Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00304109/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
- 2025/BZP 00315484/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-09
- 2025/BZP 00335128/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa sprzętu medycznego cz. III na potrzeby Multidyscyplinarnego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w 5 Wojskowym Szpital Klinicznym z Polikliniką SPZOZ w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a7ac26f-6dfd-45a9-9385-5827eb2ace391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa sprzętu medycznego cz. III na potrzeby Multidyscyplinarnego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w 5 Wojskowym Szpital Klinicznym z Polikliniką SPZOZ w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a7ac26f-6dfd-45a9-9385-5827eb2ace39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078800/44/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.54 dostawa sprzętu medycznego cz. III na potrzeby Multidyscyplinarnego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w 5 Wojskowym Szpital Klinicznym z Polikliniką SPZOZ w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane jest agencję badań Medycznych poprzez wsparcie nr KPOD.07.07-IW.07-0271/24 – Umowa o objęcie Przedsięwzięcia wsparciem nr KPOD.07.07-IW.07-0271/24 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie inwestycji D3.1.1. Kompleksowy Rozwój Badań w zakresie nauk medycznych i nauk o zdrowiu.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304109
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 70A/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2525297,88 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 276230 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa Wirówka z chłodzeniem –1 szt zgodnie z SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 28840 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa Wirówka bez chłodzenia - 1 szt. zgodnie z SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20050 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa Lodówka farmaceutyczna - 2 szt. zgodnie z SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 21720 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa Lodówka do bieżącego przechowywania leków i materiałów wymagających chłodzenia - 1 szt zgodnie z SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12400,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa Zamrażarka 36° 1 szt. zgodnie z SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8670 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa Zamrażarka 80° - 1 szt. zgodnie z SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 35550 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa Zamrażarka 86° - 1 szt. zgodnie z SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 84000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa Chłodziarko-zamrażarka 272/112 litry - 1 szt. zgodnie z SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20295 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa Wirówka z chłodzeniem - 1 szt. zgodnie z SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 48500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnia się postępowanie na podstawie art. 256 Pzp, albowiem w wyniku rewizji zaplanowanych potrzeb i asortymentu objętego zakupem, istnieje konieczność istotnej zmiany opisu przedmiotu zamówienia w pakietach objętych postępowaniem, a ich zakres wskazuje na konieczność unieważnienia postępowania
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnia się postępowanie na podstawie art. 256 Pzp, albowiem w wyniku rewizji zaplanowanych potrzeb i asortymentu objętego zakupem, istnieje konieczność istotnej zmiany opisu przedmiotu zamówienia w pakietach objętych postępowaniem, a ich zakres wskazuje na konieczność unieważnienia postępowania
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnia się postępowanie na podstawie art. 256 Pzp, albowiem w wyniku rewizji zaplanowanych potrzeb i asortymentu objętego zakupem, istnieje konieczność istotnej zmiany opisu przedmiotu zamówienia w pakietach objętych postępowaniem, a ich zakres wskazuje na konieczność unieważnienia postępowania
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnia się postępowanie na podstawie art. 256 Pzp, albowiem w wyniku rewizji zaplanowanych potrzeb i asortymentu objętego zakupem, istnieje konieczność istotnej zmiany opisu przedmiotu zamówienia w pakietach objętych postępowaniem, a ich zakres wskazuje na konieczność unieważnienia postępowania
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnia się postępowanie na podstawie art. 256 Pzp, albowiem w wyniku rewizji zaplanowanych potrzeb i asortymentu objętego zakupem, istnieje konieczność istotnej zmiany opisu przedmiotu zamówienia w pakietach objętych postępowaniem, a ich zakres wskazuje na konieczność unieważnienia postępowania
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnia się postępowanie na podstawie art. 256 Pzp, albowiem w wyniku rewizji zaplanowanych potrzeb i asortymentu objętego zakupem, istnieje konieczność istotnej zmiany opisu przedmiotu zamówienia w pakietach objętych postępowaniem, a ich zakres wskazuje na konieczność unieważnienia postępowania
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnia się postępowanie na podstawie art. 256 Pzp, albowiem w wyniku rewizji zaplanowanych potrzeb i asortymentu objętego zakupem, istnieje konieczność istotnej zmiany opisu przedmiotu zamówienia w pakietach objętych postępowaniem, a ich zakres wskazuje na konieczność unieważnienia postępowania
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnia się postępowanie na podstawie art. 256 Pzp, albowiem w wyniku rewizji zaplanowanych potrzeb i asortymentu objętego zakupem, istnieje konieczność istotnej zmiany opisu przedmiotu zamówienia w pakietach objętych postępowaniem, a ich zakres wskazuje na konieczność unieważnienia postępowania
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnia się postępowanie na podstawie art. 256 Pzp, albowiem w wyniku rewizji zaplanowanych potrzeb i asortymentu objętego zakupem, istnieje konieczność istotnej zmiany opisu przedmiotu zamówienia w pakietach objętych postępowaniem, a ich zakres wskazuje na konieczność unieważnienia postępowania
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Organizacja konferencji "Edukacyjna Gmina Małopolski"
- 89/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
- "Zakup nowego oprogramowania do systemu backupu dla Starostwa Powiatowego w Krakowie"
- Opracowanie PFU dla zadania inwestycyjnego pn. "Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji energetycznej w budynkach Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie ul. Skarbowej 1 i al. Focha 33"
- Zakup i dostawa nici chirurgicznych II
- Wymiana balustrad oraz pochwytów na głównej i bocznych klatkach schodowych w budynku W-1 (10-20) WIL Politechnika Krakowska ul. Warszawska 24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa materiałów i sprzętu do sterylizacji
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zad inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa i adaptacja budynku na potrzeby utworzenia Praskiego Centrum RE-START - etap II" - wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne.
- Dostawa wyrobów medycznych wielorazowych
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego i jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa ambulansu transportowego z wyposażeniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.