eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fabianki › "Zakup i dostawa sprzętu na zajęcia prowadzone z wykorzystaniem Technologii Infomacyjno - Komunikacyjnych - w ramach projektu Nowoczesna szkoła w nowoczesnej gminie - rozwój kompetencji kluczowych uczniów z gminy Fabianki"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01

Ogłoszenie nr 510529682-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Gmina Fabianki:

"Zakup i dostawa sprzętu na zajęcia prowadzone z wykorzystaniem Technologii Infomacyjno - Komunikacyjnych - w ramach projektu Nowoczesna szkoła w nowoczesnej gminie - rozwój kompetencji kluczowych uczniów z gminy Fabianki"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 609098-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Fabianki, krajowy numer identyfikacyjny 91086684400000, Fabianki 4, 87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 542 517 210
faks: 542 517 229
e-mail: zp@fabianki.pl
www: gm-fabianki.rbip.mojregion.info
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa sprzętu na zajęcia prowadzone z wykorzystaniem Technologii Infomacyjno - Komunikacyjnych - w ramach projektu Nowoczesna szkoła w nowoczesnej gminie - rozwój kompetencji kluczowych uczniów z gminy Fabianki"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RI.271.1.19.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia objętego niniejszą specyfikacją jest zakup wraz dostawą sprzetu na zajęcia TIK: 1. Laptop z systemem operacyjnym - 17 szt. 2. Komputer przenośny (tablet) z systemem operacyjnym dla ucznia - 3 szt. 3. Oprogramowanie biurowe - 45 szt. 4. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. 5. Urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym – 1 szt. 6. Projektor multimedialny – 1 szt. 7. Aparat fotograficzny – 1 szt. 8. Klimatyzator ścienny z montażem – 1 szt. 9. Tablica interaktywna z usługą montażu i szkoleniem – 2 szt. 10. Robot do nauki programowania na potrzeby zajęć TIK – 4 szt. Sprzęt fabrycznie nowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do niniejszej siwz Klauzula społeczna: - na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) - nie dotyczy Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Uwaga: Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny. Nazw materiałów, urządzeń lub producentów , które mogą pojawić się w siwz nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego. Służą one wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki . Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej siwz lub załącznikach do siwz nazwa, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, usługi, roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 79073.17 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.H.U. DELTA Bartłomiej Dybowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Płocka 25
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 95000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 95000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 131856.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.