprowadzenie do wzrostu świadomości lub wiedzy, zmiany myślenia, zachowania wobec określonego problemu społecznego lub doprowadzenie do rozwiązywania problemu społecznego o zasięgu obejmującym co najmniej 1 milion odbiorców, realizującym co najmniej działania: informacyjne, edukacyjne, promocyjne, public relations, z wykorzystaniem narzędzi internetowych i content marketingu nieprzerwanie przez okres 3 miesięcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.3.1 oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
10.3.2 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
10.3.3 oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
10.3.4. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4a do SWZ
10.3.5. Jeśli dotyczy - oświadczenie podmiotu, udostępniającego zasoby, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4a do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.4.1 wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
(na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w pkt 7.2 SWZ) Zaleca się skorzystanie z druku stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
10.4.2. dowody określające, czy usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

10.5. Środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania:
10.5.1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, Wykonawca składający ofertę złoży przedmiotowe środki dowodowe w postaci próbki strategii kampanii.
10.5.2. Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia lub wyjaśnienia przedmiotowego środka dowodowego. Jeżeli nie zostanie złożony wraz z ofertą lub będzie on niekompletny oferta Wykonawcy w tym kryterium pozacenowym , otrzyma 0 pkt.
10.5.3. Wymagania techniczne do sporządzenia i prezentacji próbki strategii kampanii:
Format pliku PDF (zalecany) lub PPTX. Pliki muszą być możliwe do otwarcia w standardowych
aplikacjach (Adobe Acrobat Reader, Microsoft PowerPoint).
Nazwa pliku powinna zawierać nazwę Wykonawcy i skrót nazwy projektu (np.
FirmaXYZ_StrategiaKampanii.pdf).
Objętość prezentacji Maksymalnie 15 slajdów / stron (nie licząc strony tytułowej i spisu treści).
Wymogi Plik nie może przekraczać 25 MB. Nie wolno stosować zewnętrznych linków do treści
wszystkie elementy muszą być w pliku.
Struktura obowiązkowa:
Strona tytułowa – nazwa kampanii, logo wykonawcy, data.
Cel główny kampanii – w nawiązaniu do pkt 3.1 OPZ.
Opis grup docelowych – zgodnie z pkt 3.5 OPZ.
Koncepcja kreatywna – opis idei przewodniej, kluczowe hasło, przykłady kreacji.
Kanały komunikacji i formaty – wskazanie, w jaki sposób kampania będzie dystrybuowana.
Przykładowe materiały – makiety, wizualizacje, storyboardy.
Podsumowanie – kluczowe argumenty, dlaczego strategia jest najlepsza.
Próbka kampanii musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy lub umocowaną przez tą osobę do reprezentowania Wykonawcy na podstawie odrębnego pełnomocnictwa.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.2.1 pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
10.2.2 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodny w treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 , art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
10.2.3 Jeżeli dotyczy - Oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3a do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby.
10.2.4 dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
10.2.4.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
10.2.4.2 sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
10.2.4.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
10.2.5. uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega określone informacje składane wraz z ofertą jako tajemnica przedsiębiorstwa, stosownie do zapisów zawartych w punkcie 9.9 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

8.1 Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 7 000,00 zł.
8.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
8.2.1 pieniądzu;
8.2.2 gwarancjach bankowych;
8.2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;
8.2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
8.3 Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych
w pkt 8.2.2-8.2.4 SWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału, tj. dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez wystawcę dokumentu. Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa.
8.4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego Nr: 43 1130 1017 0020 1510 6790 0007. W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium w sprawie nr “W.ROZ.2710.84.2025/JRP LIFE Pilica ”.
8.5 Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
8.6 Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.
8.7 Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1,2a i 3 ustawy Pzp.
8.8 Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
11.1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
11.2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
11.3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
11.4 W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
11.5 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne
z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, odpowiednio na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp, a także art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie,
w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11.6 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
11.7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (zał. nr 8 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy i art 455 ust 1 Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-22 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r23666,Kompleksowa-realizacja-kampanii-edukacyjno-informacyjnej-w-ramach-projektu-zinte.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.