To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-09
Zakup środków ochrony osobistej i środków do dezynfekcji dla personelu Domu Pomocy Społecznej przy ul. Emilii Plater 20 w Nowym Sączu, w ramach projektu grantowego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: w ramach projektu grantowego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 611249-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 184 437 748
faks: 0-18 443 60 44
e-mail: dpsepnowysacz@onet.eu
www: https://bip.malopolska.pl/dpseplaternowysacz
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup środków ochrony osobistej i środków do dezynfekcji dla personelu Domu Pomocy Społecznej przy ul. Emilii Plater 20 w Nowym Sączu, w ramach projektu grantowego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DPS.II.271.28.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup środków ochrony osobistej i środków do
dezynfekcji dla personelu Domu Pomocy Społecznej przy ul. Emilii Plater 20 w Nowym Sączu, w ramach projektu grantowego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Przedmiot zamówienia składa się: a) maseczka z filtrem FFP2 - 600 szt.; b) maseczka z filtrem FPP3 - 125 szt.; c) czepki ochronne - 500 szt.; d) ochraniacze na buty - 600 szt.; e) płyn do dezynfekcji - 3 szt.; 3. Pozostałe szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.Pozostałe szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone są w umowie stanowiącej załącznik nr 4 SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 18.14.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zastosowano procedure, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3486.99 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa PARTNERPAK spółka cywilna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jesionowa 3c
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3486.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24122.50
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu prelekcji z profilaktyki zdrowotnej, zajęć o charakterze wykładowym i wykładowo - warsztatowym z zakresu dietetyki i pierwszej pomocy przedmedycznej
- Zakup Toru artroskopowego dla potrzeb wykonywania procedur w Chirurgii urazowo-ortopedycznej Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
- Świadczenie trzech kompleksowych usług cateringowych podczas trzech spotkań informacyjno-aktywizujących organizowanych w ramach projektu
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach: PO w Nowym Sączu, PR w Nowym Sączu, PR w Nowym Targu, PR w Gorlicach, PR w Limanowej, PR w Muszynie
- BZP.271.102.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego
- REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH ( 3 ŁAZIENEK) W BUDYNKU KARCZMY W MIASTECZKU GALICYJSKIM ORAZ REMONT W POMIESZCZENIACH TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH SKANSEN UJĘTYCH W DWÓCH ZADANIACH.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, urządzeń i mebli do zajęć dla projektu "Terapeutyczna Moc Nauki i Zabawy",
- Dostawa rezerwy umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków KM PSP w Gdyni
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej, roboczej i obuwia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa sprzętu na doposażenie magazynu obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Doposażenie bazy magazynowej z zakresu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na potrzeby Gminy Połczyn-Zdrój.
- Dostawa wyposażenia osobistego podstawowego i dodatkowego strażaka ratownika OSP w ramach zadania Realizacja założeń Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-26 na terenie gm.Chrzanów
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





