eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice"Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu w 2021r."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03

Ogłoszenie nr 510532250-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach:

"Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu w 2021r."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 594818-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach, krajowy numer identyfikacyjny 00012771700000, Chorzowska 5, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 230-68-31 do 35
faks: 32 230-68-31
e-mail: sekretariat@zsti.gliwice.eu
www: www.zsti.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu w 2021r."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZSTI.26.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu ZespołuSzkół Techniczno – Informatycznych w Gliwicach przy ul. Krakusa 16, z podziałem na pakiety:Pakiet nr 1: Dostawa artykułów ogólnospożywczych:kod: 15.80.00.00-6 Różne produkty spożywcze, kod CPV: 15.60.00.00-4 Produkty przemiału ziarna, skrobiproduktów skrobiowych; kod 15.40.00.00-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; kod 15.32.00.00-7 Sokiowocowe i warzywne; kod 15.33.00.00-0 Przetworzone owoce i warzywa bez warzyw i owoców świeżychi mrożonych.Pakiet nr 2: Dostawa nabiału:kod CPV 15.50.00.00-3 - Produkty mleczarskie; kod CPV 15551000-5- Jogurt i pozostałe przefermentowaneprzetwory mleczne, kod CPV - 15543000-6 Sery scalone,sproszkowane, z przerostami pleśni i pozostałe sery1/11
Pakiet nr 3: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu.kod CPV 15.10.00.00-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne; kod 15.11.20.00-6 - Drób.Pakiet nr 4: Dostawa pieczywakod CPV 15.81.00.00-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie: kod CPV - 15811000-drożdżówkaPakiet nr 5: Dostawa świeżych warzyw i owocówkod CPV 15.30.00.00-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty; kod CPV-15.31.00.00-4- ziemniakiPakiet nr 6: Dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz ryb,kod CPV 15.33.11.70-9 Warzywa mrożone, Owoce mrożone;15.20.00.00-0 - Ryby przetworzonei konserwowane; kod CPV - 15.22.10.00-3 - ryby mrożone.1. Szczegółowy opis artykułów żywnościowych wraz z podaniem wielkości zapotrzebowania został opisanyw zestawieniach asortymentowo - ilościowych, w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 4 do SIWZ.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie pakiety. Oferta częściowa musi obejmowaćwszystkie pozycje określone w danym pakiecie.4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, transportemna koszt Dostawcy z rozładunkiem i wniesieniem towaru do wskazanego przez Zamawiającego miejscadostawy, na podstawie składanych zamówień cząstkowych w tym: a) dostawa mięsa, wędlin, drobiu - średniopięć razy w tygodniu w godz. 7.00 - 9.00b) artykułów ogólnospożywczych -średnio około cztery razy w tygodniu w godz.7.00 - 9.00c) nabiału - średnio około cztery razy w tygodniu w godz. 7.00 – 9.00d) warzyw i owoców średnio około pięć razy w tygodniu w godz. 7.00 – 9.00e) dostawa pieczywa zgodnie z dziennym zapotrzebowaniem Zamawiającego, (chleb –pokrojony foliowanyi oznaczony nazwa producenta) piec razy w tygodniu, 2 razy dziennie o godz. 6.00 i o godz.12.00 –drożdżówki zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego o godzinie 6.00 )*f) dostawa mrożonych ryb oraz przetworów rybnych jeden raz w tygodniu w godz.od 7.00 - 9.00.g) dostawa mrożonych warzyw i owoców 3 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 9.00. 5.Wykonawca dostarczaprodukty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzajuproduktów, które obowiązują na terenie Polski, oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia.6.Dostarczane artykuły żywnościowe muszą spełniać wszystkie wymagane normy sanitarne i higieniczne,posiadać świadectwo jakości oraz daty ważności ich spożycia;1) mięso i wędliny muszą być świeże, nie mrożone, dostarczane w czystych, odrębnie zamkniętychpojemnikach przeznaczonych do przewozu mięsa oraz wędlin, przy utrzymaniu odpowiedniej dla tego rodzajutowaru temperatury podczas transportu;2) dostarczane mięso i produkty mięsne muszą być zaopatrzone w etykiety identyfikujące producenta,wskazujące datę ważności i numer partii;3) jaja, przy każdej dostawie muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniającychodpowiednie wymogi prawne;4) mrożonki mają być dostarczane w formie nie rozmrożonej i nie mogą być zbrylone, co świadczyłoby to nieodpowiedniej temperaturze przechowywania przed dostawą;7. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowanewidoczną datą terminu przydatności do spożycia.8.Termin przydatności do spożycia/termin minimalnej trwałości artykułów żywnościowych w chwili dostawydo Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia,wyraźnie określoną na opakowaniu lub w Polskiej Normie. 9. Zmiana gramatury opakowań dostarczanychartykułów żywnościowych może nastąpić po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego. Cenyjednostkowe produktów o zmienionej gramaturze zostaną przeliczone proporcjonalnie do cen podanychw ofercie Dostawcy.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania dokumentu poświadczającego spełnienie określonychprzepisami prawa warunków higienicznego przewozu określonych artykułów żywnościowych.11. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć towar do stołówki w miejsce wskazane przez Zamawiającegowłasnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lubzmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.12.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającegowłasnym transportem przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozużywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 2018poz. 1541.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia.13. W przypadku zaoferowania artykułów pochodzących z rolnictwa ekologicznego (Formularzcenowy-kolumna 9 załącznika nr 4 do SIWZ), dostarczone towary winny być znakowaneterminem:"ekologiczny"/" bio"/"eko"/„organic” lub innymi zgodnymi z przepisami krajowymi i wspólnotowymioznaczonych zielonym listkiem z podaniem numeru identyfikacyjnego jednostki certyfikującej.14.Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów.15. Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji, tj. zwiększyć szacowaną ilośćdostarczanego towaru nie więcej niż 40% łącznej kwoty z tytułu realizacji umowy. W razie skorzystania przezZamawiającego z prawa opcji, szacunkowa łączna wartość umowy zostanie proporcjonalnie zwiększona.16. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, rozliczenie tej części dostaw nastąpi przyzastosowaniu cen jednostkowych brutto podanych w załączniku nr 4 (formularz cenowy) będącymzałącznikiem do umowy.17. Skorzystanie z prawa opcji możliwie nastąpi w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości dostawbędących przedmiotem umowy, w wyniku zmniejszonego lub zwiększonego zapotrzebowania na przedmiotzamówienia.18. Do praw i obowiązków Dostawcy oraz Zamawiającego, a także zasad rozliczania dostaw wynikającychz prawa opcji, zastosowanie mają w całości postanowienia niniejszej umowy.19. O zamiarze skorzystania z prawa opcji , Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnympismem/oświadczeniem nie później niż na 2 dni przed planowaną dostawą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1 - Dostawa artykułów ogólnospożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 64612.10 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „POLARIS”, Małgorzata Gruszczyńska,
Email wykonawcy: handel@polaris.kalisz.pl
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20a
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz,
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 68330.90

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 68330.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 68330.90
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: NIE
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet nr 2 - Dostawa nabiału

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 150469.05 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SEMI” Sp. z o.o
Email wykonawcy: biuro@semi.biz.pl
Adres pocztowy: ul. St. Moniuszki 13
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 157992.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 157992.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 157992.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet nr 3 - Dostawa mięsa, wędlin i drobiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 131373.90 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.W. JANCZAR Pokora Sp. J. ul. Św. Jacka 21. 44-100 Gliwice
Email wykonawcy: janczar@onet.pl
Adres pocztowy: 44-100
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 137942.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 137942.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 148240.10
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pakiet nr 4- Dostawa pieczywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 94648.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma "SŁOWIK", Adam Wiśniowski, ul. Ks.A.Koziełka 60, 44-190 Knurów
Email wykonawcy: piekarnia.slowik@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Ks.A.Koziełka 60
Kod pocztowy: 44-190
Miejscowość: Knurów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 99380.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 99380.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 128945.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Pakiet nr 5 - Dostawa warzyw i owoców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 103604.30 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa, "DAMEX”, Damian Surmański, 42-690 Brynek, ul. Wspólna 12
Email wykonawcy: biuro@damex.eu
Adres pocztowy: ul. Wspólna 12
Kod pocztowy: 42-690
Miejscowość: Brynek
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 108840.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 108840.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 108840.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Pakiet nr 6 - Dostawa mrożonych warzyw, owoców oraz ryb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40048.57 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: NORDIS Spółka Akcyjna Głogowska 35 45-315 Opole
Email wykonawcy: tomasz.kasperski@nordis.pl
Adres pocztowy: Głogowska 35
Kod pocztowy: 45-315
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 42051.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 420510.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43267.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.